e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Kas keegi on teostanud...on see üldse võimalik ?
Tänud:-)
Tänud:-)
Neid mida te hobusteks nimetate, neid on mul s..aks=D
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Müüakse isegi sellejaoks komplekte. Uuri netist.
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
mis asja mõte on kui kompressor veel lööb? minuarust õhuga parem s6ita kui taga inimesed peal või vead miskit pagassis.
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
See on lisavarustus, millel praktiliselt puuduvad negatiivsed küljed.
Touring kere on ikka selline pill, kus see ikka võiks olla
Kui tahad "raha säästa", siis tavalise vedrustuse paigaldus
on nii korralik töö, et odavam on osta 2 kasutatud patja.
Need nüüd iga päev katki ka ei lähe.
Touring kere on ikka selline pill, kus see ikka võiks olla
Kui tahad "raha säästa", siis tavalise vedrustuse paigaldus
on nii korralik töö, et odavam on osta 2 kasutatud patja.
Need nüüd iga päev katki ka ei lähe.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Töö võtab aega tõstuki peal ca 8 tundi ja e39 kasutatud jupid ei maksa enam si**tagi .
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Tere
Oleme nüüd ausad ja ärme ehmata teemaalgatajat.
Tegin oma autol sama.
Kogu kompoti ümberviskamine (koos amortidega) alla läksid kõik korralikud kasutatud detailid, ca 1h või nati peale.
Kogusumma sama või odavam kui "uued" kasutatud padjad ja kordi odavam kui päris uued.
Plussid sõita Tallinna teedel palju pehmem ja mõnusam.
Olen vedanud asju ja järelkäru, maadligi ei vaju saab hakkama ilusti.
Soovitan
Terv
Oleme nüüd ausad ja ärme ehmata teemaalgatajat.
Tegin oma autol sama.
Kogu kompoti ümberviskamine (koos amortidega) alla läksid kõik korralikud kasutatud detailid, ca 1h või nati peale.
Kogusumma sama või odavam kui "uued" kasutatud padjad ja kordi odavam kui päris uued.
Plussid sõita Tallinna teedel palju pehmem ja mõnusam.
Olen vedanud asju ja järelkäru, maadligi ei vaju saab hakkama ilusti.
Soovitan
Terv
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Tahad öelda et kui taga kolm inimest + tagant asju täis siis ei vaju? ÄRa aja jama. mul peres mõlema vedrustusega olemas ja vahe on meeletu.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Kui palju sa reaalselt sõidad taga 3 inimest+ veel täis pagas? Minu autol on juba tehasest all tavalised vedrud, mis nüüdseks on muidugi vahetatud juba H&R 40/15 jäigemate madaldus vedrude vastu. Eesti kliimas ja soolas küll seda õhkvedrustust taga ei igatse.
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
Just see kliima, soola ja pori-sodi on see mis lõhub patju. Lisaks teede olukord.
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: e39 touring...õhkvedrustus tavalise vastu?
padjad surevad enamasti tänu kliimale. mõranevad aga ei purune kui just 500kg üle lubatu ei vea.. talvel tuleks lihtsalt pesta sool/pori maha patjadelt mitte jätta seda sinna padja vahele, ja kui vaja siis kompressori graanulid ära kuivatada siis nagu ei tohiks probleeme olla.