Mure E60 A-käigukastiga
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Mure E60 A-käigukastiga
Tervitus foorumlased ning head uut aastat kõigepealt soovides
Aga alustagem siis murest,nimelt autoks e 60 530da 2004a...algselt kui esimesed sümptomid algasid siis lõi vahel hommikuti peale esmast käivitamist kasti avariireziimi ning tagurpidi käigu lõi välja vaba käigu peale ning ei olnud tagurpidi käiku üldse olemaski...peale auto välja suretamist ning uuesti käima pannes oli kõik jälle ok,kuid nüüd sümptomid sellised,et käima pannes annab kohe teada,et kast on avariireziimis...esimese käiguga kohalt ära minnes on see minek ikka väga aeglane ning vaevaline kuid kui liikuma saab siis juba liigub ja vahetab ka käike kusjuures nüüd töötab ka tagurpidi käik ja seda isegi hommikuti.Käike on koguaeg see auto vahetanud jõnksuga ning õlisid ega filtreid ei ole ma sel autol veel vahetanud(auto toodud itaaliast).
Loodan teie peale foorumi kasutajad/liikmed,et äkki oskate nõu või ideid anda,et mida teha,milles võib probleem olla või kuhu poole pöörduda( UM ei soovi minna )
Aga alustagem siis murest,nimelt autoks e 60 530da 2004a...algselt kui esimesed sümptomid algasid siis lõi vahel hommikuti peale esmast käivitamist kasti avariireziimi ning tagurpidi käigu lõi välja vaba käigu peale ning ei olnud tagurpidi käiku üldse olemaski...peale auto välja suretamist ning uuesti käima pannes oli kõik jälle ok,kuid nüüd sümptomid sellised,et käima pannes annab kohe teada,et kast on avariireziimis...esimese käiguga kohalt ära minnes on see minek ikka väga aeglane ning vaevaline kuid kui liikuma saab siis juba liigub ja vahetab ka käike kusjuures nüüd töötab ka tagurpidi käik ja seda isegi hommikuti.Käike on koguaeg see auto vahetanud jõnksuga ning õlisid ega filtreid ei ole ma sel autol veel vahetanud(auto toodud itaaliast).
Loodan teie peale foorumi kasutajad/liikmed,et äkki oskate nõu või ideid anda,et mida teha,milles võib probleem olla või kuhu poole pöörduda( UM ei soovi minna )
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
Re: Mure E60 A-käigukastiga
mine aga Kadrinale Märteni juurde.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Heida pilk siia teemasse. Sealt saad ka Märteni kontakti, aga ennem soovitaks talle helistada ja konsulteerida. Võibolla tõesti teeb õlivahetus imesid ja saad oma vigadest lahti. Kui aga juba seal kastis midagi tõsiselt katki, siis on vaja asi juba remonti saata.
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Esialgu püüan leida lahenduse tallinna lähedalt....olen kuulnud,et tallinna loomaaia juures tegutseb üks kodanik nimega Imre kes usakate automaatkaste remondib ning pidi tegelema ka mingil määral teiste autom kastidega kuid seda saan teada alles homme...siis jälle tavaline tööpäeva reziim.tõsiselt loodan küll,et ehk piirdub asi õli ja filtri vahetusega...sest hooldusajalugu mul suht puudub sellest autost aga samas olen kusagilt kuulnud,et bmw autom kast pidi olema suht "pommikindel"....ehk ikka pääseb kergemalt.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Need E60-ne 6hp26 automaatkastid ei ole midagi pommikindlad, nendega pidi päris palju probleem oleme. Aga kui õlivahetuse teed, siis kindlasti ainult dünaamiline õlivahetus koos uue kastipõhja ehk filtriga. Tavalise õlivahetusega ära nõustu, kuna enamus sellest sitast jääb ikkagi kasti sisse sel juhul.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kuna BMW käigukastil on elektrooniline kontroll siis pigem mõistlik alustada sealt, kus pädev diagnostika.
