525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Suure tõenäosusega on probleem KSP peaga.
Võibolla piisab ajutise remondina küttekoguse tõstmine/tühipöörete tõstmine.
Võibolla piisab ajutise remondina küttekoguse tõstmine/tühipöörete tõstmine.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Just proovisin ka nii, et auto käis kohapeal mingi 2min ja andain pöördeid 1500rpm ja suri välja lihtsalt...
Kuidas pöördeid v küttekogugst tõsta, teistele seadmetele halba ei tee?
Kuidas pöördeid v küttekogugst tõsta, teistele seadmetele halba ei tee?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere!
Mure selline, et sai ostetud e34 tds-ile remonditud kõrgsurvepump, kõik ilus tore, käivitub ilusti, kuid tühikäiku pole. Pöördes käib ilusti, aga nii kui gaasi lahti lased siis sureb välja ja käima läheb pika käiamise peale. Äkki keegi siit foorumist oskab aidata? Enne pumba vahetust oli tühikäik korras, olgugi, et kulunud pumba tõttu pöörded lainetasid.
Mure selline, et sai ostetud e34 tds-ile remonditud kõrgsurvepump, kõik ilus tore, käivitub ilusti, kuid tühikäiku pole. Pöördes käib ilusti, aga nii kui gaasi lahti lased siis sureb välja ja käima läheb pika käiamise peale. Äkki keegi siit foorumist oskab aidata? Enne pumba vahetust oli tühikäik korras, olgugi, et kulunud pumba tõttu pöörded lainetasid.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist mure siis järgmine kuna sidur õhtul ja tundub, et survelaager ka juba kuna väristrab pedaali vähe siis küsiks pakkumist siin kes TDS-idega tegeleb.
Oleks soov siis panna 3.0d sidurikorv, pidurimeistri katted sidurikettale + survelaager uus.
Ja lisaks vahetada kõrgsurvepumba elektroonika osa, korras pumbapea olemas.
Toon auto teile kõrgsurvepump minupoolt ja kõik muu teie poolt.
Või list asjadega mis täpsemalt vaja sebin asjad ise ja siis jääb töö hind.
+ kui võimalik siis ka chippida
Hind PS.
Oleks soov siis panna 3.0d sidurikorv, pidurimeistri katted sidurikettale + survelaager uus.
Ja lisaks vahetada kõrgsurvepumba elektroonika osa, korras pumbapea olemas.
Toon auto teile kõrgsurvepump minupoolt ja kõik muu teie poolt.
Või list asjadega mis täpsemalt vaja sebin asjad ise ja siis jääb töö hind.
+ kui võimalik siis ka chippida
Hind PS.
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure siis 2.4td mootoriga.
Mootor täiesti jõuetu, 0-100km/h minekut tuleb tõesti mõõta kaldendriga. Juhtpihustil on takistus üle normaalse, kas see mängib sellist rolli? Käima muidu läheb igast asendist laksust. Olgu väljas 20 kraadi külma/sooja. Olen proovinud, kui sisselaske kollektoril oleva anduri tagant juhe ära võtta, siis pöörded tõusevad 1.3k peale, ning siis masin käib edasi, nagu käima peab. See andur ise on mingi õhu temp. andur, olen vahetanud neid andureid ja muutunud ei ole midagi. Äkki keegi oskab öelda, kustkohast viga otsida?
terv, ennokas
Mootor täiesti jõuetu, 0-100km/h minekut tuleb tõesti mõõta kaldendriga. Juhtpihustil on takistus üle normaalse, kas see mängib sellist rolli? Käima muidu läheb igast asendist laksust. Olgu väljas 20 kraadi külma/sooja. Olen proovinud, kui sisselaske kollektoril oleva anduri tagant juhe ära võtta, siis pöörded tõusevad 1.3k peale, ning siis masin käib edasi, nagu käima peab. See andur ise on mingi õhu temp. andur, olen vahetanud neid andureid ja muutunud ei ole midagi. Äkki keegi oskab öelda, kustkohast viga otsida?
terv, ennokas
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e39 525tds. Arvuti loeb välja "needle motion sensor" vea, armatuur kirjutab, et "injection system" või midagi sellist. Käivitub väga halvasti, külmast peast pean 3 korda eelsüüdet andma siis läheb käima alles nii nagu peaks.
