klapisääretihendite vahetus e39 523i
klapisääretihendite vahetus e39 523i
Tervist. plaanis siis selline töö ette võtta endal. Autoks on e39 523i 1996a. Kui keegi juba teinud seda tööd. oleks hea kui annaks soovitusi ja näpunäiteid et mis üllatusi võib ette tulla ja mida peaks igaks juhuks valmis ostma nt. või mis kindlalt tuleks koos klapisääretihendite vahetusega ette võtta. (kas siis uus plokikaanetihend, klapikambrikaanetihend vms). Loodan teie abile. Igal juhul kui saan normaalselt tehtud siis panen ka pildimaterjali ja oma kogemuse TSI-sse ülesse.
Seisame võidu!
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: klapisääretihendite vahetus e39 523i
Kui huvi siis ma võin klapisääre tihendid nii ära vahetada et plokikaant ei pea maha võtma.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: klapisääretihendite vahetus e39 523i
tavaliselt seda nii tehaksegi ju ja veel kahte erinevat moodi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: klapisääretihendite vahetus e39 523i
no olen teadlik ka sellest võimalusest, aga mõnedel mootori tüüpidel ei saa nii vahetada:) aga eks proovin järgi ennem kui plokikaant maha hakkan kiskuma:)
Seisame võidu!
Re: klapisääretihendite vahetus e39 523i
miks need magnetid kasulikud on?
Aga plokikaas plaanis seetõttu maha võtta, kuna targemad mehed rääkisid, et sellel mootoritüübil ei saa vahetada muudmoodi klapisääretihendeid. Aga kindlasti proovin ennem teise versiooni ära enne kui plokikaane maha kisun.
Aga plokikaas plaanis seetõttu maha võtta, kuna targemad mehed rääkisid, et sellel mootoritüübil ei saa vahetada muudmoodi klapisääretihendeid. Aga kindlasti proovin ennem teise versiooni ära enne kui plokikaane maha kisun.
Seisame võidu!
Re: klapisääretihendite vahetus e39 523i
nii töö tehtud nüüdseks. Polnud midagi kaelamurdvat. Kes vähegi asjalik on saab sellega igal juhul hakkama. Allpool siis väike kirjeldus kaa. pilte ei viitsi ülesse laadima hakata:) kes tahab täpsemalt teada saada võib alati küsida.
Algas siis asi sellega et sättisin mootori esimese silindri nö. surnud asendisse ehk kolb oli üleval. väntvõlli otsas oleval hammasratta peal jäi märk ''OIT'' ülesse vaatama.
Peale seda sai maha võetud klapikambrikaas, sisselaskekollektor, väljalaskekollektor, salongi õhufiltrite korpused jms väiksemat pudi padi.
Tegin märgid mõlema nukkvõlli peale, hammasrataste peale(vanos control unit). Pms nii et pärast saaks kõik oma vanasse asendisse tagasi panna.
Eemaldasin nukkvõllid ja hüdrotõukurid- hüdrotõukurid tahavad oma pesast välja kukkuda. aga kuna kõik peaks pärast oma vanas kohas tahgsi olema siis tuleb jägida milline hüdrotõukur millises pesas on või siis märgid peale tegema või veel parem- võtma u. 6 magnetit ja need peale panema hüdrotõukuritele ennem kui eemaldada.
Aga nüüd siis põhitöö- Klapisääretihendite vahetus. Klapisääre ümber on vedru mis teda pinge all hoiab, vedru peal on seib mis põsib klapisääre ümber kahe ''poolkuuga'' mis on koonuses kergelt.
Sisselaske- ja väljalaskekollektoritest paistavad klapisääred. Neid koidsin tangidega kinni, spets kohapeal valmistatud tööriistaga surusin vedru kokku ja eemaldasin poolkuud, peale seda vabastasin vedru pinge alt, eemaldasin selle ja vahetasin klapisääretihendi samal ajal koguaeg klapisäärt tangidega kinni hoides sisselaske- ja väljalaskekollektorite avadest. (ps. tangide käppade külge oli pandud mul tugevad kummitükid et ei puutuks metall klapisääre vastu.
peale klapisääretihendi vahetust läks asi vasutpidi kokku ja sedasi siis 24 korda. julgelt päevatöö koos lahti võtmisega ja kokku panemisega.
Algas siis asi sellega et sättisin mootori esimese silindri nö. surnud asendisse ehk kolb oli üleval. väntvõlli otsas oleval hammasratta peal jäi märk ''OIT'' ülesse vaatama.
Peale seda sai maha võetud klapikambrikaas, sisselaskekollektor, väljalaskekollektor, salongi õhufiltrite korpused jms väiksemat pudi padi.
Tegin märgid mõlema nukkvõlli peale, hammasrataste peale(vanos control unit). Pms nii et pärast saaks kõik oma vanasse asendisse tagasi panna.
Eemaldasin nukkvõllid ja hüdrotõukurid- hüdrotõukurid tahavad oma pesast välja kukkuda. aga kuna kõik peaks pärast oma vanas kohas tahgsi olema siis tuleb jägida milline hüdrotõukur millises pesas on või siis märgid peale tegema või veel parem- võtma u. 6 magnetit ja need peale panema hüdrotõukuritele ennem kui eemaldada.
Aga nüüd siis põhitöö- Klapisääretihendite vahetus. Klapisääre ümber on vedru mis teda pinge all hoiab, vedru peal on seib mis põsib klapisääre ümber kahe ''poolkuuga'' mis on koonuses kergelt.
Sisselaske- ja väljalaskekollektoritest paistavad klapisääred. Neid koidsin tangidega kinni, spets kohapeal valmistatud tööriistaga surusin vedru kokku ja eemaldasin poolkuud, peale seda vabastasin vedru pinge alt, eemaldasin selle ja vahetasin klapisääretihendi samal ajal koguaeg klapisäärt tangidega kinni hoides sisselaske- ja väljalaskekollektorite avadest. (ps. tangide käppade külge oli pandud mul tugevad kummitükid et ei puutuks metall klapisääre vastu.
peale klapisääretihendi vahetust läks asi vasutpidi kokku ja sedasi siis 24 korda. julgelt päevatöö koos lahti võtmisega ja kokku panemisega.
Seisame võidu!