525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas siis atm kastid annavad tavaliselt peale chippi kiiresti otsad? Mis täpsemalt tal siis ära läheb?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma ei tea kas kohe peale chippi nüüd otsi annavad.
Mul pole chippi,leho kruttis midagi ja auto oli täitsa hea kiire...
Siis lasin tal kasti ära vahetada ja keeras maha veits.
Mul pole chippi,leho kruttis midagi ja auto oli täitsa hea kiire...
Siis lasin tal kasti ära vahetada ja keeras maha veits.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii jälle tüütan oma murega. Nimelt siis tulnud mingi kahtlane kõrvalheli mootori töösse eilsest. Videod laen mõne tunni jooksul üles. Selline klabin vms ei oska seletada auto kõrval seistes kõigeparemini kuulda seda. Mootori ruumis ja salongis natukene vähem. Samas kui mootor töötab ja seda häält teeb ss õrnalt väriseb, hetkel ka juhipoolne mootoripadi läbi aga sellest ei saa see hääl olla?! Sooja mootoriga seda jama pole ainult külmamootoriga kuskil 5min.
edit: videod
http://www.upload.ee/files/4590064/2015 ... 7.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4590065/2015 ... 9.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4590075/2015 ... 4.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: videod
http://www.upload.ee/files/4590064/2015 ... 7.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4590065/2015 ... 9.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4590075/2015 ... 4.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tds klõbisebki külmalt.
esimesest videost ei olnud midagi kõrvalist aru saada. teisi ei õnnestunud avada. vaheta mootoripadi ja kui on kahtlus edasi lase mõnel pädevamal vennal kontrollida reaalselt. vaakumiga mootoripatjadega pannidel kandubki rohkem keresse kui padi pekkis. nutitelefoni mikker ei oma sellisist diapasooni et sealt suudaks midagi väiksemat eristada, saalekolksu ilmselt oleks kosta.
terv
erich
esimesest videost ei olnud midagi kõrvalist aru saada. teisi ei õnnestunud avada. vaheta mootoripadi ja kui on kahtlus edasi lase mõnel pädevamal vennal kontrollida reaalselt. vaakumiga mootoripatjadega pannidel kandubki rohkem keresse kui padi pekkis. nutitelefoni mikker ei oma sellisist diapasooni et sealt suudaks midagi väiksemat eristada, saalekolksu ilmselt oleks kosta.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
automaat uuest peast peaks pidama ca 350 nM, aeg teeb oma töö muidugi. Osadele M51 mootori otsas istuvatele tomatitele on saadaval ka aftermarket tugevamad sisud. google aitab.
Lambi chipid keerutavad ka 400+ nM. normaalsetel chipi tootjatel on automaadi programmid rohkem piiratud kui manuaali omad.
Manuaalidel muidugi lagunevad kahemassilised hoorattad oluliselt kiiremini kui tehas ette näinud, piisava jõu ja pidamise olemasolu korral hakkab ka originaal sidur suhteliselt kergesti libisema. no pain no gain.
ketimäng peab 3-500 000 km, oleneb palju odot keritud on. Febi 300 € komplekt pidi suhteliselt paberist olema. Samas seal pole kaasas uusi ketirattaid, ürgvanad rattad kulutavad kiiresti keti ära. Ma ei tea kes toodab originaaltoojana kette, aga kuna kogu komplekti pealt tuleb hinnavahe väike võrredes uuesti tegemisega siis soovitan UM'ist kogu komplekt võtta kui auto pikemalt pidamise plaanid, hinnavahe ei tapa.
Omapoolne soovitus kõigil surnud veepumbaga TD(S)'idele võtke plokikaas maha. Originaal plastlaba pumba tükid jäävad kinni 5-6 silindri vahele. Tulemuseks mõrad 5 silindri juures plokikaanes jahutuse puudlikkuse tõttu. Viimased 3 lahkamist on andud tulemiseks peotäie veepumba juppe sealt tsoonist, tulemuseks mõrad viiendas silidris. Neljas lahkamine ees, seal ilmselt pilt sama.
