525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli juhtpihusti juhet, kas on terve. Aga kui pirnike tööle läheb, siis veakood on salvestatud, tuleks ainult läbi lugeda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- matuuu
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
- Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
- Asukoht: Jõgeva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täna kadus jõud ära ja jäi seisma ei luband ka, peale voolu torus oli surve ja tuli koos mullidega, pumbast ajas kütust tagasi, etteande pump ka ei tööta
Diagnost andis siukesed vead.
Temp andur tingitud sellest, et lüliti katkestab seda.
Aga Sensor injection start..esimest korda siuke viga. Peale seda kui käima sain haugub kohapeal pöörded kõiguvad.
Diagnost andis siukesed vead.
Temp andur tingitud sellest, et lüliti katkestab seda.
Aga Sensor injection start..esimest korda siuke viga. Peale seda kui käima sain haugub kohapeal pöörded kõiguvad.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
- matuuu
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
- Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
- Asukoht: Jõgeva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui mõtled etteande pumpa, siis voolu ei tule ja otse pannes ei tee ka piuksugi.jounes kirjutas:Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist.
Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Põhimõtteliselt küll, see ongi see tüüpviga
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- matuuu
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
- Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
- Asukoht: Jõgeva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidas süütenurk kellaga paika panna?
Seletab keegi ära, kes teinud?
Seletab keegi ära, kes teinud?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Google on abiks sealt saad puust ja punaselt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere!
Võib-olla loll küsimus, aga kus see vända andur seal hooratta juures asub. Olen guugliga rallinud, aga vastust ei ole leidnud(võib-olla olen ise rumal ). Kuidas seda testida, kas vända andur on läbi ja kui kergelt/raskelt selle anduri sealt kätte saab?
Võib-olla loll küsimus, aga kus see vända andur seal hooratta juures asub. Olen guugliga rallinud, aga vastust ei ole leidnud(võib-olla olen ise rumal ). Kuidas seda testida, kas vända andur on läbi ja kui kergelt/raskelt selle anduri sealt kätte saab?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... 3%C2%A0560" onclick="window.open(this.href);return false;
nr15. vaatab ninaga hooratta poole. Jah, mootoriruumist vaja veidi sügavale ronida, aga kätte saab.
Kinnikiilumisega probleemi pole. Katsetamiseks vajab eritehnikat või siis lihtsalt teist andurit.
nr15. vaatab ninaga hooratta poole. Jah, mootoriruumist vaja veidi sügavale ronida, aga kätte saab.
Kinnikiilumisega probleemi pole. Katsetamiseks vajab eritehnikat või siis lihtsalt teist andurit.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
keera pihustid lahti ja vaheta alumine vask seib ära ja asi saab lahendatud.ra1ner kirjutas:Tere, mure järgmine, et e39 525tds-l esiimese silindri pihusti augus on küte, pihusti toru lahti ei ole, aga milles asi on? Ette tänades.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.kysh kirjutas:Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist.
Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
juhtpihusti all olev andur oli mäletamistmööda.kysh kirjutas:Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas seal siis mitu temp andurit, mis annavad ala erinevatele asjadele "teadet" edasi?
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
525 tds turbo kaob
Tervist,
Selline mure siis autoga, bmw 525tds 105kw 1995 e34, pole sarnast mure veel kohanud.
Igaljuhul kaob sõiduajal turbo tagant ära. Pole oluline kas sõita püsikaga rahulikult maanteel või täisgaasiga. Ühel hetkel kaob järsult turbo tagant, nagu laseks kogu rõhu välja. Siis tuleb gaas korra lahti lasta, et tujurikkuja kukuks korraks nulli ja uuesti gaasi andes hakkab rõhku koguma ja astub edasi nagu peab. Ei oma suurt tähtsust mootori soojus ega ilm. Näiteks kui sees on 5käik ja hakata kiirendama, siis kõik toimib normaalselt kuni ca 120km/h kui turbo kaob hetkega tagant ja mootor muutub jõuetuks, kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada tuleb turbo tagasi ja mõne aja pärast kõik kordub jälle.
