525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
oskab mõni targem öelda Kas 2.5 tds-i kõrgsurvepumba kulumist oleks mõistlik ajutiselt kompenseerida kõikide pihustite avanemisrõhu vähendamisega?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei ole mõistlik kompenseerida niimoodi.
Kui pump on kulunud, siis on pump kulunud.
Pihustite avanemisrõhu vähendamine ei tee
pumpa korda.
Kui pump on kulunud, siis on pump kulunud.
Pihustite avanemisrõhu vähendamine ei tee
pumpa korda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tõmba temp anduri juhe lahti.Tommiboy kirjutas:oskab mõni targem öelda Kas 2.5 tds-i kõrgsurvepumba kulumist oleks mõistlik ajutiselt kompenseerida kõikide pihustite avanemisrõhu vähendamisega?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
milles su kulumine avaldub?pikk käivitus või miski muu?Tommiboy kirjutas:oskab mõni targem öelda Kas 2.5 tds-i kõrgsurvepumba kulumist oleks mõistlik ajutiselt kompenseerida kõikide pihustite avanemisrõhu vähendamisega?
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tds raskema veoga, haagis taga nt, kisub temperatuuri üles,
Võib olla probleem pumbas, et süüde hiline nt, samas edasi käib normaalselt, käivitub talutavalt kuid võiks olla tsips parem soojalt mingi mõniring ja läheb. Pumba regulatsioon täpselt keskel hetkel, ketid uueväärsed, kontrollitud isiklikult.
Või plokikaan pekkis ja kangema põlemisega silindris ajab õhumulle jahutusse, üks mootor läks sellenahka, muidugi tollel olid plokis mõned keermed ka maas ja plokikaan polnd korralikult kinni, aga 10 000km sõitis kuskil ära seni kuni haagise sappa võtsin.
Ei raatsi nagu huupi lahmida kh seal kapotiall. Kuna käivitub igas asendis, sõidab, kütusekulu mingi 8 trassil, keskmine 10, aga vahel vaja mõned tonnid konksuotsa võtta ja temp lollitab kohe.
Võib olla probleem pumbas, et süüde hiline nt, samas edasi käib normaalselt, käivitub talutavalt kuid võiks olla tsips parem soojalt mingi mõniring ja läheb. Pumba regulatsioon täpselt keskel hetkel, ketid uueväärsed, kontrollitud isiklikult.
Või plokikaan pekkis ja kangema põlemisega silindris ajab õhumulle jahutusse, üks mootor läks sellenahka, muidugi tollel olid plokis mõned keermed ka maas ja plokikaan polnd korralikult kinni, aga 10 000km sõitis kuskil ära seni kuni haagise sappa võtsin.
Ei raatsi nagu huupi lahmida kh seal kapotiall. Kuna käivitub igas asendis, sõidab, kütusekulu mingi 8 trassil, keskmine 10, aga vahel vaja mõned tonnid konksuotsa võtta ja temp lollitab kohe.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui oletada, et mootor ei ole omadega mäel, siis pigem investeeri viskosse
(kui sellised rasked olukorrad on korduvad). Viskost muidugi ei ole abi
kui radikad on totaalselt ummistunud või nende vaheline ala on jama täis.
(kui sellised rasked olukorrad on korduvad). Viskost muidugi ei ole abi
kui radikad on totaalselt ummistunud või nende vaheline ala on jama täis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Visco uus ja toimib korrektselt, kuulda kohe kui pöörde üles kisub.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
võimalik et termostaat ei avane täiel määral.rohkem koormust saab siis ei ole termostaadist suurde ringi juhitava vedeliku kogus piisav.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma kontrolliks kas see peen toru mis tuleb radika otsast ja läheb paisupaaki, kas see pole äkki umbes, eriti see osa mis seal paisupaagi sees on?
Mul endal oli sama jama e39 peal eelmine suvi. Pill töötas laitmatult, ka haagisega aga kui võtsin selle suure tendiga kandilise haagise siis lihtsalt hakkas üle kuumenema. Esimese raksuna sai kohe välja lülitatud kliima ja pandud sooja puhuma, aga ikkagi kippus temp kõrgele minema. Kaks -kolm kuud läks mootor laiali siis selgus ka põhjus. Nimelt kahe radika vahe oli mingit silo või multsi täis. Kõik lehed ja muu psk oli sinn avahele läinud ja koos õli ja poriga muutunud mingis pasteediks sinna vahele. Seega niisama sõites ja paaru andes peab korras tdsi mootor norm tempsis püsima ka 1/3 radiaatoriga nagu ta mul oli.
