K: E39 Õhkpadjad.
K: E39 Õhkpadjad.
Asi selline siis ,et viskas kirja koguaeg ette SELF SUSPENSION INACTIVE! Käisin diagnostikas öeldi ,et EHC control module pees. Sai uus ostetud tagumik tõusis üles kõik ok. Eile sai 19'' veljed alla keeratud ja täna lampi 2x viskanud jälle self suspension inactive Eelmine omanik väitis ,et lasi tagumikku 2-3cm üle normi tõsta, kas sellst võib ka see padjasüsteeb lolliks minna ,et auto on mõned cm kõrgemal kui stock'is olema peaks?
Re: K: E39 Õhkpadjad.
ma endal koguaeg kõigutan seda taguotsa. Siiamaani pole nagu midagi viga olnud.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Mõned sentimeetrid ei põhjusta küll seda. Aga liigapalju madalamaks lastes või ülesse tõstes lööb küll lõpuks selle veateate ette jah.
Re: K: E39 Õhkpadjad.
No selge pilt, homme lähen käin uuesti diagnostikas ja lasen auto norm kõrgusele ,eks siis näha ole kas loobib uuesti seda kirja või mitte.
Re: K: E39 Õhkpadjad.
BMW E28 524td
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Seda ma sulle koguaeg räägin ,et vii passat sinna ära....
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Mina solvuma nüüdTauri_K kirjutas:Seda ma sulle koguaeg räägin ,et vii passat sinna ära....
BMW E28 524td
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Tere.
Kuna see tundub ainuke otsingule leitav teema olema siis ehk jätkaks seda vähe.
Sai ostetud üks BMW E39 530d 2002 aasta ja tema paljudest vigadest on üks õhkpatjade kontroll plokk.
Nimelt omanikul oli pagassis kaks plokki,üks väidetav originaal mis ei tööta ja teine ustetud kasutatuna täpselt samade koodide või numbritega.
Kui see ostetud kontroll plokk külje ühendada siis hakkab kompressor tööle aga kartuses et töötamine ei lakka kompressoril sai see plokk jälle lahti ühendatud.Auto ex omanik väitis et võib padjad lõhki pumbata kui ei ole asi ära galibreeritud.Kas see vastab tõele ja kui vastab siis kes selle galibreerimisega saaks hakkama?
Kuna see tundub ainuke otsingule leitav teema olema siis ehk jätkaks seda vähe.
Sai ostetud üks BMW E39 530d 2002 aasta ja tema paljudest vigadest on üks õhkpatjade kontroll plokk.
Nimelt omanikul oli pagassis kaks plokki,üks väidetav originaal mis ei tööta ja teine ustetud kasutatuna täpselt samade koodide või numbritega.
Kui see ostetud kontroll plokk külje ühendada siis hakkab kompressor tööle aga kartuses et töötamine ei lakka kompressoril sai see plokk jälle lahti ühendatud.Auto ex omanik väitis et võib padjad lõhki pumbata kui ei ole asi ära galibreeritud.Kas see vastab tõele ja kui vastab siis kes selle galibreerimisega saaks hakkama?
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Kallibreerimise alla mõeldakse seda et auto tagumise osa kõrgus viiakse sellisele kõrgusele nagu tehasest on ette nähtud. Tavalise ning tehase madaldusega autodel on kõrgused erinevad.
Tundub kahtlane et ta padja lõhki pumpaks. Ma siiski laseks pumbal alguses rahulikult toimetada, kui tõesti tagumik väga kõrgele tõstab, küll siis jõuad pistiku tagant võtta.
Tundub kahtlane et ta padja lõhki pumpaks. Ma siiski laseks pumbal alguses rahulikult toimetada, kui tõesti tagumik väga kõrgele tõstab, küll siis jõuad pistiku tagant võtta.
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Ta siiski lülitab ennem õhkpadja süsteemi välja kui padi katki läheb.
Oleneb muidugi kui uus padi on. Kui juba viimase piiri peal on padi, siis võib ta muidugi katki minna.
need padjad on ikka **** kõvad, vaevalt selline väike kompressor selle puruks suudaks pumbata.
Oleneb muidugi kui uus padi on. Kui juba viimase piiri peal on padi, siis võib ta muidugi katki minna.
need padjad on ikka **** kõvad, vaevalt selline väike kompressor selle puruks suudaks pumbata.
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Ok lasen paar päeva asjal vajuda ja siis ühendan selle ploki järgi, katsetan seda kas on võimalik et ta ikka mingi hetk välja end lülitab.Kuigi uusi patju ei tahaks kohe kuidagi ostma minna.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Oma kogemusest võin öelda, et padi läheb katki küll kui see piisavalt vana ja kulunud.
Üks hommik lõi teate ette, et "selflevel susp inactive" ja sõitsin rahumeeli tööle ära.
Õhtul tagasi tulles läks padi lauges kurvis katki. Ennem seda pumpas tagumise otsa kõrgele.
Vea põhjustaja oli vigane nivoo andur.
Üks hommik lõi teate ette, et "selflevel susp inactive" ja sõitsin rahumeeli tööle ära.
Õhtul tagasi tulles läks padi lauges kurvis katki. Ennem seda pumpas tagumise otsa kõrgele.
Vea põhjustaja oli vigane nivoo andur.
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Kas see nivooandur on sama mis xenoneid kontrollib?
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Kui sul salongis tulede kõrguse regulli nuppu pole, siis jah, seesama andur.
Kui on nivoosild taga, siis on taga 2 andurit. Kui on automaatika tuledel,
siis on ees veel üks andur (see on väga tihti peetis, üle 90%).
