K:e39 530 eelsüüte küünal
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
K:e39 530 eelsüüte küünal
tere.küsimus selle kohta et kui küünlad läbi on,kas siis 0 ja umbes pluss 2 kraadi juures enam käima ei lähe.ketra nagu vigane ja siis mingi pikka ketramise peale läheb käima (muidugi vahepeal saab aku 2 korda tühjaks ) auto on 2002 lõpp 530 d atm touring.kytuse filter vahetatud.kütet peale tuleb aga käima ei lähe.kui käima läheb siis tuleb tagant rõvetat põletamatta kütte haisu.kui käib siis töötab auto ilusasti.
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
peab ka ilma küünaldeta minema sellise ilmaga.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
-10c läheb veel käima ilma eelsüüteküünaldetta.
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
selles-suhtes huvitav ongi et varem läks - 6-9 käima enam ei lähe 0 ga ka.kui käima läheb siis töötaks nagu ilusti,läheb pöördesse ja käib yhtlaselt.aga viimased päevad paneb näkku.õhtul tuled töölt koju ja hommikul enam käima ei saa.laed aku ära ja pika ketramise peale läheb käima silinder aaval.tagant tuleb põlemata kytuse haisu kui käima lääb. Ainult 1 häda ajab teist taga
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
kontrolli pihustid ja rõhk latis
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
pakun et kõrgsurve pumba küljes olev kütusesurveklapi sõel väga umbes.see sõel on nii peene silmaga et palja silmaga ei saa aru et see sõel.päris ära võtta nagu mõningad teevad ei soovita.suhtelisel kiiresti rikub pumba kolvid.kui sa just ei ole sattunud sellise auto otsa millel sõel eemaldatud.seda sõela suht lihtne puhastada.2 kruvi lahti ja suruõhuga sõel puhtaks.kui sõel eemaldatud siis suure tõenäosusega rikkunud kolvid ja aitab ainult pumbavahetus.detail nr 20.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
kui ma nüüd järele mõtlen sis kunagi arvuti järgi pandi siis oli selline viga sees
(Rail Pressure Monitoring Engine Start)
kas see võib olla selle sama sõela pärast.või mis see tähendada võib
(Rail Pressure Monitoring Engine Start)
kas see võib olla selle sama sõela pärast.või mis see tähendada võib
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
kütuserõhk latis käivituse ajal, oleks su veakoodi tõlge.
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
ja see tähendab et kust ma seda viga peaks otsima
pole väga diisliga kokku puutund
pole väga diisliga kokku puutund
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
kas pihustist muud moodi aru ei saa kui ylevoolu mõõta.või on mingi võimalus veel teada saada.kui auto käib siis töötab normaalselt,ei lonka ega tossa.edasi käib ka minuarust päris hästi.ainuke häda ongi et ei taha käima minna.remondi aeg on ka alles järgmine reede Jõgeval Kreegi juures.aga ennem on vaja veel nädal sõita siis kui auto garaasis seisab siis lääb hommikul käima.õues pluss 2 käima ei taha minna.ja yltse läheb ta suht pikalt käima nii soojalt kui kylmalt.
või peab hakkama marki vahetama, 6 bmw-d olnud ja nad kõik on ainult niblind ja raha kysind :D
või peab hakkama marki vahetama, 6 bmw-d olnud ja nad kõik on ainult niblind ja raha kysind :D
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
seesama kütuse surveklapp millest ma rääkisin reguleeribki käivitamis hetkel ja ka töötades lati sisest rõhku.kui käivitamis hetkel ei ole latis piisavalt survet siis on kas sõel umbes või pump läbi.kui aga ise ei julge või ei oska seda sõela puhastada siis polegi muud teha kui jala käia.see et sulle pees bemmid on sattunud on nats su enda viga ja süüdistada võid ka auto eelmisi omanikke.kui kõik bemmid oleksid korras ja ei laguneks siis poleks neid ka müügis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
.kui käivitamis hetkel ei ole latis piisavalt survet siis on kas sõel umbes või pump läbi
Sellele jutule lisaks,et kui pihusti tagasivool on liiga suur,siis ei jõua ksp käivitamiseks vajalikku survet toota ja jääbki kuskil 60 kanti kõikuma see surve.
Sellele jutule lisaks,et kui pihusti tagasivool on liiga suur,siis ei jõua ksp käivitamiseks vajalikku survet toota ja jääbki kuskil 60 kanti kõikuma see surve.
530d
- Martin_U
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
- Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
- Asukoht: Tartumaa
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
Siin ilmselt mingi kütusesüsteemi veaga tegemist. Küünaldes kindlasti asi pole, mul endal 2 küünalt tuksis ja -16-ga läks käima ilusti lonkas küll veits aga käis. Kui käivitamise ajal pole latis piisavat survet võib ka pihusti liialt üle lasta ja pump ei süüda käivitamiseks piisavat rõhku railis tagada. Kõige lihtsam ongi tagasivool kinni panna ja pihustitele lüpsik peale siis näha mis teema on.
- alartolk
- Huviline
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11.01.2009 12:59 08
- Peamine sõiduk: BMW 318 m-pakett
- Asukoht: Rõngu alevik
- Kontakt:
Re: K:e39 530 eelsüüte küünal
nii,nüütseks auto korras.vigadeks olid siis kõik eelsüüte küünlad läbi ja 4 silindri pihusti oli lõpetanud oma töö