525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ooDDoo »

neid mullt tuleks teiste pihustite alt ka kui pihustiauk kütet täis valada. Sürveaste lihtsalt nii suur, et kui mõnel teisel diislil samamoodi pihustiaugud diislit täis valada yuleb sealt ka mulle.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
Ma võtsin pistiku ära ja ikka ei käivitu hästi...Soojalt käiab pikemalt kui külmalt,samas soojast peast käima minnes käivitub ühtlaselt,külmast peast turtsub...Eelsüüteküünlad on uued.Juhtmega pihusti on märg.
Pöörded ei kõigu ja edasi liigub tavalise diislikäki kohta normaalselt,erilist tossamist ei tähelda kui soojana käivitamise pahmakas või tallamine välja jätta.
Starter kerib normaalselt,aku on hea.
Mingi tüüp ütles,et koputaksin pumpa mootori poole ja korras...Ruumi oleks aga ei taha nagu ise näppida.
Plaanis on minna targemate juurde,kuid ennem uuriks natuke ise ka... ;)
Kui kohe peale välja suretamist käivitada pole probleemi...Natuke oodata ja jäle jama...
Mõnikord käivitub kiirelt,teinekord mitte.
Teinekord on näha ka õhumull torus.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

See ülipisikene sõnade kogum kogu teksti lõpus (õhk kütusesüsteemis)
arvatavasti ongi kurja juur.
Õhk enne käivitamist peab olema kadunud, kas siis kütuse
tsirkulatsiooniga või mööda pihusteid. Kui see mööda pihusteid kaob,
siis ongi käivitamine katastroof. Kas õhumull liiguv kui süüte 2 peale
keerad ja paagipump pumpama hakkab? Kas ta liigub kui käiad?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

Liigub jah,ning neid tuleb veel sealt kui käima läheb.
Kasutaja avatar
Tauri32
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09.06.2013 13:27 24
Peamine sõiduk: 36tds 190 2.5d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri32 »

StenV70 kirjutas:Liigub jah,ning neid tuleb veel sealt kui käima läheb.
Mul oli sarnane viga oma e39 525tds'iga(mullid olid küttesüsteemis ja kütte-rail pole piisavat survet sisse võtnud), mina vahetasin kohe kõik küttetorud välja. Iga viimne kui üks ja pump sai samuti paagist välja vahetatud. Nüüd olen sõitnud 5000km ja pole probleeme täheldanud küttega, nüüd läheb lärts poolest põõrdest nii soojalt kui ka külmalt käima.

Imelik on, aga see, et kui ma DDE'd tule kustumist ära ei oota siis käima naljalt ei lähe. Tahab väga pikalt käiamist(nii külmalt kui soojalt). Kui eelsüüte tule ootan ära läheb kohe lärts käima. :roll: Tea millest see tuleneb? Kas kütte süsteem äkki ei hoia survet sees ja kas paagis mitte ei peaks olema klapp mis ei lase survel ära kaduda?
KÕIK TEE ON KATKI!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Surve tõuseb sekundiga ülesse, kuid tds on mitteotsesissepritsega mootor, kus
eelsüüteküünlad omavad suurt tähtsust külma mootori puhul. Miinuskraadide
puhul 5 sekundit tuleks kindlasti oodata. Küünlad ei ole paugupealt kuumad.

Surve süsteemis kukub peale suretamist nulli tagasi, kütus tagasi aga küll
ei tohi voolata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

Eks vaatan rõngastihendi üle,kui ei ole abi lasen kellelgi auto üle vaadata...Huupi pole mõtet asju vahetama hakata..Läheb kallimaks.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kui paagipump töötab, siis loogiliselt võtta rõhu pool (alates pumbast kuni nähtava osani)
võivad torud ainult lekkida, mitte õhku juurde võtta. Imemise osas on asi vastupidi.
Vanematel disladel võib paagis õudus pesitseda. Tuleks vähemalt visuaalselt asjas veenduda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
allan_d
Huviline
Postitusi: 644
Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
Peamine sõiduk: bmw e61
Telefon: 56667663
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas allan_d »