Tagumine parem andur on neil ühine, mõlemad süsteemid saavad oma
tulemuse ühelt andurilt. Katki võib olla nii padi kui ka andur.
3 minutit võib vabalt lasta asjal põristada.
Keila lähedal võin diagnostiga veidi aidata ja kui funkab siis ka paika sättida kõrguse.
Kui on nivoosild taga, siis on taga 2 andurit. Kui on automaatika tuledel,
siis on ees veel üks andur (see on väga tihti peetis, üle 90%).
Tagumine parem andur on neil ühine, mõlemad süsteemid saavad oma
tulemuse ühelt andurilt. Katki võib olla nii padi kui ka andur.
3 minutit võib vabalt lasta asjal põristada.
Keila lähedal võin diagnostiga veidi aidata ja kui funkab siis ka paika sättida kõrguse.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Nüüd olen siis niikaugele jõudnud et vahetatud kolme eri kontroll plokki ja kumbagi poole tagumisi tasemeandureid vähemalt 2x.Tulemuseks see et hoiatus kiri armatuuris ei kao kuhugi,tagumist otsa tõstab ainult kahel juhul.Kui mitme seisva päeva peale on ta ikka päris ära vajunud,või siis kui hüpata tagumise otsa peal.Siis tõuseb ülesse aga mitte nii kõrgele kui sooviksin.Sai lisaks veel teine diagnostika seade ostetud,aga see väidab et ei leia üldse sellist asja.
Kas oleks kedagi asjalikku foorumis kellel selle tarbeks võimalik arvuti autole külge panna ja asi arvutiga järgi vaadata.
Kas oleks kedagi asjalikku foorumis kellel selle tarbeks võimalik arvuti autole külge panna ja asi arvutiga järgi vaadata.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K: E39 Õhkpadjad.
No antud olukorras on vaja INPAga vaadata reaalseid numbreid, mida
andurid EHC plokile edastavad.
Keila lähedal saaksin pilgu peale heita.
andurid EHC plokile edastavad.
Keila lähedal saaksin pilgu peale heita.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Tõstataks ka seda vana teemat,minul keiss siis sama, et kiri armatuuris ja algul oli parem külg autol lääpas ehk siis madalam kui vasak,sai siis tõstukile ja vahetatud tagasillas parempoolne see kõrguse andur vms ära.Peale seda kõik ilus padjad peavad õhku piix ühekõrgune,kompressor toimetab vastavalt vajadusele ,ning sai ka sõbra juures inpaga mõlemad pooled võrdsele kõrgusele tõsta,kuid ikka see **** kiri ees see pole kordagi eest kadunud ja nüüd ongi küsimus ,et kas peab siis kuidagi eraldi maha kodeerima selle vea või peaks loogiliselt see tuli ise ära kustuma juhul, "kui kõik korras"?Sest auto ei ole lääpas, taga pagassi istud või nõksutad on kohe kuulda ja silmaga näha kuidas õhku juurde pumpab ehk siis näiliselt kõik korras,sild lääpas pole rehvi ei söö aga ikka see **** kiri jalus?!?!?!arnis kirjutas:No antud olukorras on vaja INPAga vaadata reaalseid numbreid, mida
andurid EHC plokile edastavad.
Keila lähedal saaksin pilgu peale heita.
Ning teine küsimus otsa eelsüüteküünalde kohta ,ehk kas e39 annab ise märku ,kui eelsüüde ei toimi või ei ,mul tuleb ilusti see preheating kiri ette ,kuid +2 kahega ja niiske ilmaga ikka käitab pmst ikka tiiru peale mootorile vahel,aku on tutikas ja muidugi seda tean ,et mingid pihustid "kusevad" aga soojas ei tohiks veel mõjutada.
Tänud
Re: K: E39 Õhkpadjad.
"Käitab mootorile terve tiiru peale enne kui käima läheb" Kui kiiresti siis peaks käivituma,kas sul mingi ettekujutus ikka on ,mis hakkab kapoti all toimuma peale seda kui võtit keerad
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Ei hakka uut teemat tegema. Nimelt sai ostetud endale esimene bmw. Tegu on siis e39 530dTa. Üks probleemidest on tal armatuuris kiri self.level susp. inact. Olen sõitnud autoga paar nädalat ja pole veel tagumik alla vajunud. Üldiselt tundub nagu ta hoiaks koguaeg ühtlast kõrgust. Aga see kiri armatuuris häirib tugevalt ja sooviks sellest lahti saada. Kas Viljandi kandis on keegi kes suudaks mul selle vea üles leida milles asi ja vajadusel korda teha?
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Tere
Palun soovitusi kus kohast olete tellinud uue nivooanduri, mis asub tagumise parempoolse õõtshoova küljes?
Enamus e-poed müüvad küll kompressoreid ja patju, kuid seda andurit pole õnnestunud leida.
Ette tänades.
Palun soovitusi kus kohast olete tellinud uue nivooanduri, mis asub tagumise parempoolse õõtshoova küljes?
Enamus e-poed müüvad küll kompressoreid ja patju, kuid seda andurit pole õnnestunud leida.
Ette tänades.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15.01.2017 11:17 53
- Peamine sõiduk: BMW 525D
- Telefon: 58373477
Re: K: E39 Õhkpadjad.
Autodocis olemas. Ise ostsin mercantile -st. Tegemist on ksenoonvalgustuse anduriga. Täpselt sama kood on. Sama asi ees reguleerib tulede kõrgust