Sama katel omega peal ja sama. Targemad rääkisid ka elektroonika rikkest,-br0- kirjutas:95a tds automaat kastiga,kui draivi peale panen käib nagu kerge jõnks läbi ,viskab nagu pööret,millest sihuke asi tuleb oskab keegi öelda? Pumba elektroonilinepea?
Ette tänades.
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Mull on bmw e34 525 td 1993 a. manuaal 85 kW.
Auto ei lähe käima, starter käib ringi aga käimma ei lähe. Tõmmates või lükkates läheb käimma. Tõmmates läheb kohe käima ei pea pikalt tõmbama. Või jätad auto mäepeale ja läheb käima. Mis viga olla kas pump hõre.
Mull on bmw e34 525 td 1993 a. manuaal 85 kW.
Auto ei lähe käima, starter käib ringi aga käimma ei lähe. Tõmmates või lükkates läheb käimma. Tõmmates läheb kohe käima ei pea pikalt tõmbama. Või jätad auto mäepeale ja läheb käima. Mis viga olla kas pump hõre.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas külma ja kuuma mootoriga sama lugu? Suretad välja, ootad 5 sekundit ja proovid käivitada?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selline kysimus ,kas pumbapead on võimalik ise ka vahetada? sellesm6ttes ,et kas on väga keeruline või peab seda tööd spetsialist tegema?!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks küll E38 725tds automaat, kuid tundub õigeim koht postitamiseks.
Mure siis niisugune, et auto seisis ~5 tundi ja peale seda käib mootor ringi starteriga, kuid käima ei lähe, enne sõitis normaalselt.
Üritasin käivitada, ei lähe, paagis kütust ka vähe, mis seal ikka, tõin kütust juurde ja lasin otsevooluga paagisisesel pumbal veidi pumbata(kuna mootor oli soe, eeldasin, et vb ei peagi süüte peale pump rakenduma, kuid tegelikult vist peaks?). Kapotiall peale filtrit läbipaistvas voolikus kõik hea, peale mõningast proovimist õhumulle enam pole vaid ainult kütus, kuid auto ikka käima ei lähe.
Võtsin siis kaabli ja proovin INPA'ga mootoriajusse vaadata, kuid saan vastuseks NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT, proovin aut. kasti aju kah, sama probleem, kuid ülejäänud moodulid kõik toimivad nii INPA kui DIS'ga.
Eelmine päev alles INPA'ga sain mootoriajule ja kastiajule ligi ja veakoode polnud tol hetkel ühtegi.
Tundub, et eelsüüde kah ei rakendu ning mootoriaju/kastiaju ei tee mittemidagi.
Lühidalt: Auto enne sõitis, kuid enam ei sõida ning mootoriajule ligi ei saa kaabliga enam.
Mure siis niisugune, et auto seisis ~5 tundi ja peale seda käib mootor ringi starteriga, kuid käima ei lähe, enne sõitis normaalselt.
Üritasin käivitada, ei lähe, paagis kütust ka vähe, mis seal ikka, tõin kütust juurde ja lasin otsevooluga paagisisesel pumbal veidi pumbata(kuna mootor oli soe, eeldasin, et vb ei peagi süüte peale pump rakenduma, kuid tegelikult vist peaks?). Kapotiall peale filtrit läbipaistvas voolikus kõik hea, peale mõningast proovimist õhumulle enam pole vaid ainult kütus, kuid auto ikka käima ei lähe.
Võtsin siis kaabli ja proovin INPA'ga mootoriajusse vaadata, kuid saan vastuseks NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT, proovin aut. kasti aju kah, sama probleem, kuid ülejäänud moodulid kõik toimivad nii INPA kui DIS'ga.
Eelmine päev alles INPA'ga sain mootoriajule ja kastiajule ligi ja veakoode polnud tol hetkel ühtegi.
Tundub, et eelsüüde kah ei rakendu ning mootoriaju/kastiaju ei tee mittemidagi.
Lühidalt: Auto enne sõitis, kuid enam ei sõida ning mootoriajule ligi ei saa kaabliga enam.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui autol on (või on alles mingi jäänused) mingisugusest pornosignast/immost,
siis selle võiks alustuseks lihtsalt maha kookida ja tehase olukord taastada.
Akuklemmi eemaldamine paariks minutiks võiks ka igaks juhuks ära proovida.
Lisaks võib kõik kaitsmed üle vaadata, lisaks need, mis on mootoriaju juures.
siis selle võiks alustuseks lihtsalt maha kookida ja tehase olukord taastada.
Akuklemmi eemaldamine paariks minutiks võiks ka igaks juhuks ära proovida.
