Küttetoru vahetasin ära ja külge läks ka uus kütusefilter, aga külma mootoriga tühikäigul pihustituli põleb.andreo kirjutas:Leidsingi autoalt lekkiva küttetoru, arvatavast siis selles viga.h.m.m kirjutas:siis läheb ka polema kui kütet ei saa kätte
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi viitsib mulle veits nõu anda, Küsimus just selles oletame ,et pump on 180kraadi vale, kuidas õigeks ajada. Kas nii : pump maha ,keerata väntvõlli 360kraadi , pumba võll õigesse kohta ajada, et kiil sobiks ja pump peale ning voilaa?
Janis.
Janis.
- Iff.04
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
- Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem TD mootoriga!
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.
Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.
Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud
Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid.
Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.
Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.
Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud
Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid.
Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere
küsiks siit targematelt, mul mure nimelt pihustitega, kõik töötab normaalselt kuid, et pump hoida pani eelmine omanik ja ka olen ka mina pannud paagitäie kütusele törts kahetaktilise õli. nüüd aga tundub et tänu pika ajalisele sellisele käitumisele on pihustid veidike tunda hakand andma, seega millist lisandit või kuidas peaks käituma et ma pumbale liiga ei teeks samas ka et pihustid uuesti mõnusalt puhtaks saaks mootoriks ikka 2.5tds 105kw
küsiks siit targematelt, mul mure nimelt pihustitega, kõik töötab normaalselt kuid, et pump hoida pani eelmine omanik ja ka olen ka mina pannud paagitäie kütusele törts kahetaktilise õli. nüüd aga tundub et tänu pika ajalisele sellisele käitumisele on pihustid veidike tunda hakand andma, seega millist lisandit või kuidas peaks käituma et ma pumbale liiga ei teeks samas ka et pihustid uuesti mõnusalt puhtaks saaks mootoriks ikka 2.5tds 105kw
Life is to fast to drive that slow.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sõida diisliga, ongi kõik. Kui midagi on pekkis, siis vii pihustid stendi, kui midagi pahasti,
lase ära regullida või vaheta välja.
Oleksid võrdväärselt totu kui kahetaktiõli raviks kasutaksid "pihustipuhastajat".
Muideks vaevalt see õli üldse midagi halba tegi.
lase ära regullida või vaheta välja.
Oleksid võrdväärselt totu kui kahetaktiõli raviks kasutaksid "pihustipuhastajat".
Muideks vaevalt see õli üldse midagi halba tegi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei tohiks see õli neile pihustitele midagi teha,paljud rekkamehed valavad meelsasti seda paaki..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E Kui kellelgi midagi lendab, siis keegi ei tohiks vist sulle paaki suhkrut lisada
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Miks peaks?
Omaasi ju kas valab õli või mitte...Ma algul valasin,nüüdseks loobunud kuna ei viitsinud...Midagi ei muutunud.
Omaasi ju kas valab õli või mitte...Ma algul valasin,nüüdseks loobunud kuna ei viitsinud...Midagi ei muutunud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ühesõnaga tuleb pihustid stendi viia ja ära lasta puhastada
Life is to fast to drive that slow.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ootan ikka kellegi targema vastust .JanisH kirjutas:Keegi viitsib mulle veits nõu anda, Küsimus just selles oletame ,et pump on 180kraadi vale, kuidas õigeks ajada. Kas nii : pump maha ,keerata väntvõlli 360kraadi , pumba võll õigesse kohta ajada, et kiil sobiks ja pump peale ning voilaa?
Janis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump maha ja pumbast seest keerata plaati 180 kraadi ja tagasi kokku ja ongi valmis
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nukkvõlli on lihtsam keerata ju.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keerad mootorit üks pööre edasi, pumba hammakas liigub pool pööret. Siis keerad ka pumba võlli pool pööret, et kiil paika läheks, kas kokkuvõttes üldse muutub midagi?WhoIsTheMaster kirjutas:Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Endal täpselt sama küsimus..teet82 kirjutas:Keerad mootorit üks pööre edasi, pumba hammakas liigub pool pööret. Siis keerad ka pumba võlli pool pööret, et kiil paika läheks, kas kokkuvõttes üldse muutub midagi?WhoIsTheMaster kirjutas:Kõige lihtsam on, ikkagi pump maha(hammakast lahti) ja tervet mootorit üks pööre pöörata otse käbist.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pigem ei muutu midagi.
Kõigepealt võiks kindlaks teha, et pump ja nukkvõll tõesti ei ole sama väntvõlli tiiru peal üheaegselt paigas. Klapikambrikaas maha ja pumba hammakal mutter eest, et kiilusoon paistaks näiteks peegli abil.
Seejärel keerata väntvõll ja pump paika, nukkvõlli hammaka polt lõdvaks, pöörata nukkvõlli 180kraadi, et 1. silindri nukid oleksid V-kujuliselt üles ja polt kinni tagasi. Nukkvõlli pööramise ajaks võiks väntvõlli natuke tagurpidi tagasi keerata, et ükski kolb poleks üleval, oht on klappidega kokku põrgata.
