Tere,
Mure selline, et kui autoga sõites kas kiirendan järsult või vahetan ise käike madalamaks ning pöörded tõusevad üle 4000 siis kostub kellade tagant armatuuris mingi kolks(plaks). Kolks käib väikse intervalliga ning intervall ei muutu vaid kolksu hääle tugevus. Kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud ning oskab öelda, mis kolks see on?
Ette tänades,
Tauno
Autoks e39 520i 125kw 2000a. automaat
E39 armaturi taga kolks
Re: E39 armaturi taga kolks
Kas kellelgi pole sellist probleemi olnud ?
Re: E39 armaturi taga kolks
Täna avastasin, et kui salongivent nulli keerata siis seda plõksu ei tule ja kui uuesti sisse keerasin tuli plõks kiirendades. Veel olen tähelepannud, et kui autoga pikemalt sõitnud siis tuleb see plõks lihtsmalt. Kas kelladebloki taga on mingi salongiventilaator või mingi klapp?
Re: E39 armaturi taga kolks
Mingisugune kliima klapp võib põmmdi kinni lüüa kui on kusagilt lahti midagi või on mingi jõhker lõtk sees.
Mängi kogu kliima nupud läbi, pane jalgadele, siis näkku, siis klaasile ja siis retsirkulatsioon. Ma arvan, et kui on neist midaig, siis retsirkulatsioon eemaldab selle kolksu.
Mängi kogu kliima nupud läbi, pane jalgadele, siis näkku, siis klaasile ja siis retsirkulatsioon. Ma arvan, et kui on neist midaig, siis retsirkulatsioon eemaldab selle kolksu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!