e39 üle kuumenemis probleem
e39 üle kuumenemis probleem
Mure siis selline, et mootori temp läheb liiga suureks ja jahutusvedelikus rõhk suur, ajab tosooli korgist välja, salongist sooja ka ei puhu , äsja vahetati plokikaane tihend ja plokikaan lihviti ka üle, enne remonti oli ka sama asi et kuumenes üle ja ajas tosooli välja, sain kaks päeva sõita ja voilaa jälle sama jama , kas remondi mees tegi tööd valesti või on äkki plokikaanes mikropraod? Ehk oskab keegi aidata milles võiks probleem olla?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 üle kuumenemis probleem
mis mootoriga tegu üldse on.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Mootor on 2.5 R6 (M52 vist) , 125 kw. Parandan et selle kahepäevaga mil sõita sain oli auto korras, ei ajanud tosooli välja ja salong läks kenasti soojaks.
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Tõsta autol nina taevasse ja proovi veel kord õhutada.Kui see ka ei aita enam siis ilmselt midagi tõsisemat.
See m52 mootor on selline imeloom mida keeruline õhutada.
See m52 mootor on selline imeloom mida keeruline õhutada.
Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Endal aitas termostaadi ja veepumba vahetus, läks umbes 77€ juppidele.
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Tänud, Ma eile ühekorra õhutasin , nina püsti ei saanud aga siiski see esimene õhutamine aitas niipalju et salongi tuleb sooja nüüd , ja mootori temp läks pikemal linnasõidul 95 kraadini ja vb oleks edasi ka läinud, palju on maksimaalne norm temp vms? et kuhu maani ta ei tohiks kindalsti minna? Ja kas peaksin kindlasti korra veel õhutama? Termostaat sai enne remonti juba vahetatud.
Ette tänades,
Ette tänades,
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Õhutamist aitab veel ka töökorras lisaveepump.
Väike uristaja salongivee klappide juures, mis
käivitub ka suvel kui kliima 32 peale keeratud.
Väike uristaja salongivee klappide juures, mis
käivitub ka suvel kui kliima 32 peale keeratud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- tõnu666
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 08.02.2009 20:12 14
- Peamine sõiduk: BMW 523 E39
- Asukoht: kunda
Re: e39 üle kuumenemis probleem
tervist mul oli sama jama sai ka kaanen tihend vahetatud ja veepumpp kontrollidud ikka sama jama lõpuks kiskusin paisupaagi radika küljest ära ja seal oli pikk pragu radika poolses küljes, algul arvasin ka et korgivahelt ajab välja tosooli.
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Tänud, ma pole endal paar päeva leket tuvastanud, ja külmalt on tosooli tase veidi üle poole ja soojalt on tosooli tase peaaegu korgini, aga õhutamisel sai kõvasti tosooli ka pandud, seega loodan et õhutamine aitas, kuigi pole veel saanud pikemat otsa sõita , seega ei tea kas ülekuumenemis probleem ka korras või ei. Kui suureks võib mootori temp minna praeguste ilmadega? 100 ja üle saja on juba palju jah?
Re: e39 üle kuumenemis probleem
Kui visko ei tööta, siis võib linnakiirusel sajani minna küll.
Minul ongi praegu selline olukord, et visko ei tõmba täielikult taha,
kuid elektriline vent trügib vahele kui 102 on käes.
Aga kui korralikult on õhutatud, siis nii suurt vedeliku taseme
muutu ei ole. Jaheda vedeliku puhul võib kallata max-ini,
üle ei tohi ajada ja pärast sõitu tagasi minema.
Minul ongi praegu selline olukord, et visko ei tõmba täielikult taha,
kuid elektriline vent trügib vahele kui 102 on käes.
Aga kui korralikult on õhutatud, siis nii suurt vedeliku taseme
muutu ei ole. Jaheda vedeliku puhul võib kallata max-ini,
üle ei tohi ajada ja pärast sõitu tagasi minema.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!