530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Olen auto alles ostnud ja müüa väitis, et peale lukoilist tankimist vahest hakkas jõnksutama. (Proovisõidul jõnkse polnud ja rääkis sellest peale raha saamist) Jõnksudest siis niipalju, et teeb ta seda kui vähese gaasipedaali vajutusega kiirendada. Peale annad, siis kaob ära. Koguaeg seda pole aga kui olen sõitnud mõnda aega(mootor soe). Mida mina oskasin ette võtta oli see, et vahetasin kütusefiltri ja õhufiltri kuna see oli õline(tõenäoliselt õli mööda kallatud kuna ümbertringi oli kõik üli täis.) Asi paranes natuke aga siiani ei saa rahul olla. Palun soovitusi, mida teha või mida kontrollida. Üks mõte on, et võtta õhulugeja anduru pistik ära ja vaadata mis siis teeb.
Kütusekulu pealt niipalju, et keskmiseks tuleb 11-12 L. Püsikaga 100 sõites 9-10L hetkekulu. Isegi 60-80 on hetkekulu 8-10. Tegu on automaatkäigukastiga. Selle kohapealt on mõte teha katalüsaator tühjaks.
Kui kellelgi on endal kogemusi või sama auto oleks huvitav lugeda teie kütuse kulust ja äkki kellelgi samad jõnksud ka sees olnud. Jään ootama vastuseid. Aitäh!
Kütusekulu pealt niipalju, et keskmiseks tuleb 11-12 L. Püsikaga 100 sõites 9-10L hetkekulu. Isegi 60-80 on hetkekulu 8-10. Tegu on automaatkäigukastiga. Selle kohapealt on mõte teha katalüsaator tühjaks.
Kui kellelgi on endal kogemusi või sama auto oleks huvitav lugeda teie kütuse kulust ja äkki kellelgi samad jõnksud ka sees olnud. Jään ootama vastuseid. Aitäh!
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Unustasin kirjutada esimesse postitusse aga siga kotis ei ostnud ning käisin Truumu diagnostikas(see peaks OK koht olema?). Ise seda ala väga ei jaga seega mina täpselt ei tea mis nad seal vaatasid ja mida mitte. Igaljuhul öeldi, et kõik töötab laitmatult. Olid mingid muud väiksemad mured mis sõitu ei mõjuta.
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 26.04.2008 16:17 32
- Peamine sõiduk: 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=163968" onclick="window.open(this.href);return false;
Siit saad lugeda e39 kütusekulust.
Siit saad lugeda e39 kütusekulust.
E30,324d-E28,520i-E36,318tds,E36-318,E39-530d,E38-730iL
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
ise maadlesin ka jõnksutamisega just ühtlasel sõidul ja ka tühikäigul viskas lonkamist sisse. Sain sellest lahti, kui hakkasin kütuselisandit kasutama. aeg-ajalt valan sisse lisandit (nime ei tea peast), kuhu on peale märgitud "karla auto soovitab". Karla autost iseenesest ei tea midagi ja pole ka midagi kiitvat kuulnud, aga lisnad minul toimis ja 2a pole jõnksutamist esinenud. Võibolla mingi juhuste kokkulangemine, aga samas soovitan proovida. 2-3 paagitäiega peaks ehk juba midagi mõikama ja kui ei mõika, siis tõenäoliselt ka ei aita antud vea puhul lisandi kasutamine.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Isiklikult nendesse kütuselisandidesse ei usu. Aga kui tõesti muud üle ei jää peab proovima, aga eile ja täna enam ei jõnkustanud. Loodame, et jääb nii.
Kütusekulu koha pealt seal teemas räägitakse, et 9 on keskmiseks normaalne, aga ma räägin mul 11-12.
Kütusekulu koha pealt seal teemas räägitakse, et 9 on keskmiseks normaalne, aga ma räägin mul 11-12.