Pealegi antud viga ei pruugi üldse asuda käigukastis, sest tagajärg ei = põhjus ning vastupidi.
Vaata teenuste alla ja kindlasti leiad abi Tallinnas.
Pealegi antud viga ei pruugi üldse asuda käigukastis, sest tagajärg ei = põhjus ning vastupidi.
Vaata teenuste alla ja kindlasti leiad abi Tallinnas.
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
kindlasti lasen dünaamilise õlivahetuse teha kuna eelnevalt ju ajalugu puudub ning endal on kindlam tunne kui asi ikka korralikult ja ilusti tehtud on ja filtriga ikka koos...filtrita see õlivahetus ju pointless...sellest saan ma õnneks aruRain530 kirjutas:Need E60-ne 6hp26 automaatkastid ei ole midagi pommikindlad, nendega pidi päris palju probleem oleme. Aga kui õlivahetuse teed, siis kindlasti ainult dünaamiline õlivahetus koos uue kastipõhja ehk filtriga. Tavalise õlivahetusega ära nõustu, kuna enamus sellest sitast jääb ikkagi kasti sisse sel juhul.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Ei tea kas kodanik Truumu (vist oli tema) juurest leiaks ka käigukasti diagnostikale abi....mäletamistmööda tema pidi sellel alal pädev olema.?ttsys kirjutas:Kuna BMW käigukastil on elektrooniline kontroll siis pigem mõistlik alustada sealt, kus pädev diagnostika.
Pealegi antud viga ei pruugi üldse asuda käigukastis, sest tagajärg ei = põhjus ning vastupidi.
Vaata teenuste alla ja kindlasti leiad abi Tallinnas.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Truumu kohta ei oska öelda, aga siin foorumis on kasutaja Kuno_T pädev automaatkäigukastide remontija.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Jah, vaata eelkõige diagnostikuid, helista ja räägi oma lugu ära. Käigukastide remontijast ei pruugi sulle vähematki abi olla.
Lenx5 kirjutas:Ei tea kas kodanik Truumu (vist oli tema) juurest leiaks ka käigukasti diagnostikale abi....mäletamistmööda tema pidi sellel alal pädev olema.?ttsys kirjutas:Kuna BMW käigukastil on elektrooniline kontroll siis pigem mõistlik alustada sealt, kus pädev diagnostika.
Pealegi antud viga ei pruugi üldse asuda käigukastis, sest tagajärg ei = põhjus ning vastupidi.
Vaata teenuste alla ja kindlasti leiad abi Tallinnas.
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Suured tänud teile siiani abi eest....püüan nüüd kiiresti leida võimaliku parima lahenduse kuna sõita vaja
võrreldes vanade bmw-dega on see e60 juba väga tark auto ning ise ei oska enam midagi sellel teha...hea kui ikka foorum olemas on...youtube-st ka muidugi päris palju kasu olnud....eile näiteks lahkasin probleemi,et angeleyed juhipoolt ei põlenud...tänu youtube-le sain teada kuidas tuli eest kätte saada ning kus see angel eye pirn üldse asub.
võrreldes vanade bmw-dega on see e60 juba väga tark auto ning ise ei oska enam midagi sellel teha...hea kui ikka foorum olemas on...youtube-st ka muidugi päris palju kasu olnud....eile näiteks lahkasin probleemi,et angeleyed juhipoolt ei põlenud...tänu youtube-le sain teada kuidas tuli eest kätte saada ning kus see angel eye pirn üldse asub.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Nii on ja seoses sellega on ka mitmeid elektroonilisi abivahendeid, et ka kodustes tingimustes arvuti või nutitelefoni abil auto vearegistrist infot maha lugeda.
Lenx5 kirjutas: võrreldes vanade bmw-dega on see e60 juba väga tark auto ning ise ei oska enam midagi sellel teha...