Edit:
Kui märgid on paigas, aga on kahtlus, et pump ise on seest valesti kokku pandud, siis tuleks just erineva tiiru peale panna nukkvõll ja väntvõll, või pump lahti võtta ja õigeks panna. Kas jutt käib samast autost, millest oled ka eespool rääkinud, seal tundusid märgid paigas olevat. Kui ise on midagi aretatud, siis võib viga milles iganes olla.
Kõigepealt võiks kindlaks teha, et pump ja nukkvõll tõesti ei ole sama väntvõlli tiiru peal üheaegselt paigas. Klapikambrikaas maha ja pumba hammakal mutter eest, et kiilusoon paistaks näiteks peegli abil.
Seejärel keerata väntvõll ja pump paika, nukkvõlli hammaka polt lõdvaks, pöörata nukkvõlli 180kraadi, et 1. silindri nukid oleksid V-kujuliselt üles ja polt kinni tagasi. Nukkvõlli pööramise ajaks võiks väntvõlli natuke tagurpidi tagasi keerata, et ükski kolb poleks üleval, oht on klappidega kokku põrgata.
Edit:
Kui märgid on paigas, aga on kahtlus, et pump ise on seest valesti kokku pandud, siis tuleks just erineva tiiru peale panna nukkvõll ja väntvõll, või pump lahti võtta ja õigeks panna. Kas jutt käib samast autost, millest oled ka eespool rääkinud, seal tundusid märgid paigas olevat. Kui ise on midagi aretatud, siis võib viga milles iganes olla.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selline küsimus...
Vahetasin e34 TDS-l automaat kasti manuaali vastu.
Peale seda hakkas nagu venima kuni 2000 pööret ja siis järsku astub edasi, kas peaks mootori aju ka vahetama või ei... Automaadiga ei sõitnud kaua, ei oskagi täpselt öelda, kas tegi automaadiga ka nii, kuid vist mitte.
Muidu eelmine omanik oli pumpa remontinud... Käivitub igas asendis poolest pöörest, kuid tundub, et pumba pea oli ka läbi ja selle asemel, et vahetada keerati lihtsalt kütust peale. Suitseb nagu vedur Ja kui näiteks lähituled lülitan sisse, siis hakkab lonkama ja vahel ka sõidu pealt, kui keeran järsku rooli siis on paar korda välja surnud, tundub, et ei jõua kompenseerida. Enamus ajast mootor töötab ühtlaselt.
Kas suitseb selle pärast, et on kütust palju peale keeratud ja KAT ära lõigatud või peaks pihusteid ja pumbapead vaatama?
Äkki keegi oskab öelda millest alustada
Tänan.
Vahetasin e34 TDS-l automaat kasti manuaali vastu.
Peale seda hakkas nagu venima kuni 2000 pööret ja siis järsku astub edasi, kas peaks mootori aju ka vahetama või ei... Automaadiga ei sõitnud kaua, ei oskagi täpselt öelda, kas tegi automaadiga ka nii, kuid vist mitte.
Muidu eelmine omanik oli pumpa remontinud... Käivitub igas asendis poolest pöörest, kuid tundub, et pumba pea oli ka läbi ja selle asemel, et vahetada keerati lihtsalt kütust peale. Suitseb nagu vedur Ja kui näiteks lähituled lülitan sisse, siis hakkab lonkama ja vahel ka sõidu pealt, kui keeran järsku rooli siis on paar korda välja surnud, tundub, et ei jõua kompenseerida. Enamus ajast mootor töötab ühtlaselt.
Kas suitseb selle pärast, et on kütust palju peale keeratud ja KAT ära lõigatud või peaks pihusteid ja pumbapead vaatama?
Äkki keegi oskab öelda millest alustada
Tänan.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei sobi need ajud omavahel, prooviti manuaali aju automaadile ja pöördedTaHkucT kirjutas:Selline küsimus...
Vahetasin e34 TDS-l automaat kasti manuaali vastu.
Peale seda hakkas nagu venima kuni 2000 pööret ja siis järsku astub edasi, kas peaks mootori aju ka vahetama või ei... Automaadiga ei sõitnud kaua, ei oskagi täpselt öelda, kas tegi automaadiga ka nii, kuid vist mitte.
Muidu eelmine omanik oli pumpa remontinud... Käivitub igas asendis poolest pöörest, kuid tundub, et pumba pea oli ka läbi ja selle asemel, et vahetada keerati lihtsalt kütust peale. Suitseb nagu vedur Ja kui näiteks lähituled lülitan sisse, siis hakkab lonkama ja vahel ka sõidu pealt, kui keeran järsku rooli siis on paar korda välja surnud, tundub, et ei jõua kompenseerida. Enamus ajast mootor töötab ühtlaselt.
Kas suitseb selle pärast, et on kütust palju peale keeratud ja KAT ära lõigatud või peaks pihusteid ja pumbapead vaatama?
Äkki keegi oskab öelda millest alustada
Tänan.
üle 2000 ei läinud. Autodeks olid küll E39 tdsid. Kui autol immo, siis seda ära unusta aju vahetusel.
Oli teema üleval ka, kuid ei tulnud vastu, kas annab seal arvutiga midagi muuta või mitte.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 1816
- Liitunud: 19.02.2009 21:07 37
- Peamine sõiduk: BMW E34 540i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
96.a tdsil sai vahetatud pump.Vana oli 994 aga peale läks 993 pump koos vastava ajuga.Auto ei käivitu,on vist ews'iga tehase poolt,aga too aju mis sai peale,sel ews'i peal ei olnud.
Oskab keegi mingit lahendust pakkuda?
Oskab keegi mingit lahendust pakkuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pane see 994 elektroonika sinna 993 pumba peale ja vana aju tagasi ning sõida rahus.
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E39 tds teeb sellist nalja, et tõmbab paagi vaakumisse. Filtrist pumpa jooksev toru on õhku täis. Guugel ja foorum annavad ainukt bensukate "purge valve" erroreid, diislil sellist jama minuteada olla ei tohiks. On kellelgi mõtteid?
Kus e39'l kütusepaagi ventilatsioon asub?
Kus e39'l kütusepaagi ventilatsioon asub?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
viewtopic.php?f=5&t=1671" onclick="window.open(this.href);return false;Artur_L kirjutas:E39 tds teeb sellist nalja, et tõmbab paagi vaakumisse. Filtrist pumpa jooksev toru on õhku täis. Guugel ja foorum annavad ainukt bensukate "purge valve" erroreid, diislil sellist jama minuteada olla ei tohiks. On kellelgi mõtteid?
Kus e39'l kütusepaagi ventilatsioon asub?
Kataloogis on paagist pilte küll.
Vaakumi said selgeks paagikorgi avamisega?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Paagikorgiga jah.
Uus etteande pump on peal. Aeg ajalt lööb mulle sisse- kapoti all voolikust näha ja ca. 30l. juures tahab kütust peale saada, muidu oleks nagu otsas.
Samas, andis kapoti all läbipaistev voolik saba. Sai vahele pandud tükk tavalist kummivoolikut, ja kui käiva mootoriga see kokku suruda ja mõne aja pärast lahti lasta on voolik jälle õhumulle täis.. nagu saaks lisaõhku kuskilt süsteemi.
Uus etteande pump on peal. Aeg ajalt lööb mulle sisse- kapoti all voolikust näha ja ca. 30l. juures tahab kütust peale saada, muidu oleks nagu otsas.
Samas, andis kapoti all läbipaistev voolik saba. Sai vahele pandud tükk tavalist kummivoolikut, ja kui käiva mootoriga see kokku suruda ja mõne aja pärast lahti lasta on voolik jälle õhumulle täis.. nagu saaks lisaõhku kuskilt süsteemi.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
selline loll küsimus, et kust tuleb opeli mootoril need 96kw, kui on bemmiga sama mootor?
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
esialgu pakun, et ehk ajust maha tõmmatud need kw.
Muidu mootor opelil on bmw 85kw turboga, samas bmwl puudub 85kw juures intercooler.
Muidu mootor opelil on bmw 85kw turboga, samas bmwl puudub 85kw juures intercooler.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..
Janis.
Janis.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
525 TD ja TDS-i vahe on intercooler, veidi erinev turbo ja ajusoft...opelil on ehk 85kw cooleriga ja natuke nudima softigaMairoM kirjutas:selline loll küsimus, et kust tuleb opeli mootoril need 96kw, kui on bemmiga sama mootor?
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kett läks pooleks.JanisH kirjutas:Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..
Janis.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba vahetus jah ohud olemas ketile, ise ostsin pumbavahetus abinõu aga lahti ja kinni keerates pumba ketiratta polti, et võib keti üle keerata, lahti keerates nt ise hoian pumbapolti võtmega kinni ja teise võtmega vändast keeran, palju väiksem on oht ketti kuhugi üle keerata, kinnikeerates keeran lihtsalt mõõduka jõuga. Hetkel enda masinal keegi on suutnud pumbal kiilu tuksi keerata ja vanat kätte ei saand ja võib öelda et pump pm kiiluta sees, nillimist oli aga masin käib.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Huvitav kas tegi veel millelegi haiget kui keti pooleks lõi.. (muidugi pole veel kindel ,et kas kett või mitte)Pandicted kirjutas:Kett läks pooleks.JanisH kirjutas:Vahetasin tdsil pumpa. sain mootori käima. 5sek käis ja pani paugu. ( eestpoolt 2sest silindrist lõi korraliku suitsu välja) ja mootor jäi seisma. proovisin vänta Ringi keerata, Lasi pool ringi teha ja rohkem mitte.. nagu sein ees.. Kui väntvõlli keerasin siis pumbaratas ja nukk ringi ei käinud.. mis võiks viga olla või mis juhtus? pole jõudnud ise mootorit lahata veel..
Janis.