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Minul aitas rõhuanduri pistiku puhastamine, mis asub sisselaske kollektori all salongipoolses otsas, saab niisama kätte. Enne seda kakus nii mis jube vahepeal ja mnt oli kütuse kulu 9-10 l/100 km. Hakkasin kasutama ka karla auto kütuse lisandit, peale seda on olukord v hea . Eelnevalt oli veakoodid ka sees ja vahetatud sai kütusepumba küljes olev rõhu regulaator, peale seda enam pöörded ei ujunud. Vana nägi suht kulunud välja.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=164977" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=164977" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
kuda seda lati otsas olevat andurit puhastada? ise võtsin ka, kui jõnksutamisega madlesin, selle anduri maha, aga tekkis küsimus, mida seal puhastada? imepisike auk on otsas, kas sealt peaks suruõhuga puhastama?
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Puhastamist vajab pistik, klemmid ei anna ühendust enam korralikult, rooste õli või spetsiaalset elektroonika puhastus aerosooli, müügil varuosa poodides. Suruõhuga puhtaks pärast, mul aitas.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Sain ma õigesti aru, et rõhuanduri pistiku puhastamine andis tulemust kütusekulu osas? Või aitas sellele kaasa kütuselisand?azlka kirjutas:Minul aitas rõhuanduri pistiku puhastamine, mis asub sisselaske kollektori all salongipoolses otsas, saab niisama kätte. Enne seda kakus nii mis jube vahepeal ja mnt oli kütuse kulu 9-10 l/100 km. Hakkasin kasutama ka karla auto kütuse lisandit, peale seda on olukord v hea . Eelnevalt oli veakoodid ka sees ja vahetatud sai kütusepumba küljes olev rõhu regulaator, peale seda enam pöörded ei ujunud. Vana nägi suht kulunud välja.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=164977" onclick="window.open(this.href);return false;
Lihtsalt see jõnksutamine on ikkagi vist ära kadunud, peale kütusefiltri vahetust natuke nõksutas ja nüüd juba mõned päevad vaikus!
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Kütuse kulu vähenes siis kui ma pistiku ära puhastasin, sest siis hakkas mootor normaalselt tööle, muidu terve tee mnt kakkus ühtlase kiiruse juures ja päris korralikult.
Peale pistiku puhastamist enam ei kakkunud ja kütuse kulu vähenes märgatavalt.
Peale lisandi kasutamist mootor enam ei lonka ega vibreeri niipalju tühikäigul, mida arvatavasti põhjustab pihusti.
Peale pistiku puhastamist enam ei kakkunud ja kütuse kulu vähenes märgatavalt.
Peale lisandi kasutamist mootor enam ei lonka ega vibreeri niipalju tühikäigul, mida arvatavasti põhjustab pihusti.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Jõnksutamine jätkub. Paar päeva oli vaikus ja nüüd jälle. Sellevastu ühendasin õhulugeja pistiku lahti, vaatame mis teeb. Kas seda Karla auto kütuselisandit müüakse enam-vähem igas autopoes?
Kütusekulu probleem oli selles, et kompuuter valetas , näitas üle 12 aga kui tankimise meetodil ise arvestasin sain 10.9 Eks ta natuke suurevõitu ole aga no auto on ju automaatkäigukastiga suur ja raske kere. Lisaks veel talv ja lasen enne igat sõitu(kui mootor külm) tiksuda 5-15 min.
Kütusekulu probleem oli selles, et kompuuter valetas , näitas üle 12 aga kui tankimise meetodil ise arvestasin sain 10.9 Eks ta natuke suurevõitu ole aga no auto on ju automaatkäigukastiga suur ja raske kere. Lisaks veel talv ja lasen enne igat sõitu(kui mootor külm) tiksuda 5-15 min.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
endal on 530 142kw ja olen ka jõnksutamisega hädas olnud , sessuhtes oli olukord sarnane et vahest oli mitu päeva vaikus ja siis hakkas jälle pihta, aga ma sain õnneks suht kiiresti jaole , pandi arvuti järgi ja viga oli õhulugejas, peale selle vahetust oli asi korras.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Ühulugejas asi vist ei ole, sest tänase päeva sõitsin nii, et lugeja pistik oli lahti, asi läks palju hullemaks! Homme panen pistiku tagasi ilusti. Aga võibolla siiski see õhulugeja veitsa vigane aga kahtlane, et kui diagnostis käisin siis ei öeldud midagi halba. Peaks vast kuskile mujale ka minema, seega palun soovitage häid kohti (oleks tore kui umbkaudne hind ka teada oleks!)
