e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Diislil on 107C* palju juba jah.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
103 või 105 C juures peaks rakenduma kondivendi viimane kiirus. 107 on juba paha, õiget soojagi pole õues olnud veel ju.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
102 juures rakendub kiirus 2. Ei tahaks väga uskuda, et 107 puhul on juba pekkis.
Ametlikult overheat algab 125 peal.
Kordan uuesti, et temperatuur ise ei ole aamen ploki tuksi minemises.
KUI vedelik soojeneb ühtlaselt ja sujuvalt 115 kraadi peale ja EI kee, ehk ei ole
mingi poolvesine 3a vana lahus NING pump töötab edasi ja pumpab vett särgis
edasi, siis katastroofi garantiid ma ei annaks.
Ametlikult overheat algab 125 peal.
Kordan uuesti, et temperatuur ise ei ole aamen ploki tuksi minemises.
KUI vedelik soojeneb ühtlaselt ja sujuvalt 115 kraadi peale ja EI kee, ehk ei ole
mingi poolvesine 3a vana lahus NING pump töötab edasi ja pumpab vett särgis
edasi, siis katastroofi garantiid ma ei annaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Ärge ajage termosiduri tööd kliimavendi kaela
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Plokikaas saab siis viga kui vesi hakkab keema. Normaaltingimustes on see 100, aga kuna jahutus syteemis on ju rõhk, siis vedelik peaks keema minema kõvasti suurema temperatuuri peal. Jahtus 5 minutit ja läks ilusti käima. Tegelt ju oli temp siis eelmisetl kordadel kõrgele läinud, kuna vahepeal kahtlustasin juba pumba lõppu.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Teooria kõik õige, aga väike nüanss: jahutussüsteemis ei tohi olla vesi.
Ei kaevuvesi, ei värska vesi, ei filtreeritud vesi, ega destileeritud vesi.
Ei kaevuvesi, ei värska vesi, ei filtreeritud vesi, ega destileeritud vesi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Hmm, ma sain kaasa eelmisega kanistritäie miski neoonrohelist jahutusvedeliku ja seal etiketil on ettenähtud kohe, et 2 osa vett ja 1 osa seda ollust -28.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Isiklikult rohelise tosooli ja m51 mootoriga on väga halvad kogemused kuna roheline tosool söövitab ajapikku alumiiniumit. Õnneks pääsesin plokilkaanele peale keevitamise ja lihvimisega
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Kas mitte punane jahutusvedelik polnud söövitava toimega ?
Mul ka roheline vedelik sees ja see pandi sisse UMis .
Mul ka roheline vedelik sees ja see pandi sisse UMis .
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
BMW-sse pannakse siniseid ja rohelisi. Punane pidavat tihenditele midagi tegema, aga mitte küll metallile.
Ise ostan alati valmislahust.
Ise ostan alati valmislahust.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Võtsin stange eest ja leidsin põhilise vea üles. Nimelt mingil põhjusel on terve kondiradika eestpoolt lihtsalt pori-õli täis kittinud ja läbi radiaatori mingit õhku ei käi. Mootori radikas saab õhku kuskilt 10cm vahest, mille võrra on kondiradikas väiksem. Proovisin igasuguste vahenditega, nii bensiini, diisli kui mootorileoytusvahendiga, aga heaks seda asja ei saanud.
Ventikal tundub, et on magnet seest lahti, kahjuks mootor ise vabatahtlikult lahti ei tule , siis sellega tegeleda ei viitsinud.Õhu parema voolvuse tagamiseks jätsin selle ventika korpuse ja ventika üldse tagasi panemata. Vaatab kuidas asi ennast siis õigustab. Vähemalt ruumi on nüüd neerudetaga niipalju, et pääseb ilusti survekaga radikat lödistama.
Ventikal tundub, et on magnet seest lahti, kahjuks mootor ise vabatahtlikult lahti ei tule , siis sellega tegeleda ei viitsinud.Õhu parema voolvuse tagamiseks jätsin selle ventika korpuse ja ventika üldse tagasi panemata. Vaatab kuidas asi ennast siis õigustab. Vähemalt ruumi on nüüd neerudetaga niipalju, et pääseb ilusti survekaga radikat lödistama.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Ma sain survekaga otse pritsides asja puhtaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Ise hakkasin alles peale 1.5 aastast sõitu selle masinaga kliima ventika peale mõtlema Mul kliima koguaeg sees, suvel kuuma ilmaga kohapeal tiksudes hakkab visco tööle ca 102-103 pealt aga kliimaventikat pole veel töötamas näinud ega kuulnud - kuna või mis tingumustes see üldse töötama peab ?
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Konditsioneeriga peaks tööle minema rahulikult, 103 kraadi puhul juba poole võimsusega, 108 kanti max võimsus.
Mul müüa terve eksemplar kui tahad korda teha
Mul müüa terve eksemplar kui tahad korda teha
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Tundub, et sai hea. Sõites läheb 93, kohapeal 89-90.Linnavahe pole proovinud, aga vahe on meeletu. Mul peaks kuskil e34 ventikas olema, sel peks sama mootor olema vist.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Autoks 530d Kliimaga sõites maanteel näitab 100 kraadi, ja ilma kliimata 94 kraadi on see normaalne ? Kliima ventikas ja visco(visco rakendub umbes 95C) töötavad täiega, nii et autol pole jõudu enam. Mis üldse M57 norm temp on?
Viimati muutis melx, 20.05.2013 11:54 08, muudetud 1 kord kokku.
