E60 külgtuulega ujub, mis viga?
E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Tere,
Külgtuulega auto ujub.
Külgtuulega auto ujub.
Viimati muutis Teele111, 06.09.2014 09:23 57, muudetud 1 kord kokku.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Vaata, et rehvirõhud paigas oleks. Endal oli talve alguses sarnane ehmatus, kus auto põhimõtteliselt juhitamatu oli. Rehvid olid liiga pehmed.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Enne hakkab auto ise kisa tegema rehvi rõhumuutusel,kui ise seda tunned,võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast.kvaliteet on kõvasti langenud.Mürka kirjutas:Vaata, et rehvirõhud paigas oleks. Endal oli talve alguses sarnane ehmatus, kus auto põhimõtteliselt juhitamatu oli. Rehvid olid liiga pehmed.
E60
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Külgtuulega tekibki teinekord tunne, et auto ujuks. Samamoodi on talverehvid pehme seguga ja tekitavad tunduvalt suurema võimaluse, et auto külgtuulega ujub. Näiteks RunFlat rehviga sellist tunnet minu autoga polnud, kuid kui talverehviga sõitsin kuiva asfalti peal, siis natuke auto ujus küll.
Kuidas roolilati seisukord on? Amordid? Kas need ka kontrollitud? Kes üldse veermiku kontrollis? Esindus või ülevaatuspunkt näiteks?
Rehvirõhu muutusest annab E60/E61 alles siis teada kui see on näiteks 2,5-lt 1,5-le langenud. Seega kui sul näiteks 1,6 on, siis ei anna auto kompuuter sellest kunagi teada. Läbi elatud minu puhul jälle. Ühesõnaga mina olen märganud, et alles peale mingit vahemikku hakkab iDrive sulle märku andma, et rehvirõhk on muutunud.
Kuidas roolilati seisukord on? Amordid? Kas need ka kontrollitud? Kes üldse veermiku kontrollis? Esindus või ülevaatuspunkt näiteks?
Rehvirõhu muutusest annab E60/E61 alles siis teada kui see on näiteks 2,5-lt 1,5-le langenud. Seega kui sul näiteks 1,6 on, siis ei anna auto kompuuter sellest kunagi teada. Läbi elatud minu puhul jälle. Ühesõnaga mina olen märganud, et alles peale mingit vahemikku hakkab iDrive sulle märku andma, et rehvirõhk on muutunud.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Veermik esinduse kontrollitud ja amordid uued. Lati kohta öeldi et väike loks on aga mina ei pidavat sellest kuidagi aru saama veel. Eilse tuulega oli küll väga ebamugav sõita, auto otsis muudkui teed...
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Siis ilmselt oled sa külgtuulele ise liiga tundlik muidugi eilse ilmaga võis tee ka libe olla ja see võimendab seda ujumist pisut.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
diselist kirjutas:Enne hakkab auto ise kisa tegema rehvi rõhumuutusel,kui ise seda tunned,võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast.kvaliteet on kõvasti langenud.Mürka kirjutas:Vaata, et rehvirõhud paigas oleks. Endal oli talve alguses sarnane ehmatus, kus auto põhimõtteliselt juhitamatu oli. Rehvid olid liiga pehmed.
Kõigepealt mõtle, siis loe kirjandust, mõtle, proovi autosid, mõtle ja siis tule siia komenteerima.
Aga teemasse. Pole ise sellist asja kogenud aga hakkaksin pihta rehvides, rehvimuster, mõõt, rõhk jne.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Uued rehvideko89 kirjutas:diselist kirjutas:Enne hakkab auto ise kisa tegema rehvi rõhumuutusel,kui ise seda tunned,võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast.kvaliteet on kõvasti langenud.Mürka kirjutas:Vaata, et rehvirõhud paigas oleks. Endal oli talve alguses sarnane ehmatus, kus auto põhimõtteliselt juhitamatu oli. Rehvid olid liiga pehmed.
Kõigepealt mõtle, siis loe kirjandust, mõtle, proovi autosid, mõtle ja siis tule siia komenteerima.
Aga teemasse. Pole ise sellist asja kogenud aga hakkaksin pihta rehvides, rehvimuster, mõõt, rõhk jne.
Viimati muutis Teele111, 06.09.2014 09:22 51, muudetud 1 kord kokku.
