E39 530D Mure
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
E39 530D Mure
Tere.
Mure siis selline, et 12/2001 väljalaskeaasta neljarattalisel sõbral jõud kadunud, kapotiall 3.0 diisel kuid 142kw kohta ei ole erilist tõmmet. Pedaali tallates pöörded tõusevad, aga jõudu jääks nagu väheseks, ei ole sellist istmesse vajumise tunnet. (Eelmise autoga E46 2.0 D 110kw oli parem) Sellevõrra pikeneb ka kiirenduse aeg.
Tossab küll, aga see sellepärast äkki, et summutajat atuke hõredamaks tehtud, et sound meeldivam oleks.
Aga mis võiks olla jõu kadumise põhjus. Kõik töötab, pöörded ei kõigu, turbo korras, kast vahetab ilusasti.
Oleksin iga nõuande eest tänulik.
Tervitustega
M.
Mure siis selline, et 12/2001 väljalaskeaasta neljarattalisel sõbral jõud kadunud, kapotiall 3.0 diisel kuid 142kw kohta ei ole erilist tõmmet. Pedaali tallates pöörded tõusevad, aga jõudu jääks nagu väheseks, ei ole sellist istmesse vajumise tunnet. (Eelmise autoga E46 2.0 D 110kw oli parem) Sellevõrra pikeneb ka kiirenduse aeg.
Tossab küll, aga see sellepärast äkki, et summutajat atuke hõredamaks tehtud, et sound meeldivam oleks.
Aga mis võiks olla jõu kadumise põhjus. Kõik töötab, pöörded ei kõigu, turbo korras, kast vahetab ilusasti.
Oleksin iga nõuande eest tänulik.
Tervitustega
M.
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
Õhulugeja (tõmba korraks õhulugejast pistik lahti ja sõida vaata mis siis juhtub) vaakumvoolikud katki, egr, turborõhk (turborõhuklapp, lekked lõdvikutes, cooler)...lase mõnel mõtleval diagnostikul arvuti järgi panna.
Re: E39 530D Mure
Vaakumvoolikud on kõige kõige korduvam viga. Kas on see või ei, selle
uurimiseks kulub vahest kõigest 5 sekundit peale kapoti avamist
uurimiseks kulub vahest kõigest 5 sekundit peale kapoti avamist
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Päevapeale tõstan kapoti ülesse ja piilun sinna vähe kriitilisema pilguga ja kuo miskit leian või siis mitte, annan ka kohe siin teada sellest aga mis nende voolikutega on? Tulevad lahti või pragunevad?
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
Kui sa viitsid natuke otsingut kasutada siis selle kohta siin foorumis päris palju sellekohast teemat läbi võetudmarec666 kirjutas:Päevapeale tõstan kapoti ülesse ja piilun sinna vähe kriitilisema pilguga ja kuo miskit leian või siis mitte, annan ka kohe siin teada sellest aga mis nende voolikutega on? Tulevad lahti või pragunevad?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Nonii, täna siis avasin kapoti.....ja ei midagi.
Kontrollisime EGR´i, töötab.
Kontrollitud ka turbo torud (Kahjuks turboni ei jõudnud) aga tundus et ka seal korras.
Aga kui hästi läheb, siis saab autole juhtme külge panna, eks näis, mis tark aparaat meile näitab.
M
Kontrollisime EGR´i, töötab.
Kontrollitud ka turbo torud (Kahjuks turboni ei jõudnud) aga tundus et ka seal korras.
Aga kui hästi läheb, siis saab autole juhtme külge panna, eks näis, mis tark aparaat meile näitab.
M
Viimati muutis marec666, 15.04.2014 20:08 04, muudetud 1 kord kokku.
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
kas proovisid niimoodi sõita, et õhulugeja pistik on lahti ühendatud?
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: E39 530D Mure
Endal oli täpselt sama masinaga täpselt sama mure ning süüdlaseks osutuski õhulugeja.marec666 kirjutas:Tere.
Mure siis selline, et 12/2001 väljalaskeaasta neljarattalisel sõbral jõud kadunud, kapotiall 3.0 diisel kuid 142kw kohta ei ole erilist tõmmet. Pedaali tallates pöörded tõusevad, aga jõudu jääks nagu väheseks, ei ole sellist istmesse vajumise tunnet. (Eelmise autoga E46 2.0 D 110kw oli parem) Sellevõrra pikeneb ka kiirenduse aeg.
