e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
mul selline probleem et suvel ostsin endale siis bmw e39 525 tds 1997 automaat ,sain sõita sügiseni kuni lihtsalt üle öö ei hakanud automaatkast vahetama viimast käiku.külma mootoriga ei taha samuti sisse minna kolmas käik laseb tuurid peaaegu 3500-4000 ja alles siis,peab vahepeal manuaalselt mitu korda korra s-si peale ja tagasi d peale panema siis hakkab vahetama.käigukasti spets ütles et tuleb minna diagnosti aga pole veel jõudnud kuna soomes hetkel.milles võib probleem olla?
Viimati muutis jannolau, 11.12.2011 23:33 52, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Kui külmalt ei vaheta, siis pole hullu, natuke sõidad ja vahetab, ei tasu seal midagi s peale tõmmata, õli lihtsalt külm. automaadil peaks laskma veits kohapeal käia, enne kui liikuma hakata. Klotside kulumine pole seotud selle asjaga. see kiri tuleb kui klotsid kulund või kulumisndur katki. Muidugi võiksid kastis veel õli vahetada, kui pole juba hilja. Ise olen kasti juhtbloki vahetanud.jannolau kirjutas:mul selline probleem et suvel ostsin endale siis bmw e39 525 tds 1997 automaat ,sain sõita sügiseni kuni lihtsalt üle öö ei hakanud automaatkast vahetama viimast käiku.külma mootoriga ei taha samuti sisse minna kolmas käik laseb tuurid peaaegu 3500-4000 ja alles siis,peab vahepeal manuaalselt mitu korda korra s-si peale ja tagasi d peale panema siis hakkab vahetama. päev enne seda jama ilmus veel kompuutri ekraanile selline sõna nagu bremsbelag,tõlkisin ära ytleb et hõõrdkatte kulumine.käigukasti spets ütles et tuleb minna diagnosti aga pole veel jõudnud kuna soomes hetkel.milles võib probleem olla?
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Selliste ilmadega näiteks minu tds laseb sõita 5-8 km, kui paneb viienda sisse ja lukku. Külmemate ilmadega veel rohkem, nii et asi õige.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Kui ta sul 3-ndat käiku ei taha ka sisse lükata siis ma vaataks kriitilisema pilguga abs andurid üle. Mul tegi sarnast nalja auto kui üks anduritest läbi oli, õigemini mitte küll andur ise aga laagri küljes olev anduri metallvöö. Ega juhuslikult ole tegu 575 TGI isendiga, või oli 757?
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
a ja võib teha veel erineva kõrgusega rehvidega, mul eelmine talv ka jamas vahepeal...pidi kuidagi viiendat meelitama tuleb nüüd meelde. ja mul tekkiski see viga talverehvidega ja koos nendega kadus ka.
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
ei ole 674 bfd muidu sai eest üks rehv ära vahetatud küll, peale seda hakkaski jamama.käisin vaatasin just üle, kõrgus on sama laius nagunii aga tähed ei klapi ja ühel pool ikka parem muster.kas siis sellest kohe võibki olla et ei vaheta viimast käiku
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
piisab 3-4mm mustrisügavuse erinevusest samal teljel, et kast võib "lolliks" minna
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
võib vabalt olla, mul eelmine talv oli üks tagumine rehv rohkem kulund, kui teised. ja tegi sellist pulli
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
ei taha hästi uskuda seda rehviteemat. Selles suhtes, et siis peab rehvide erinevus ikka väga suur olema. Mul olid enda autol ees 225/55R16 ja taga 235/55R16. Abs ja kast töötasid ilusti. 10 % võib erinevus olla enne kui midagi toimuma hakkab. Pigem on ikka viga poolpiduses abs anduris või vöös. Proovi teha kasti resetti. Gaasipedaal põhja ja süüde sisse 20-30 sekundiks, seejärel süüde välja.