Teab keegi Tallinnas soovitada kohta kus saaksin pihusteid stendida? Pihustid ei ole autol peal.
Mida soodsam seda parem :)
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

arnis kirjutas:Kui paagipump töötab, siis loogiliselt võtta rõhu pool (alates pumbast kuni nähtava osani)
võivad torud ainult lekkida, mitte õhku juurde võtta. Imemise osas on asi vastupidi.
Vanematel disladel võib paagis õudus pesitseda. Tuleks vähemalt visuaalselt asjas veenduda.
Selge,suured tänud.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

http://www.testrem.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - nemad peaksid oskama sellist asja kontrollida.
Kui tegu pole juhtmega pihustitega, siis ei maksa see palju ja
vist saab isegi kohe tehtud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

sain eile 38 2.5 td.
Täna hommikul käima ei läind, käija palju tahad, eile oli paugupill , soovitusi?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kütus sai otsa süsteemis (või ei ole kättesaadav).
Manuaali saaks proovida köie otsas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Vedada ei saa, automaat on, käisin eile pesulas, äkki lasi kuidagi niiskust kaitsmete vahele pagassi?
Paagisisese pumba kaitse?
Eelsüüteküünlad loevad ka hetke ilmaga?
Cant be real et lambist ei tööta ju :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Tahad öelda, et sa pole vaadanud kaitsmeid? :roll:
Paagis on kütust palju? Kapoti alt kütusevoolik äkki on läbipaistev?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Kaitsmed pagassis ja kapoti all korras kuigi, vana omanik oli suutnud mõnele õli kapoti all peale valada ma eeldan, mujalt see vaevalt sinna satub,
eelsüüte küünlad vaatan homme üle, seier näitas et baagis on üle 20 liitri,
Valasin 5 juurde veel
Kas eetrit tohib mingis koguses kasutada ,et vurtsu juurde anda?
Või targem algus proovida diisli abi valada vms, nimi ei tule pähe
Voolik läbipaistev ja ülesse ta kütust ei tõmmand.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kui voolikus pole kütust, mis sa neist küünaldest vaatad?
Kui voolikus pole kütust, miks muudad kütuse konsistentsi mingi solgiga?

1) paagi pump 2) kütuse filter 3) paagi sõel 4) katkine toru

Kontrolli varjatud menüüst test 6-e alt kummas paagipooles kütus on.
Kui enamik on vasakus, siis probleemiks paagipump.
Menüüst on foorumis juttu puhutud täie rauaga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

Noonii paistab et 20 liitrist paagis ei piisanud siiski, valasin juurde 15 ja natuke eetritaolist asja ja läks,nüüd jälle paugupill, eks hommikul näis mis saab kas on tagasi valgund ja ei jõua üles tõmmata vms, aitäh abi eest :)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

1) paagisisene pump

ÄRA KASUTA MINGEID KÜBER-AINEID. VÕID TUKSI KEERATA OMA KÜTUSESÜSTEEMI.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
jounes
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 05.11.2012 04:17 40
Peamine sõiduk: bmw 318 is

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jounes »

arnis kirjutas:1) paagisisene pump

ÄRA KASUTA MINGEID KÜBER-AINEID. VÕID TUKSI KEERATA OMA KÜTUSESÜSTEEMI.
Selge,tänud:)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ooDDoo »

Eetriga käima ehmatamine küll kütusesüsteemile midagi teha ei saa kuna seda ju ei segata kütusehulka.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Miguel
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 24.02.2013 21:53 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Pärnu, Järvakandi

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Miguel »

Tegelen pragu sama või sarnase veaga: " onclick="window.open(this.href);return false; . Sooviks teada saada kust alustada, autol sai vahetatud pumbapea. Päris kindlasti on süütenurk paigast, pumbakaane liigutamisega sain auto käima aga pöörded kõiguvad mehiselt ja mootor töötab ka päris heledalaginaga. On mingit proge millega ise seda süütenurka kontrollida?
01tuner
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 11.11.2007 10:13 50

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas 01tuner »

Täitsa külma mootoriga kui on alla 35 l kütuse, ei taha plaksti käima minna. 35l-iga vähemalt ja külmaga läheb plaksust. Nii kui on juba soojem, läheb ka 15 l-iga plaksti käima. Külmalt panen käima tavaliselt nii, et annan mitu korda süüdet (lasen nagu üles pumbata kütte), siis läheb ka 10 l -iga kenasti. Enda mõte oli paagipump, aga samas ta ju töötab, lööb üles kütet ja väikese kütusekogusega sõidab ka usinalt ja probleemideta.