Muidu on kiirendus korras, pöörded lähevad ilusti lõpuni välja. EGR klapp puhastatud ja töötab nagu peab, samuti kontrollitud ka turbo vaakumklappi, mis töötab ka ilusti. Muul ajal töötab mootor väga hästi, pöördeid kogub ilusti, eriti ei suitse (madalate pööretega veidi musta vahel). Pöörded kohapeal kõiguvad ainult elektrit kasutades või rooli pöörates. Linnasõidul eriti tähele ei pane, kuna gaasi lahti laskmist toimub pidevalt.
Ideid?
Selline mure siis autoga, bmw 525tds 105kw 1995 e34, pole sarnast mure veel kohanud.
Igaljuhul kaob sõiduajal turbo tagant ära. Pole oluline kas sõita püsikaga rahulikult maanteel või täisgaasiga. Ühel hetkel kaob järsult turbo tagant, nagu laseks kogu rõhu välja. Siis tuleb gaas korra lahti lasta, et tujurikkuja kukuks korraks nulli ja uuesti gaasi andes hakkab rõhku koguma ja astub edasi nagu peab. Ei oma suurt tähtsust mootori soojus ega ilm. Näiteks kui sees on 5käik ja hakata kiirendama, siis kõik toimib normaalselt kuni ca 120km/h kui turbo kaob hetkega tagant ja mootor muutub jõuetuks, kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada tuleb turbo tagasi ja mõne aja pärast kõik kordub jälle.
Muidu on kiirendus korras, pöörded lähevad ilusti lõpuni välja. EGR klapp puhastatud ja töötab nagu peab, samuti kontrollitud ka turbo vaakumklappi, mis töötab ka ilusti. Muul ajal töötab mootor väga hästi, pöördeid kogub ilusti, eriti ei suitse (madalate pööretega veidi musta vahel). Pöörded kohapeal kõiguvad ainult elektrit kasutades või rooli pöörates. Linnasõidul eriti tähele ei pane, kuna gaasi lahti laskmist toimub pidevalt.
Ideid?
juua on odavam kui bemmiga sõita... m.o.t.t.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
meenutab mulle mu enda umbes õhufiltrit ja õhufiltri---turbo vahelist torukest mille vaakumiga kortsu tõmbas.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?
juua on odavam kui bemmiga sõita... m.o.t.t.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
map andur või map andurini jõudev voolik? võin sulle turborõhukella laenata,saad vaadata kas turborõhk ka tegelikult ära kukub või on asi kütuses.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nonii kui keegi mäletab siis mul olid käivitusprobleemid külma mootoriga,
Paagisisese pumba viga kahtlustasime, asi polnud selles, proovisin teist pumpa töötas samamoodi, eeksüüteküünalde juhtmed olid ära kärvand ,sai vahetatud ,töötas nagu paugupill, sain sõita üks 40 km ja lampi suri välja, käima läks ainult brakecleaneriga , sai 5 km edasi sõidetud ja sama asi,
Vana omanik mainis et pumba pea reguleerimata, kas võib asi selles olla ?
hommikul saab muidugi teada jälle kas ta üldse tööle läheb .
Paagisisese pumba viga kahtlustasime, asi polnud selles, proovisin teist pumpa töötas samamoodi, eeksüüteküünalde juhtmed olid ära kärvand ,sai vahetatud ,töötas nagu paugupill, sain sõita üks 40 km ja lampi suri välja, käima läks ainult brakecleaneriga , sai 5 km edasi sõidetud ja sama asi,
Vana omanik mainis et pumba pea reguleerimata, kas võib asi selles olla ?
hommikul saab muidugi teada jälle kas ta üldse tööle läheb .