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kas Autohooldus teeb sama dünaamilist õlivahetust kui Kadrina mehed? Hinnapakkumisest küll välja ei loe, kuigi küsisin just seda. Pakkumises siis 6,5l õli ja põhjatihend filtriga E61 530d 173kW, et kõik välja ja puhtaks saada kulub seda kusagil 18 liitri kanti. Kodulehel küll kiidavad oma õlivahetustehnoloogiat küll.Rain530 kirjutas:Need E60-ne 6hp26 automaatkastid ei ole midagi pommikindlad, nendega pidi päris palju probleem oleme. Aga kui õlivahetuse teed, siis kindlasti ainult dünaamiline õlivahetus koos uue kastipõhja ehk filtriga. Tavalise õlivahetusega ära nõustu, kuna enamus sellest sitast jääb ikkagi kasti sisse sel juhul.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
vaevalt. Mu teada teeb ainult Märten sellist asja Eestis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Sa ikka mõistad seda, et õlil ja filtril on pea olematu ühisosa selle kirjeldatud tõrkega(?) Või soovitas sellist tegevuste järjekorda pädev BMW tech ekspert?
Profülaktikat on muidugi igasugust olemas aga selline tegevus on vaadeldav nagu inimese tervisehäda, kus rütmihäirete korral südame töös teha kohe ilma EKG või mõne muu liigutuseta kohe kiiresti profülaktiline 100% vere vahetus terves organismis ja siis vaadata, mis juhtub
See on muidugi üks mõte vaid.
Profülaktikat on muidugi igasugust olemas aga selline tegevus on vaadeldav nagu inimese tervisehäda, kus rütmihäirete korral südame töös teha kohe ilma EKG või mõne muu liigutuseta kohe kiiresti profülaktiline 100% vere vahetus terves organismis ja siis vaadata, mis juhtub
See on muidugi üks mõte vaid.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
autohooldus teeb ka dünaamilistõlivahetust.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kastis on midagi juba ilmselt kulunud. Aga samas võib saada hakkama õli vahetuse ja kasti adapsioonid nullimisega ja kasti uuesti käima õpetamisega. Kui ei siis kast alt ja lätti remonti. Tasuks siiski võtta Märteniga ühendust ja rääkida temale mis viga. Siin foorumis ei tule masin remonditud. teiste firmadega kohta ei oska midagi ise öelda, kuid Märtenit kiidab nii mõnigi veel. Ja Kadrina pole tallinnast kaugel.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Jah, ja siis jälle uus õli ja filter eksole ?
maarekl kirjutas:Kui ei siis kast alt ja lätti remonti.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kusjuures õlivahetus võib aidata palju. Ka minu autol olid imelikud sümptomid ja seega helistasin Märtenile ning rääkisin oma loo ära. Kuna ta kastide alal kogenud ja tunneb oma tööd, siis tema oli kindel et õlivahetus aitab. Pealegi minu auto puhul ei olnud viga isegi mehaaniline vaid lihtsalt imelik käitumine vahest. Lisaks näeb kastitootja ette õlivahetust iga 80000-120000 kilomeetri tagant ja see läbisõit oli ammu täis minu auto puhul. Uue õliga olid kadunud ka imelikud sümptomid.
Seega enne kui õlivahetust tegema hakata, oleks vaja lugeda kastist välja veakoodid kui seal üldse on midagi. Kui ei ole, siis konsulteerida mõne pädeva automaatkasti remontija või kastitundjaga ja uurida nende arvamust asjast. Ennatlikult pole jah mõtet õlivaehtust tegema hakata.
PS. Autohooldus teeb ka dünaamilist õlivahetust, kuid kas nad pärast kõik käigud sisse ka sõidavad nagu ette nähtud, seda ma ei tea ja eriti ei usu. Kuid keegi kes teab, võiks seda täpsemalt kommenteerida, siis teab kas tasub ehk järgmine kord sinna minna.
Seega enne kui õlivahetust tegema hakata, oleks vaja lugeda kastist välja veakoodid kui seal üldse on midagi. Kui ei ole, siis konsulteerida mõne pädeva automaatkasti remontija või kastitundjaga ja uurida nende arvamust asjast. Ennatlikult pole jah mõtet õlivaehtust tegema hakata.