Mis jama on- õhk vahel ja kütus vajub alla? O rõngas 3 a tagasi vahetatud. Torud tunduvad et ei leki.
Pihustid?

EDIT: Minul probleem lahenes paariks päevaks kütusefiltri vahetamisega. Käima pannes kui on kaua seisnud, korra lonkab ja hakkab kenasti käima (õhumull veel vahel). 40 liitrit paagis läheb plaksti käima, järelikult paagisisene pump ei anna piisavalt rõhku, et kütet üles tarida. Seega kellel jama sarnane, siis tasub otsida viga paska täis filtrist või paagisisesest kütusepumbast.
Viimati muutis 01tuner, 02.12.2013 20:56 11, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

Räägin nüüd siia teemasse natuke oma kogemusest kulunud plunseri ja kulunud mootori teemadest.

525tds 92 aasta, olid kõik kulunud plunseri nähud,soojalt 20 sekundit käiamist et käima saada soojalt jne.

Jooksis mul kuu tagasi mootor kokku(midagi õlipumbaga ja ei märganud et õlianduri juhe oli mul katki).
Vahetasin läbi higi ja pisarate mootori ära,seadistas sõber mul pumba (seadistuse all mõtlen süütenurka) ja nukkvõlli ilusasti ära(pump ja pihustid minu vanad kõik)ja nüüd tuleb välja et soojalt käivitub ka suurepäraselt.Lisaks on märgata et kui vana mootoriga starter ketras mootorit kiiresti ja rõõmsalt kinni siis nüüd on tunne justkui oleks starter lahja ja ei jõua mootorit nii kiiresti enam ringi ajada.Tegelikkuses saan aru et nüüd on asi õige,enne oli mootor lihtsalt nii kohvi et ketraski rõõmsalt tühja.Käivitub nüüd nii soojalt kui külmalt poolest pöördest.

Nüüd tuleks pumba kaas ka paika saada,kuna seda on enne mind peale löödud.siis näeb kas hakkab vähem tahmama kah.enne ei julgenud puutuda,sest arvasin et siis ei saa üldse enam käima.

Äkki on kellelegi sellest infost veidi kasu,enne kui kõik kulunud plunseri kaela aetakse.
Kaarel
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

viewtopic.php?f=40&t=187295&p=14840178" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin teemas süüdistatakse lausa paari eelsüüteküünalt mootori mitte käivituses :o
Tegelikult jah, kap.remonditud M51 läheb väga kergelt tööle. Natu kulunud plunser
ja natu vajunud kompressioon ja üks mittetöötav küünal põhjustab käivitushädasi
kokkuvõtlikult "tühjast õhust".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ott1987
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 26.04.2007 17:23 04

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ott1987 »

Nonii, oman ka 2.5tds mootoriga BMW-d. Ja kuigi tegemist on viiese väiksema vennaga tundub see olema õigem koht. Aasta 97 ja detsembri kuu väljalase.
Oli probleem tühikäiguga. Ja käiku vahetades viskas vahest pöördeid üles (probleem oli umbes 2000+ pööret kuni umbes 2700-ni) ja siis langesid liiga madalale. Kolmest tuhandest edasi sellist jama ei olnud. Läksin sõbra juurde tühikäigu küttekogust kontrollima. Arvuti näitas 6.4. Järgminepäev hakkasime paika timmima, siis kujunes kogu protsess õuduseks. Tühikäigul nurka absoluutselt ei hoidnud(väärtused seinast seina) ja küttekoguse väärtused pendeldasid ka seinast seina. Samas pöördel käis ilusti, vastavalt pumba asendile näitas küll,et nukk veidike sinn või teisele poole paigast, aga mootori käik ühtlane. Arvuti näitas veaks 0136 Fuel quantity actuator. Netist sain jaole, et viga kas plunseris, vända anduris, või juhtpihustis. Kuidas nüüd seda kindlaks teha milline kolmest vigane on?
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

