Tere
selline probleem siis et sai ostetud e61 2005 aasta 3,0d 160kw
olen nüüd aasta sellega sõit ja erilisi probleeme pole olnud , nüüd jäin sellega tee äärde autol kadus jõud kui minna andsid ja kui seisama jättsid ja uuesti tööle panid siis töötas jälle normaalselt seni kui jälle minna andsid kadus jälle jõud . (engine fault reduct power)
järgmine päev jäin tee äärde ja viisin auto remonti seal tehti deagnost ja öeldi et filter oli umbes kytuse oma .
sain auto kätte järgmine päev ja läks käima ning sain sõidud sõidetud . aga kui oli öö otsa seisnud pidi jubedalt käiama ennem kui käima läks nagu oleks kytus alla vajund . käima minnes hakkavad vahepeal nagu pihustid häält tegema nagu sõidaks diisel mersuga aga seda pihusti laginat ei tee koguaeg
ise ei jaga mootoritest midagi aga kas võib olla paagisesese pumba viga ? et ei saa õiget survet ja pihustid hakkavad häält tegema ja ööga vajub kyte alla ?
ehk oskab keegi nõu anda , ette tänades
E61 paagisisene pump
Re: E61 paagisisene pump
Lisaks filtrile võib veel midagi umbes olla. Näiteks paagis sõel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- TafkaK
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 10.09.2013 20:53 35
- Peamine sõiduk: BMW 530GT 190kw xdrive
- Telefon: 55599044
- Asukoht: Pärnu
Re: E61 paagisisene pump
võib teema lukku panna , viga oli siis uuesti kütusefiltris .
Puhastati paak pandi uus filter lisati xr1 ja uus küte ning asi jälle toimib
Sai vähe sitta kütet polegi selline rapsipress nagu vanemad
Puhastati paak pandi uus filter lisati xr1 ja uus küte ning asi jälle toimib
Sai vähe sitta kütet polegi selline rapsipress nagu vanemad