Uus Sachs esiamort kolksub
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Bilsu B4 kogemus olemas e46 kupee ajast.
Tagumised amordid said B4 ja esimesed Sachs Super Touringud.
Esimesi Sachs´e sain 2 korda vahetada(ca 3 aasta jooksul) kui samas B4 toimetasid endiselt eeskujulikult.
Tagumised amordid said B4 ja esimesed Sachs Super Touringud.
Esimesi Sachs´e sain 2 korda vahetada(ca 3 aasta jooksul) kui samas B4 toimetasid endiselt eeskujulikult.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
B4 on primitiivne amort. Sellest tuleb ka (suhteline) töökindlus. Teisest otsast on see sõidumugavuse arvelt. Tuim/puine võiks olla iseloomustav.
Mis puudutab seda, kui kaua kuskil millelgi kelellegi taga miski vastu pidanud on, siis seda ei saa esimese otsaga võrrelda. Tagumised amordid saavad oluliselt vähem valu kui esimesed.
Ees otsas ma tean juhuseid küll kui 2-2,5 aastaga on pidanud B4 välja vahetama. E39 oli üks juhus kindlalt ja midagi on veel nagu olnud.
Aga selliseid probleeme nagu Sachsi Super Touringute tal ei ole ja amordi ülesandeid täidab.
B6 on väga jäik.
Mis puudutab seda, kui kaua kuskil millelgi kelellegi taga miski vastu pidanud on, siis seda ei saa esimese otsaga võrrelda. Tagumised amordid saavad oluliselt vähem valu kui esimesed.
Ees otsas ma tean juhuseid küll kui 2-2,5 aastaga on pidanud B4 välja vahetama. E39 oli üks juhus kindlalt ja midagi on veel nagu olnud.
Aga selliseid probleeme nagu Sachsi Super Touringute tal ei ole ja amordi ülesandeid täidab.
B6 on väga jäik.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Sai nüüd Bilstein B4 alla pandud ja võib-olla on veel vara hõisata aga hetkel on küll kõik väga hea, kadunud on kõik müdinad ja kolksud mis enne olid. Ka võib rehvirõhu lasta normaalse peale, sest auto ei uju enam, Sachs'ga lajatasin 2.7 sisse, et normaalselt sõita saaks.
Miinuskraade pole veel saanud proovida aga usun, et on seegi nüüd ok. Kadunud on ka eest vasakult kolks mille puhul kahtlustati roolilatti.
Tänan siinkohal ka http://www.bmwremont.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Karivol OÜ'd kes väga soliidselt ja viisakalt seda asja ajas, 2 korda vahetati garantiikorras siis amorti.
Tuleks veel meelde tuletada, et see kolin ja müdin mida taga ajasin sai alguse sillastendist Mardi juures (mis seos on sellel amordiga, ei tea) umbes 1,5a tagasi ja kahjuks või õnneks olen vea otsimiseks vahetanud praktiliselt terve esisilla kulujupid, hea, et roolilatti ei vahetanud...
Miinuskraade pole veel saanud proovida aga usun, et on seegi nüüd ok. Kadunud on ka eest vasakult kolks mille puhul kahtlustati roolilatti.
Tänan siinkohal ka http://www.bmwremont.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Karivol OÜ'd kes väga soliidselt ja viisakalt seda asja ajas, 2 korda vahetati garantiikorras siis amorti.
Tuleks veel meelde tuletada, et see kolin ja müdin mida taga ajasin sai alguse sillastendist Mardi juures (mis seos on sellel amordiga, ei tea) umbes 1,5a tagasi ja kahjuks või õnneks olen vea otsimiseks vahetanud praktiliselt terve esisilla kulujupid, hea, et roolilatti ei vahetanud...
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Ehk läks hästi. Minul kestsid B6d ca 17-18000 km. Esmalt hakkas üks kolisema, seejärel teine.
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Huvitav, kas mõnel e39 omanikul ka Sachs Advantage (esimesed) kolinat on teinud ? Eelmine talv said need alla (koos uute tugilaagritega) sõit oli mega pehme ja hea. Paari nädala pärast hakkas esiots kanngemaks jääma ja tunda oli ja kolinat. Viga oli tugilaagrites, mis ka keerates ragisesid (Febi Bilstein). Alles sügisel said need vahetatud Sachs omade vastu. Jällegi oli alguses sõit eriti pehme - mingeid kolkse ega raginaid polnud, vaikus. Alguses oli nagu ikka esiots nats kõrgemal ja see vajus järjest madalamale ja sõit läks samuti järjest kangemaks ja ja kolin tuli tagasi !! Ei saa aru - amort see ju olla ei saa, kuna kolin kadus tugilaagri vahetuse järgselt ära ! Samas kuidas läheb tugilaager kaks korda nii kiirelt ära, korralikud tootjad ju olid ?