Vahetasin juhtpihusti ära kuna takistus oli vist vale aga viga ära ei kadunud.
Vahetasin juhtpihusti ära kuna takistus oli vist vale aga viga ära ei kadunud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas nüüd on siis õige takistus?
KSP peaga tundub olema probleem.
Või on liiga piirajasse ajatud ajastus.
KSP peaga tundub olema probleem.
Või on liiga piirajasse ajatud ajastus.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jah nüüd on korralik pihusti peal ja takistuse mõõtsin ka üle, oli korras.
Tujurikkuja näitab 90ga sõites 6l asemel 2, ehk natuke on seda vist peale löödud aga ei tohiks hullu olla.
Autot pestes huvipärast lasin pumba peale korralikult külma vett aga samamoodi käivitus.
Eks tuleb ksp vahetus ette võtta arvatavasti.
Tujurikkuja näitab 90ga sõites 6l asemel 2, ehk natuke on seda vist peale löödud aga ei tohiks hullu olla.
Autot pestes huvipärast lasin pumba peale korralikult külma vett aga samamoodi käivitus.
Eks tuleb ksp vahetus ette võtta arvatavasti.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
1-2 liitrit mööda näitamine on selline "norm" kui pumpa on "veidi paremaks keeratud", niiöelda.
Nagu ma ütlesin, et kui sul 300% mööda näitab, siis on asjad nii võsas, et arvatavasti see
põhjustabki probleeme.
Enne vahetust võiks proovida natuke timmida. Võibolla oligi tuimalt peale polditud, teadmata, et
tegemist on peentööga.
"uut" KSP-d nüüd väga lihtalt ei leia.
Nagu ma ütlesin, et kui sul 300% mööda näitab, siis on asjad nii võsas, et arvatavasti see
põhjustabki probleeme.
Enne vahetust võiks proovida natuke timmida. Võibolla oligi tuimalt peale polditud, teadmata, et
tegemist on peentööga.
"uut" KSP-d nüüd väga lihtalt ei leia.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui on natukene peale löödud siis näitab ainult pool kuni liiter reaalsusest vähemaks. Kui näit on aga 2 peaks asi väga paigast ära olema. Kas tühikäigul käib normaalselt?h.m.m kirjutas:Jah nüüd on korralik pihusti peal ja takistuse mõõtsin ka üle, oli korras.
Tujurikkuja näitab 90ga sõites 6l asemel 2, ehk natuke on seda vist peale löödud aga ei tohiks hullu olla.
Autot pestes huvipärast lasin pumba peale korralikult külma vett aga samamoodi käivitus.
Eks tuleb ksp vahetus ette võtta arvatavasti.
Vähemaks koputamine on reaalselt 0,5mm värk. Ehk väga raske, kuia rvutit ligi pole, bemmi puhul.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Paigas või mitte aga käivitus on ikka pikk. Olen kursis jah pumba reguleerimisega aga asi pole selles.
Ksp vajab värskendust ja ei midagi muud.
Ksp vajab värskendust ja ei midagi muud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Igaljuhul täna sai töösooja mootoriga proovitud nii, et 3x lasin sellel paagipumbal töötada ja siis läks paugust kohe käima, sama on ka siis külma mootoriga. Milles võib probleem olla ? Kapotiall uued pihusti voolikud kõik ja peale ja tagasivool läbipaistev, seal mingit õhku vahel pole.
Kontrollisin paagi filtri ka ära, oli puhas.
