Bmw E39 Genekas ???
Bmw E39 Genekas ???
Tere..
Autoks on mul BMW E39 105kw 2.5 tds. 96
Sõitsin siis mina maantee peal ja järsku hakkas armatuuris põlema punane aku tuli. Kui tallinnasse jõudsin ( ala 50 km) siis auto suri lihtsalt välja, kuna autol ei olnud enam voolu. Ilmselt viga genekas, et ei jõudnud laadida.. Aga järgmine päev andsin täkku, ning auto hakkas tööle ..
Alguses oli kõik okei, aga kui auto soojenes, hakkas jälle punane akutuli põlema..
Et kui auto läks soojaks siis genekas enam ei lae ???
Oskab keegi aidata, mis viga võiks olla ? vms ..
Terv, Jaan Lehepuu
Autoks on mul BMW E39 105kw 2.5 tds. 96
Sõitsin siis mina maantee peal ja järsku hakkas armatuuris põlema punane aku tuli. Kui tallinnasse jõudsin ( ala 50 km) siis auto suri lihtsalt välja, kuna autol ei olnud enam voolu. Ilmselt viga genekas, et ei jõudnud laadida.. Aga järgmine päev andsin täkku, ning auto hakkas tööle ..
Alguses oli kõik okei, aga kui auto soojenes, hakkas jälle punane akutuli põlema..
Et kui auto läks soojaks siis genekas enam ei lae ???
Oskab keegi aidata, mis viga võiks olla ? vms ..
Terv, Jaan Lehepuu
Re: Bmw E39 Genekas ???
Minul oli üks sama tunnustega auto aga tegemist oli audiga dioodid olid läbi.
Re: Bmw E39 Genekas ???
50km ja aku surnud? Kui palju sa seda akut koormasid need 50km (40min?), tavalised kabariidid pluss lähituled ja natuke sooja, ei mingeid muid vidinaid?
Võiks öelda, et suht möku aku, see võibolla tappis geneka ära kui üks püttidest akus oli pekkis mõnd aega.
Kiireim variant uus genekas ning uuri palun aku pinget pärast öist seismist. Kui kisub alla 12, siis lae seda LAADIJAGA, mitte generaatoriga sõites (generaator ei ole autol aku laadimiseks). Kui pärast laadimist 10 tundi hiljem on alla 12,2V siis osta uus, 90-110Ah aku.
Võiks öelda, et suht möku aku, see võibolla tappis geneka ära kui üks püttidest akus oli pekkis mõnd aega.
Kiireim variant uus genekas ning uuri palun aku pinget pärast öist seismist. Kui kisub alla 12, siis lae seda LAADIJAGA, mitte generaatoriga sõites (generaator ei ole autol aku laadimiseks). Kui pärast laadimist 10 tundi hiljem on alla 12,2V siis osta uus, 90-110Ah aku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Bmw E39 Genekas ???
Sellel sõitmisel ei olnud jah väga lisasid taga vms.. Lähituled, gabariidid.. Soojus.. Okei üritan mõõta.. Aga vaatasin, et mul üldse 100 ah aku peal.. Kas vähe diisli kohta? See võiski generaatorit lõhkuda? Ei?
Re: Bmw E39 Genekas ???
100 on väga ok, lihtsalt 100Ah on ta siis kui ta on poes tutikas ja mitte natukenegi retsitud.
kui 2a on möödas, heal juhul 20% kadunud, halval juhul 90%.
Põhimõtteliselt KORRAS aku suudab -10 kraadiga käiata mittekäivituvat autot 1 minut rahulikult,
ilma et mingisugused aeglustused vms algavad, kuid see pole õige proovimismeetod.
Aku pinge mõõta pärast laadimist ja 10 tunnist ootamist.
kui 2a on möödas, heal juhul 20% kadunud, halval juhul 90%.
Põhimõtteliselt KORRAS aku suudab -10 kraadiga käiata mittekäivituvat autot 1 minut rahulikult,
ilma et mingisugused aeglustused vms algavad, kuid see pole õige proovimismeetod.
