E39 530d imeviga.
E39 530d imeviga.
Lugu siis järgmine,tegemist on 2001 aasta 530d 142 kw.Et hommikuti autot käima saada, peab umbes pool tundi vaeva nägema,soojast peast probleeme ei ole.Starter veab aga ei käivitu,sai soetatud uus aku eeldusel,et ehk ei jätku starteril piisavalt jõudu.Siis aga avastasin,et auto läheb käima juhul, kui põhja alt hakkab kostuma urin.Sai uuritud,seal asub pump.Vedasin siis diagnostikasse,vastus- kütuse surve suurematel pööretel madal,muud viga ei näe.Probleem ei kadunud,uus aeg remondi töökota.Seal juhtmed taha ja sama jutt ja pakkus,et tuleb pump vahetada.Mõeldud-tehtud,uus pump peal (polnud küll originaal BOSH, aga pidavat hea pump olema, ainuke viga ,et rohkem häält teeb).Probleem ei kadunud.Kuna mind lahutab selle töökojaga umbes 1000 kilomeetrit,siis tuli valida teine koht remondiks,seal vahetati mingisugune relee,probleem ei kadunud.Uus aeg uude kohta,seal vastati,et pump mis vahetati on vigane.Pandi peale uus pump ja nüüd juba originaal.Viga ei kadunud.Mõistus otsas,närvid otsas,Igal hommikul pool tundi nikerdamist.Nüüd siis iseloomustan seda viga natuke,süüdet sisse ja välja keerates on mõtet ainult siis auto starter järgi lülitada,kui hakkab põhja alt urisema,nö pump hakkab tööle.Tundub nagu ei jõuaks vool pumbani,samas kui tööle hakkab töötab tõrgeteta.Kõik on kontrollitud,relee mis pumba järgi lülitab töötab,pumpa on vahetatud kordi ja ei usu,et on juhtunud taas vigane pump.
Nagu aru saate,siis on selle vea likvideerimine läinud maksma korraliku rahasumma (aku , kaks pumpa, relee, töörahad), ning samapalju närvi ja ajurakke.Ainuke mis on likvideeritud on raha rahakotist.
Kui keeruline saab olla see viga,mida nö "spetsialistid" ei ole suutnud leida?
Nagu aru saate,siis on selle vea likvideerimine läinud maksma korraliku rahasumma (aku , kaks pumpa, relee, töörahad), ning samapalju närvi ja ajurakke.Ainuke mis on likvideeritud on raha rahakotist.
Kui keeruline saab olla see viga,mida nö "spetsialistid" ei ole suutnud leida?
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 530d imeviga.
niipalju oskan omast käest crhrysleri 2.5 crd-st rääkida et sel oli umbes sama häda(külmalt ei käivitunud ja ka kiirendustel kooles välja). vahetati ka eelsüüteküünlaid ja tehti sada diagnosti, lõpuks oli asi pihusti tagasivoolus. kui sul on ka common rail süsteem siis võib asi olla selles. kindel pole.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Re: E39 530d imeviga.
Sellest common railist pole mul õrna aimugi,aga diagnostikas öeldi küll,et üks pihusti laseb palju tagasi,aga ei midagi hullu.Paar aastat arvasid, et töötab veel.Eelsüüteküünlad on vahetatud ja ma ise olen pannud tähele,et kui displeile tuleb kiri "preheating" siis tuleb varuda rohkem kannatust kui tavaliselt.
Re: E39 530d imeviga.
Kui viid remonti töötava auto, siis pole ju võimalik tagant järele kindlaks teha, et miks see pump vahel käima ei lähe. Vajalikud mõõtmised saab teha ikka sellel hetkel kui pump ei rakendu, vea tuvastamiseks peaks piisama multimeetrist ja elektriskeemist. Võimalik, et viga on kusagil sügavamal, näiteks mootoriaju ei lülita mingil põhjusel releed sisse, mõni teine ahelas olev relee on vigane jne. Ehk peaks auto ööseks kuhugi pädevasse remonditöökotta jätma
BMW oma remondijuhendites viitab muidu tõesti liigsele tagasivoolule sellise vea puhul..
