K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas carl005 »

Küsimus siis selline endal manual näitab varianti : S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport suspension+lowered+ride-height , Nii siis kas uut õhkpatja taha küsida mingi m-vedrustuse oma või lihtsalt madalama versioonile või annaks üldse mõlemale poole panna tavalised padjad ilma et auto väga loll välja ei näeks pärast ? :(
janno211
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 26.10.2005 18:28 18

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas janno211 »

Tavalisel ja sport õhkvedrustusel hinnavahet pole,küll aga erinevad tootekoodid.Kui ette on nähtud sportvedrustus,miks siis mitte panna vedrustust mis ette nähtud?
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas vahur_s »

Sportvedrustuse padi on lühem kui tavaline padi.
Kui mõlemad korraga ära vahetad, siis idee poolest vahet ei tohiks olla, kas sport või tavaline, AGA sa pead arvestama et kui tavalise padja paned, siis jääb masina tagumik natuke kõrgem. Muidugi tagumiku kõrgus on õhkpatjadega masinal arvuti kaudu lihtsasti muudetav.
Tehasepoolne remondijuhendi kohaselt tuleb pärast ühe või maõlem apadja vahetust auto sõidukõrgus kallibreerida, ehk siis tuleb masin õigele kõrgusele timmida.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5631
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas eero »

Kindel, et spordi padi lühem mitte materjal tugevam/jäigem?
Mai ole küll kunagi käes kõrvutanud neid patju, aga kõrgust seatakse ju anduri asendi järgi ja pumbatakse kuni etteantud kõrgus käes. Isegi kui on erineva pikkusega padi ei tohiks sellest kõrgus muutuda.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas vahur_s »

Ei, 100 % kindel ei ole, kuna ei olnud võimalust kahte erinevat tüüpi patja käega katsuda ja võrrelda.
Internetist on jäänud selline info meelde.
Aga sinu arututlus käik on iseenesest igati loogiline ja võibolla ongi just niimoodi asjalood.
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas carl005 »

No selge tänud teile infoeest kuid loobusin sellest trikitamisest ostsin Um-ist originaal padja panin alla ja õnneks varuosa polnud ka kõigekallim (Y)
Kasutaja avatar
Mad1s
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 25.09.2008 19:17 25
Asukoht: Tallinn

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas Mad1s »

Palju see padi UMist maksis siis?
Ning kuidas seda kalibreerimist tehakse? Kuna endal läheb ka tõenäoliselt üks padi homme vahetusse...
BMW E36 328i sedaan 96' ----->> 3 aastat tulemusteta rehabilitatsiooni ----->>BMW E39 530d touring 00'
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas TimoA »

kui jutt käib e39 õhkpadjast siis ta on seal 200 rubla ringis .....
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas vahur_s »

Kallibreerimine tähendab pm seda et kontrollitakse mõõdulindiga kas auto on nii kõrgel maapinnast kui ta peab olema (tehase poolt on ette antud õiged kõrguse nr millega võrrelda).
Kui ei ole, siis arvutiga muudad kõrguse seadeid nii palju ja selles suunas (madalamaks/kõrgemaks) kuhu vaja, et sobiks.
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: K:E39 õhkvedrustuste erinevus

Postitus Postitas carl005 »

Padi maksis jah 197€ umbes ja vahetus imelihtne ,Peamine et üleval asuvat plastikklambrit puru ei teeks.Ja need kõrgused pidavat ta ise paika sättima ja nii tegi ta ka mul siiani süsteem toimib ilusasti (thuithuithui) :)
Vasta