Lisaks võib kõik kaitsmed üle vaadata, lisaks need, mis on mootoriaju juures.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mingeid aftermarket signasid ei tundu olevat (auto minu käes 2 päeva olnud, ning siiamaani toimis edukalt).
Originaal signa on, INPA järgi tundub see ka ilusti maha tulevat ja EWS mooduli staatuste järgi näitab, et miski käivitust ei takista kah.
Akuklemmi eemaldust proovisin ning kaitsmed vaatasin üle ka ajukarbis ja ükski läbi ei ole.
Ei oskagi kohe midagi ette võtta
Edit: Täna veidi uurisin asja, nagu e34'gagi oli, siis ajuni 12v ei jõua, kui ajukarbis oleval releel jämedad punased sillata, läheb ilusti käima. Ostsin uue relee juba, kuid see probleemi ei lahendanud. Oskab keegi öelda, mis väärtused mis juhtmetel olema peaks, selle ajukarbis oleva rohelise relee küljes?
Originaal signa on, INPA järgi tundub see ka ilusti maha tulevat ja EWS mooduli staatuste järgi näitab, et miski käivitust ei takista kah.
Akuklemmi eemaldust proovisin ning kaitsmed vaatasin üle ka ajukarbis ja ükski läbi ei ole.
Ei oskagi kohe midagi ette võtta
Edit: Täna veidi uurisin asja, nagu e34'gagi oli, siis ajuni 12v ei jõua, kui ajukarbis oleval releel jämedad punased sillata, läheb ilusti käima. Ostsin uue relee juba, kuid see probleemi ei lahendanud. Oskab keegi öelda, mis väärtused mis juhtmetel olema peaks, selle ajukarbis oleva rohelise relee küljes?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 525TD 08/1994
Hooratas koliseb. Kuna sellel isendil on kahemassiline hooratas, siis kuidas oleks mõistlikum asi lahendada, kas otsida kasutatud kahemassiline hooratas või vahetada ühemassilise hooratta vastu?
Hooratas koliseb. Kuna sellel isendil on kahemassiline hooratas, siis kuidas oleks mõistlikum asi lahendada, kas otsida kasutatud kahemassiline hooratas või vahetada ühemassilise hooratta vastu?
E34 525TDS 1994
E39 530D 2002
E39 530D 2002
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kaitse nr 14, 5A-ne. Võta teine kaitse prooviks.Kicks kirjutas:Mingeid aftermarket signasid ei tundu olevat (auto minu käes 2 päeva olnud, ning siiamaani toimis edukalt).
Originaal signa on, INPA järgi tundub see ka ilusti maha tulevat ja EWS mooduli staatuste järgi näitab, et miski käivitust ei takista kah.
Akuklemmi eemaldust proovisin ning kaitsmed vaatasin üle ka ajukarbis ja ükski läbi ei ole.
Ei oskagi kohe midagi ette võtta
Edit: Täna veidi uurisin asja, nagu e34'gagi oli, siis ajuni 12v ei jõua, kui ajukarbis oleval releel jämedad punased sillata, läheb ilusti käima. Ostsin uue relee juba, kuid see probleemi ei lahendanud. Oskab keegi öelda, mis väärtused mis juhtmetel olema peaks, selle ajukarbis oleva rohelise relee küljes?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nr 14 on tühi pesa, kus pole isegi klemme.
Mootori elektroonika on 22 ja 24 kaitsmed, mõlemasse tuleb 12v sisse kui süüde sees. Hetkel ongi kaitse nr 22'st sillatud releest väljuvasse jämedasse valge triibuga punasesse ja auto toimib nagu enne.
Releega on ühenduses 4 juhet: valge triibuga punane(jäme, läheb ajudele), punane(jäme, tuleb ajukarbis olevast + terminalist), pruun(peenike) ja musta triibuga roheline(peenike).
Kui asi EI OLE sillatud siis kõigis peale valge triibuga punase on 12v.
Mootori elektroonika on 22 ja 24 kaitsmed, mõlemasse tuleb 12v sisse kui süüde sees. Hetkel ongi kaitse nr 22'st sillatud releest väljuvasse jämedasse valge triibuga punasesse ja auto toimib nagu enne.
Releega on ühenduses 4 juhet: valge triibuga punane(jäme, läheb ajudele), punane(jäme, tuleb ajukarbis olevast + terminalist), pruun(peenike) ja musta triibuga roheline(peenike).
Kui asi EI OLE sillatud siis kõigis peale valge triibuga punase on 12v.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sa oled juba päris tubli, proovi siit kõik viimseni endale selgeks saada, võibolla leiad ise asja ülesse:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/us/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
kui zoomi vaja, SVG viewer vaja lisaks tõmmata.
http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/us/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
kui zoomi vaja, SVG viewer vaja lisaks tõmmata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Mure algas kevadel kiirendades hirmsa tahma pilvega. Soojalt pikem käivitus on ostus saati olnud, aga mitte iga kord. Enne pumpa õhumulle pole. Veidi hiljem lisandus iga käivitusega pisike kütuse pilveke. Lõhn on nagu kanistrit nuusutada. Tühikäigul auto õrnalt väriseb. Kuu tagasi hakkas käiguvahetusel pöördeid üles jätma. Gaasi ise juurde ei pane. Paar nädalat tagasi hakkas hoidma armatuuris tempi veidi üle normi ühtlaselt nii maanteel kui kohapeal tiksudes. Jahutus vedelik normis. Jahutus vent niidab soojalt näpud. Kütuse kulu on suurenenud veidi. Isegi rahulikult kiirendades on tahma pilv taga.
Mingi andur lõpend? Pump läbi? Mingid õhuvoolu kanalid umbes, mustad?
Õhufilter vahetatud mais. Summutist puhub tuult üsna tugevalt.
E34 525 tds universaal manuaal.
Mure algas kevadel kiirendades hirmsa tahma pilvega. Soojalt pikem käivitus on ostus saati olnud, aga mitte iga kord. Enne pumpa õhumulle pole. Veidi hiljem lisandus iga käivitusega pisike kütuse pilveke. Lõhn on nagu kanistrit nuusutada. Tühikäigul auto õrnalt väriseb. Kuu tagasi hakkas käiguvahetusel pöördeid üles jätma. Gaasi ise juurde ei pane. Paar nädalat tagasi hakkas hoidma armatuuris tempi veidi üle normi ühtlaselt nii maanteel kui kohapeal tiksudes. Jahutus vedelik normis. Jahutus vent niidab soojalt näpud. Kütuse kulu on suurenenud veidi. Isegi rahulikult kiirendades on tahma pilv taga.
Mingi andur lõpend? Pump läbi? Mingid õhuvoolu kanalid umbes, mustad?
Õhufilter vahetatud mais. Summutist puhub tuult üsna tugevalt.
E34 525 tds universaal manuaal.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ja ei oska keegi mitte sõnagi vastata?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba elektroonika lõppenud tõenäoliseltKRB kirjutas:Ja ei oska keegi mitte sõnagi vastata?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii sai siis eile kohapeal piitsutadud peale tunni ajast sõitu maanteel. 10 minti tahmas hirmasti, maa oli must ja hoovis tahma pilv. Mingist hetkest rakendus visco vuhisedes järgi paariks minutiks. Siis kadus tagant ka tahma pilv. Lasin 5...10 minti kohapeal tiksuda, jahtuda. Uuesti pöördesse ajades ei tahmand. Hommikul tööle minnes oli tahma pilv jälle järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 923
- Liitunud: 27.11.2011 16:50 07
- Peamine sõiduk: BMW e32 730ia
- Telefon: 53023325
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ehk leidub siit mõni diisli vend kes mu auto ära teeks, nimelt tühikäigul hakkab auto hüpama, kui keegi arvab, et ta saaks selle probleemiga äkki hakkama siis paluks kirjutada mulle privaatsõnumitesse ...
BMW e34 525tds 96´ viewtopic.php?f=4&t=188530" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 10.01.2012 18:46 39
- Peamine sõiduk: E34 525TDS
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Peapihusti lekib alt. kas seib läbi või mis veel ?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pigem lekib tagasivoolu voolik juhtpihusti peal.BumerPljat kirjutas:Peapihusti lekib alt. kas seib läbi või mis veel ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kipub nii olema, et peapihusti ise hakkab lekkima.
..
- Vihmapoiss
- Huviline
- Postitusi: 273
- Liitunud: 26.07.2012 16:48 31
- Peamine sõiduk: E39 540i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tarmo_N kunagi tegeles sellega, uuri tema käest.
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks on 525tds ning probleemiks on see, et kui esimeselt käigult teisele vahetada, siis kohe nagu jõudu pole. Samas teeb samamoodi teiste käikudega ka. Näiteks kui maanteel sõita püsikaga 90ga ning korra pidurit vajutada ja gaasi anda siis ei toimu midagi ning hakkab DDE tuli mingi aja pärast põlema.
Nii linnas kui maanteel aitab käigu alla vahetamine.
Oskab keegi äkki aidata? Proovisin foorumist otsida, aga ei leidnud midagi sellist.
Nii linnas kui maanteel aitab käigu alla vahetamine.
Oskab keegi äkki aidata? Proovisin foorumist otsida, aga ei leidnud midagi sellist.
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt
https://www.youtube.com/peatee_yt
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oli mul kunagi selline TDS. Mingi imelik jama kõrgsurvepumbaga. Ei viitsinud lahendada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Leidsin googlist sellise asja:
Solenoid valve for injection adjuster
Part number: 13 51 2 247 401
Pidavat sellest olema, keegi oskab öelda, mis selle eestikeelne nimetus võiks olla?