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
mul on praegugi ees erineva ja taga erieva kõrgusega rehvid ees 235-45 ja taga 225-50 (silma järgi võrreldes tundusid tagumised laiemad, selle ongi numbrite järgi ees laiemad) see ei tähenda, loeb vist see kui ühe silla peal erineva kõrgusega
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Kui sa Kuno pole ise neid asju läbi proovinud või ei tea täpselt kasti resetist või kuni 10% rehvi võimalikust vahest siis palun ära sarja siin teisi. Omasin siin pool aastat tagasi samasugust autot nagu teemaalgatajal praegu. Rehvide erinevus oli kõrguses 4,3%. Midagi ei teinud see abs-le ega käigukastile. Reseti proovisin ka ära ja toimis.http://forums.5series.net/topic/40018-t ... her-shift/ Siin on siis sellest teemast rohkem juttu. Manualides ja diagnostikaseadme programmides sellest miskipärast juttu ei ole jah. Aga tõesti oli vahet tunda.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
@Rain: Loota, et mingi aju reset puuduvad käigud tagasi toob, on liiga optimistlik
tel. 51 949 859
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
ei ma ei mõelnudki et ta puuduvad käigud tagasi toob. Küll aga muudab käiguvahetuse hetke. Minu omal näiteks oli siin linnas lastes ennemalt käiguvahetus palju hiljem kui pärast seda katset. Ei tahaks tegelt ise
ka uskuda seda et see nüüd mingi reset on (kusagil siin foorumis kuulsin seda terminit) aga midagi ta siiski tegi. Nüüd naudin manuaalkasti ja need auomaadi mured on selja taga. Endal rahulikum sõita.
ka uskuda seda et see nüüd mingi reset on (kusagil siin foorumis kuulsin seda terminit) aga midagi ta siiski tegi. Nüüd naudin manuaalkasti ja need auomaadi mured on selja taga. Endal rahulikum sõita.
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Küsimus.
Kuidas kastiõli kontrollitakse ja kust ma tean palju seal õli olema peaks
Kuidas kastiõli kontrollitakse ja kust ma tean palju seal õli olema peaks
E39 523iA
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Paned auto tööle, käigukang neutraali peale (pole kindel kas Parking asend sel puhul vale on), siis ronid auto alla (kui auto estakaadi või tõstuki peal) ja urgitsed lapiku kruvikeerajaga käigukasti alt rohelise(musta värvi võib ka olla) korgi. see tuleb sealt niisama alla tõmmates ära. Seejärel tuleb nähtavale mäletamist mööda 18mm sisekuuskant poldi pea (võin suuruses ka eksida). See kuuskant võib maru kõvasti kinni olla aga käib parempoolse keermega, st õigetpidi keerad lahti (vastupäeva). Kasti õli peab olema temperatuuriga sinna 30 kraadi kanti. Kui hakkab õli välja ajama siis on seda seal piisavalt. Kui midagi ei tule siis lisa juurde seni kuni välja hakkab ajama. Suht õline töö on see. Ise mäkerdasin ennast oma madalas kanalis kenasti kokku ikka. Jõudu tööle.
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
Kui sellel lehel valid Transmission and Tranny Fluid Chart leiad erinevates BMW kastides kasutatud õlid ja õli kogused ning ZF ja GM kastide õli lisamise ja taseme kontrolli juhendi.
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
mul esimene vasak rehv kiirelt ise tyhjaks läheb, peale seda mõni käik viivituse ja see järel jõnksuga sisse hakanud minema.. see vist ongi sis viga kui aru saan.. samas tundus mulle et jõnks suuremaks läks peale seda kui olin autoga suurt käru vedanud D peal.. sain muidugi hiljem teada et sundkäike peab kasutama.. jõnks läeb muidugi soojalt väiksemaks.. siis peaks nagu viga õlirõhus olema? (õli paisub soojalt).. et tegelikku põhjust ei tea:P aga kui õli kontroll ja lisamine tõesti nii lihtne on nagu siin kirjeldatud sis peaks mu mure kiirelt lahendatud saama.. eelmine auto oli mul 93 aasta e36, millel oli automaatkäigukastiõli kontroll küll tõiesti ulme teadus.. a oskab keegi soovitada mitme liitri õli juurde ppanemisega peaksin arvestama kui jõnks õrnalt tekkis juba kuu aega tagasi.. hetkel mul siis 98 aasta 530d
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
siin on kirjas et see probleem tekib siis kui talverehvid all järelikult külmaga.. kas on võimalik et see käigukasti tundlikus et kurvis käiku üles ei vaheta on külmaga suurem? (tee libe) mul see probleem tekkis siis kui välitemperatuuri anduri korda sain endal:D
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
mootor on teine jah, sis järelikult käigukast ka erinev.. aga kas mul sis sellest pidevast rehvi tyhjenemisest ei pruugi olla, et seda süsteemi peal sis pole? mul universaal kerega.. eks käin käigukasti diagnostikas ära seal peaks näitama õlisurvet ja muid asju
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
viimati automaatkäigukastiga diagnostis käisin e36ga yhe spetsi juures tartus sain õlirõhu kohta ka andmed.. aga tänud muu info eest
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
see et sina ei viitsi ei tähenda et kõik ei viitsi.. sain kinnitust et käigukasti õlisurve oli igas asendis normaalsetes piirides.. püüa viisakas olla siin foorumis, inimesed püüavad siin abi saada mitte yksteise ajusid n...ida
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
ma nii tark pole et andmeid sulle kirjutada ja kuidas seda tehakse, aga tean et diagnostikaga võimalik õlisurvet kontrollida.