Magnetiga neid plastikjunne kätte ei saa, plokist kätte saamine eeldab korraliku ploki keerutamist pukis ja vajadusel pinsettide kasutamist.
Plekklabadega pump ka ei sobi, see visake müüjale üle leti tagasi.
"kontrollitud" ja "garantiiga" 200€ pump on igati mõistlik valik kui reaalselt korralike juppidega tegemine koos tööga maksab auto turuhinna.
Veepumba jutt kehtib ka m50 jms r4 ja r6 mootorite puhul kus sarnane pumba lahendus kasutusel. Kui viitsimist/aega on siis teen eraldi hoiatuse teema veepumpade kohta.
terv
erich
Lambi chipid keerutavad ka 400+ nM. normaalsetel chipi tootjatel on automaadi programmid rohkem piiratud kui manuaali omad.
Manuaalidel muidugi lagunevad kahemassilised hoorattad oluliselt kiiremini kui tehas ette näinud, piisava jõu ja pidamise olemasolu korral hakkab ka originaal sidur suhteliselt kergesti libisema. no pain no gain.
ketimäng peab 3-500 000 km, oleneb palju odot keritud on. Febi 300 € komplekt pidi suhteliselt paberist olema. Samas seal pole kaasas uusi ketirattaid, ürgvanad rattad kulutavad kiiresti keti ära. Ma ei tea kes toodab originaaltoojana kette, aga kuna kogu komplekti pealt tuleb hinnavahe väike võrredes uuesti tegemisega siis soovitan UM'ist kogu komplekt võtta kui auto pikemalt pidamise plaanid, hinnavahe ei tapa.
Omapoolne soovitus kõigil surnud veepumbaga TD(S)'idele võtke plokikaas maha. Originaal plastlaba pumba tükid jäävad kinni 5-6 silindri vahele. Tulemuseks mõrad 5 silindri juures plokikaanes jahutuse puudlikkuse tõttu. Viimased 3 lahkamist on andud tulemiseks peotäie veepumba juppe sealt tsoonist, tulemuseks mõrad viiendas silidris. Neljas lahkamine ees, seal ilmselt pilt sama.
Magnetiga neid plastikjunne kätte ei saa, plokist kätte saamine eeldab korraliku ploki keerutamist pukis ja vajadusel pinsettide kasutamist.
Plekklabadega pump ka ei sobi, see visake müüjale üle leti tagasi.
"kontrollitud" ja "garantiiga" 200€ pump on igati mõistlik valik kui reaalselt korralike juppidega tegemine koos tööga maksab auto turuhinna.
Veepumba jutt kehtib ka m50 jms r4 ja r6 mootorite puhul kus sarnane pumba lahendus kasutusel. Kui viitsimist/aega on siis teen eraldi hoiatuse teema veepumpade kohta.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Varem ~1nädal pole sellist jama esinenud auto sõidab ka alles nädalake. Üleeile õhtul käivitades tuli selline kõrvaline heli sisse. Kõigeparemini on saada aru videost mille 2 viimast numbrit on ....34erikred kirjutas:Tds klõbisebki külmalt.
esimesest videost ei olnud midagi kõrvalist aru saada. teisi ei õnnestunud avada. vaheta mootoripadi ja kui on kahtlus edasi lase mõnel pädevamal vennal kontrollida reaalselt. vaakumiga mootoripatjadega pannidel kandubki rohkem keresse kui padi pekkis. nutitelefoni mikker ei oma sellisist diapasooni et sealt suudaks midagi väiksemat eristada, saalekolksu ilmselt oleks kosta.
terv
erich
edit: http://www.upload.ee/files/4590075/2015 ... 4.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lp. Gert
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui manuaalkastiga siis pakuks hooratta kolinat. Vajuta sidur alla vaata kas jääb vait?