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
Mida ma mõtlema ja lugema pean?Ma olen seda autot rohkem lammutanud kui Sa seda arvata oskad.Enne E-60-t oli 2005a audi a6,mis oli sõiduomadustelt ikka pea jagu üle,aga raibe lagunes juba garantii ajal,volvo S80 aastast 2010, kõik on hea ,häirib maantee müra, mida tuleb salongi ikka mõnuga,Sa proovi ise erinevate selle klassi autodega sõita ja siis tule targutama.Ja ma mõtlen proovimise all ikka üks 200km+ ots sõita, siis saad aru.Auto välimus ei loo sõiduoadusi.Vana E-34, kui ta 88a välja tuli,oli küll kõigist teistest ikka kõvasti parem auto,nii igas mõttes.Sellel ajal oli küll BMW parim mark mida omada,praegune seis on midagi muud.Vaata ja proovi siis tule ja räägi kuidas on.eko89 kirjutas:diselist kirjutas:Enne hakkab auto ise kisa tegema rehvi rõhumuutusel,kui ise seda tunned,võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast.kvaliteet on kõvasti langenud.Mürka kirjutas:Vaata, et rehvirõhud paigas oleks. Endal oli talve alguses sarnane ehmatus, kus auto põhimõtteliselt juhitamatu oli. Rehvid olid liiga pehmed.
Kõigepealt mõtle, siis loe kirjandust, mõtle, proovi autosid, mõtle ja siis tule siia komenteerima.
Aga teemasse. Pole ise sellist asja kogenud aga hakkaksin pihta rehvides, rehvimuster, mõõt, rõhk jne.
E60
Re: E60 külgtuulega ujub, mis viga?
[/quote]
Mida ma mõtlema ja lugema pean?Ma olen seda autot rohkem lammutanud kui Sa seda arvata oskad.Enne E-60-t oli 2005a audi a6,mis oli sõiduomadustelt ikka pea jagu üle,aga raibe lagunes juba garantii ajal,volvo S80 aastast 2010, kõik on hea ,häirib maantee müra, mida tuleb salongi ikka mõnuga,Sa proovi ise erinevate selle klassi autodega sõita ja siis tule targutama.Ja ma mõtlen proovimise all ikka üks 200km+ ots sõita, siis saad aru.Auto välimus ei loo sõiduoadusi.Vana E-34, kui ta 88a välja tuli,oli küll kõigist teistest ikka kõvasti parem auto,nii igas mõttes.Sellel ajal oli küll BMW parim mark mida omada,praegune seis on midagi muud.Vaata ja proovi siis tule ja räägi kuidas on.[/quote]
..... bla-bla-bla.....
Sinu sõnad: "võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast."
e60 on palju rohkem häid omadusi kui 2 võrreldes e39-ga. Tõsi ma ei lammuta autosid ja pole ka e60 lammutanud.
See et autode kvaliteet on langenud teame me kõik, ime et sa siis e34 ei võrdle e60-ga.
Olen ka suhteliselt palju sõitnud c6 kerega audiga, sõidumugavus ei olnud parem minujaoks. Tänu sellele saigi valitud bmw, lisaks on bmw ka ökonoomsem.
Aga ma tõesti ei viitsi mingit pikka juttu sulle siia kirjutada ja seletada. Lihtsalt sinu komentaar jättis mulle väga väikese silmaringiga inimese mulje, mida ei tasuks piiblitekstina võtta.
Mida ma mõtlema ja lugema pean?Ma olen seda autot rohkem lammutanud kui Sa seda arvata oskad.Enne E-60-t oli 2005a audi a6,mis oli sõiduomadustelt ikka pea jagu üle,aga raibe lagunes juba garantii ajal,volvo S80 aastast 2010, kõik on hea ,häirib maantee müra, mida tuleb salongi ikka mõnuga,Sa proovi ise erinevate selle klassi autodega sõita ja siis tule targutama.Ja ma mõtlen proovimise all ikka üks 200km+ ots sõita, siis saad aru.Auto välimus ei loo sõiduoadusi.Vana E-34, kui ta 88a välja tuli,oli küll kõigist teistest ikka kõvasti parem auto,nii igas mõttes.Sellel ajal oli küll BMW parim mark mida omada,praegune seis on midagi muud.Vaata ja proovi siis tule ja räägi kuidas on.[/quote]
..... bla-bla-bla.....
Sinu sõnad: "võrreldes e39-ga on e60-l ainult 2 head asja,ilus disain ja suht töökindlad diisel mootorid,muu kõik on saast."
e60 on palju rohkem häid omadusi kui 2 võrreldes e39-ga. Tõsi ma ei lammuta autosid ja pole ka e60 lammutanud.
See et autode kvaliteet on langenud teame me kõik, ime et sa siis e34 ei võrdle e60-ga.
Olen ka suhteliselt palju sõitnud c6 kerega audiga, sõidumugavus ei olnud parem minujaoks. Tänu sellele saigi valitud bmw, lisaks on bmw ka ökonoomsem.
Aga ma tõesti ei viitsi mingit pikka juttu sulle siia kirjutada ja seletada. Lihtsalt sinu komentaar jättis mulle väga väikese silmaringiga inimese mulje, mida ei tasuks piiblitekstina võtta.