E61 madaldus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
karl91
Huviline
Postitusi: 399
Liitunud: 15.02.2009 15:21 51
Asukoht: Tartu

E61 madaldus

Postitus Postitas karl91 »

tervist! kas kellelgi oleks pakkuda e61 esimesi madaldus vedrusid? või oskab öelda kust neid soetada oleks võimalik ja kuidas see tagaosa madalamaks laskmine käib kas Tartus ka keegi seda teeb? ootan pakkumisi ja infot.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas arnis »

Madalamad tihtipeale tähendavad ka kangemad/sportlikumad.
Jättes taha tavalised, võib tulemus tulla kahtlane.

Ei tea, ei soovita 4-5cm nimel lollusi teha, ei tasu ära, toob
isegi kurja juurde.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
rainer.o
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 27.01.2010 12:08 09

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas rainer.o »

See madaldus on täiesti asi, ostsin endale 2009a e60 millele oli paigaltatud saksas madaldus ja eesti teede jaoks on see täiesti eba reaalne.Olid täiesti firma amorid ja vedrud mitte mingid labikad aga sain õnneks autoga originalid kaasa ja peale paari nädalast sõitu olin kindel et vahetan need kohe ära. Iga kruusa tee peale sõit masab vähemalt 100e.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas arnis »

Täpselt nii ongi. Madaldus on lihtalt katastroof absoluutselt kõigele v.a. sportlik sõit, mida liikluses teha ei saa/tohi ja mõndade arvates välimus.
Seega praktika mõttes jõhker null.

Mõnel jätkub mõistust: et mitte kaotada auto "sõiduvõime" kuid siiski teha korralik madaldus, teha see algupäraselt suure kliiretsiga autole, noh, x5 näiteks. Kokkuvõttes saame kükitava suure lehma, kes olgu nii sportliku vedrustusega kui tahes, oma tonnidega jääb kõigele jalgu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas toivoku »

arnis kirjutas:Täpselt nii ongi. Madaldus on lihtalt katastroof absoluutselt kõigele v.a. sportlik sõit, mida liikluses teha ei saa/tohi ja mõndade arvates välimus.
Seega praktika mõttes jõhker null.

Mõnel jätkub mõistust: et mitte kaotada auto "sõiduvõime" kuid siiski teha korralik madaldus, teha see algupäraselt suure kliiretsiga autole, noh, x5 näiteks. Kokkuvõttes saame kükitava suure lehma, kes olgu nii sportliku vedrustusega kui tahes, oma tonnidega jääb kõigele jalgu.
MNjaa, kiftid eelarvamused sul, las ma arvan, sul pole kunagi madalat autot olnud? :D VÕi lihtsalt oled kannatamatu, mina küll saan igalpool hakkama oma madaldatud autodega ja isegi mu pruta kellel on vägagi madal e36 saab kenasti igalpool hakkama.
Eks ta katastroof tõesti ole, katastroofselt heaks teevad väljanägemise autodel :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas arnis »

Kui mitte sõita seal kus läbi ei saa, siis põhimõtteliselt saabki igalt poolt läbi.
Tule näiteks teeme tripi a) Rummu karjäär B) Klooga-Ranna randa - esimene
neist on üks väga kift koht suviseks sukeldumiseks. Rahvast käib seal palju,
kuid mitte ühelgil kohalolijal ei ole auto "korralikult madaldatud". Nimelt on
mõlemas kohas paar väikest küngast, millest "korraliku madaldusega" üle
ei saa. Ja ma olen paar korda näinud, kuidas madal auto on kilomeeter
eemal ära pargitud, maantee ääres. Lihtalt ei saa sellest 20cm-sest künkast
üle. Jääb põhja peale kinni. Labane geomeetria/matemaatika.
Mul endal on samuti tehasest sportnivoo vedrustus, 3cm madalam. Kui mina
sellest künkast kiiremini kui 2km/h üle sõidan käib mõnus pauk ära.