Kontrollisin paagi filtri ka ära, oli puhas.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pihustie tagasivoolude vahetamisel sai vb pihusti otstes olevad väljundid viga, vaata kas pihusti ümbert märg. Kui jah, siis väljundil mõra sees, ning sealt lekib õhk vahele.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Igatahes nüüd ei lähe külmalt ega ka soojalt käima, arvuti veakoode ei näita, kui käima läheb siis tagasivoolust hästi vähe jookseb õhku läbi (see ei tohiks lugeda ju ?? ) . Ma ostsin juba uued pumba tihendid kah ära vaatab mis saab ja uued eelsüüteküünlad.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kindlasti loeb.h.m.m kirjutas:(see ei tohiks lugeda ju ?? )
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Igasugune õhk kytusesyateemis on pahasti
Life is to fast to drive that slow.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täpselt selline tundubki see, et kui seisab siis lihtalt kütus vajuks nagu täiesti maha. Aga seda õhku tuleb sealt lihtsalt nii vähe ja pihustid, ksp on täiesti kuiv. Vahepeal läheb väga hästi käima ja siis teinekord võibki seda võtit keerama jääda.
Kergem vist kuskile parandusse viia.
Kergem vist kuskile parandusse viia.
Viimati muutis h.m.m, 22.06.2015 09:31 57, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma leidsin oma küttesüsteemi lekke õhukompressori abil.
Paagi kandis tagasivoolu tegin pimedaks poldi ja klambriga,
juurdevoolu ühendasid kompressoriga ja lasin mingi 5 atsi sisse.
Vot siis hakkas küll mootoriruum vesistama. Üks KSP tihend oli tuksis.
Nüüd kui enam ei leki, ei ole ka kütuse tagasivalgumist.
Igasugused tagasivooluklapid on naljanumber.
Autol on kõik vajalik juba olemas.
Paagi kandis tagasivoolu tegin pimedaks poldi ja klambriga,
juurdevoolu ühendasid kompressoriga ja lasin mingi 5 atsi sisse.
Vot siis hakkas küll mootoriruum vesistama. Üks KSP tihend oli tuksis.
Nüüd kui enam ei leki, ei ole ka kütuse tagasivalgumist.
Igasugused tagasivooluklapid on naljanumber.
Autol on kõik vajalik juba olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sellepärast ongi kuiv, et kütus mitte ei tule välja, vaid õhk läheb siis sisse pigem. Anywey, paranda oma "õhuleke" ja siis kontrolli olukorda.h.m.m kirjutas:kütus vajuks nagu täiesti maha. Aga seda õhku tuleb sealt lihtsalt nii vähe ja pihustid, ksp on täiesti kuiv.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist! Masinaks 525tds 105kw. Viga selles et söidu ajal viskab aegajalt pölema DDE tule ehk eelsüüte tule ja hakkab turtsuma ja hetkeks siis ka mingi imelik lagin sees. Koha peal käib ilusti ja siis vahest harva teeb mingi turtsatuse. Milles vöib viga olla ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui peapihustiga probleeme ei ole, siis KSP kaane või pigem pritsenurga regulliga probleem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga kuidas ära tunda et viga on peapihustis ? Ja mis reguleerib pritsenurka ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Peapihustit saab multimeetriga mõõta. .
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
92 aasta TDS.
Soe käivitus on lootusetu. Viimasel ajal ei taha enam külmalt ka esimesest korrast käima minna. Käima panna tahad siis esimesed paar pööret on nii vaevaliselt ja siis viskab pöörded 3000 peale ja kukub lõpuks 0 aga käima ei lähe. Teise käivitus korraga läheb käima.
Soe käivitus on lootusetu. Viimasel ajal ei taha enam külmalt ka esimesest korrast käima minna. Käima panna tahad siis esimesed paar pööret on nii vaevaliselt ja siis viskab pöörded 3000 peale ja kukub lõpuks 0 aga käima ei lähe. Teise käivitus korraga läheb käima.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Seda ma tean isegi. Aga miks need pöörded sedasi ülesse hüppavad järsku ja siis nulli lähevad? Ja need esimesed aeglased tiirud mootoril võib väsinud starteri kaela ajada?Riivo kirjutas:tyypviga..KSP
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
juhtpihusti vahel lekib meeletult kütust, aru ei saagi hetkel, kas nüüd tuleb juhtme vahelt või siis seibi.. kas keegi pärnus remondib ka seda juhtpihustit ?
Autoks 105kw E34
Autoks 105kw E34
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Juhtme vahelt tuleb. Tõmba kiht kuumakindlat silikooni peale. ja jääb pidama.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega