Kui valada jahutusvedelik normi, siis paarikümne kilomeetriga lööb paisupaagist jahutusvedeliku välja ja salong on külm, puhub ka külma õhku. Kuni jahutusvedelikku on, seni on tuba soe.
Miks jahutusvedelik paagist kaob?
Mootori temp. normis nii pooltühja kui ka täis jahutusvedeliku paagiga.
Üks külamees väidab, et termostaat kinni jäänud...
On reaalne?
Ma ei leia ühtki loogikat nende asjade seoses...
Kas keegi leiab või teab hoopis midagi targemat väita?
Mootor 3,0 diisel 135 kw 99 aasta
Täname juba ette
E39 jahutusvedelik kaob, mootori temp. normis, salong külm
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 23.02.2006 20:26 40
Re: E39 jahutusvedelik kaob, mootori temp. normis, salong kü
1) kalla täis
2) õhuta ära
3) külma mootoriga lase rõhk süsteemist välja, kontrolli lõdvikuid, et oleksid pehmed.
Nüüd pane auto käima. Lühike sõit veidi tallates, nii et temp üle sinise ei läheks.
Kontrolli lõdvikuid, need ei tohiks veel kivikõvad olla. Jätka proovisõite, lõpuks peaksid
lõdvikud tugevaks minema. Lülita auto välja. Vaikselt ava paisupaagi kork. Kas vedelikku lendab?
2) õhuta ära
3) külma mootoriga lase rõhk süsteemist välja, kontrolli lõdvikuid, et oleksid pehmed.
Nüüd pane auto käima. Lühike sõit veidi tallates, nii et temp üle sinise ei läheks.
Kontrolli lõdvikuid, need ei tohiks veel kivikõvad olla. Jätka proovisõite, lõpuks peaksid
lõdvikud tugevaks minema. Lülita auto välja. Vaikselt ava paisupaagi kork. Kas vedelikku lendab?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 jahutusvedelik kaob, mootori temp. normis, salong kü
Olen nii mõnelgi bmwl näinud vee pumba tiivik võlli peal lahti,või sootuks katki.Võtad pumba kätte ja välisel vaatlusel ei saa midagi aru,hoiad tiivikut kinni ja keerad võlli siis saad kohe aru et lahti.Teeb sama nalja nagu sinul.Muidugi ei pruugi just viga seal olla aga mine tea,kui ikka muud nipid ei aita siis võib ka seda vaadata.Mina isiklikult olen kõigil bmwdel võtnud radika ülemise vooliku radika küljest lahti sealt ploki ilusti tosooli täis valanud ,paisupaak normi ja ei mingeid surve probleeme ega õhutamist.Viiestel ja teistelgi need õhutus niplid haprad,keerad selle ka veel kogemata puruks.Need isiklikud kogemused.