Mul endal oli sama jama e39 peal eelmine suvi. Pill töötas laitmatult, ka haagisega aga kui võtsin selle suure tendiga kandilise haagise siis lihtsalt hakkas üle kuumenema. Esimese raksuna sai kohe välja lülitatud kliima ja pandud sooja puhuma, aga ikkagi kippus temp kõrgele minema. Kaks -kolm kuud läks mootor laiali siis selgus ka põhjus. Nimelt kahe radika vahe oli mingit silo või multsi täis. Kõik lehed ja muu psk oli sinn avahele läinud ja koos õli ja poriga muutunud mingis pasteediks sinna vahele. Seega niisama sõites ja paaru andes peab korras tdsi mootor norm tempsis püsima ka 1/3 radiaatoriga nagu ta mul oli.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Kui visko, radikas, õhutus ja termostaat ok siis järgmine asi on elektriline ventikas.
Kas see üldse ees on ja töötab? Ega nalja pärast kärukonksu ja kondiga autodel ta küljes ei ole tehasest.
Naljaviluks vahetada ka paisupaagi kork, need ei maksa midagi aga ega need ka igavesed pole.
Järgmine jama on veepump. Kui seal plekk labadega pump siis see vaheta esimese hooga ära. Need on saatanast. Viskavad labadelt juppe niimoodi küljest ära et ringlus jääb nõrgaks. Tavasõitu tehes samas kuumaks ei lähe.
Veepumpade kohta peaks lausa eraldi teema tegema. Plastikud lähevad ka nii salakavalalt katki et reaalselt oleks vaja plokikaas maha võtta ja tükid viienda-kuuenda silindri juurest välja korjata.
Metall labadega pumbal läheb vähemalt korraliku ragina saatel laager nii et tead kohe milles viga
Kui kõik asjad korras ja ikka nöögib siis hõissa ja plokikaant vahetama.
terv
erich
Kui visko, radikas, õhutus ja termostaat ok siis järgmine asi on elektriline ventikas.
Kas see üldse ees on ja töötab? Ega nalja pärast kärukonksu ja kondiga autodel ta küljes ei ole tehasest.
Naljaviluks vahetada ka paisupaagi kork, need ei maksa midagi aga ega need ka igavesed pole.
Järgmine jama on veepump. Kui seal plekk labadega pump siis see vaheta esimese hooga ära. Need on saatanast. Viskavad labadelt juppe niimoodi küljest ära et ringlus jääb nõrgaks. Tavasõitu tehes samas kuumaks ei lähe.
Veepumpade kohta peaks lausa eraldi teema tegema. Plastikud lähevad ka nii salakavalalt katki et reaalselt oleks vaja plokikaas maha võtta ja tükid viienda-kuuenda silindri juurest välja korjata.
Metall labadega pumbal läheb vähemalt korraliku ragina saatel laager nii et tead kohe milles viga
Kui kõik asjad korras ja ikka nöögib siis hõissa ja plokikaant vahetama.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jah aga el vent läheb käima kondi ülerõhu puhul ju mitte jahutusradika temperatuuri?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
El. ventilaator läheb käima ka siis kui temperatuur liiga kõrgeks läheb.killer666 kirjutas:Jah aga el vent läheb...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
95a ,TDS, Sai vahetatud kõrgsurvepump.Pump sai maha võetud TDC positsioonis ja mootor sai fikseeritud starteri alt. Probleem nüüd selles ,et käima läheb gaasiga mängides ning suitseb hullult ja ei käi sirgelt. Lugesin eespoolt teemas ,et pump võib olla 180 valesti peal. Teine pump võeti suvaliselt maha ning kiilu koht sai pumba üles keeratud. Kuidas kontrollida ,et pump oleks paigaldamis positsioonis?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Alt tdc ja ülevalt peavad esimese silindri nukad olema mõlemad ülespoole.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
El. vendi esimene aste töötab koos kondi pumbaga. Teine aste läheb tööle kui kondi rõhk tõuseb liiga kõrgele või mootori temperatuur tõuseb liiga kõrgele. Lülituspunkt oleneb anduritest.
Erki pumbal kiil üles on õige asend. Kui pumba kiil oleks all olnud siis oleks 180 kraadi vale olnud.
Nagu killer mainis kontrolli kas nukad vaatavad ka üles.
Pumba ja nukkvõlli ikka panite paika või viskasite niisama peale?
terv
erich
El. vendi esimene aste töötab koos kondi pumbaga. Teine aste läheb tööle kui kondi rõhk tõuseb liiga kõrgele või mootori temperatuur tõuseb liiga kõrgele. Lülituspunkt oleneb anduritest.
Erki pumbal kiil üles on õige asend. Kui pumba kiil oleks all olnud siis oleks 180 kraadi vale olnud.
Nagu killer mainis kontrolli kas nukad vaatavad ka üles.
