525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
klapid nagu shampinjonid kõverad, muud ei olegi
´17 4Drive
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lause on hea..Riivo kirjutas:klapid nagu shampinjonid kõverad, muud ei olegi
AGA.. võtasin kaane maha.. kõik klapid vastu kolbi käinud..
Kuidas saada aru ,et klapid võivad kõverad olla? saab kuidagi koduste vahenditega teada selle?
või 101% lähevad kõveraks kui kokku puutub kolviga..
kui kaan maas oli siis keerasin ka nukka ringi. klapid liikusid kõik ilusasti Sisse-Välja..
Kett ka terve.. arvatvasti viskas siis keti üle hammika.. aga MIKS? ketid ju ainult ca.15k sõitnud..
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidas Seda kontrollida vms? sest ausalt pole selle tdsiga nii kursis ,et teada kohe kõike..Riivo kirjutas:pinguti andis järgi?
Eks selle jama käigus õpin vaikselt..
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pumba regulli kohta veel siuke küsimus, et kui pump on bloki pool piirajas, kas siis võib kolvid ära põletada? muidu käivitus 5+ aga minek ja värgid pole päris õiged. pump ise 115k sõitnud auto pealt ja täitsa korras.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kolbe originaalseades tds küll ära ei põleta, siis võib ainult kui boost on üleval ja pihustid lekivad/kusevad. Mootoripoole keerates minek eriti ei muutu aga läheb erksamaks sest, et pritsenurk on varajasem ja traktori lagin tuleb ka sisse, liiga varajane on siis kah uimane.
Soovitaks sul map anduri vaakumi üle vaadata ja kui on õhulugejaga auto siis see võib vabalt tuksis olla. Samuti kontrolli turbo lõdvikud, ic üle et ega lekkeid pole. Kui uus ksp külge on pandud soovitaks diiselabc või carmasteris lasta paika panna
Soovitaks sul map anduri vaakumi üle vaadata ja kui on õhulugejaga auto siis see võib vabalt tuksis olla. Samuti kontrolli turbo lõdvikud, ic üle et ega lekkeid pole. Kui uus ksp külge on pandud soovitaks diiselabc või carmasteris lasta paika panna
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vast sobib siia ka:
730 disla 135kw tossab ilgelt musta, kui isegi mitte täitsa peeneks vajutada, kohutav must tomu on järgi. Liigub muidu normaalselt, õli ei võta, käivitub kenasti, rõhuleket kiirendades kõrvaga kuulda pole... Mis kõige tõenäolisem põhjus võib olla ? Väidetavalt chipitud, kuigi minek on persedüno järgi sama, mis tavalisel... Ehk mingi möga chip ning kütus ja õhk pole kooskõlas ? EGR jama?
730 disla 135kw tossab ilgelt musta, kui isegi mitte täitsa peeneks vajutada, kohutav must tomu on järgi. Liigub muidu normaalselt, õli ei võta, käivitub kenasti, rõhuleket kiirendades kõrvaga kuulda pole... Mis kõige tõenäolisem põhjus võib olla ? Väidetavalt chipitud, kuigi minek on persedüno järgi sama, mis tavalisel... Ehk mingi möga chip ning kütus ja õhk pole kooskõlas ? EGR jama?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaata cooleri radikas üle... oli ühe mersuga sama teema.
karl1 kirjutas:Vast sobib siia ka:
730 disla 135kw tossab ilgelt musta, kui isegi mitte täitsa peeneks vajutada, kohutav must tomu on järgi. Liigub muidu normaalselt, õli ei võta, käivitub kenasti, rõhuleket kiirendades kõrvaga kuulda pole... Mis kõige tõenäolisem põhjus võib olla ? Väidetavalt chipitud, kuigi minek on persedüno järgi sama, mis tavalisel... Ehk mingi möga chip ning kütus ja õhk pole kooskõlas ? EGR jama?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks bmw 525td 85kw 1993a. manuaal.
Auto ei lähe starterist käima. Tõmban läheb käima, teen väikese tiiru jätan seisma annan startert läheb kohe käima. Mingi 2 seisn läheb pika käiamise peale käima. Ööläbi aeisab ei lähe üldse starterist käima. Olen pannud vqhele tagasivoolu klappi aga ikka ei aita. Kas viga võib olla ka kõegsurvepumba tihenditest, lasevad läbi kütted. Ja selle pärast ei taha käima minna.
Auto ei lähe starterist käima. Tõmban läheb käima, teen väikese tiiru jätan seisma annan startert läheb kohe käima. Mingi 2 seisn läheb pika käiamise peale käima. Ööläbi aeisab ei lähe üldse starterist käima. Olen pannud vqhele tagasivoolu klappi aga ikka ei aita. Kas viga võib olla ka kõegsurvepumba tihenditest, lasevad läbi kütted. Ja selle pärast ei taha käima minna.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küttesüsteem mootoriruumis lekib. Tuttav teema.