Eestpoolt ei tundunud tulevat aga igaksjuhuks võib lasta rihma lõdvaks ja kontrollida ega rullikutes/veepumbas või väntvõlli esimene leevendi on loksuvabad.
terv
erich
Eestpoolt ei tundunud tulevat aga igaksjuhuks võib lasta rihma lõdvaks ja kontrollida ega rullikutes/veepumbas või väntvõlli esimene leevendi on loksuvabad.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Käidud sai ka inimese juures kes vähe paremini neid asju teab kui mina ja ütles et käigukasti laager vms olla. Ütles ka et proovida sidur alla vajutada aga kuna selline hääl on ainult siis kui mootor külm siis tuldb oodata õhtuni. Tänud erich.erikred kirjutas:Kui manuaalkastiga siis pakuks hooratta kolinat. Vajuta sidur alla vaata kas jääb vait?
Eestpoolt ei tundunud tulevat aga igaksjuhuks võib lasta rihma lõdvaks ja kontrollida ega rullikutes/veepumbas või väntvõlli esimene leevendi on loksuvabad.
terv
erich
Edit: kui sidur alla vajutada siis kõik vaikne.
Lp. Gert
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Grafi metall-labadega pump töötas mul aastast 2008-müügini 2013 seega ei nõustu väitega.erikred kirjutas:Plekklabadega pump ka ei sobi, see visake müüjale üle leti tagasi.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Labad ei ole laager. Nad ei kulu. Seega ka plast sobib. Kui jahutussärgis on soust,
siis see ei ole veepumba süü.
siis see ei ole veepumba süü.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kirjutan siis veel kord enne, kui võtan suuna diislikeskuse poole. Mure siis E36 325td- ga 85kw. Kui auto tööle panna ja sõidma hakata siis lööb pihusti tule põlema ja autol jõud kadunud. Kohapeal gaasita palju tagad pihusti tuli põlema ei hakka. Nii kui liigud 10 meetrit lööb tule põlema. Autole on ostetut poest uus kõrgsurve pump sõitnud 15 000 kilomeetrit. Vahetatud on el. pihustit (proovitut 3 erinevat, oomid eelnevalt mõõdetud). Vahetatud kütefilter ja kütefiltri soojendi ning soojendi küljes olevad vaakum klapid. Endal mõistus otsas. Oskab keegi aidata?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Veepumbad:
Plekk - paha, kes korra käes hoidnud see peaks aru saama.
Plastik - jama, kui tiivik lendab siis plokikaane maha võtt, mingist mögast ei olnud juttu vaid labade juppidest.
Metall - OK, kui loobub siis laager, koliseb ja kõriseb, lõpuks ajab mahlad välja. lihtne diagnoosida viga.
Riivo plekk ei võrdu korraliku metalliga.
Grafi pumbad ilmselt vanasti olid metallist, aastal 2014 olid labad plastikust, ulatasin viisakalt üle leti tagasi.
Plastikute puhul aitaks vahetus mingi x km tagant aga kes neid ikka nendel vanadel pannidel profülaktika mõttes vahetab kui katki ei ole.
Metall pumpadel on sea hea omadus et kui kõriseva pumbaga ülevaatusele minna siis ventika tiiviku labad kapotis ja radikas, foorum muidugi hala täis et ülevaatusel tehti auto katki
terv
erich
Plekk - paha, kes korra käes hoidnud see peaks aru saama.
Plastik - jama, kui tiivik lendab siis plokikaane maha võtt, mingist mögast ei olnud juttu vaid labade juppidest.
Metall - OK, kui loobub siis laager, koliseb ja kõriseb, lõpuks ajab mahlad välja. lihtne diagnoosida viga.
Riivo plekk ei võrdu korraliku metalliga.
Grafi pumbad ilmselt vanasti olid metallist, aastal 2014 olid labad plastikust, ulatasin viisakalt üle leti tagasi.
Plastikute puhul aitaks vahetus mingi x km tagant aga kes neid ikka nendel vanadel pannidel profülaktika mõttes vahetab kui katki ei ole.
Metall pumpadel on sea hea omadus et kui kõriseva pumbaga ülevaatusele minna siis ventika tiiviku labad kapotis ja radikas, foorum muidugi hala täis et ülevaatusel tehti auto katki
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mingil huvitaval põhjusel on originaal, ja järelturu kõige kallimad skf ja valeo, pannud külge plastiklabad.
