Kas kõigil E39 kerega 5'stel on samasugune piduri vaakumvõimendi? Või on erinevaid?
Kas sama vaakumvõimendit võib olla kasutatud ka nt. E38, E46, E53 kerel?
Foorumist olen juba otsinud, aga targemaks ei saanud.
Kindlasti keegi teab.
Minu auto on '01 525ia.
E39 piduri vaakumvõimendi?
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Sama võimendit kasutati alates 09/97a. E39 ja E38.
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Sai võimendi maha võetud. Sisemuses loksub jäävesi...enn1 kirjutas:Sama võimendit kasutati alates 09/97a. E39 ja E38.
Minu võimendi peal on järgmised kirjad: Lucas LSC 145T, 34331165055
Interneti andmetel vastab sellele uus BMW tootekood: 34331165541
UM hind uue koodiga varuosale: €542.34
Oli kasutusel enamikul E39, E38, E52 kerega autodel. NB! Alates 09/97!
34331165541 varuosa väljavõte BMWfans.info lehelt:
E39 mudelid:
- 520d (M47)
- 520i (M52)
- 520i (M54)
- 523i (M52)
- 523i 2.4 (M52)
- 525d (M57)
- 525i (M54)
- 525td (M51)
- 525tds (M51)
- 528i (M52)
- 530d (M57)
- 530i (M54)
- 535i (M62)
- 540i (M62)
- 540iP (M62)
- M5 (S62)
E38 mudelid:
- 725tds (M51)
- 728i (M52)
- 728iL (M52)
- 730d (M57)
- 735i (M62)
- 735iL (M62)
- 740d (M67)
- 740i (M62)
- 740i (M60)
- 740iL (M62)
- 740iLP (M62)
- 750i (M73)
- 750i (M73N)
- 750iL (M73)
- 750iL (M73N)
- 750iLP (M73N)
- L7 (M73)
- L7 (M73N)
Z8 pealt vaevalt, et keegi väga juppe ostab.
Igal juhul on kasutatud varuosa ootamatult laialdaselt levinud.
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Kui membraan terve ja vee kätte saad, ning võimendi ära kuivatad, pole vahetuseks otsest vajadust. Probleemi algpõhjuseks on ummistunud veeäravoolu kanal selle kasti põhjas, kus võimendi asub.
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Olemasoleva võimendiga tekkis probleem juba suvel. Piduripedaal lurtsus, kuna äravool oli umbes ja võimendi ujus põhimõtteliselt basseinis. Viisin auto töökotta ja üks Dima nimeline odav jünger selle võimendi väidetavalt kuivatas... Igal juhul lurtsumine kadus ja mina asjasse rohkem ei süvenenud.
Nüüd esimese suure külmaga külmus võimendis olev kokteil ära ja pidurid küll töötasid aga sümptomid viitasid suvel tehtud räpakale tööle: kui pidurit vajutasid, siis pikalt ei võtnud ja kui lõpuks võttis, siis nii, et lenda või läbi esiklaasi.
Praegu on näha, et vana võimendit ei ole kunagi lahti võetud. Ilmselt valas poiss lihtsalt suurema solgi välja ja nii jäi. Võib-olla oleks tol hetkel tõesti võimendi puhastamisest piisanud? Praegu kindlasti mitte. See solk on seal ringelnud juba üle poole aasta. Tellisin täna Carway'st "uue" võimendi (€30 + post). Homme saan kätte.
Nüüd esimese suure külmaga külmus võimendis olev kokteil ära ja pidurid küll töötasid aga sümptomid viitasid suvel tehtud räpakale tööle: kui pidurit vajutasid, siis pikalt ei võtnud ja kui lõpuks võttis, siis nii, et lenda või läbi esiklaasi.
Praegu on näha, et vana võimendit ei ole kunagi lahti võetud. Ilmselt valas poiss lihtsalt suurema solgi välja ja nii jäi. Võib-olla oleks tol hetkel tõesti võimendi puhastamisest piisanud? Praegu kindlasti mitte. See solk on seal ringelnud juba üle poole aasta. Tellisin täna Carway'st "uue" võimendi (€30 + post). Homme saan kätte.
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Võimendit ongi peaegu võimatu kuivaks saada ilma maha võtmata. Jamasin enda omaga poolteist talve, lõpuks teh.piiritusega õnnestus norm tööle saada . Kokkuvõttes oleks vahetus, või vähemalt maha võtmine lihtsam olnud
Re: E39 piduri vaakumvõimendi?
Mõtlesin, et tõmban teemale korrektselt joone alla ja kirjutan, kuidas see lugu lõppes.
Kohe, kui "uus" võimendi käes, sai see ka paigaldatud. Lugesin siitsamast foorumist, et kellelgi oli see töö aega võtnud 5 tundi vms... Reaalne ajakulu koos piduriõli vahetamisega on pigem 1,5 tundi. Vana võimendi sai huvipärast lahti võetud. See oli tumedat roostevett täis ja ka ise oli võimendi seest üleni roostes. Võimendi konstruktsioon on selline, et see ei ole avamiseks ja hiljem uuesti kokkupanekuks mõeldud.
Kohe, kui "uus" võimendi käes, sai see ka paigaldatud. Lugesin siitsamast foorumist, et kellelgi oli see töö aega võtnud 5 tundi vms... Reaalne ajakulu koos piduriõli vahetamisega on pigem 1,5 tundi. Vana võimendi sai huvipärast lahti võetud. See oli tumedat roostevett täis ja ka ise oli võimendi seest üleni roostes. Võimendi konstruktsioon on selline, et see ei ole avamiseks ja hiljem uuesti kokkupanekuks mõeldud.