Tervist. Mure siis selline ,et pärast 15 minutit sõitu hakkab auto sõites , kui pöörded on alla 2000, jõnksutama kuskil 400 pöörde vahemikus. Näiteks, Pöörded on 1400 ühtlase kiirusega sõites , siis kuskil 1-2 sekundit on 1400, siis 1-2 sekundit 1700-1800, siis jälle tagasi 1400 ning nõnda laseb ja laseb. Samas kui sõita 2000 pöörde pole mingit jõnksutamist.
Kohapeal mingit värinat pole , mingit puterdamist pole.
INPAga sai pihusteid ka vaadatud. Kõige hullem number oli -1,7.
Tegemist 3.0 diisel 142 kw ning automaatkast.
Olen leidnud siin teisigi teemasid jõnksutamisega, aga üldiselt need on keerelnud pihustite ümber niiet endale abi ma pole leidnud.
e39 530d jõnksutab
Re: e39 530d jõnksutab
Diagnostika on tehtud ? Kas kütuserõhk kõigub samas taktis ?
Re: e39 530d jõnksutab
Kuna ma Saaremaalt ning siin puudub esindus, kus saaks lugeda korralikku diagnosti , siis peab saama omade jõududega hakkama. Tegin võrdluse pildid INPA-st 70 km/h kui pöörded kõiguvad, ehk siis ülemine piir kõikumisest ja alumine piir kõikumisest.
Pihustitest ka nii palju ,et 6 silinder oli see mis näitas kõige kõrgemat, ning kui pöörded ujuvad siis liiguvad ka kõikide pihustite näidud , ning kõikudes läheb 6 silindri pihusti -2 -ni ning siis jälle väiksemaks.
Äkki aitab ,et pilte tegin, kuna ise pole nende väärtustega veel väga kursis.
Pihustitest ka nii palju ,et 6 silinder oli see mis näitas kõige kõrgemat, ning kui pöörded ujuvad siis liiguvad ka kõikide pihustite näidud , ning kõikudes läheb 6 silindri pihusti -2 -ni ning siis jälle väiksemaks.
Äkki aitab ,et pilte tegin, kuna ise pole nende väärtustega veel väga kursis.
Re: e39 530d jõnksutab
Jälgi hoolikalt näitu Rail Pressure.
Vajuta F8 ja vali ainult rail pressure.
Jälgi numbrit kui kõik okei ja jälgi siis kui jamab.
Kui see hüppab, siis lati rõhk paneb segast, kas
regulaator kõrgsurvepumba küljes või lati rõhu andur või selle pistik räpane.
Vajuta F8 ja vali ainult rail pressure.
Jälgi numbrit kui kõik okei ja jälgi siis kui jamab.
Kui see hüppab, siis lati rõhk paneb segast, kas
regulaator kõrgsurvepumba küljes või lati rõhu andur või selle pistik räpane.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 530d jõnksutab
Hüppab kui pöörded kõiguvad. Aga alati on see nii ,et kui mootor alles külm on siis pole häda midagi. Peale 15 minutit sõitu hakkab alles tegema.
100 % alati on nii olnud,et sõita kui kõik okei, siis korraks peatuda nii, et auto jääb töötama ja siis uuesti sõitma hakata , siis hakkab kohe jõnksutamine pihta, kui pöörded 1300-2000 vahemikus ühtlase kiirusega.
Kuidas sinna lati rõhu anduri juurde üldse kätega pääseb ? Ma vaevu sõrmaotstega puutun seda
100 % alati on nii olnud,et sõita kui kõik okei, siis korraks peatuda nii, et auto jääb töötama ja siis uuesti sõitma hakata , siis hakkab kohe jõnksutamine pihta, kui pöörded 1300-2000 vahemikus ühtlase kiirusega.
Kuidas sinna lati rõhu anduri juurde üldse kätega pääseb ? Ma vaevu sõrmaotstega puutun seda