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Probleem lahendatud. Oli vaja vahetada kolm kütusepihustit ja asi parem kui kunagi varem.
Eelneva 9-10l asemel sajale on nüüd kulu 6.5L. Jõnksutamist ei ole ja mootor käib paremini ning kiirendus tunduvalt parem.
Olen rahul
Eelneva 9-10l asemel sajale on nüüd kulu 6.5L. Jõnksutamist ei ole ja mootor käib paremini ning kiirendus tunduvalt parem.
Olen rahul
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Kus töökojas või kes selle vea tuvastas? Ma ei ole ka enam viimasel ajal maanteel suht ökolt sõites alla 8,5 saanud .
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Meil on kaa jõnksutus sees, eriti on seda tühikäigul. Aga kiirendus on hea ja 50-ga praegu sõites pole veel midagi tunda. Jõnksutamine on päris tugevalt ka siis tunda, kui seisan kuskil ummikus, jalg lihtsalt piduril, aga käik on sees.
Jõnksutamine läheb kohati päris tugevaks.
Kui probleem on pihustis, siis kuidas on sellise autoga sõitmisega lood enne kui saab probleemi ära lahendatud??
Jõnksutamine läheb kohati päris tugevaks.
Kui probleem on pihustis, siis kuidas on sellise autoga sõitmisega lood enne kui saab probleemi ära lahendatud??
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Aitähh info eest. Uurin kindlasti remoreksist asja
Uuena tunduvad küll väga kallid.
Uuena tunduvad küll väga kallid.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
peale paagi tühjaks sõitmist sai tangitud statoili miles-i ja nüüd aegajalt rahulikult kiirendades 2k pöörde kandis teeb veidrusi.. nagu jõnksutaks aga mitte hullult.
ega se eesti diisel on vist totaalne solk ja miks ikka seda "imeainet" lisatakse kuna nii saab suuremat läbimüüki, ilmselt see sodi mida diislile lisatakse on kordades odavam kui kütus ise - paraku pole autotootjad mõtelnud, et mootorid peaks mingite lisade najal töötama.
kas peaks vältima statoili? äkki see "imeaine" mõjub pihustitele ka halvasti?
ega se eesti diisel on vist totaalne solk ja miks ikka seda "imeainet" lisatakse kuna nii saab suuremat läbimüüki, ilmselt see sodi mida diislile lisatakse on kordades odavam kui kütus ise - paraku pole autotootjad mõtelnud, et mootorid peaks mingite lisade najal töötama.
kas peaks vältima statoili? äkki see "imeaine" mõjub pihustitele ka halvasti?
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Ei tahaks paranoiline olla, aga kui pole kauakaua paaki tühjaks sõitnud ja siis sõitsid, siis võis juhtuda,
et midagi OLI paagis ja nüüd on see kusagile kinni jäänud, kas paagi põhjas olevale sõelale, või näiteks kütusefiltrisse. Tavaliselt ummistuse tulemuseks on see, et meeletu kütusevajaduse korral (jõhker kiirendamine) ei saa kõrgsurvepump piisavalt kütust ja auto poob ülesse.
Kui sümtomid on sarnased, siis alustuseks vaheta kütusefilter ära kui seda pole viimase aasta jooksul tehtud.
et midagi OLI paagis ja nüüd on see kusagile kinni jäänud, kas paagi põhjas olevale sõelale, või näiteks kütusefiltrisse. Tavaliselt ummistuse tulemuseks on see, et meeletu kütusevajaduse korral (jõhker kiirendamine) ei saa kõrgsurvepump piisavalt kütust ja auto poob ülesse.
Kui sümtomid on sarnased, siis alustuseks vaheta kütusefilter ära kui seda pole viimase aasta jooksul tehtud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Ja hakkab jälle pihta see pihustite teema!