Ise valisin skf-i. 6a vana malmlabadega febi kuses ennast ja kapotialuse täis, sest visco, mis nagu nimigi ütleb, hakkas viskama. Seega tasuks ka seda asjandust aegajalt kriitilise pilguga kontrollida.
Mind plastlabad ei häiri. Nagu näha, kestavad ca 20a, kui praegu on popp tükke plokist noppida.
Ise valisin skf-i. 6a vana malmlabadega febi kuses ennast ja kapotialuse täis, sest visco, mis nagu nimigi ütleb, hakkas viskama. Seega tasuks ka seda asjandust aegajalt kriitilise pilguga kontrollida.
Mind plastlabad ei häiri. Nagu näha, kestavad ca 20a, kui praegu on popp tükke plokist noppida.
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
lendavad ka originaal veepumbad ülevaatustel. olen näinud kuidas isegi termosidur originaal veepumbast võlli välja imeb.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Annan siis märku oma probleemiga tegelemise arengust.
Koputasin pumpa ettepoole, ehk n-ö tagasi ning asi paranes märgatavalt, samas kiirenduse vahet ei tunneta. Ilmselt ongi liialt peale lükatud. Ka käigukast tundub oma tööd paremini tegevat. Pump tundub korras olevat ja kaant võib ilmselt veel originaalseadele lähemale toksida, sest ökonomeeter näitab ikka veel suht uskumatut.
Ilmselt tahavad pihustid ka stendimist või uusi otsi, kuid tundub, et asi polegi nii hull kui algul tundus.
Koputasin pumpa ettepoole, ehk n-ö tagasi ning asi paranes märgatavalt, samas kiirenduse vahet ei tunneta. Ilmselt ongi liialt peale lükatud. Ka käigukast tundub oma tööd paremini tegevat. Pump tundub korras olevat ja kaant võib ilmselt veel originaalseadele lähemale toksida, sest ökonomeeter näitab ikka veel suht uskumatut.
Ilmselt tahavad pihustid ka stendimist või uusi otsi, kuid tundub, et asi polegi nii hull kui algul tundus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sellepärast tasubki paari aasta tagant mõnikend eurot investeerida..ooDDoo kirjutas:lendavad ka originaal veepumbad ülevaatustel. olen näinud kuidas isegi termosidur originaal veepumbast võlli välja imeb.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui kellelgi peaks olema korralikku KSP 995 siis võtaks meeledi ligi
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terv, sai tehtud homemade ads interface kaabel, ning ka DIS käima pandud. Nüüd oleks vaja teada, palju õige pritsekogus peab olema. Otsides leidsin, et tuleb seda reguleerida sooja mootoriga ning see peaks olema 4.10 - 5.00 mg/str.
Parandage mind kui ma eksin,
Päikest!
Parandage mind kui ma eksin,
Päikest!
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab rääkida meh.kõrgsurvepumba kohta mulle natukene.. mure jälle selline ,et oman pumpa millel 11mm plunser sisse pandud. AGA ei taha korralikult käia ikka..
Panen auto käima siis tühikäigul ei käi normaalselt.. Sureb välja koguaeg.)muidugi kui pöördes hoian siis käib, nagu lahti lasen gaasi sureb jälle välja..
Miks?
küttekruvi ka täiesti põhja keeratud.Kui keeran kruvi poole peale umbes siis ei lähe üldse käima.
Pump on 2,5TDSI peal..
Janis.
Panen auto käima siis tühikäigul ei käi normaalselt.. Sureb välja koguaeg.)muidugi kui pöördes hoian siis käib, nagu lahti lasen gaasi sureb jälle välja..
Miks?
küttekruvi ka täiesti põhja keeratud.Kui keeran kruvi poole peale umbes siis ei lähe üldse käima.
Pump on 2,5TDSI peal..
Janis.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Huvitav kas siis jaoturpea jäi regullimatta kui pump stendis käis....
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pandicted kirjutas:Võid proovida, keera kõrgsurvepumba reguleerimiseks mõeldud 2 mutrit lahti ning keera pumpa millimeetri jagu mootori poole kui käivitamine paraneb siis soovitan spetsialisti juures kellaga pump õigeks panna.