Aku pinge mõõta pärast laadimist ja 10 tunnist ootamist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw E39 Genekas ???
Vabalt võib olla ergutus ahelas halb ühendus/katkestus generaatorile või harjad/1 hari, mis on piiri peale kulunud. Harjade piiri peale kulumisega kaasneb reeglina ka mõningane aku tule vilkumine.
jaan131 kirjutas:/.../
Sõitsin siis mina maantee peal ja järsku hakkas armatuuris põlema punane aku tuli.
/.../
Alguses oli kõik okei, aga kui auto soojenes, hakkas jälle punane akutuli põlema..
Et kui auto läks soojaks siis genekas enam ei lae ???
Re: Bmw E39 Genekas ???
Ei hakka uut teemat tegema, sama jama.ttsys kirjutas:Vabalt võib olla ergutus ahelas halb ühendus/katkestus generaatorile või harjad/1 hari, mis on piiri peale kulunud. Harjade piiri peale kulumisega kaasneb reeglina ka mõningane aku tule vilkumine.
jaan131 kirjutas:/.../
Sõitsin siis mina maantee peal ja järsku hakkas armatuuris põlema punane aku tuli.
/.../
Alguses oli kõik okei, aga kui auto soojenes, hakkas jälle punane akutuli põlema..
Et kui auto läks soojaks siis genekas enam ei lae ???
Mida tähendab halb ühendus ahelas?
Mul oli nii: Akutuli hakkas põlema ja sõit tõmbas aku tühjaks. Laadisin aku täis, panin testri külge, näitas 12, midagi. Panin autosse ja mootori käima, akumärgiga tuli jäi põlema, tester näitas aku pealt mõõtes 11V ja vähenes järjest. Kuni jälle aku tühi.
Siis laadisin uuesti täis, panin OBD pealt voolu näitama, käivitasin ja kõik ok. Akumärgiga tuli korraks põles, aga siis kustus ära. Tegin väikese ringi, näit püsis 13,7V peal, kõik soojendused ja tuled töötavad. Mõtlesin et korras, panin seisma ja uuesti käima, akutuli põleb, OBD peal 11,4V ja väheneb.
Kas genekas saab nii on/off töötada? Kas võib olla akus viga?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw E39 Genekas ???
Halb ühendus ahelas = generaatoril on ergutusahel (+12V), mis lihtsustatult kirjeldades antakse otse akult. Selles ahelas või kontaktis, näiteks generaatori juures, on halb/katkendlik ühendus või ühendus katkenud.
Ergutusahel on pildil oleva generaatori kontakt numbriga 2.
+Edit: aku viga antud juhul ei ole reaalne. Ergutusahela katkestus võib aga küll sellist ON/OFF efekti tekitada.
Ergutusahel on pildil oleva generaatori kontakt numbriga 2.
+Edit: aku viga antud juhul ei ole reaalne. Ergutusahela katkestus võib aga küll sellist ON/OFF efekti tekitada.
Kaidos kirjutas: Mida tähendab halb ühendus ahelas?
Mul oli nii: Akutuli hakkas põlema ja sõit tõmbas aku tühjaks. Laadisin aku täis, panin testri külge, näitas 12, midagi. Panin autosse ja mootori käima, akumärgiga tuli jäi põlema, tester näitas aku pealt mõõtes 11V ja vähenes järjest. Kuni jälle aku tühi.
Siis laadisin uuesti täis, panin OBD pealt voolu näitama, käivitasin ja kõik ok. Akumärgiga tuli korraks põles, aga siis kustus ära. Tegin väikese ringi, näit püsis 13,7V peal, kõik soojendused ja tuled töötavad. Mõtlesin et korras, panin seisma ja uuesti käima, akutuli põleb, OBD peal 11,4V ja väheneb.
Kas genekas saab nii on/off töötada? Kas võib olla akus viga?
Re: Bmw E39 Genekas ???
Kui juhtmed visuaalselt korras, siis järgmine kõige kergem samm oleks teine genekas otsa toppida.