PS. Autohooldus teeb ka dünaamilist õlivahetust, kuid kas nad pärast kõik käigud sisse ka sõidavad nagu ette nähtud, seda ma ei tea ja eriti ei usu. Kuid keegi kes teab, võiks seda täpsemalt kommenteerida, siis teab kas tasub ehk järgmine kord sinna minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Niih...minu murest siis nii palju progressi,et käisin ära diagnostikas...seal kustutati viga ära ning sain kasti avariireziimist välja...nüüd kohe teine tera jälle sõita kuid esimesel võimalusel lähen kindlasti õli ja filtrit vahetama kuna see pidi seda põhjustama..ahjaa...solenoidide puhastuskuur tuleb ka siis ära teha kindlasti kuna need pidavat ka aja pikku ikka mustaks minema ja ei saa enam nö kontakti.
Aga diagnostis käies sain veel auto kohta targemaks...nimelt väitis arvuti et õhulugeja viga on...sai see kustutatud..paar päeva sai sõidetud ning uuesti sai tehtud diagnost huvi pärast ning siis jälle õhulugeja viga...hakkasime siis uurima,et mis värk on ja tuli välja,et väljalaske kollektor on kutu...ajab tahma välja kapoti all ning tänu sellele saab õhulugeja vale infot..tuleb kiiremas korras välja vahetada see kuid õnneks anti ka selle kohta infot,et tasub panna e 38(7 seeria) 3,0 (142kw) bmw väljalaske kollektor kuna see malmist ja vastupidavam ning ka soodsam erinevalt e 60 väljalaske alumiinium kollektorist
Aga diagnostis käies sain veel auto kohta targemaks...nimelt väitis arvuti et õhulugeja viga on...sai see kustutatud..paar päeva sai sõidetud ning uuesti sai tehtud diagnost huvi pärast ning siis jälle õhulugeja viga...hakkasime siis uurima,et mis värk on ja tuli välja,et väljalaske kollektor on kutu...ajab tahma välja kapoti all ning tänu sellele saab õhulugeja vale infot..tuleb kiiremas korras välja vahetada see kuid õnneks anti ka selle kohta infot,et tasub panna e 38(7 seeria) 3,0 (142kw) bmw väljalaske kollektor kuna see malmist ja vastupidavam ning ka soodsam erinevalt e 60 väljalaske alumiinium kollektorist
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Selle väljalase kollektori kohta võid uurida ka kasutajalt maarekl, tema pani ka malmist omale. Minul pole sellega veel probleeme olnud.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
BMW A kastis on ju lifetime õli ,mis jutt ,et kastitootja näeb ette õli vahetuse,BMW ei näe ette kasti õli vahetuse ,kuna on liftime õli!Rain530 kirjutas:Kusjuures õlivahetus võib aidata palju. Ka minu autol olid imelikud sümptomid ja seega helistasin Märtenile ning rääkisin oma loo ära. Kuna ta kastide alal kogenud ja tunneb oma tööd, siis tema oli kindel et õlivahetus aitab. Pealegi minu auto puhul ei olnud viga isegi mehaaniline vaid lihtsalt imelik käitumine vahest. Lisaks näeb kastitootja ette õlivahetust iga 80000-120000 kilomeetri tagant ja see läbisõit oli ammu täis minu auto puhul. Uue õliga olid kadunud ka imelikud sümptomid.
Seega enne kui õlivahetust tegema hakata, oleks vaja lugeda kastist välja veakoodid kui seal üldse on midagi. Kui ei ole, siis konsulteerida mõne pädeva automaatkasti remontija või kastitundjaga ja uurida nende arvamust asjast. Ennatlikult pole jah mõtet õlivaehtust tegema hakata.