Pumba ja nukkvõlli ikka panite paika või viskasite niisama peale?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
1.silindri nukad vaatasid üles jah ja kiilu koht oli ka üleval.Mis moodi see pumba ja nukkvõlli paika panek veel endast kujutab? Kaane asendi muutmine ka midagi ei mõjuta, käima läheb ainult gaasiga mängides ja tühikäiku pole.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Nukkvõlli paika panemiseks on olemas eraldi rakis. Pumba jaoks indikaatorkell koos hoidjaga. Otsi natuke õpetusi peaks olema.
Pumbakaane liigutamine on üldse maailmas viimane asi mis seal aitab ja seda ei ole mõtet näppida kui ei tea mida teed. 95a pumbal peaks olema juba induktsioonandur mis nii ei kulu nagu vanematel pumpadel.
Miks üldse pumpa vahetasite?
terv
erich
Nukkvõlli paika panemiseks on olemas eraldi rakis. Pumba jaoks indikaatorkell koos hoidjaga. Otsi natuke õpetusi peaks olema.
Pumbakaane liigutamine on üldse maailmas viimane asi mis seal aitab ja seda ei ole mõtet näppida kui ei tea mida teed. 95a pumbal peaks olema juba induktsioonandur mis nii ei kulu nagu vanematel pumpadel.
Miks üldse pumpa vahetasite?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kulunud jaoturpea ja nöökiva kaane pärast sai uus pump otsitud. Karla autosse sai ka aeg kirja pandud kuid see alles järgmise kuu teises pooles. Kuidagi võiks auto sõitma saada.
Edit:Seda nuka rakist mul pole. Pump sai maha võetud manuali järgi ja seal küll ei öeldud ,et seda vaja oleks.Hoorattast sai mootor fikseeritud nii nagu ette nähtud ning siis ei tohiks nukk paikast olla.
Edit:Seda nuka rakist mul pole. Pump sai maha võetud manuali järgi ja seal küll ei öeldud ,et seda vaja oleks.Hoorattast sai mootor fikseeritud nii nagu ette nähtud ning siis ei tohiks nukk paikast olla.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Kui kindel oled et uus pump on ok?
Pumba mahavõtmiseks/peale panekuks nuka rakist tegelikult vaja ei ole. Pigem on mõte selles et kui hiljuti pole paika pandud siis on ilmselt ka nukk mööda. Pumpa pm ilma kellata paika panna pole võimalik. Saab küll arvutiga kuid see pole päris õige ja täpne.
Kui maha võtmiseks oli manuaal olemas kas siis paigalduse osas süütenurga ja nukkvõlli paikapaneku kohta pole midagi kirjas?
Kui Karla selle väikse nöögi eest üle 50€ küsib siis on see ilmselge röövimine. Esinduses oli see vanasti ca tunnine töö. Hinnakirja vast oskad ise lugeda. Samas esinduses nad sul pumbakaant ei kopsi paika, Karlas seda võibolla tehakse kui on normaalne mehaanik. Kogemuse järgi võib öelda et kirjutatakse sulle pumba diagnostika 100€ ja antakse pump osadena tagasi kuna pump on nende arvates katki ja kokku panemisel mõtet ei ole.
Kui asjad paigas ja käivitus ikka pikk siis remondi või vaheta starter uue vastu. Kontrolli ja vajadusel vaheta aku. Veendu et ka laadimine on korras.
terv
erich
Kui kindel oled et uus pump on ok?
Pumba mahavõtmiseks/peale panekuks nuka rakist tegelikult vaja ei ole. Pigem on mõte selles et kui hiljuti pole paika pandud siis on ilmselt ka nukk mööda. Pumpa pm ilma kellata paika panna pole võimalik. Saab küll arvutiga kuid see pole päris õige ja täpne.
Kui maha võtmiseks oli manuaal olemas kas siis paigalduse osas süütenurga ja nukkvõlli paikapaneku kohta pole midagi kirjas?
Kui Karla selle väikse nöögi eest üle 50€ küsib siis on see ilmselge röövimine. Esinduses oli see vanasti ca tunnine töö. Hinnakirja vast oskad ise lugeda. Samas esinduses nad sul pumbakaant ei kopsi paika, Karlas seda võibolla tehakse kui on normaalne mehaanik. Kogemuse järgi võib öelda et kirjutatakse sulle pumba diagnostika 100€ ja antakse pump osadena tagasi kuna pump on nende arvates katki ja kokku panemisel mõtet ei ole.
Kui asjad paigas ja käivitus ikka pikk siis remondi või vaheta starter uue vastu. Kontrolli ja vajadusel vaheta aku. Veendu et ka laadimine on korras.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei teagi mis enam teha. Süüte muutmine ka ei aita. Tekib tunne ,et pane või vana kulunud peaga pump tagasi ning soojast peast tempi andurit hakata eirama.