uurisin vaid miks mu käigukast nii käitub mitte ei tahtnud diagnostika põhimõtetest rääkida. täna proovisõitu tegin peale rehvi rõhkude yhtlustamist sain teada et viga oli ikka rehvi rõhus
uurisin vaid miks mu käigukast nii käitub mitte ei tahtnud diagnostika põhimõtetest rääkida. täna proovisõitu tegin peale rehvi rõhkude yhtlustamist sain teada et viga oli ikka rehvi rõhus
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
tõesti ei pannud ma tähele mida diagnostikas mu auto kylge pandi.. kysisin õlirõhku ja mulle vastati.. pisut räägitud jutu kordamiseks läks mul küll aga usun et erinevate kogemuste lugemine foorumis on kasulik ikka.. ära tunne ennast puudutatuna või ära vasta foorumi teemadele kui sa tunned et su ajusid n...itakse.. siis on vähem selliseid vaidlusi nagu meil:D ma saan aru kui väga valet informatsiooni foorumis jagatakse siis tuleb muidugi vahele segada nagu sa tegid minu õlirõhu teemaga, aga minu eesmärk esimese postitusega oli kogemuse jagamine ja arusaamatuks jäänud detailide kysimine.
530d
- acidmaze
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 22.11.2010 18:09 08
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Asukoht: tartu
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
tegelikult on täitsa piinlik et teised kasutajad näevad minu nime sellises vaidluses, et see polnud minu eesmärk.. nagu mainisin tahtsin lihtsalt teemakohast kogemust kirjutada.. tüli norida ka ei tahtnud aga halvasti ka ei lase öelda endale... kui nüüd natuke kriitiline olla sis tundusid sina selle tüli norijana ja kes väiksemate kogemustega kasutajaid mõnitab.. no tänulik olen ka sulle tegelikult et sinu postituste abil sain teada et minu probleem oli rehvi tühjenemis viga.. et sis hoidge oma automaat käigukaste ma lähen sis blacklisti ära härra soovitusel:P
530d
Re: e39 525tds automaatkast ei vaheta viimast käiku
ära pane tähele tema suhtlemis viisi olen pikalt jälginud Kuno_T ta on küll terava ütlemisega aga oma alas ta on tugev. isegi siin ta ütles kohe ära milles probleem:)
Oleks küsimus Kuno_T-le avastasin et iga käiguvahetusega teeb jõnksu kui pöörded madalad eriti 5-le käigule. kui spordi peal sõita siis seda JÕNKSU pole tunda ainult -5-le minnes. Soovitati suurt spetsialisti kuhu ma siis pöördusin loksutamisel avastas et kastis oleks nagu loks sees. küsimusel mis siis edasi sain vastuseks et mingi JUBIN on läbi vaja kast laiali võtta. Targem foorumlane ütles et asi võib leevendis olla pidi probleemne koht olema. -Kuna täna keegi ei tööta koguksin infot siit. Tegemist siis 525 e39 98a bensiin (AKK)
PS palun vabandust teema algataja ees, et trügin siia oma küsimusega
Oleks küsimus Kuno_T-le avastasin et iga käiguvahetusega teeb jõnksu kui pöörded madalad eriti 5-le käigule. kui spordi peal sõita siis seda JÕNKSU pole tunda ainult -5-le minnes. Soovitati suurt spetsialisti kuhu ma siis pöördusin loksutamisel avastas et kastis oleks nagu loks sees. küsimusel mis siis edasi sain vastuseks et mingi JUBIN on läbi vaja kast laiali võtta. Targem foorumlane ütles et asi võib leevendis olla pidi probleemne koht olema. -Kuna täna keegi ei tööta koguksin infot siit. Tegemist siis 525 e39 98a bensiin (AKK)
PS palun vabandust teema algataja ees, et trügin siia oma küsimusega