ott1987 kirjutas:Nonii, oman ka 2.5tds mootoriga BMW-d. Ja kuigi tegemist on viiese väiksema vennaga tundub see olema õigem koht. Aasta 97 ja detsembri kuu väljalase.
Oli probleem tühikäiguga. Ja käiku vahetades viskas vahest pöördeid üles (probleem oli umbes 2000+ pööret kuni umbes 2700-ni) ja siis langesid liiga madalale. Kolmest tuhandest edasi sellist jama ei olnud. Läksin sõbra juurde tühikäigu küttekogust kontrollima. Arvuti näitas 6.4. Järgminepäev hakkasime paika timmima, siis kujunes kogu protsess õuduseks. Tühikäigul nurka absoluutselt ei hoidnud(väärtused seinast seina) ja küttekoguse väärtused pendeldasid ka seinast seina. Samas pöördel käis ilusti, vastavalt pumba asendile näitas küll,et nukk veidike sinn või teisele poole paigast, aga mootori käik ühtlane. Arvuti näitas veaks 0136 Fuel quantity actuator. Netist sain jaole, et viga kas plunseris, vända anduris, või juhtpihustis. Kuidas nüüd seda kindlaks teha milline kolmest vigane on?
räägin oma kogemusest: mootori vahetusel unustasin hoorattalt lugeva vända anduri juhtme lahti ja auto käis ka 2000-3000 pöörde vahemikus.juhtpihusti katkine juhe kõrvaga märgatavat erinevust ei andnud.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
ott1987
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 26.04.2007 17:23 04

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ott1987 »

Mul siis probleem selles, et selles vahemikus viskab pöörde ülesse, enne kui langema hakkab. Nüüd olen täheldanud, et ka 1500 pöörde ümber ei sõita sujuvalt vaid ebaühtlaselt. Külmalt käib esimesed paarkümmend sekundit normaalselt enne kui trikitama hakkab. Ja vahepeal saab mingi aja nii sõita, et üldse mingit probleemi ei ole. Reegel on aga see, et kui kohapeal kauem kui 10 sekki seista, hakkab tants ja trall pihta. Korra pöörded üles, siis veidike jälle rahulik.
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas butek »

ott1987 kirjutas:Mul siis probleem selles, et selles vahemikus viskab pöörde ülesse, enne kui langema hakkab. Nüüd olen täheldanud, et ka 1500 pöörde ümber ei sõita sujuvalt vaid ebaühtlaselt. Külmalt käib esimesed paarkümmend sekundit normaalselt enne kui trikitama hakkab. Ja vahepeal saab mingi aja nii sõita, et üldse mingit probleemi ei ole. Reegel on aga see, et kui kohapeal kauem kui 10 sekki seista, hakkab tants ja trall pihta. Korra pöörded üles, siis veidike jälle rahulik.

Mul ka sama mure, 1500 pöörete juures sõidab kuidagi ebaühtalselt aga käiguvahetusel ei viska pööred ülesse. Tühikäigul käitub end samamoodi nagu ott1987 auto... Veel külmadega hakkab mingi jama gaasiga või siduriga juhtuma, käiguvahetuse ajal kui lased siduri pedaali maha siis auto ei reageeri gaasi vajutusele, aga seda saab korda teha siduri pedaali vajutusega.
Kasutaja avatar
MrMikuMike
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
Peamine sõiduk: BMW 330CD
Asukoht: Tõrva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MrMikuMike »

Tervist mure järgmine:
e39 tds
Kui sõidan siis 1000 km järel viskab 10 sekiks eelsüüte DDE tule põlema ja kooleb samas 10 sekiks ära.
Peale seda toimib jälle.
Õnneks on seda teinud ainult maanteel sõites ,linnas oleks juba asi keerulisem :oops:
Vasta