Starter on remonditud ja aku on ka tutikas ostetud kuu tagasi. 100ah ja 900A.
Starter on remonditud ja aku on ka tutikas ostetud kuu tagasi. 100ah ja 900A.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kindlasti tuleks veenduda, et pumba kiil läks täpselt soonde. Suvel ostsin ka endale TDSi millel pump eelmise omaniku poolt vahetatud ning käis ainult gaasiga mängides, käima jäi ta ilusti pumba kaane liigutamisega salongi poole, hiljem mingil põhjusel läks pumbal võll pooleks, ning pumpa maha võttes selgus, et kiil polnud oma pesas. 994 - pumbal veel tuleb seda jälgida, et kaant liiga peale ei liiguta muidu võib juhtuda, et hakkab peale 2k pööret tuure piirajasse ise andma.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist. Järjekordselt olen soetanud endale auto millel mootor saatanast. 2.5tds 105kw + ecusoft chip ja rõhk 1,5bar. Auto ise e36 ja aastakäik 1996
Vead.
1. Väga pikalt käivitub.
2. Kui näiteks peeneks lasta teise käiguga siis kolmanda sisse pannes lööb pihusti tule põlema ja korra sureb ära(ca 3sek.) samas seada ei juhtu alati, kiirendus on väga haige ja mootor on väga jõuline.
Vead.
1. Väga pikalt käivitub.
2. Kui näiteks peeneks lasta teise käiguga siis kolmanda sisse pannes lööb pihusti tule põlema ja korra sureb ära(ca 3sek.) samas seada ei juhtu alati, kiirendus on väga haige ja mootor on väga jõuline.
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi oskab öelda miks siia pime on ette pandud või kuhu see teine ots tegelikult minema peaks? Toru mis on ühendatud tuleb kütusefiltrist ja pildil on siis kõrgsurvepumba osa, autoks e39 525tds.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ju siis polnd õiget stutsi võtta sinna nii kohe riiulist ja sinna on paigaldatud tagasivoolu stuts
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- LoWLoWLoW
- Huviline
- Postitusi: 436
- Liitunud: 02.04.2013 22:56 48
- Peamine sõiduk: BMW E38 740d
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn(Nõmme/Mustamäe)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli etteande pumpa. Palju torustikus mulle jookseb?Tauri32 kirjutas:Tervist. Järjekordselt olen soetanud endale auto millel mootor saatanast. 2.5tds 105kw + ecusoft chip ja rõhk 1,5bar. Auto ise e36 ja aastakäik 1996
Vead.
1. Väga pikalt käivitub.
2. Kui näiteks peeneks lasta teise käiguga siis kolmanda sisse pannes lööb pihusti tule põlema ja korra sureb ära(ca 3sek.) samas seada ei juhtu alati, kiirendus on väga haige ja mootor on väga jõuline.
Tel.56969533 S.Jakobson, Saaremaa/Tallinn;
Good from far, but far from good.
Make BMW Great Again!
Good from far, but far from good.
Make BMW Great Again!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas see siis peaks tegelikult jooksma pihusti peale?volli777 kirjutas:Ju siis polnd õiget stutsi võtta sinna nii kohe riiulist ja sinna on paigaldatud tagasivoolu stuts
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sinna on lihtsalt vale stuts pandud ehk seal peaks olema ühe väljavõttega stuts.Mario M kirjutas:Kas see siis peaks tegelikult jooksma pihusti peale?volli777 kirjutas:Ju siis polnd õiget stutsi võtta sinna nii kohe riiulist ja sinna on paigaldatud tagasivoolu stuts
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Õppind mehed, andke nõu. Nimelt sai just paigaldatud uus jaoturpea + plunser, et saada lahti soekäivituse probleemist. Auto käib, pump keeratud nii varajaseks kui võimalik kuid endiselt optimaalse temperatuuri juures ei käivitu. Ei tahaks uskuda, et uus toode on kohe hõre. Siin peab olema mingi teine probleem. Sai ka proovitud kolmandalt temp andurilt juhe maha, et nn külma mootori efekti tekitada, kuid endiselt sellega ei käivitu. Paagipump töötab. Mingi päev läheb ksp nurga ning kaane reguleerimisele kuid kahtlen, et sellega probleem laheneb, kas juhtpihusti edastab soekäivituse ajal ka ajule informatsiooni ning võib see üldsegi olla probleemi tekitaja?
Viimati muutis Pandicted, 12.01.2015 15:27 29, muudetud 1 kord kokku.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul olid ka kõik kulunud punseri tunnused,mis aga lõppesid ära kui nukkvõll koos pumbaga õigesti paika pandi.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
- Saarlane12
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 02.05.2013 22:41 15
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas meil foorumis on mõni meistrimees, kes TDS-i kõrgsurvepumba paika keeraks ?