Kui sul on 525tds, siis mul on pakkuda, kui muu, siis otsi foorumist. Pole väga kallis ka ja kui
probleemi ei lahenda, ei tähenda, et raha on prügikasti visatud, lihtaslt vaja uuesti maha müüa.
Mina mäletan ühelt opelilt, et ergutus oli pekkis, siis andsid gaasi 4000-5000 peale, läks ikka laadima ja ära ei kustunud enne kui välja lülitad. Kui särts juba sees, siis äkki pole ergutit vaja enam, polegi kursis täpselt
Proovi korraks pöördesse ajada, mitte siis jäist mootorit, sooja vähemalt.
Kui sul on 525tds, siis mul on pakkuda, kui muu, siis otsi foorumist. Pole väga kallis ka ja kui
probleemi ei lahenda, ei tähenda, et raha on prügikasti visatud, lihtaslt vaja uuesti maha müüa.
Mina mäletan ühelt opelilt, et ergutus oli pekkis, siis andsid gaasi 4000-5000 peale, läks ikka laadima ja ära ei kustunud enne kui välja lülitad. Kui särts juba sees, siis äkki pole ergutit vaja enam, polegi kursis täpselt
Proovi korraks pöördesse ajada, mitte siis jäist mootorit, sooja vähemalt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw E39 Genekas ???
Generaatoril ergutuse (+12V) olemasolu saab mõõta. Mõõda ise või otsi diagnostikast abi, lihtsalt pimesi detailide vahetusega jääd kiiresti vaeseks.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: Bmw E39 Genekas ???
Tüüpilised sureva geneka tunnused. Igaksjuhuks võid mõõta ergutuse olemasolu.
Vii generaator remonti või osta uus/kasutatud
terv
erich
Vii generaator remonti või osta uus/kasutatud
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18.12.2011 20:49 18
Re: Bmw E39 Genekas ???
oli sama viga auto 530d 142kw 2001a,mina vahetasin ära pingeregulaatori ja toimib kenasti poes maksab originaal 165euri,aga sain B osana 3 korda soodsamalt,
Re: Bmw E39 Genekas ???
Tundub ikka, et ei ole geneka viga, laadisin jälle aku täis, töötas nagu uus, niikui kinni mootori panin ja uuesti käima, jälle pinge maas, tuli põleb. Panin auto seisma, mõõtsin aku pealt voolu, ronis 12V pealt seisu ajal 14,2 peale ja jäi sinna pidama. Annab see mingit infot? Aku ei või kotis olla? Aku laseb u 15 minti toimetada, äkki umbes 5x käivitada ja natuke tuledega autol töötada, siis enam ei käivitu.
Ei taha nii päris igaks juhuks midagi vahetada, raha kah vähe.
Ei taha nii päris igaks juhuks midagi vahetada, raha kah vähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw E39 Genekas ???
Aku peal pinge mõõtmine sind ei aita. Kui aku punane tuli põleb siis akut ei laeta ja see ei ole antud juhul tingitud aku olukorrast. Vea tunnused viitavad kulunud harjadele, mis koos pingeregulaatoriga ühes tükis. Hetkel võib üks harjadest veel piiri peal olla ja vahel ulatub veel rootorini aga see ei kesta enam kaua.
Ka ergutust on vaja kontrollida. Mõõda ergusahel nagu korduvalt öeldud või otsi vea tuvastamisel abi, sest muidu oled selle autoga peagi keset teed ning üksi ja seda kõike veel eriti siis, kui vähe raha.
Ka ergutust on vaja kontrollida. Mõõda ergusahel nagu korduvalt öeldud või otsi vea tuvastamisel abi, sest muidu oled selle autoga peagi keset teed ning üksi ja seda kõike veel eriti siis, kui vähe raha.
Kaidos kirjutas:Tundub ikka, et ei ole geneka viga, laadisin jälle aku täis, töötas nagu uus, niikui kinni mootori panin ja uuesti käima, jälle pinge maas, tuli põleb. Panin auto seisma, mõõtsin aku pealt voolu, ronis 12V pealt seisu ajal 14,2 peale ja jäi sinna pidama. Annab see mingit infot? Aku ei või kotis olla? Aku laseb u 15 minti toimetada, äkki umbes 5x käivitada ja natuke tuledega autol töötada, siis enam ei käivitu.