See et alguses väga pehme oli võis olla kerkinud esiotsast, mis paika vajudes jäigatus - "M" vedrustus peabki selline olema.
See et alguses väga pehme oli võis olla kerkinud esiotsast, mis paika vajudes jäigatus - "M" vedrustus peabki selline olema.
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Minul oli algselt Sacsh ka hea, pehme ja mõnus, umbes 1000km, siis hakkas ujuma, kolisema.
Peale esimest vahetust (uus Sachs ja uued laagrid) minema sõites oli tulemus null, mitte midagi ei muutunud paremaks, kuigi all tutikas amort, juba kahtlesin kas ikka amort kolksub aga näe kolksus.
Võrdluseks veel nii palju, et Sachs on väga pehme, Bilstein on jäigem. Kartsin, et auot jääb väga jäik kuna Mazda 626 millel lasin kõik 4 Bilstein panna oli väga jäik, ei usu, et B6 pandi kuna alla 8k eeku jäi koos tööga.
Ainuke ebameeldiv asi on see, et esiots on nüüd üleval, pidin tulesid kõvasti allapoole keerama. Ka Sachs tõstis esiotsa aga oluliselt vähem.
Eks näis kaua kestavad , Mazda sõitis 50k mööda Tallinna teid ja maha müües oli veel kõik ok, seepärast ka Bilsteini valisin. Üldiselt mul on läbisõit nii väike, et ehk kestavad seni kuni auto minu käes on
Peale esimest vahetust (uus Sachs ja uued laagrid) minema sõites oli tulemus null, mitte midagi ei muutunud paremaks, kuigi all tutikas amort, juba kahtlesin kas ikka amort kolksub aga näe kolksus.
Võrdluseks veel nii palju, et Sachs on väga pehme, Bilstein on jäigem. Kartsin, et auot jääb väga jäik kuna Mazda 626 millel lasin kõik 4 Bilstein panna oli väga jäik, ei usu, et B6 pandi kuna alla 8k eeku jäi koos tööga.
Ainuke ebameeldiv asi on see, et esiots on nüüd üleval, pidin tulesid kõvasti allapoole keerama. Ka Sachs tõstis esiotsa aga oluliselt vähem.
Eks näis kaua kestavad , Mazda sõitis 50k mööda Tallinna teid ja maha müües oli veel kõik ok, seepärast ka Bilsteini valisin. Üldiselt mul on läbisõit nii väike, et ehk kestavad seni kuni auto minu käes on
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
täna sai enda autole boge amordid ostetud. Kuidas need kestavad? Üks küsimus veel paigalduse kohta. Kuidas vedru kaussi peab minema?seal selline lohuke, kuhu võiks minna, aga paberi peal, mis kaasas on keelatud sinna toppida.
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
http://www.atlantvaruosad.ee/ee-23maarekl kirjutas:täna sai enda autole boge amordid ostetud. Kuidas need kestavad? Üks küsimus veel paigalduse kohta. Kuidas vedru kaussi peab minema?seal selline lohuke, kuhu võiks minna, aga paberi peal, mis kaasas on keelatud sinna toppida.
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
mul amordiga sama õpetus kaasas, siis järelikult tuleb ikka nii pannagi, kuigi oma peaga oleks küll vedru sinna lõhku ajanud
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
aga ma küsiks veel sellist asja, kuidas vedru siis ülemise kausi suhtes jääma peaks. Mis amortidega viimasel vastajal tegu.
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Ausalt öeldes, e39 puhul, on minu arust, väga raske valesti paigaldada, kuid praktikas nägin igasuguseid paigaldusi. E39 vedru ei võimalda alumises osas valesti paigaldada, sest alumine vedru osa on ovaalne, nagu amordi kaus, ülemine osa on tavaline, pane nagu tahadmaarekl kirjutas:aga ma küsiks veel sellist asja, kuidas vedru siis ülemise kausi suhtes jääma peaks. Mis amortidega viimasel vastajal tegu.
+372 5 100 607
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
eks ma homme hakka vaatama ja siis kommin siia!
Re: Uus Sachs esiamort kolksub
Minu paigalduse kohta viewtopic.php?f=4&t=197244
Aga tõesti ei anna seal valesti paigaldada. saab ainult mõned millid siia sinna liikuda.
Aga tõesti ei anna seal valesti paigaldada. saab ainult mõned millid siia sinna liikuda.