PS. Autohooldus teeb ka dünaamilist õlivahetust, kuid kas nad pärast kõik käigud sisse ka sõidavad nagu ette nähtud, seda ma ei tea ja eriti ei usu. Kuid keegi kes teab, võiks seda täpsemalt kommenteerida, siis teab kas tasub ehk järgmine kord sinna minna.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kast on ZF-i toodang ja ZF näeb ette õlivahetust. BMW-l pole siin mingit sõnaõigust, aga kes tahab, see võib ka miljon selle ühe õliga lasta, aga ennem ilmselt laguneb see kast koost.
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
kui asi selleni jõuab siis olen kindel,et lasen ka selle malmist panna...kindlam siis..vähemalt minu arvates aga igatahes veelkord suured tänud sulle Rain erinevate kasulike ideede ja mõtete eest ning loomulikult tänan ka teisi kes abiksRain530 kirjutas:Selle väljalase kollektori kohta võid uurida ka kasutajalt maarekl, tema pani ka malmist omale. Minul pole sellega veel probleeme olnud.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Kast on jah ZF toodang ,kuid auto on BMW ja tuled on ka hella,mis sittagi ei näita vanemal autol,kuid BMW ei näinud ette õli vahetust lifetimel õlil!Rain530 kirjutas:Kast on ZF-i toodang ja ZF näeb ette õlivahetust. BMW-l pole siin mingit sõnaõigust, aga kes tahab, see võib ka miljon selle ühe õliga lasta, aga ennem ilmselt laguneb see kast koost.
Re: Mure E60 A-käigukastiga
No natukene võid oma peaga ka mõelda ja asja ennetada. Paljud siin ei sõida mootoriõliga ka 30 000, nagu BMW ette näeb.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Ükski õli pole minu teada lifetime....ja samas..kui ime kombel ka oleks mõni õli lifetime siis kastist tuleb ikka ülipeenikest metalli puru paraku mis mööda kasti koos õliga ringi keerleb ja kastile aiai teeb....nii,et igatahes teatud kilometraasi pärast oleks alati tark tegu vahetada kasti õli....täpselt samal põhjusel mille pärast ka mootorites õlisid vahetatakse regulaarselt!!!Jan320 kirjutas:Kast on jah ZF toodang ,kuid auto on BMW ja tuled on ka hella,mis sittagi ei näita vanemal autol,kuid BMW ei näinud ette õli vahetust lifetimel õlil!Rain530 kirjutas:Kast on ZF-i toodang ja ZF näeb ette õlivahetust. BMW-l pole siin mingit sõnaõigust, aga kes tahab, see võib ka miljon selle ühe õliga lasta, aga ennem ilmselt laguneb see kast koost.
Ja kui väidad,et bmw-l on halvad tuled siis mine kas silmaarstile või lase korralikud tuled koos pirnidega ette panna!
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 17.09.2011 18:43 19
- Peamine sõiduk: bmw 530d e60
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure E60 A-käigukastiga
Õige Fred...kui vähegi autost hoolid siis kindlasti tasub korralikult vahetada "mahlasid"(piduriõli,kastiõli ning ka jahutusvedelik).Mõelda ju võib,et ah mis see 10 000-20 000 siia-sinna on aga see pikendab märgatavalt auto eluiga!Fred kirjutas:No natukene võid oma peaga ka mõelda ja asja ennetada. Paljud siin ei sõida mootoriõliga ka 30 000, nagu BMW ette näeb.
Et siis kas odavam regulaarselt vahetada mahlasid või siis iga teatud aja tagant remontida kas mootorit kasti või isegi piduri süsteeme?! Eks igaüks otsustab selle ise.
Iga bmw juht ei ole rullnokast liiklushuligaan!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Mure E60 A-käigukastiga
ATF iga norm koormusel on 8 aastat.
https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://serviceline.zf.com/interoelepdf ... en0700.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- tagor
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 02.09.2007 14:24 21
- Peamine sõiduk: bmw 523i e60
- Asukoht: loo
Re: Mure E60 A-käigukastiga
max 15000 km.kõige odavam mootori hooldus on ju õli vahetus.
eesti-rootsi