Tere.
Probleem selline,et auto hakkas järsku puterdama,kadus jõud kiirendades ja kohapeal raputab autot mis kole. Kui kohapeal käib auto tühikäigul on mootoritöö väga segane,kui tõstan pöörded 1500 peale töötab täitsa normaalselt ja samas lähevad pöörded ka üle 3000 kohapeal käies(olen kuulnud ,et paljudel juhtudel on jäänud 3000 peale pidama)
Kui auto seisab ja süüte sisse keeran teeb põhja all pump veel häält. Tõenäoliselt viskab see loom kohe vist saba!? Või on veel mitu asja veel mida peaks üle vaatama? Igasuguse infi eest väga tänulik ja suur kummardus teile!
e39 530 142kw 2002 probleem toitesüsteemis! LUKKU
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
e39 530 142kw 2002 probleem toitesüsteemis! LUKKU
Viimati muutis ex525, 20.02.2014 08:33 35, muudetud 2 korda kokku.
Bensiiniga pestakse pintsleid!!!
Re: e39 530 142kw 2002
Pihusti või lati rõhk on tüüpiline kammajaa.
Kui Keila vald pole väga kaugel, siis võib minu poole pöörduda.
Pimesi asju vahetada on totter.
Kui Keila vald pole väga kaugel, siis võib minu poole pöörduda.
Pimesi asju vahetada on totter.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
Re: e39 530 142kw 2002
Kas on mingi kiire moodus olemas kuidas ise saaksin tuvastada lati rõhu selle anduri riket? või selle anduri mis asub pumba taga?
Bensiiniga pestakse pintsleid!!!
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
Re: e39 530 142kw 2002
Pumba viga ei ole, proovisin uut pumpa ja asi ikka sama, nüüd ,siis variante veel 3 kas survelati otsas andur,pumba taga andur või hoopis pihusti peetis. Täna nüüd tegi sellist trikki veel, et viskas ühe silindri tagant ära,ise kaldun arvama,et asi on pihustis! Homme hommikul on diagnostika eks,siis selgub mis toimub edasi!
Bensiiniga pestakse pintsleid!!!
Re: e39 530 142kw 2002 probleem toitesüsteemis!
Ma ju ütlesin mitte pimesi asju teha, heatahtlik soovitus, mis peldikust alla lastakse.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
Re: e39 530 142kw 2002 probleem toitesüsteemis!
sa ütlesid jah,aga see pumba vahetus on mingi 10 minti tasus proovida, ja selle poolsurnud mootoriga ma sinuni poleks jõudnud niikuinii!! Täna saan juhtme sappa eks ,siis näis!
Bensiiniga pestakse pintsleid!!!
- ex525
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 04.01.2008 20:57 18
- Peamine sõiduk: 530D 142kw
- Asukoht: Harjumaa
Re: e39 530 142kw 2002 probleem toitesüsteemis!
Auto korras.
Ei saanudki aru mis,siis lõpuks viga oli, veakoode oli paartükki ees,aga ükski neist ei puudutanud toitesüsteemi, ainuke asi mis mootorist oli näitas turbo rõhk madal ja see ka hetkeline viga.Sai lahti võetud pihustite pealt tagasivoolu voolikud ja kontrollitud kas mõni pihusti laseb kütet üles,aga kõik olid korras. Sai kustutatud koodid ja auto hakkas käima nagu parimatel päevadel. Panime otsad kinni käisin sõitsin ringi ja tallasin ikka korralikult pedaali ja no auto on nagu unistus. Hiljem panime uuesti juhtme järgi ja null viga. Ainuke asi mis oli imelik oli see,et 3 silindri pihusti pistik oli seest pruunikat tolmu täis,teised täiesti puhtad, kas see võis olla mingi asi mis segas mootori tööd miskitmoodi? Ise ei ole muidugi väga sellise lahendiga rahul kui viga ise nö korda läks,aga eks näis ehk töötab ,eilse päeva jooksul ei teinud kordagi mingit triki enam.
Ei saanudki aru mis,siis lõpuks viga oli, veakoode oli paartükki ees,aga ükski neist ei puudutanud toitesüsteemi, ainuke asi mis mootorist oli näitas turbo rõhk madal ja see ka hetkeline viga.Sai lahti võetud pihustite pealt tagasivoolu voolikud ja kontrollitud kas mõni pihusti laseb kütet üles,aga kõik olid korras. Sai kustutatud koodid ja auto hakkas käima nagu parimatel päevadel. Panime otsad kinni käisin sõitsin ringi ja tallasin ikka korralikult pedaali ja no auto on nagu unistus. Hiljem panime uuesti juhtme järgi ja null viga. Ainuke asi mis oli imelik oli see,et 3 silindri pihusti pistik oli seest pruunikat tolmu täis,teised täiesti puhtad, kas see võis olla mingi asi mis segas mootori tööd miskitmoodi? Ise ei ole muidugi väga sellise lahendiga rahul kui viga ise nö korda läks,aga eks näis ehk töötab ,eilse päeva jooksul ei teinud kordagi mingit triki enam.
Bensiiniga pestakse pintsleid!!!