Kas oskab ka keegi öelda mitu kraadi see pritsenurk TDS-il varajasemaks läheb kui ksp keerata millimeetri jagu mootori poole.Ning mitu kraadi varajasem oleks veel mõistlik nii tõmmet kui käivitust arvestades näitena kui ketid pole veel kulunud.Mõte siis et kas saab ka tõmbe paremaks nagu bensiinikal kui süüdet varajasemaks timmida
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
DIS ise annab ju selle numbri, mälu järgi oli 5-7. Juba aastaid tagasi sai siin püstitatud küsimus, et mille järgi mootoriaju/arvuti neid kütusekoguseid kuvab. Või kas üldse on mõtet neid numbreid vaadata kui pumbakaas pole enam tehaseseades. Selge on see, et reaalset kütusekogust ei mõõda miski, pigem arvutatakse see näiteks potensiomeetri asendi järgi ja kui kaant on liigutatud, siisPandicted kirjutas: palju õige pritsekogus peab olema
Sõbra TDS-il oli 994 pumbaga pritsekogus kuskil 10-11 ja kõik toimis laitmatult. Aga arvutiga sai juhuslikult avastatud, et asi täitsa "vale" ju ja oli vaja näppima hakata, ikka sinna 5mg lähedale. Tulemus selline, et nii head asendit enam ei leidnudki üles, poleks pidanud näppima üldse.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere!
Mure siis selline, et sai eile auto üle pika aja käima aetud jne. Tegin väiksed tiirud ja roolivõim kadus tühikäigul ära... tuli umbes 1,5k pöörde juures tagasi aga nüüd on täitsa vaikus. Pump varem ei häälitsenud ega midagi ja õli on ka normis. Mis võib veaks olla?
Mure siis selline, et sai eile auto üle pika aja käima aetud jne. Tegin väiksed tiirud ja roolivõim kadus tühikäigul ära... tuli umbes 1,5k pöörde juures tagasi aga nüüd on täitsa vaikus. Pump varem ei häälitsenud ega midagi ja õli on ka normis. Mis võib veaks olla?
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas genekarihm ikka korralikult pinges?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Post kustutada.
Viimati muutis tnt768, 06.04.2015 07:30 21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Rihm pinges- Vahetasin ka pingutus amordi ära ja proovisin eebliga kaasa aidata aga ikka ei midagi.N4pst3r kirjutas:Kas genekarihm ikka korralikult pinges?
Muidu, kas opeli või e36 2.5td mootoril on täpselt sama roolivõimupump?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli kataloogist:
viewtopic.php?f=5&t=1671" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=5&t=1671" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
teet82 kirjutas:DIS ise annab ju selle numbri, mälu järgi oli 5-7. Juba aastaid tagasi sai siin püstitatud küsimus, et mille järgi mootoriaju/arvuti neid kütusekoguseid kuvab. Või kas üldse on mõtet neid numbreid vaadata kui pumbakaas pole enam tehaseseades. Selge on see, et reaalset kütusekogust ei mõõda miski, pigem arvutatakse see näiteks potensiomeetri asendi järgi ja kui kaant on liigutatud, siisPandicted kirjutas: palju õige pritsekogus peab olema
Sõbra TDS-il oli 994 pumbaga pritsekogus kuskil 10-11 ja kõik toimis laitmatult. Aga arvutiga sai juhuslikult avastatud, et asi täitsa "vale" ju ja oli vaja näppima hakata, ikka sinna 5mg lähedale. Tulemus selline, et nii head asendit enam ei leidnudki üles, poleks pidanud näppima üldse.
Ok aga kas ei tundu loogiline, kui nullida ära basic fuel injection väärtus. Ning hakata live data järgi kaant hoopis kopsima? Siis peaks ju õigeks saama.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tdsi sidur hakkab vaikselt surema, kui ka chipi mõtted peas peaks äkki midagi kangemat panema?
Pidurimeistri katetest olen kuulnud midagi ja ka 3.0d siduri korvist? Mis combo kõige mõistlikum oleks?
Pidurimeistri katetest olen kuulnud midagi ja ka 3.0d siduri korvist? Mis combo kõige mõistlikum oleks?