525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii probleem e36 2.5tdsiga.. käivitub ainult tõmmates. Võtmest võibki ketrama jääda.
Varem oli probleem pumbaga, soojalt tahtis pikka käivitust saada. Käima saades jõud puudub ja tagant sinine suits väljas ja tahab välja surra kui gaasi lahti lasen. Pihustid võtsin maha ja tundusid korralikud olevat.
Kui kollektor maas siis silindritest suitsu ei aja. Pihustid maha võtsin siis oli pihusti aukudes mingi raua puru...ei kujuta ettegi millest see rauapuru tingitud võiks olla?? Või keegi oskab pakkuda mis võiks viga olla. Ehk andis KSP täiesti otsad? Kindlasti lihtsam on lahti kakkuda aga hetkel teen lihtsalt natukene eeltööd.
Video- " onclick="window.open(this.href);return false;
Varem oli probleem pumbaga, soojalt tahtis pikka käivitust saada. Käima saades jõud puudub ja tagant sinine suits väljas ja tahab välja surra kui gaasi lahti lasen. Pihustid võtsin maha ja tundusid korralikud olevat.
Kui kollektor maas siis silindritest suitsu ei aja. Pihustid maha võtsin siis oli pihusti aukudes mingi raua puru...ei kujuta ettegi millest see rauapuru tingitud võiks olla?? Või keegi oskab pakkuda mis võiks viga olla. Ehk andis KSP täiesti otsad? Kindlasti lihtsam on lahti kakkuda aga hetkel teen lihtsalt natukene eeltööd.
Video- " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
@JanisH
Metalli puru võis tekkida pihustite maha keeramisel kui pihustivõti hõõrus vastu kollektorit.
Esimese asjana võid proovida pumba kaant liigutada salongipoole vähehaaval, kui sellega asi ei parane siis ilmselt nukkvõll pumba suhtes täitsa vale.
Metalli puru võis tekkida pihustite maha keeramisel kui pihustivõti hõõrus vastu kollektorit.
Esimese asjana võid proovida pumba kaant liigutada salongipoole vähehaaval, kui sellega asi ei parane siis ilmselt nukkvõll pumba suhtes täitsa vale.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Okei eks katsetan ja proovin.Pandicted kirjutas:@JanisH
Metalli puru võis tekkida pihustite maha keeramisel kui pihustivõti hõõrus vastu kollektorit.
Esimese asjana võid proovida pumba kaant liigutada salongipoole vähehaaval, kui sellega asi ei parane siis ilmselt nukkvõll pumba suhtes täitsa vale.
AGA mis põhjustab selle et nukkvõll valeks läheb või kuidas see võimalik on?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
[quote="JanisH"
AGA mis põhjustab selle et nukkvõll valeks läheb või kuidas see võimalik on? [/quote]
Välja veninud kett näiteks.
AGA mis põhjustab selle et nukkvõll valeks läheb või kuidas see võimalik on? [/quote]
Välja veninud kett näiteks.
Süda on BMW.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vahetasin siiski pumba ära.. panin meh.pumba peale ja masin korras jälle!
Tänud kes viitsisid sõna võtta!
Tänud kes viitsisid sõna võtta!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto e39 525tds 105kw. Probleem selline et juhtpihusti juhtmeid ei saa ühendada, sest siis hakkab masin kohe igast vigureid tegema puterdama jne. Asi algas nii et pump oli paigast ja pandi paika. Köik toimis ka koos juhtpihusti juhtmetega . Aga kolektorit peale keerates keerasin juhtpihusti juhtmed kolektori vahele pooleks kogemata. Ja nüüd kui juhtmed uuesti ühendada siis jama. Aga kui juhtmed lahti käib ilusti. Armatuuris pöleb terveaeg ka DDE tuli.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pihusti juhe lühises äkki. Kontrolli multimeetriga takistust. peaks olema vahemikus 90-110 oomi, kui mõõta autodata järgi mootori aju pistikust.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus kohas nad siis vöivad lühises olla ? DDE pöleb aint siis kui juhtmed lahti aga kui juhtmed koos siis DDE vilgub aegajalt ja mootor jaurab.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sa tõmbasid juhtme kuskilt keskelt puruks ja lappisid ära aga vb on pihusti sees ka juhe lühises.. või paradnasid kehvalt.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidas ma kontrollin pihusti seest ja kuidas ta vöis seest järsku lühisesse minna ?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
loll oled?
iSE KIRJUTASID ET TEGID JUHTME KATKI!
Ütlesin kuidas kontrollida, kui aru ei saa, unusta autod ära.
iSE KIRJUTASID ET TEGID JUHTME KATKI!
Ütlesin kuidas kontrollida, kui aru ei saa, unusta autod ära.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
160 takistus :/ ja edasi ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui oled sepp siis teed pihusti korda. Kui ei ole sepp, siis muretse teine pihusti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pihusti vahetatud ja asi korras
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist, selline mure et sai 1994 aasta tdsle, millel oli enne 993 lõpuga pump ja siis immo ajus, pandud peale koos mootorijuhtmestiku ja ajudega 1995 aasta mootor, 994 pump, immo on eraldi juhtmestikuga, nüüd ei käivitu, arvatavasti on mingi immoga seoses jama nüüd...
see orig, immo juhtmestik jookseb kogu suurde punti, kohe üldse ei viitsi kogu juhtmestiku nüüd vahetama ka hakata....
Küsimus on selline et kas nüüd on ainuke võimalus immo välja kodeerida või on mingi muu võimalus ka ?
see orig, immo juhtmestik jookseb kogu suurde punti, kohe üldse ei viitsi kogu juhtmestiku nüüd vahetama ka hakata....
Küsimus on selline et kas nüüd on ainuke võimalus immo välja kodeerida või on mingi muu võimalus ka ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kes Harjumaal 94a TDS-i pihustid ja pumba ylevaataks. Juhtpihusti lekib ja soojalt tahab natuke starterit saada.
Siim
Siim
+372 53482016
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere.
Tegin tdsile pumba vahetuse ja kinni keerates keerasin keti vist paar hammast üle.
Igal juhul enam ei käivitu aga muret teeb see et mootori käijamisel hoopis teine hääl.
Kaas on võimalik et ksp otsamutrit kinni keerates keerasin nuka ja väntvõlli vahelise keti üle?
Oskab keegi öelda kuidas ma nüüd kontrollida saan kumma keti ma üle keerasin?
Ette tänades
Tegin tdsile pumba vahetuse ja kinni keerates keerasin keti vist paar hammast üle.
Igal juhul enam ei käivitu aga muret teeb see et mootori käijamisel hoopis teine hääl.
Kaas on võimalik et ksp otsamutrit kinni keerates keerasin nuka ja väntvõlli vahelise keti üle?
Oskab keegi öelda kuidas ma nüüd kontrollida saan kumma keti ma üle keerasin?
Ette tänades
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äärimiselt vähetõenäoline, et ketti üle keerasid. Selline asi on sisuliselt võimatu, kui sul just tallad vms puruks polnud. Aga kui sul oli alles poolkuu ksp võlli otsas ja sa seda õigesti ei lokaliseerinud hammasrattasse, siis sellele võisid küll korralikult haiget teha. Imelik heli. Kui sa käijasid nüüd ilma sisselaske kollektorita, siis ongi teistsugune heli. Kõrgsuve pumpa vahetades(kõrgsurve torusid lahti ühenamise) järel tuleb autot umbes 1minut käijata, ennem kui elumärke näitama hakkab.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pool kuu paigas, peale seda võtsin veel korra pumba maha ise ka arvates et võlli poolkuu paigast ära ja uuesti pumpa peale pannes kontrollisin veel üle kas ikka läks uuesti paika.
Enne käijamist lasin pihusti otstes kütuse torud vähe lahti kuni käijates kütet pritsima hakkas ja siis kinni tagasi. peale seda sai starterit päris pikalt anda aga ei mingeid elumärke.
sisselaske kollektor oli käiamise ajal peal.
Heli umbes selline nagu oleks klapid vähe lahti, et ei teki õiget kompresiooni.
Enne käijamist lasin pihusti otstes kütuse torud vähe lahti kuni käijates kütet pritsima hakkas ja siis kinni tagasi. peale seda sai starterit päris pikalt anda aga ei mingeid elumärke.
sisselaske kollektor oli käiamise ajal peal.
Heli umbes selline nagu oleks klapid vähe lahti, et ei teki õiget kompresiooni.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem selline, et e39 105kw kohapeal tossab jubedalt, kui gaasitada ja piitsa anda, siis enam ei viska valget suitsu, äsja sai tehtud ka õlivahetus 5w30, minek kadunud ei ole, läheb edasi reipalt. Kui kaanetihend läbi, siis peaks kohapeal töötades keema ka minema? Homme kontrollin jahutusvedeliku ka hommikul kohe ära.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Magus valge toss?
Jahutusvedelik lekib.
Jahutusvedelik lekib.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei tunne küll nagu magusat lõhna, lasin naisel ka nuusutada, et ehk ta tunneb, ei saanud tema ka magusat lõhna ninna, peale õlivahetust hakkas see pihta( vana õli oli ikka musta värvi, ei tundunud hallikas, vaevalt et liiga palju sai pandud, (6,5l), sellest ei tohiks nii palju visata valget välja?. Samas juhtpihusti ka lekib mingil määral( võib viga ka seal peituda?)arnis kirjutas:Magus valge toss?
Jahutusvedelik lekib.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oeh. Sõidad autoga mis lihtsalt lekib? Ja see on siis okei?
Ja TDSi käib *W40 paremini, eriti kui sportlikumalt sõita sellega.
Paisupaagil tee "kummikindakatse".
Ja TDSi käib *W40 paremini, eriti kui sportlikumalt sõita sellega.
Paisupaagil tee "kummikindakatse".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pöördun oma murega siia loodan, et keegi pikka viha ei pea.
Mure selline, et manuaal 525tds 105kw e39 touring 98a jõnksutab 40-50kmh vahel kolmanda käiguga ja vahest ka 65-70kmh. Ehk keegi oskab pakkuda mis võib veaks olla? Jõnksutamine toimub siis kui minna rahulikult aga kui talda anda pole probleemi.
Kas võib olla, et pihustid hakkavad otsa saama või võib olla paagipumba sõel umbes(samassiis peaks nagu koguaeg pooma)?!
Ettetänades Gert
Mure selline, et manuaal 525tds 105kw e39 touring 98a jõnksutab 40-50kmh vahel kolmanda käiguga ja vahest ka 65-70kmh. Ehk keegi oskab pakkuda mis võib veaks olla? Jõnksutamine toimub siis kui minna rahulikult aga kui talda anda pole probleemi.
Kas võib olla, et pihustid hakkavad otsa saama või võib olla paagipumba sõel umbes(samassiis peaks nagu koguaeg pooma)?!
Ettetänades Gert
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võib oletada, et mingi teema KSP peaga või küttekoguse regulaatoriga KSP küljes.
Arvuti mingeid vigu annab?
Arvuti mingeid vigu annab?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei ole jõudnud arvutit taha panna kuna auto alles teist päeva käes aga lähi ajal üritan ära käia diagnostis.arnis kirjutas:Võib oletada, et mingi teema KSP peaga või küttekoguse regulaatoriga KSP küljes.
Arvuti mingeid vigu annab?
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Loen et Pärnus oled. Vaata, et sa lolliks ennast ei maksa "diagnostis" käimise eest.
Sellise teenuse eest tuleks maksta 10-20€, eriti kui keegi katsesõite ei tee.
Uuri palju maksab ja saada kukele 50€-se "diagnostid".
Sellise teenuse eest tuleks maksta 10-20€, eriti kui keegi katsesõite ei tee.
Uuri palju maksab ja saada kukele 50€-se "diagnostid".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi kaasa rääkida, kas pumva vahetusega on võimalik vända ja nuka vaheline kett üle keerata või keerasin pumba ja nuka vahelise keti üle?orx kirjutas:pool kuu paigas, peale seda võtsin veel korra pumba maha ise ka arvates et võlli poolkuu paigast ära ja uuesti pumpa peale pannes kontrollisin veel üle kas ikka läks uuesti paika.
Enne käijamist lasin pihusti otstes kütuse torud vähe lahti kuni käijates kütet pritsima hakkas ja siis kinni tagasi. peale seda sai starterit päris pikalt anda aga ei mingeid elumärke.
sisselaske kollektor oli käiamise ajal peal.
Heli umbes selline nagu oleks klapid vähe lahti, et ei teki õiget kompresiooni.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kaks ketti on M51 mootoril.
1) on nukvõlli ja ksp vaheline.
2) on ksp ja väntvõlli vaheline.
Kui pumba vahetus teostati valede võtetega, siis ei saa välistada, et midagi nihkus paigast.
1) on nukvõlli ja ksp vaheline.
2) on ksp ja väntvõlli vaheline.
Kui pumba vahetus teostati valede võtetega, siis ei saa välistada, et midagi nihkus paigast.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere, probleemiks nagu ikka, soojalt pikk käivitus, kuid tekkis küsimus, kas viga võib olla ka pumba elektroonikas, mitte plunseris? Soojalt peale seisma jätmist kohe käima pannes läheb ilusti, mõne aja möödudes paari sekundiga. Sai proovitud ka külma vett peale valada, ei saanud aru, et oleks paremini käima läinud.