Võib vabalt ka pihustid/tagasivoolud olla.
Aga KSP leke on suurema tõenäosusega.
Kui arvad, et leket ei ole, lase küttesüsteemi kompressoriga 5 atsi sisse,
küll siis leiad lekke.
Võib vabalt ka pihustid/tagasivoolud olla.
Aga KSP leke on suurema tõenäosusega.
Kui arvad, et leket ei ole, lase küttesüsteemi kompressoriga 5 atsi sisse,
küll siis leiad lekke.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Okei tänud vastamast
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks on bmw 525 tds 1994a. probleem on selles et kui auto käib on tunda õli kärsakat, samas kui õli tase on koguaeg normis ja õli on paks(küte karterisse ei tohiks joosta).
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äkki tilgub kolle/summuti peale kkk kandist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas on võimalik et turbo kaudu lekib väljalaskesse?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Enne läbib silindrid, aga hais on hais.
Toru lahti ja vaadata.
Toru lahti ja vaadata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi öelda kas rakvere kandis keegi kõrgsurvepumpasid remondib ja mis see maksma võiks minna.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
no maksma läheb paar-kolm sotti ehk ikka
´17 4Drive
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
keegi oskab kiire vastuse anda, et kas 993 ja 994 pumba kaelad olid sama jämedad? ning 995 oli väiksem ?
Janis.
Janis.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kindlasti on sellest siin räägitud, aga olen laisk ja ei viitsi otsida küsimus selline, et mis võib viga olla, kui külmast peast läheb poole pöördega käima ja soojast peast on nimodi, et kui umbes 10s peale väljasuretamist käivitada siis läheb ka poolest pöördest. kui soojast peast seisab vähe kauem- umbes 1min, siis peab ikka natuke pikemalt käiama. Jutt küll päris ebaloogiline aga ehk saate aru
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täpselt nii.JanisH kirjutas:keegi oskab kiire vastuse anda, et kas 993 ja 994 pumba kaelad olid sama jämedad? ning 995 oli väiksem ?
Janis.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terve teema sellest jahutud, ära ole laisk.MairoM kirjutas:kindlasti on sellest siin räägitud, aga olen laisk ja ei viitsi otsida küsimus selline, et mis võib viga olla, kui külmast peast läheb poole pöördega käima ja soojast peast on nimodi, et kui umbes 10s peale väljasuretamist käivitada siis läheb ka poolest pöördest. kui soojast peast seisab vähe kauem- umbes 1min, siis peab ikka natuke pikemalt käiama. Jutt küll päris ebaloogiline aga ehk saate aru
-
- Klubiliige
- Postitusi: 99
- Liitunud: 16.10.2014 21:32 54
- Peamine sõiduk: BMW 525td BMW 730D
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kuna tagasivool lekib ja piduritorud ka üsna õhtal, siis plaanis vahetada kogu põhjaalune toru süsteem ja ühtlasi ka nivoo värk maha kakkuda.Kas kütte torudeks sobib tavaline 10mm vasktoru? tagasivoolu ja pealevoolu torud peaksid olema erineva mõõduga? Ehk on keegi teinud ja oskab öelda umbkaudsed toru mõõdud?
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millest pöörded võivad kõikuma jääda?
Vahest kui anda pikemalt kõvemat vajutamist või natuke äkilisemat sõitu, langevad pöörded tühikäiguks alla ja hakkavad kõikuma, umbes -50rpmi
Vahest kui anda pikemalt kõvemat vajutamist või natuke äkilisemat sõitu, langevad pöörded tühikäiguks alla ja hakkavad kõikuma, umbes -50rpmi
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kulunud kõrgsurvepumba elektrooniline osa, endal sama teema.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,
Probleem siis selline et sai ette võetud mootorivahetus. Mootor mis peale läks ei tõmba kütet pihustiteni ja ei käivitu ( ennem maha võtmist töötas ilusti ). Vana mootori ajuga ajab ilusti kütte kõrgsurvepumbani aga sealt edasi ei lähe (pihusti tuli põleb armatuuris) . Uue mootori ajuga ei võta paagipumpa järgi ja ei löö kütet ülesse aga pihusti tuli armatuuris ei põle. Vana mootor oli 2,5td ilma intercoolerita, Uus mootor mingi ümber tehtud: egr väljalaskest ära lõigatud ja kinni keevitatud, paigaldatud oli evry-mod. Vana auto oli ka paberite järgi 2,5td 85kw aga oli paigatud volvo intercooler.
Doonor mille pealt mootor tuli, sellel oli mingi immo ka paigaldatud. Sõber arvas et see mingi kodukootud ja ei tohiks midagi lugeda. Toimis ta nii et süüte sisse pannes hakkas pihusti tuli põlema, siis pidi punast nuppu vajutama, tuli kustus ära ja käis eelsüüde ning sai käivitada. Kui lülitit ei vajutanud siis oli tühja käiamine.
