E61 525dA 130 kW increased emissions
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
E61 525dA 130 kW increased emissions
Mure hakkas sellest pihta, et auto ei käinud enam alla 3000 pööret edasi, kõrgematel pööretel oli kõik OK. Siis mingi aja pärast tuli ette viga increased emissions. Vahepeal kadus viga ära, aga nüüd tuli tagasi ja mootor hakkas puterdama ka. Lõpuks kadus jõud täiesti ära, summutist hakkas sinakashalli suitsu tulema ja jubeda kärsaka lõi üles.
Ise arvasin, et see võib olla DPF'i tühjakspõletus, aga kas siis mingit märguannet ei tuleks selle kohta? Igatahes mõtlesin, et äkki on kellelgi midagi taolist varem juhtunud või oskab midagi selle kohta öelda. Loomulikult üritan võimalikult kiiresti diagnostikasse minna.
Tänud ette,
Kristjan
Ise arvasin, et see võib olla DPF'i tühjakspõletus, aga kas siis mingit märguannet ei tuleks selle kohta? Igatahes mõtlesin, et äkki on kellelgi midagi taolist varem juhtunud või oskab midagi selle kohta öelda. Loomulikult üritan võimalikult kiiresti diagnostikasse minna.
Tänud ette,
Kristjan
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Minul käitus ka auto enne DPF-i surma täiesti jõuetult ja seda ligi kuu aega, enne kui reaalselt DPF-i veateate ette lõi. Auto lihtsalt ei liikunud nii ergsalt kui ostes.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Ma ikkagi ei julge enam sellega edasi sõita. Äkki laguneb midagi kapitaaalselt ära.
Nii palju veel juurde, et jõud kadus ära mõlemal korral peale pikemat sõitu, vahepeal viga kadus. Nüüd kui auto slepis Tallinnasse tõin, proovisin käivitada ja enam mootor ei suitsenud.
Nii palju veel juurde, et jõud kadus ära mõlemal korral peale pikemat sõitu, vahepeal viga kadus. Nüüd kui auto slepis Tallinnasse tõin, proovisin käivitada ja enam mootor ei suitsenud.
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
See veateade iseenesest peaks olema kõige rohkem EGR-iga seotud, kuid see jõuetus pärast pikemat sõitu viitab sellele, et termostaadid pole korras ja nüüdsete ilmadega läheb mootor lõpuks piisavalt soojaks et DPF-i puhastama hakata.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Ise kahtlustasin ka EGR'i. Uurisin netist selle veateate kohta ja paljudel on seda põhjustanud EGR. Täna uurin üle.
Termostaatide kohta nii palju, et need sai talvel ära vahetatud ja mootori temp. oli kenasti 90 juures. Samas sõidan nädala-kahe tagant Tln-Pärnu-Tln (ülejäänud aja Tallinnas), aga varem pole täheldanud DPF'i tühjakspõletamist. Igatahes mingit kärsakat küll tundnud pole.
Termostaatide kohta nii palju, et need sai talvel ära vahetatud ja mootori temp. oli kenasti 90 juures. Samas sõidan nädala-kahe tagant Tln-Pärnu-Tln (ülejäänud aja Tallinnas), aga varem pole täheldanud DPF'i tühjakspõletamist. Igatahes mingit kärsakat küll tundnud pole.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Eile hakkasin asjaga tegelema. EGR'i ümbert oli kõik tahmane, võtsin EGR'i lahti, puhastasin ära, sain klapi ilusasti liikuma. Viga kadus eest ära, aga autol pole absoluutselt minekut. Igaks juhuks peaks turbolõdviku üle vaatama, äkki see lekib.
Aga millest see suitsemine põhjustatud võis olla ikkagi?
Aga millest see suitsemine põhjustatud võis olla ikkagi?
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
hakkaski äkki põletama...ega sa siis seisma autot jätnud? DPF põletamisest märku ei anna auto. aru saabki kui suitseb, kuigi oma autol pole näinud kõva suitsemist. Hakkab ainult urisema, nagu oleks sporoütt all.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Jätsin auto seisma. Urinat küll kuskilt ei kostunud. Täna viisin BM Autosse, arvatakse, et turbo õhtal. Eks siis näis, mis selgub. Aga kui kellelgi on veel mingeid ideid, siis võite mind julgesti hirmutada.
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Ideid pole, aga jälle üks negatiine osa DPF-i juures. Kui sul ongi föön õhtul, siis saab seda selle kaela ka ajada. Sellesmõttes, et ilma filtrita oleks ammu tähele pannud, et sumpsist sinist tuleb ja asjale vb varem jaole saanud ja ilmselt ka tunduvalt odavamalt pääsenud.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Nii, eile selgus, et väljalaskekollektor oli praguline ja samuti oli DPF umbes. Ostsin asemele malmist kollektori, see on vist vähe vastupidavam. Eks siis saab selgust, kui kõik uuesti kokku laotakse, ehk piirdub kogu anomaalia sellega.