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas diagnostikavead said korda? Eriti see juhtpihusti, väga tähtis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Juhtpihusti vahetamata, aga vahetasin küttefiltri ära, käima läheb ilusti, sõidan natuke aega ja sureb välja, kas õhk võib vahel olla kuskil?
Voolikus alguses õhumullid sees, lasen käija ja kaovad ära
Voolikus alguses õhumullid sees, lasen käija ja kaovad ära
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
aju keerab kütte kinni kuna tuvastab ülerõhu.oliverki kirjutas:Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?
Ilmselt kas turbo korpusest wastegate aktuaatorini minev voolik umbes või katki.
variant on veel et keegi on hooba peale keeranud liiga palju.
map anduri rike pole väga levinud
kontrolli ka igaksjuhuks turbo poolt toodetav ülerõhk kellaga üle, nominaal TDS mootoril ca 1.2 bar, TD mootoril 0,9 bar, testitakse vähemalt 3 käiguga pööretel 3-4000, täiskoormusega ehk liigeldes, kohapeal paarutamine ei näita midagi.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
1996 E34 525TDS Automaat
Ei käivitu. Süüte sisse panen, siis põleb nii pihusti tuli kui eelsüütetuli(kumbki ära ei kustu oodates).
Käivitada üritades ketrab tühjalt, ei turtsu ega midagi, käivitus spreiga mõne üksiku turtsu tegi, kuid siiski suht tuim ketramine.
Ei käivitu. Süüte sisse panen, siis põleb nii pihusti tuli kui eelsüütetuli(kumbki ära ei kustu oodates).
Käivitada üritades ketrab tühjalt, ei turtsu ega midagi, käivitus spreiga mõne üksiku turtsu tegi, kuid siiski suht tuim ketramine.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas väsinud juhtpihusti võib mootori külmalt nagu nö puterdama panna? Käib nagu viie silindriga bensukas. Samas valget suitsu tuleb ka tagant. Või on siiski asi kulunud pumbaelektroonikas? 993 pumpa olen kuulnud, et pööre hakkab lainetama, kuid kas 994 pumbal hakkavad teistsugused anomaaliad?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oli ka minu omal probleem külmast peast. Panin taastatud juhtmega pihusti, stendisin pihusteid(olid korras), vahetasime pumba elektroonika ja ei midagi. Eelsüüte küünlaidki kontrollisime ja kõik töötasid. Et ainuke mis oli jäänud oli pumba alumine osa.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 21.04.2010 20:13 00
- Peamine sõiduk: BMW 728
- Asukoht: Vasalemma
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas tõesti võib siis viga olla ka eelsüüteküünaldes, kui mootor külmalt puterdab ja auto kere väriseb jubedalt?ooDDoo kirjutas:Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.
Ka minul sarnane probleem, niipalju kui foorumis tuhninud olen, peaks viga pihustites olema, kuidas sõltub see küünaldest ?Käima läheb poolest pöördest ja ca minut käib siis kõik korras.Sai ka testrem helistatud ja soovisin pihustitesti teha ning öeldi samuti, et kontrolliks enne küünlad üle.Homme igatahes lasen kõik maha võtta ja üle vaadata.Pumba viga väga olla ei saaks, kuna pole märganud mingeid väsimuse märke...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eelsüüteküünlad on mõeldud selle jaoks, et soojendada silindrisse minevat külma õhku.
Aitab siis paremale plahvatusele kaasa. Kui mõni küünal on läbi, siis ei pruugi see silinder korralikult "käima" saada kus küünal läbi on ja jääbki alguses lonkama.
Aitab siis paremale plahvatusele kaasa. Kui mõni küünal on läbi, siis ei pruugi see silinder korralikult "käima" saada kus küünal läbi on ja jääbki alguses lonkama.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küünalde kontrollimiseks ei ole vaja neid maha võtta. Piisab ampermeetrist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!