Korda tegema ja maha müüma vist, uskumatu!
Korda tegema ja maha müüma vist, uskumatu!
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Ära arva, et kõik teised autod on paremad kui sinu eksemplar.
Samas on kahtlane, et nii tihti lähevad. Võibolla kütusesüsteem
räpane. Kütusefilter mingi saast vms.
Samas on kahtlane, et nii tihti lähevad. Võibolla kütusesüsteem
räpane. Kütusefilter mingi saast vms.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Arvatavasti andsid teised 3 vahetamata pihustit saba.
Mina oleks last kõik 6 kontrollida ja vajadusel remontida.
Ega M57el suht palju lammutamist ka pihustivahetamiseks ja seega tuleb sul nüüd topelt tööraha(2x lahti ja kokku)
Ning kütusefiltripealt ära kunagi koonerda ja võta korralik.
Mina oleks last kõik 6 kontrollida ja vajadusel remontida.
Ega M57el suht palju lammutamist ka pihustivahetamiseks ja seega tuleb sul nüüd topelt tööraha(2x lahti ja kokku)
Ning kütusefiltripealt ära kunagi koonerda ja võta korralik.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Kütusefiltrit olen selle aja jooksul kaks korda vahetanud kuid kvaliteedist ei tea palju, isegi hinnaklassi ei oska öelda (mul käib nii, et ütlen varuosad mida vaja ja saadetakse kohale, seega võivad saata nii sitta kui ka kõige kallimat kuid eks saadetakse seda mida laos leidub).
Kui oli pihustite vahetuse aeg käes, siis uurisin remondi võimaluste kohta, kuid öeldi et ei saa neid common raili pihusteid remontida.
Õnneks töö eest maksma ei pea kuna endal võimalus seda teha ja midagi pead murdvat küll ei olnud, ainult sisselaske kollektor eest ja tehtud.
Kui nüüd siit keegi kindlalt teab öelda, et neid M57 mootori pihusteid annab miskitmoodi parandada või remontida, siis palun soovitage Tallinnas kedagi väga pädevat sellel alal. Ise mulle öeldi, et meil siin eestimaal pole nii võimsaid aparaate mis suudaksid selliseid surveid tekitada mis seal common raili süsteemis tekib, seega pole siin võimalik neid kontrollidagi korrektselt.
Kui oli pihustite vahetuse aeg käes, siis uurisin remondi võimaluste kohta, kuid öeldi et ei saa neid common raili pihusteid remontida.
Õnneks töö eest maksma ei pea kuna endal võimalus seda teha ja midagi pead murdvat küll ei olnud, ainult sisselaske kollektor eest ja tehtud.
Kui nüüd siit keegi kindlalt teab öelda, et neid M57 mootori pihusteid annab miskitmoodi parandada või remontida, siis palun soovitage Tallinnas kedagi väga pädevat sellel alal. Ise mulle öeldi, et meil siin eestimaal pole nii võimsaid aparaate mis suudaksid selliseid surveid tekitada mis seal common raili süsteemis tekib, seega pole siin võimalik neid kontrollidagi korrektselt.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
eeem ..iga normaalne koht teeb sul need pihustid ära.
Enda e38 M57sel lasin need Rakvereküljeall ära teha.
Enda e38 M57sel lasin need Rakvereküljeall ära teha.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Mida tähendab ära teha? Minu teada on neid kohti, kus tõesti tehakse, näppude peal võimalik lugedafreddy21 kirjutas:eeem ..iga normaalne koht teeb sul need pihustid ära.
Enda e38 M57sel lasin need Rakvereküljeall ära teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
No ma siis korrigeerin ja ütlen remondivad?
Minu pihustid tehti ära Rakvere lähedal asuvas Rometu talus.Selleks seal vajalik pink olemas.