Selline lüliti
ja jooksis mingisse musta junni mis oli oma korda mingite juhtmetega ühendatud.
1. Vana mootoriaju
2. uue mootriaju
Sai tõmmatud ja starterist proovitud mitu korda aga ei midagi. Ei luba ka mitte üks pauk.
Probleem siis selline et sai ette võetud mootorivahetus. Mootor mis peale läks ei tõmba kütet pihustiteni ja ei käivitu ( ennem maha võtmist töötas ilusti ). Vana mootori ajuga ajab ilusti kütte kõrgsurvepumbani aga sealt edasi ei lähe (pihusti tuli põleb armatuuris) . Uue mootori ajuga ei võta paagipumpa järgi ja ei löö kütet ülesse aga pihusti tuli armatuuris ei põle. Vana mootor oli 2,5td ilma intercoolerita, Uus mootor mingi ümber tehtud: egr väljalaskest ära lõigatud ja kinni keevitatud, paigaldatud oli evry-mod. Vana auto oli ka paberite järgi 2,5td 85kw aga oli paigatud volvo intercooler.
Doonor mille pealt mootor tuli, sellel oli mingi immo ka paigaldatud. Sõber arvas et see mingi kodukootud ja ei tohiks midagi lugeda. Toimis ta nii et süüte sisse pannes hakkas pihusti tuli põlema, siis pidi punast nuppu vajutama, tuli kustus ära ja käis eelsüüde ning sai käivitada. Kui lülitit ei vajutanud siis oli tühja käiamine.
Selline lüliti
ja jooksis mingisse musta junni mis oli oma korda mingite juhtmetega ühendatud.
1. Vana mootoriaju
2. uue mootriaju
Sai tõmmatud ja starterist proovitud mitu korda aga ei midagi. Ei luba ka mitte üks pauk.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vana (mille peale mootor läks) on 93 vinkoodi järgi aga arki passis 94 algus ja uus on passis 27.01.1995( see mille pealt mootor tuli, ei tea kas on originaal motost ümber ehitatud.).
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas mu mälu petab v on juba tegu immoga 1995 masina puhul...targemad võivad kinnitada v lükata ümber
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
1995 alates on immo juba esindatud. Kõrgsurvepumba kaane järgi saad ka vaadata, kui kütuse pealevool on küljepealt siis tegu induktiivsuse peal töötava elektroonikaga, see tahab saada uuema tüübi juhtmestiku, immo plokke, võtit.
Kõige lihtsam on sul võtta vana pealt kõrgsurvepumba elektroonika ning aju, ning vahetatud mootorile paigaldada.
Kõige lihtsam on sul võtta vana pealt kõrgsurvepumba elektroonika ning aju, ning vahetatud mootorile paigaldada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist.
Autoks siis 97.a 525TDS. Mure selline, et vahepeal käiguvahetuse ajal sureb masin välja. Tähele olen pannud et mida aeg edasi , seda rohkem hakkab jamama. Ja seda just esimeselt teisele vahetades ja on jamanud ka vahetades teiselt kolmandale , aga siis välja pole surnud , vaid lihtsalt võtab hingest kinni.
Kui esimeselt teisele vahetada , siis igakord välja ei sure. Mõnikord on täiesti probleemi vaba ja kõik sujuv. Just endale jääb selline mulje et korraks tekiks kütte puudus ehk , aga kuidas just käiguvahetus seda mõjutada saab , ei tea. Ja ka peale väljasuremist ja kohe paugust käima. Mõnikord annab ka ära päästa välja suremist ja seda siis kui sidur alla vajutada ja gaasiga mängima hakata.
Iseenesest masinal kõik mahlad ja filtrid vahetatud.
Ehk oskab keegi mingit nõu anda. Enda mäletamist mööda veakoodi sisse ei jätnud :/
Autoks siis 97.a 525TDS. Mure selline, et vahepeal käiguvahetuse ajal sureb masin välja. Tähele olen pannud et mida aeg edasi , seda rohkem hakkab jamama. Ja seda just esimeselt teisele vahetades ja on jamanud ka vahetades teiselt kolmandale , aga siis välja pole surnud , vaid lihtsalt võtab hingest kinni.
Kui esimeselt teisele vahetada , siis igakord välja ei sure. Mõnikord on täiesti probleemi vaba ja kõik sujuv. Just endale jääb selline mulje et korraks tekiks kütte puudus ehk , aga kuidas just käiguvahetus seda mõjutada saab , ei tea. Ja ka peale väljasuremist ja kohe paugust käima. Mõnikord annab ka ära päästa välja suremist ja seda siis kui sidur alla vajutada ja gaasiga mängima hakata.
Iseenesest masinal kõik mahlad ja filtrid vahetatud.
Ehk oskab keegi mingit nõu anda. Enda mäletamist mööda veakoodi sisse ei jätnud :/