BMW oma remondijuhendites viitab muidu tõesti liigsele tagasivoolule sellise vea puhul..
Re: E39 530d imeviga.
Auto on kahel korral remondis olnud nädal aega,mis on minu arust piisav aeg,et viga leida.Töökodade kohapealt on nad ju jutu järgi kõïk "pädevad",aga viga on endiselt alles kummalisel põhjusel.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 530d imeviga.
Juhul kui viga tuleb välja, leian kindlasti üles.
Kontaktid profiilis
Kontaktid profiilis
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 530d imeviga.
Uurisin neid elektriskeeme:
Kütusepumba relee tõmbemähis saab toite DDE releelt. Samalt DDE relee klemmilt saavad toite ka erinevad solenoidklapid, õhulugeja, eelsüüteküünalde juhtplokk jne. Kui mõni nendest tarbijatest on vigane/lühises, siis ei jätku kütusepumba releele vajalikku toidet.. Elektriskeem ette ja kõik tarbijad lahti ühendada pistikust
Seda siis juhul kui on eelnevalt tuvastatud, et relee ei lülitu sisse..
Kütusepumba relee tõmbemähis saab toite DDE releelt. Samalt DDE relee klemmilt saavad toite ka erinevad solenoidklapid, õhulugeja, eelsüüteküünalde juhtplokk jne. Kui mõni nendest tarbijatest on vigane/lühises, siis ei jätku kütusepumba releele vajalikku toidet.. Elektriskeem ette ja kõik tarbijad lahti ühendada pistikust
Seda siis juhul kui on eelnevalt tuvastatud, et relee ei lülitu sisse..
Re: E39 530d imeviga.
Anna andeks kui väga puusse panen,aga kui mõtled sinist nelja jalaga siemensi releed,siis see lülitub isegi siis kui pump ise tööle ei hakka.
Re: E39 530d imeviga.
jään endale kindlaks kuid aga olen 99% kindel et see on lekkivas pihustiülevoolus.
ja kui kütuse filtrisse ei piisavat rõhku annab auto sellest teada....
ja kui kütuse filtrisse ei piisavat rõhku annab auto sellest teada....
2003 e39 530d touring
Re: E39 530d imeviga.
Lekib siis pihusti ülevool sooja mootoriga vähem?Sooja mootoriga käivitub poolest pöördest tõrgeteta.
Re: E39 530d imeviga.
Jään relee värvi koha pealt vastuse võlgu, kuid elektriskeemide järgi on see relee viie klemmiga. Nii paagipumba kui põhjaaluse pumba jaoks on eraldi väljund(kaks klemmi numbriga 87), selle arvelt siis üks klemm rohkem..
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96A.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96A.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E39 530d imeviga.
asub see sedaanil ja touringul samas kohas?Minu touringul peaks see asuma kõrvalistuja poolsel salongiõhu filtri korpuse all .
Re: E39 530d imeviga.
Kuni 2000/09
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96B.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja edasi vist mõlemal kindalaeka taga:
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96C.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96B.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja edasi vist mõlemal kindalaeka taga:
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EK96C.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E39 530d imeviga.
Sportlikust huvist käisin kontrollimas,tagakoopas on kolm releed,kindalaeka taha nii kergesti pääseda ilmselgelt ei õnnestu,.Järsin ehk mainimata,et akust kaob vool nii umbes 4-5 päeva seistes,ehk siis käivitades eelsüüte küünlad tõesti röövivad kogu voolu mida releele enam ei jagu.
Re: E39 530d imeviga.
Aku on uus, nagu eelpool juba mainitud.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 530d imeviga.
Mina pakuks väiksevõimalusega süüteluku põhja.Näide küll mitte bmwst aga siiski.
Soojasalongiga probleemi pold aga kui ööjooksul maha jahtus siis hommikused üritused oli kuskil ca15 korda süüdet sisse ja välja ennem,kui pump tööle hakkas ja käivitust proovida võis
Soojasalongiga probleemi pold aga kui ööjooksul maha jahtus siis hommikused üritused oli kuskil ca15 korda süüdet sisse ja välja ennem,kui pump tööle hakkas ja käivitust proovida võis
Re: E39 530d imeviga.
Väidetavalt on kontrollitud.