Ei taha nii päris igaks juhuks midagi vahetada, raha kah vähe.
Re: Bmw E39 Genekas ???
Ergutusahelas on kaks pinni, üks oli seisu ajal 12V, teine 8,2V, sõidu ajal läksid mõlemad üle 12V.
Täna proovisin uue akuga, sama jama. Aga eks ma keeran geneka maha ja viin esmaspäeval remonti. Eks ta mingi pingeregulaatori jama on siis ikka. Häirib just see on/off mode asjal, harjade minekuga peaks ikka tuli vahest vilkuma või vähemalt reageerima, kui ma genekat haamerdan, aga mitte antud juhul. Konkreetselt kui pikalt seisnud ilma akuta auto, siis töötab nagu miska, peale esimest süüte väljalülitamist kellad.
Täna proovisin uue akuga, sama jama. Aga eks ma keeran geneka maha ja viin esmaspäeval remonti. Eks ta mingi pingeregulaatori jama on siis ikka. Häirib just see on/off mode asjal, harjade minekuga peaks ikka tuli vahest vilkuma või vähemalt reageerima, kui ma genekat haamerdan, aga mitte antud juhul. Konkreetselt kui pikalt seisnud ilma akuta auto, siis töötab nagu miska, peale esimest süüte väljalülitamist kellad.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: Bmw E39 Genekas ???
Tihtipeale surevad need genekad nii et akutuld päris p6lema ei löö. Minu omal h66gus kergelt tuli ja see oli ka ainult nähtav siis kui våljas oli pime.erikred kirjutas:Tüüpilised sureva geneka tunnused. Igaksjuhuks võid mõõta ergutuse olemasolu.
Vii generaator remonti või osta uus/kasutatud
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: Bmw E39 Genekas ???
Ei midagi uut siin päikese all, kiskusin lõpuks geneka maha ja üks hari ei ulatunud võllinigi. Vahetasin pingeregulaatori ära, (35€ Melasist) ja töötab jälle. Suured tänud kõigile kaasamõtlemise eest.
- SmjTuning
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 07.12.2014 12:41 56
- Peamine sõiduk: BMW e34 530
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw E39 Genekas ???
Tere
ei taha ka uut teemat teha umbes sama jama mul
Soitsin siis autoga (e39 525 tds 98 aasta) koik oli tipp topp välja arvatud see et kui gaasi andes sõidu ajal lõi aku tule põlema, väga sellest tolku ei teinud sest eelmine omanik ütles et genekal vahetatud harjad ja tablett, nii ma siis soitsin edasi ja siis üks hommik auto käima ei läinud, motlesin et asi külmemates ilmades ja vahetasin aku ära 100a vastu sest eelmine omanik utles ka seda et aku on piix väheke peale aku vahetamist prõmm ja masin jälle poolest pöördest käis, nii ma siis vurasin kaks kolm päeva jälle ringi ja jätsin auto seisma majaette kaheks päevaks, sest ise soitsin teise autoga.
nüüd eile läksin autojuurde ja proovisin käima panna tõkk tõkk ja auto käima ei lähe, aku kottis, motlesin et krt milles nüüd asi, kutsusin oma sõbra appi tema oli saabiga( tal väike aku jne) panime täkud järgi ja no laadisime ja laadisime ühtepidi ja teistpidi no ei lae akut ei mingit moodi ja auto ikka samamoodi jamab, korra motlesin et äkki asi starteris, et ta ei lahe käima, siis kutsusin teise sõbra, vähe kangema akuga, 3.0 diisli venna x5-ga, anname täkku samamoofi mingi 15 minta ei ole mingeid muutusi ja siis proovisin ja auto hakkas käiama, aga tööle ei lainud, siis saime aru et starteris pole asi, laadisime siis veel väheke ja auto läks käima, nonii votsime täkud tagant tänasime jne ja siis soitsin autoga poeette, auto jäi käima tuttav oli autos, tulin autosse tagasi ja auto suri välja ja enam käima ei lainud samamoodi, küsimus siis selles et kas on asi genekas või milles?