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Mul 330d kliimaga kuskilt 93 C. Visko hakkab ka umbes sellest temperatuurist uugama.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
palavusega pidigi uimasem olema,kuna kuumas õhus on hapniku vähem. Ja mida vähem hapniku, seda kehvem põlemine ja on uimasem. Täpselt ei oska seletada, aga eks teadjamad aitavad. Oma autol olen ka just palavate ilmadega linnas täheldanud jõukadu.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Hapniku kontsentratsiooni muut on ulme.
Aga kilovatte läheb vähemaks termodünaamika reeglite tõttu.
Intercooler ei jahuta alla välisõhu temperatuuri.
Aga kilovatte läheb vähemaks termodünaamika reeglite tõttu.
Intercooler ei jahuta alla välisõhu temperatuuri.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Kas veepumbast võib kraadid nii üles ajada? (Visco töötab, kliima vendikas ka töötab)melx kirjutas:Autoks 530d Kliimaga sõites maanteel näitab 100 kraadi, ja ilma kliimata 94 kraadi on see normaalne ? Kliima ventikas ja visco(visco rakendub umbes 95C) töötavad täiega, nii et autol pole jõudu enam. Mis üldse M57 norm temp on?
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Ummistunud radiaatorid võivad takistada jahutust.
Minul oli korralikult õlitolmu segu ribide peale kinnitunud.
3 tundi tööd ja kõik radiaatorid survepesuriga puhtaks pestud
100 kraadi on veel talutav, aga peaks 93 kandis olema ideaalis.
Kütusekulu on maanteel ikka alla 7l/100km?
Minul oli korralikult õlitolmu segu ribide peale kinnitunud.
3 tundi tööd ja kõik radiaatorid survepesuriga puhtaks pestud
100 kraadi on veel talutav, aga peaks 93 kandis olema ideaalis.
Kütusekulu on maanteel ikka alla 7l/100km?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Kulu pendeldab maanteel 6,5 ja 7 aga linnas kerib keskmine 11 peale.arnis kirjutas:Ummistunud radiaatorid võivad takistada jahutust.
Minul oli korralikult õlitolmu segu ribide peale kinnitunud.
3 tundi tööd ja kõik radiaatorid survepesuriga puhtaks pestud
100 kraadi on veel talutav, aga peaks 93 kandis olema ideaalis.
Kütusekulu on maanteel ikka alla 7l/100km?
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Liiga palju. Või on tegu automaadiga+erilise sõidumaneeriga?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Tegu on automaadiga aga sõida kuidas tahad, ikka 11 keskmine.arnis kirjutas:Liiga palju. Või on tegu automaadiga+erilise sõidumaneeriga?
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Mul 330d atm on linnas praegu 8.8 keskmine. Suht lühikesed otsad ja suht raske jalaga.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Siis ei ole probleem jahutuses vaid selles, miks nii palju tarvis läheb.melx kirjutas:Tegu on automaadiga aga sõida kuidas tahad, ikka 11 keskmine.arnis kirjutas:Liiga palju. Või on tegu automaadiga+erilise sõidumaneeriga?
Mis sa rehvidesse lasid ja mitme tollised need on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Rehvid ees ja taga 17"/45/235, ja 2,3 atti. Muidugi linnas on suhteliselt lühikesed otsad, 5 km igapäev tööle ja peale tööd linnas veel 1,5 km otsad. Võibolla see keribki keskmise üles.arnis kirjutas:Siis ei ole probleem jahutuses vaid selles, miks nii palju tarvis läheb.melx kirjutas:Tegu on automaadiga aga sõida kuidas tahad, ikka 11 keskmine.arnis kirjutas:Liiga palju. Või on tegu automaadiga+erilise sõidumaneeriga?
Mis sa rehvidesse lasid ja mitme tollised need on.
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
See 11 on täiesti normaalne, tehaseandmetel on linnakulu 11,6
Jahutuse parandamiseks puhasta radikad esmalt ära.
Taga rehvides peaks vähemalt 2,7 olema.
Jahutuse parandamiseks puhasta radikad esmalt ära.
Taga rehvides peaks vähemalt 2,7 olema.
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
hansu kirjutas:See 11 on täiesti normaalne, tehaseandmetel on linnakulu 11,6
Jahutuse parandamiseks puhasta radikad esmalt ära.
Taga rehvides peaks vähemalt 2,7 olema.
Mul on keskmine 11 ja linnas saab 30 liitri küttega sõida 200 km umbes. See teeks siis linna kuluks 15. Vist on nii, kui eksin siis las keegi parandab.
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Re: e39 Kondi vent ja kondi testimine.
Eestis pole neid linnasid, millega autode linnakulu mõõdetakse.hansu kirjutas:See 11 on täiesti normaalne, tehaseandmetel on linnakulu 11,6
Jahutuse parandamiseks puhasta radikad esmalt ära.
Taga rehvides peaks vähemalt 2,7 olema.
Ma tõstaks rehvirõhku 2.4 ees, 2.6 taga peale. Ei mingeid kohapeal tiksutamisi;
kui auto peaks koha peal tiksutama rohkem kui 1 minut, on täiesti mõistlik see
lihtsalt välja lülitada.
Kas õhulugeja ja ABS funkab? Iseenesest radikate puhastamine on täiesti arvestatav tegu,
mina tegin ja asi läks ikka kõvasti paremaks.
Marto, kui sa endal ka rehvirõhu üles tõstaks, siis ÜHTLASEL sõidul (maantee) suur velg
ja lai muster kütusekulule MÄRGATAVALT lisamaksu ei panegi. Ainult et rehvi seina
puudulikkus arvatavasti takistaks sul niimoodi sõitmast.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!