Kristjan
Kristjan
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Väljalaskekollektor iseenesest sellist jama ei põhjusta. Ka mul on praguline ja uus malmist juba asemele ostetud, kuid vahetamata. Kuid kui DPF umbes, siis on selge kus viga peitub. Seega see vahelt minema ja autol uus hingamine.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Kollektor on niikuinii mõistlik ära vahetada, kuna talvel tuli vingu ka tuppa juba. Samas võivad mingid andurid valeinfot ka saada tänu sellele. Ma vähemalt arvan nii
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Kindel ? Kui VL kollektor lekib tugevalt (võtab muidugi aega enne kui praod suureks kasvavad) läheb turbo rõhk tugevalt alla. Lisaks satub väljalaskesse normaalsest rohkem õhku, mida lambda näeb ja laseb aga rohkem kütet peale, kuna kõik hapnik pole ju ära põlenud. See omakorda toob DPFi surma lähemale.Rain530 kirjutas:Väljalaskekollektor iseenesest sellist jama ei põhjusta.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Käisin Patricku juures diagnostikas, siis rääkis ta mulle sama juttu selle peale, et mu turbo kasutab 0.2 bar rõhku vähem kui peaks originaalis. Ja ka talvel oli tunda kärsakat kohapeal seistes kui mootor töötas ja välja laske kollektorist on kuulda sellist lõrinat kohapeal töötades. Ühesõnaga, vaja välja vahetada see plekist kollektor ja asendada malm M57 mootori tüübi malm kollektroiga.Ultron kirjutas:Kindel ? Kui VL kollektor lekib tugevalt (võtab muidugi aega enne kui praod suureks kasvavad) läheb turbo rõhk tugevalt alla. Lisaks satub väljalaskesse normaalsest rohkem õhku, mida lambda näeb ja laseb aga rohkem kütet peale, kuna kõik hapnik pole ju ära põlenud. See omakorda toob DPFi surma lähemale.Rain530 kirjutas:Väljalaskekollektor iseenesest sellist jama ei põhjusta.
Aga no, eks mu autol ole läbisõitu ka üsna palju, ca. 265 000. Et varsti tule kindlasti hakata mõtlema uue või taastatud turbo peale.
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Paistab, et mu auto saaga ei saagi läbi. Proovisime DPF'i mitu korda arvutiga sundpõletusega tühjaks põletada, aga ca 550C juures tuleb mingi error sisse. See pidavat olema seotud nende sisselaskekollektori pöördklappidega. Mul on need väjla võetud ja tänu sellele ei saagi DPF'i tühjaks põletada. Lasin nüüd lihtsalt augud filtrist läbi puurida. Loodetavasti see mure nüüd laheneb.
Vahepeal oli aga jõudnud juba uus mure kimbutama hakata. Ühel hommikul autot käivitades tuli ette viga "HIgh rate of battery discharge". Samas auto käivitus ilusasti ja viga kadus ka mingi aja pärast eest. Järgmisel päeval ei hakanud raadio tööle, ca 10 min sõitsin, siis alles võttis pildi ette. Ma ei viinud kohe otsi kokku, vahepeal oli vihma kõvasti sadanud ja loomulikult pagassipõhi triiki täis. Mingisugune maki moodul põles igatahes seal maatasa, hea, et terve auto maha ei põlenud...
Igatahes kui kellelgi on seda moodulit mulle pakkuda võid teab, kust seda mõistliku hinna eest saada, võib julgelt märku anda.
Vahepeal oli aga jõudnud juba uus mure kimbutama hakata. Ühel hommikul autot käivitades tuli ette viga "HIgh rate of battery discharge". Samas auto käivitus ilusasti ja viga kadus ka mingi aja pärast eest. Järgmisel päeval ei hakanud raadio tööle, ca 10 min sõitsin, siis alles võttis pildi ette. Ma ei viinud kohe otsi kokku, vahepeal oli vihma kõvasti sadanud ja loomulikult pagassipõhi triiki täis. Mingisugune maki moodul põles igatahes seal maatasa, hea, et terve auto maha ei põlenud...
Igatahes kui kellelgi on seda moodulit mulle pakkuda võid teab, kust seda mõistliku hinna eest saada, võib julgelt märku anda.
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Kas su pagassi põhi oli vett täis katuseluugi äravoolu ummistumisest ?
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Ilmselt küll, kust mujalt see vesi sinna sai. Täpsustuseks siis, et tegu on panoraamiga.Raulz kirjutas:Kas su pagassi põhi oli vett täis katuseluugi äravoolu ummistumisest ?
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Kuidas nende pöördklappidega on dpf seotud. Kui neid pole siis sõidu ajal ka ei tee regen'i või ainult arvutiga ei lase teha? Tahtsin just järgmine nädalavahetus klappe eemaldama hakta aga nüüd ei teagi
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
mul ka need väljas, aga teeb küll dpf-i puhastust!
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Vot ei oskagi kommenteerida. Võibolla ei saa siis arvutiga enam teha.
Igatahes mul oli see ikka jämedalt umbes. Pesti ja leotati mitu päeva, aga õhk sealt enam läbi käima ei hakanud. Eile puuriti augud läbi ja nüüd ma tunnen oma auto jälle ära
Igatahes mul oli see ikka jämedalt umbes. Pesti ja leotati mitu päeva, aga õhk sealt enam läbi käima ei hakanud. Eile puuriti augud läbi ja nüüd ma tunnen oma auto jälle ära
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
aga kas ajule ka lasid midagi teha?
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525dA 130 kW increased emissions
Ei lasknud esialgu. Kole palju raha küsiti selle eest. Aga kuna seal mingeid andureid küljes pole, ei saa aju arugi, et midagi muutunud oleks.maarekl kirjutas:aga kas ajule ka lasid midagi teha?
Üks tark mees arvas, et auto võib isepõletust tegema hakata, seepärast sai DPF'i sisu sisse jäetud ja ainult augud puuritud, muidu oleks sisu välja löönud. Ma ise arvan, et ei tohiks põletama hakata, sest vastusurve on ju nüüd kogu aeg madal. Võibolla olen millestki valesti arusaanud. Praegu igatahes ei anna ühtki veakoodi.