ei taha ka uut teemat teha umbes sama jama mul
Soitsin siis autoga (e39 525 tds 98 aasta) koik oli tipp topp välja arvatud see et kui gaasi andes sõidu ajal lõi aku tule põlema, väga sellest tolku ei teinud sest eelmine omanik ütles et genekal vahetatud harjad ja tablett, nii ma siis soitsin edasi ja siis üks hommik auto käima ei läinud, motlesin et asi külmemates ilmades ja vahetasin aku ära 100a vastu sest eelmine omanik utles ka seda et aku on piix väheke peale aku vahetamist prõmm ja masin jälle poolest pöördest käis, nii ma siis vurasin kaks kolm päeva jälle ringi ja jätsin auto seisma majaette kaheks päevaks, sest ise soitsin teise autoga.
nüüd eile läksin autojuurde ja proovisin käima panna tõkk tõkk ja auto käima ei lähe, aku kottis, motlesin et krt milles nüüd asi, kutsusin oma sõbra appi tema oli saabiga( tal väike aku jne) panime täkud järgi ja no laadisime ja laadisime ühtepidi ja teistpidi no ei lae akut ei mingit moodi ja auto ikka samamoodi jamab, korra motlesin et äkki asi starteris, et ta ei lahe käima, siis kutsusin teise sõbra, vähe kangema akuga, 3.0 diisli venna x5-ga, anname täkku samamoofi mingi 15 minta ei ole mingeid muutusi ja siis proovisin ja auto hakkas käiama, aga tööle ei lainud, siis saime aru et starteris pole asi, laadisime siis veel väheke ja auto läks käima, nonii votsime täkud tagant tänasime jne ja siis soitsin autoga poeette, auto jäi käima tuttav oli autos, tulin autosse tagasi ja auto suri välja ja enam käima ei lainud samamoodi, küsimus siis selles et kas on asi genekas või milles?
We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art.
Automehed drift team
Automehed drift team
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Bmw E39 Genekas ???
Otsi ikka generaatorist viga. Kui pingeregulaator harjadega juba vahetatud, siis tõenäoliselt kulunud need kontaktrõngad kuhu harjad peavad vastu käima.
- SmjTuning
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 07.12.2014 12:41 56
- Peamine sõiduk: BMW e34 530
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw E39 Genekas ???
olgu, vaatan asja üle ja annan teada milles värk oli
We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art.
Automehed drift team
Automehed drift team
- SmjTuning
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 07.12.2014 12:41 56
- Peamine sõiduk: BMW e34 530
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw E39 Genekas ???
Värk siis selline et vahetasin geneka ära, laadisin aku täis ja auto läks käima (jeee) kuid kui juba bmw ostad ega siis niilihtsalt ei saa hakkama ju
sõitsin temaga siis natuke ringi, parkisin ära kõik ilus lilleline, järgmine hommik kohe ärgates esimese asjana autojuurde ja vaatasin siis et kas auto tööle läheb jee auto läks käima, arvasin et tõesti masin korras ja probleeme enam pole ja ops vaatan miks raadio ei tööta, ninii, arvasin et võtsin akuklemmi maha ja asi selles et tahab radio code vms aga nendel e39-tel polnud enam selliseid asju... niii järgmine koht mida vaadata vaatasin kaitsmeplokki, seal kolm kaitset mis raadio omad, nii... vaatasin need üle, need kah korras, no pekki okei äkki on maki taga ka kaitse sest osadel e39-tel oli see 96 aastal vms, nii võtan siis raadio välja vaatan taha, seal ainult pistik, nii siis enam aru ei saanud milles asi, okei vahet pole ei viitsind tegeleda sellega enam, mõtlesin et homme uus ja targem päev ja saab rahus toimetada aga siis vaatan mida pekki armatuuris see mis peaks näitama läbisõitu jne need tablood eitööta vno vilguvad ja peksavad segast, kütuse näidik ei tööta ka ja üldse spidoplokk ei tee miskit, nii siis sain aru miskit vale, xenonid ka lõpetasid oma töö ees, armatuuri viskas veel pildi ka et need ei tööta, suretasin siis auto välja ja võtsin võtme ka välja ja hakkan käima uuesti panema ja tõk tõk tõk, aku kottis jälle, ehk genekas ei saa enam olla asi, ma nüüd ei saa aru mis segab aku laadimist, nüüd panin esmaspäevaks BM autosse aja ja lasen arvuti järgi panna et aru saada mis keiss on, endal tekib arvamus et et mingi relee takistab genekal akut laadida, aga tõesti ei tunne ka neid uuema tüübi viieseid niihästi...