Tossab küll, aga see sellepärast äkki, et summutajat atuke hõredamaks tehtud, et sound meeldivam oleks.
Aga mis võiks olla jõu kadumise põhjus. Kõik töötab, pöörded ei kõigu, turbo korras, kast vahetab ilusasti.
Oleksin iga nõuande eest tänulik.
Tervitustega
M.
Pistik lahti nagu Sulev ütles ja vaata, kas on muutusi mootori jõudluses.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Jah, selle unustasin mainida......tõmbasin lugeja pistiku lahti......muutusteta.
Aga homme on ka päev, loodan et saan ka diagnosti homme, eks kui midagi avastame või jalgratta leiutame, siis annan jällegi teada
M
Aga homme on ka päev, loodan et saan ka diagnosti homme, eks kui midagi avastame või jalgratta leiutame, siis annan jällegi teada
M
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
Kus sa paikned, oleks hea ära märkida profiilis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Käidud siis ka diagnostis.
Comp näitas paar viga....
EGR viga, kuna eile sai seda näpitud
Õhulugeja viga, samuti eile pistik lahti
Üks pihustitest söödab liialt peale.
Nullisime vead ära, käisin tegin mõned tiirud linnavahel ja maanteel, ning panime uuesti juhtme taha.
Ja tulemus oli...KORRAS.(va. pihusti)
Samas , kui õhulugeja pistiku lahti võtsin, ei olnud mingisugust muutust sõitmisel, kõik jäi samaks, nii jõu puudus kui ka tossamine.
Samuti pole ka kat. kinni.
Kas äkki tõesti on viga pihustis või on siis turbo suremas?
Peaks nüüd millalgi turbot väheke kõditama, vaatama mis seidus se imevidin on.
Samas peaks kindlasti ka õhufiltri ära vahetama.....
Comp näitas paar viga....
EGR viga, kuna eile sai seda näpitud
Õhulugeja viga, samuti eile pistik lahti
Üks pihustitest söödab liialt peale.
Nullisime vead ära, käisin tegin mõned tiirud linnavahel ja maanteel, ning panime uuesti juhtme taha.
Ja tulemus oli...KORRAS.(va. pihusti)
Samas , kui õhulugeja pistiku lahti võtsin, ei olnud mingisugust muutust sõitmisel, kõik jäi samaks, nii jõu puudus kui ka tossamine.
Samuti pole ka kat. kinni.
Kas äkki tõesti on viga pihustis või on siis turbo suremas?
Peaks nüüd millalgi turbot väheke kõditama, vaatama mis seidus se imevidin on.
Samas peaks kindlasti ka õhufiltri ära vahetama.....
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
Kas gaasi andes auto alt vaadates turbo geomeetriat liigutav varras liigub? Mõõtke ära diagnostikaga kas turbo rõhk on oK. Mis tähendab üks pihustitest söödab liiga palju peale, tegite smoothness testi ja näit oli liiga plussis?
Re: E39 530D Mure
Näit on ka siis plussis kui pihusti alt on vaskseib ära väsinudmarec666 kirjutas:Jah....näit oli liiga plussis.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Kas need vaskseibid on ka nö. "rudimendid", mida tegelikult vaja ei oleks, vaid pandud sinna "roheliste" heameeleks, nagu EGR?
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
vaskseib asub pihusti ja plokikaane vahel ehk siis silindris tekkiv töösurve pääseb seibi ja pihusti vahelt välja...võid arvata mis juhtub. Mul on olnud kaks juhtumit kui näit on liiga plussis ja vaskseib on ära väsinud, muidugi see keerab nässu ka pihusti pesa plokikaanes mis tuleb uuesti freesida siledaks.marec666 kirjutas:Kas need vaskseibid on ka nö. "rudimendid", mida tegelikult vaja ei oleks, vaid pandud sinna "roheliste" heameeleks, nagu EGR?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Oh sa kuramusSulev kirjutas:vaskseib asub pihusti ja plokikaane vahel ehk siis silindris tekkiv töösurve pääseb seibi ja pihusti vahelt välja...võid arvata mis juhtub. Mul on olnud kaks juhtumit kui näit on liiga plussis ja vaskseib on ära väsinud, muidugi see keerab nässu ka pihusti pesa plokikaanes mis tuleb uuesti freesida siledaks.marec666 kirjutas:Kas need vaskseibid on ka nö. "rudimendid", mida tegelikult vaja ei oleks, vaid pandud sinna "roheliste" heameeleks, nagu EGR?