Solenoid valve for injection adjuster
Part number: 13 51 2 247 401
Pidavat sellest olema, keegi oskab öelda, mis selle eestikeelne nimetus võiks olla?
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt
https://www.youtube.com/peatee_yt
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Panin arvuti külge ning see näitas kahte viga, õhulugeja ning kõrgsurve pumba nurka on vaja reguleerida. Õhulugeja puhastasin ära, aga eriti mingit tulemust ei andnud. Keegi oskab öelda, palju see reguleerimine võiks maksta ja kus tehakse seda korralikult?
Youtube:
https://www.youtube.com/peatee_yt
https://www.youtube.com/peatee_yt
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Peale õhulugeja puhastamist tuleb mingi 100 km sõita, enne kui effekti annab (alati ei pruugi puhastamine tulemust anda).KaupoA kirjutas:Panin arvuti külge ning see näitas kahte viga, õhulugeja ning kõrgsurve pumba nurka on vaja reguleerida.....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere.
Sai soetatud endale lisaks üks 525e39 2,5tds aastast 1999. Probleem selles, et ei taha hästi käima minna. Vana omanik arvas, et pump otsas. Temal läks külmalt käima ja soojalt mitte ja kui läks siis väga pikalt tuli käivitada. Mina olen juba kaks korda aku tühjaks käijanud ka külmalt ja pole käima saanud. Viimane kord laadisin aku täis ja käivitushetkeks panin teise töötava auto pealt veel täkkujuhtmed ka peale ja läks ilusti käima. Tegin ringi ja isegi sooja mootoriga läks ilusti käima. Lükkasime arvuti järgi ja süütenurk ja muud asjad tundusid korras olevat. Avastasin ainult seda, et juhtpihusti lekib sooja mootoriga tugevalt. Siit küsimus, et kas see pihusti lekkimine võib käivitamisele kuidagi mõjuda? Piduripuhastus ainet peale lastes, ei muutunud mootori töös midagi, siis nagu ta sealt õhku süsteemi ei tõmba.
Arvasin, et ehk on viga vähe laetud akus või starteris, aga ei. Eile külmalt läks peale kahte käivitus katset käima, soojalt ei läinud üldse, aga starter vedas mootorit ilusti kiirelt ringi aga käima ei läinud.
Mida võiks veel enne pumba maha katkumist kontrollida?
Paagis näidiku järgi pool paaki.
Sai soetatud endale lisaks üks 525e39 2,5tds aastast 1999. Probleem selles, et ei taha hästi käima minna. Vana omanik arvas, et pump otsas. Temal läks külmalt käima ja soojalt mitte ja kui läks siis väga pikalt tuli käivitada. Mina olen juba kaks korda aku tühjaks käijanud ka külmalt ja pole käima saanud. Viimane kord laadisin aku täis ja käivitushetkeks panin teise töötava auto pealt veel täkkujuhtmed ka peale ja läks ilusti käima. Tegin ringi ja isegi sooja mootoriga läks ilusti käima. Lükkasime arvuti järgi ja süütenurk ja muud asjad tundusid korras olevat. Avastasin ainult seda, et juhtpihusti lekib sooja mootoriga tugevalt. Siit küsimus, et kas see pihusti lekkimine võib käivitamisele kuidagi mõjuda? Piduripuhastus ainet peale lastes, ei muutunud mootori töös midagi, siis nagu ta sealt õhku süsteemi ei tõmba.
Arvasin, et ehk on viga vähe laetud akus või starteris, aga ei. Eile külmalt läks peale kahte käivitus katset käima, soojalt ei läinud üldse, aga starter vedas mootorit ilusti kiirelt ringi aga käima ei läinud.
Mida võiks veel enne pumba maha katkumist kontrollida?
Paagis näidiku järgi pool paaki.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ära tõesti veel pumpa näppima hakka.
Mis ta ketramisel teeb? Ajab haisu ja tossu? Kui käima läheb, kuidas läheb?
Kas puterdab vaikselt pöörded ülesse või mõni pütt võtab mõni mitte.
Juhtpihusti lekke pead sa niikuinii korda tegema.
Ülevooluvoolikud võivad ka surnud olla kui neid pole vahetatud.
Mis ta ketramisel teeb? Ajab haisu ja tossu? Kui käima läheb, kuidas läheb?
Kas puterdab vaikselt pöörded ülesse või mõni pütt võtab mõni mitte.
Juhtpihusti lekke pead sa niikuinii korda tegema.
Ülevooluvoolikud võivad ka surnud olla kui neid pole vahetatud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!