EHK kellelgi sama jama olnud
need help sõbrad, vb on kedagi kes viitsiks mul Tallinnas diagnosti teha v siis vaadata üle kas genekas üldse laeb seda akut, sest miskit on sellel masinal mega mäda
sõitsin temaga siis natuke ringi, parkisin ära kõik ilus lilleline, järgmine hommik kohe ärgates esimese asjana autojuurde ja vaatasin siis et kas auto tööle läheb jee auto läks käima, arvasin et tõesti masin korras ja probleeme enam pole ja ops vaatan miks raadio ei tööta, ninii, arvasin et võtsin akuklemmi maha ja asi selles et tahab radio code vms aga nendel e39-tel polnud enam selliseid asju... niii järgmine koht mida vaadata vaatasin kaitsmeplokki, seal kolm kaitset mis raadio omad, nii... vaatasin need üle, need kah korras, no pekki okei äkki on maki taga ka kaitse sest osadel e39-tel oli see 96 aastal vms, nii võtan siis raadio välja vaatan taha, seal ainult pistik, nii siis enam aru ei saanud milles asi, okei vahet pole ei viitsind tegeleda sellega enam, mõtlesin et homme uus ja targem päev ja saab rahus toimetada aga siis vaatan mida pekki armatuuris see mis peaks näitama läbisõitu jne need tablood eitööta vno vilguvad ja peksavad segast, kütuse näidik ei tööta ka ja üldse spidoplokk ei tee miskit, nii siis sain aru miskit vale, xenonid ka lõpetasid oma töö ees, armatuuri viskas veel pildi ka et need ei tööta, suretasin siis auto välja ja võtsin võtme ka välja ja hakkan käima uuesti panema ja tõk tõk tõk, aku kottis jälle, ehk genekas ei saa enam olla asi, ma nüüd ei saa aru mis segab aku laadimist, nüüd panin esmaspäevaks BM autosse aja ja lasen arvuti järgi panna et aru saada mis keiss on, endal tekib arvamus et et mingi relee takistab genekal akut laadida, aga tõesti ei tunne ka neid uuema tüübi viieseid niihästi...
EHK kellelgi sama jama olnud
need help sõbrad, vb on kedagi kes viitsiks mul Tallinnas diagnosti teha v siis vaadata üle kas genekas üldse laeb seda akut, sest miskit on sellel masinal mega mäda
We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art.
Automehed drift team
Automehed drift team
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 20.01.2008 18:03 44
- Peamine sõiduk: e36 318tds
- Asukoht: Viljandimaakond/Järvamaa
Re: Bmw E39 Genekas ???
Said veale jälile? Kui said siis äkki jagad siin seda, mul sama mure!
- SmjTuning
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 07.12.2014 12:41 56
- Peamine sõiduk: BMW e34 530
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw E39 Genekas ???
Asi oli selles et **** genekas oli ka see mis ma ostsin, ise olen suht võhik ka ja ei osanud seda kahtlustada et genekas nii võib jamada...
Niet vaata või lase vaadata testriga kuskil tuttaval v autoremondis üle see genekas, et kas toimub laadimine ja siis vaata ka kas aku hoiab voolu või kaob ära. Mina sain igatahes asja korda
Niet vaata või lase vaadata testriga kuskil tuttaval v autoremondis üle see genekas, et kas toimub laadimine ja siis vaata ka kas aku hoiab voolu või kaob ära. Mina sain igatahes asja korda
We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art.
Automehed drift team
Automehed drift team