Minu pihustid tehti ära Rakvere lähedal asuvas Rometu talus.Selleks seal vajalik pink olemas.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
No ütle sina kuhu remonti viia. Kui remont maksab samapalju kui kasutatud ja kontrollitud pihusti siis ei ole mõtet remontima hakatagi.arnis kirjutas:Mida tähendab ära teha? Minu teada on neid kohti, kus tõesti tehakse, näppude peal võimalik lugedafreddy21 kirjutas:eeem ..iga normaalne koht teeb sul need pihustid ära.
Enda e38 M57sel lasin need Rakvereküljeall ära teha.
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Remonditud pihusti on parem kui kontrollitud kasutatud.
Kontrollimine ei tee pihustit paremaks. Remonditud
pihusti ja kasutatud uuel pihustil on ainult üks erinevus:
üks on korda tehtud ja hakkab väsima otsast peale,
remontimata pihusti aga väsib tiba veel ja läheb tuksi.
80+% müügis pihustitest väsivad aastatest 1998-2001
ja 90+% pihustitest on vähemalt 10 aastat vanad.
Kontrollitud pihusti on samuti 90+% tõenäosusega üle 10a vana.
Kontrollimine ei tee pihustit paremaks. Remonditud
pihusti ja kasutatud uuel pihustil on ainult üks erinevus:
üks on korda tehtud ja hakkab väsima otsast peale,
remontimata pihusti aga väsib tiba veel ja läheb tuksi.
80+% müügis pihustitest väsivad aastatest 1998-2001
ja 90+% pihustitest on vähemalt 10 aastat vanad.
Kontrollitud pihusti on samuti 90+% tõenäosusega üle 10a vana.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Sa oled üks viimastest, kellele see tekst oli kirjutatud.
Eesti keel on tööriist informatsiooni edasiandmiseks.
Sõnade tähendus sõltub lisaks neist endist veel
lisaks ka saatjast ja saajast, ajast ja kohast.
Ma lihtsalt ei viitsi pikalt seletada kogu selle infoülekande
protsessi detaile -- see pole isegi autodega seotud.
Sõela ja filtri läbilaskevõime väheneb. Auto vajadus aga mitte.
Auto tahab samapalju, sõelale on üks päev see tehase norm aga
meeletult suur ja ei saagi hakkama. Nii kui see piir on ületatud
on koheselt meeletult suur muudatus sõiduki käitumises.
Läbilaskevõime langeb filtri/sõela täitumisel eksponentsiaalselt.
Eesti keel on tööriist informatsiooni edasiandmiseks.
Sõnade tähendus sõltub lisaks neist endist veel
lisaks ka saatjast ja saajast, ajast ja kohast.
Ma lihtsalt ei viitsi pikalt seletada kogu selle infoülekande
protsessi detaile -- see pole isegi autodega seotud.
Sõela ja filtri läbilaskevõime väheneb. Auto vajadus aga mitte.
Auto tahab samapalju, sõelale on üks päev see tehase norm aga
meeletult suur ja ei saagi hakkama. Nii kui see piir on ületatud
on koheselt meeletult suur muudatus sõiduki käitumises.
Läbilaskevõime langeb filtri/sõela täitumisel eksponentsiaalselt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d 135kw e39 Touing jõnksutab ja kütusekulu suur.
Palju diiselkütuses elavast (vetikad) ja enam mitte elavast (mikroobide kuivikud) biomassist on kergem kui diisel, seega see ei ole sade. Sinnamaani kuni paagis on rohkem kui liiter kütust on kütusepump täielikult kütuses ja kütuse pind on kõvasti üle sõela.
Ära kuluta mõttetult minu ressursse. Informatsiooni saab otsida ka foorumiväliselt.
Diskussioon ei viigi kuhugi, kuna pole ega tule motivatsiooni.
Järsku kaevati mingi pooleaastavanune asi ülesse ja laimatakse.
Mis oli motivaatoriks, miks sa seda postitust lugesid?
Ära kuluta mõttetult minu ressursse. Informatsiooni saab otsida ka foorumiväliselt.
Diskussioon ei viigi kuhugi, kuna pole ega tule motivatsiooni.
Järsku kaevati mingi pooleaastavanune asi ülesse ja laimatakse.
Mis oli motivaatoriks, miks sa seda postitust lugesid?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!