Kui õnnestub, siis lähitulevikus saab mahti natuke lammutama hakata, eks näis mis sealt välja tuleb
.Be .My .Wings
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11.02.2013 19:03 03
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Jõhvi
Re: E39 530D Mure
Tere rahvas.
Sain siis nüüd raudratsu lippama nii nagu peab.
Viga oli ikkagi ca.30 cm pikkuses vaakumvoolikus. Alguses vaatasin et voolik terve, aga tervenisti sõrmede vahelt läbi ajasin, tuli välja, et voolik oli " sisse kukkunud" ehk vaakum ei saanudk sealt läbi. Voolik vahetatud ning pedaali andes on vaid tiivad puudu.
Aga suured tänud kõigile, kes oma mõttetega kaasa aitasid.
Thumbs up!
Sain siis nüüd raudratsu lippama nii nagu peab.
Viga oli ikkagi ca.30 cm pikkuses vaakumvoolikus. Alguses vaatasin et voolik terve, aga tervenisti sõrmede vahelt läbi ajasin, tuli välja, et voolik oli " sisse kukkunud" ehk vaakum ei saanudk sealt läbi. Voolik vahetatud ning pedaali andes on vaid tiivad puudu.
Aga suured tänud kõigile, kes oma mõttetega kaasa aitasid.
Thumbs up!
.Be .My .Wings
Re: E39 530D Mure
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema seega küsin siin ära. Masinal pole viimased 3 kuud(või rohkem) üldse nagu jõudu, vahest harva tuleb natukene parem tõmme taha ja siis on jälle kõik. Sai vahetatud ka 4 pihustit ära, kõik käisid stendis ja olid korralikud. Kütusekulu on ka natukene tõusnud, muidu sain keskmiselt ~6l/100 kuid nüüd on ~8-9l/100.
Autoks on 2000a 135kw mudel(manuaal).
Mainin ka ära, et diagnost ei näita midagi mootori poole pealt.
Kuna ise pole veel autoalal piisavalt tegelenud siis kas keegi saaks mingi pildi saata kus need asjad asuvad mida peaks kontrollima?
Ei hakanud uut teemat tegema seega küsin siin ära. Masinal pole viimased 3 kuud(või rohkem) üldse nagu jõudu, vahest harva tuleb natukene parem tõmme taha ja siis on jälle kõik. Sai vahetatud ka 4 pihustit ära, kõik käisid stendis ja olid korralikud. Kütusekulu on ka natukene tõusnud, muidu sain keskmiselt ~6l/100 kuid nüüd on ~8-9l/100.
Autoks on 2000a 135kw mudel(manuaal).
Mainin ka ära, et diagnost ei näita midagi mootori poole pealt.
Kuna ise pole veel autoalal piisavalt tegelenud siis kas keegi saaks mingi pildi saata kus need asjad asuvad mida peaks kontrollima?
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E39 530D Mure
turbo regulator kinni, kui varras liigub siis viga millegis muus, kui varras ei liigu siis tuleks regulaator ära vahetada,
Re: E39 530D Mure
Mis pihusti näidud nüüd on muidu? Turbo rõhu tellimus täidetakse? Vaakumit hoiab?E39x kirjutas:Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema seega küsin siin ära. Masinal pole viimased 3 kuud(või rohkem) üldse nagu jõudu, vahest harva tuleb natukene parem tõmme taha ja siis on jälle kõik. Sai vahetatud ka 4 pihustit ära, kõik käisid stendis ja olid korralikud. Kütusekulu on ka natukene tõusnud, muidu sain keskmiselt ~6l/100 kuid nüüd on ~8-9l/100.
Autoks on 2000a 135kw mudel(manuaal).
Mainin ka ära, et diagnost ei näita midagi mootori poole pealt.
Kuna ise pole veel autoalal piisavalt tegelenud siis kas keegi saaks mingi pildi saata kus need asjad asuvad mida peaks kontrollima?
Kui Keila kaugel pole, võid külla tulla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 530D Mure
Kahjuks jään küsimuste kohapealt vastuse võlgu, kuna ei mäleta enam näitusi. Ise asun Tartus ja Keila jääb hetkel natukene kaugele. Kui ma viga ei leia siis võib-olla käin isegi läbi.