Nii et ikka ei saa päris mitmet künkast üle kui auto madal on. Jah, X5-ga
saaks kõvasti rohkem tehtud, kuid ma tõin täiesti iganädalase künka
sisse, mitte off-road raja.
Äsja sai keilas nähtud sellist aftood, kus juht pidi Keila läbimiseks autost
välja tulema, et lamava politseiniku ette/taha klotsid paigaldada :lol:
Seda siis 2x lausa, kuna politseinikuid on kaks :D
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas toivoku »

mnjaa, ise ei ole kunagi hätta jäänud oma valge autoga, pole teine märkimisväärselt madal ka kuid suht suur osa eestist on viimase 2 aastaga läbi tripitud ja kõik nõval olevad metsa teed rmk alal said kenasti läbi sõidetud, samamoodi käisin eelmine aasta kihnusaarel kus sõitsin mööda põldu rannani välja, eks jah offroad radadele ei roni tõesti, rummus olen ujumas käinud küll valge autoga kuid mitte seal maja juures kus sukeldutakse vaid natukene rohkem keila pool. Klooga randa saan ka vabalt, pole probleemi. Siin igaksjuhuks ka tõestust, sõitsin jah 10kmh aeglasemalt kui kõrval seisev audi kuid ma ei näe,et see eriline probleem oleks kuskil metsavahel :D Pilt tehtud siis spithamis, nõva rand jääb vasakule ja dirhami sadam paremale. Lihtsalt inimestel on vahel nii lol laru saam,et kui madal auto on sisi ei pääse mittekuskile ligi ja käia kuskil mujal ei saa kui tallinnas tartus ja pärnus. Käin samamoodi igaaasta ka lõuna eesti kruusateedel sõitmas ja siiani nagu pole probleeme olnud, tempos maha küll ei jää tava kõrgusega autodest, kuid noh sealsed kruusateed on korralikumad kui osad tallinna tänavad :D
Pilt
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
rainer.o
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 27.01.2010 12:08 09

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas rainer.o »

Madaldusega on sõidu mugavus täiesti null, never ei topi neid oma auto alla tagasi, parem müün need mõnele rullnokale maha.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E61 madaldus

Postitus Postitas arnis »

Sõbral Toyota Celica, "topeltsport" vedrustus, madaldus. Kurve võtab
katastroofiliselt hästi, ükski tavaline E39 nii hästi ei võta (kaaluvahe ka),
kuid sõita täiesti keskmisel Tallinna teel on valus S*TT, Rocca ring 60km/h näiteks.
Üks asi on madaldus, aga sellega kaasneb "sportlikkus/lühenenud amordi käik".

Valgel on lisaks laiemad rattad. Tahaks näha seda nägu, kui rattad
ei ole suunatud otse ja sai läbi sõidetud näiteks august. Samas kui
amortisaator töötab +/- 5cm siis pole ju karta midagi :mrgreen:

Madaldus on pöördvõrdeline funktsionaalsuse ruuduga (v.a. ringrajal).
Aga see on siiski siililegi selge, mis mõttega jaurata. Saab jah teha, saab
teha natuke (nagu E39 tehasest tuleb sportvedrustus, 3cm), saab teha
rohkem, nagu see valge bummer, ikka veel nägus. Kuid saab teha veel
rohkem kus kisub juba mitte liiklusvahendi välimuse poole.

Ma võiks isegi teha lihtsa oletuse/pakkumise, et KÕIK äärekivid/politseinikud
on pandud mingi konkreetse euronormi järgi. Enamik autosid kes poe ees pargivad,
võivad rahulikult sõita ratastega äärekivile vastu ja midagi ei juhtu.
E36'l on karpidel isegi kena kurv tehtud, arusaadavalt funktsionaalsuse mõttes, arvestatud
mingisuguse nürinurgas üle sõitmiseks, ala praamid või muud järsult lõppevad kaldteed.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta