E60 530D jõud madalatel pööretel
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Solenoid nr1 laseb vaakumi tagasi . st siis uus kasutatud klapp ka ei toimi ja vaakum jääb actuatorile peale,et varras gaasidades ei liigu? Loodetavasti saite aru mida mõtlen
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Kas on juba kontrollitud, et vaakumvooliku lahtivõtmisel liigub aktuaator algasendisse? Vastasel juhul ei liigu äkki hoopis geomeetria vabalt.
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Jah, täpselt nii tuleks teha, soovitasin ka seda eespool. Ainuke tingimus, et peab olema piisav vaakum ülejäänud süsteemis. Aga mulle jääb jätkuvalt arusaamatuks, et kuidas toimub vaakumi maha laskmine BMW puhu, kui pole kolmandat voolikut juhtklapist õhufiltrisse? Kas siis otse atmosfääri läbi nende filtrite, mille puhastamisest siin eelpool räägiti...
Eespool on veel väidetud, et pistiku lahtivõtmisel suudab aktuaator ka ise tagasi liikuda. Selle jutu põhjal võiks viga olla ka juhtklapis või selle elektrilise juhtimise ahelas
Eespool on veel väidetud, et pistiku lahtivõtmisel suudab aktuaator ka ise tagasi liikuda. Selle jutu põhjal võiks viga olla ka juhtklapis või selle elektrilise juhtimise ahelas
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Jah, olin füüsika eriklassis omal ajal, häbi koheKuno_T kirjutas:Kui tähte närida, siis
Aga teema autor võiks mõned elementaarsed asjad ära kontrollida, hetkel on seis segane. Suhteliselt kindel on see, et kui see geomeetria pole juba mõnda aega täies ulatuses liikunud, siis ega ta enam ei hakkagi liikuma, enne kui puhastatud saab.
Ja mulle on jäänud mulje, et mootori aju rõhu suurust madalatel pööretel ei kontrolligi, avariireziimi läheb ju tavaliselt alles peale 3000 pööret. See võib olla põhjus, et miks veakoode pole jne.
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
võib olla ka detail 18 pistik pole ühendatud
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Kui jälgida postituse kuupäevi, siis see on kaks aastat vana teema. Pole ju mõtet üles kaevata.
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
On ikka vaja kaevata.Autol oli näpitu wastegate varrast ja solenoid läks vahetusse Patricku juures. Varras keerati lühemaks ,kuna oli liiga pikaks keeratud ja uus solenoid pandi.Turbo kuuma osa küljes on veel väike stopper polt , mis olevat ka ennas lahti vibreerinud.
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Kui turbo geomeetria takerdub, ka siis näpuga peaks saama seda varrast liigutada?
Mul 525d 120kw ja tundub ka, et madalalt (alla 2500 rpm) on minek kehvemaks läinud, kui varem oli. Käivitades varras liigub umbes samapalju, kui teemaalgataja videos.... näpuga saan rohkem liigutada. Kahjuks ei mõistnud vaadata kas/kuidas ta kõrgematel pööretel liigub, aga homme teen seda.
Mul 525d 120kw ja tundub ka, et madalalt (alla 2500 rpm) on minek kehvemaks läinud, kui varem oli. Käivitades varras liigub umbes samapalju, kui teemaalgataja videos.... näpuga saan rohkem liigutada. Kahjuks ei mõistnud vaadata kas/kuidas ta kõrgematel pööretel liigub, aga homme teen seda.
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Käisin Tartus DIAs (http://www.diagnostika.ee" onclick="window.open(this.href);return false;), fikseeriti kohe madal turbo rõhk. Turbo juures olev vaakumpaak võeti ahelast välja ja nüüd minek tip-top jälle. Ei mäletanudki enam kuidas see õige minek olema peab:)
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
Ei teagi ka paak ise või voolik sinna. Peaks tegelikult kõik voolikud välja vahetama, eks siis uurin kummas asi oli. Mis selle paagi point on muidu? Ühtlustab vaakumit kuidagi?
Re: E60 530D jõud madalatel pööretel
reservpaak