525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Leboloom
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.12.2014 23:47 34
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leboloom »

Tere,

Ründan ka enda murega.
Autoks 94'TDS Touring 00'a mootoriga.
Nimelt mõni päev tagasi sai paigaldatud uus rihm seoses roolivõimu kinnituste järjekordse purunemisega.
Nii kui rihm lahkus jätsin masina esimesel võimalusel seisma. Loogiline ju :D
Peale selle puhastasin ära ka karterituulutuse metallfiltri(karukeele taoline) ja vahetasin ära lekkivad sisselaske tihendid.

Täna masin oluliselt uimasem. Kui enne näitas reaalk.kulu 5ndaga 100km/h pealt kiirendades kohati 25l/100,
siis täna ei lähe enam üle 12l/100. Paigaldatud on ka turbo rõhukell, mis eelnevalt läks kuni 1.1bari, täna oli max rõhk 0.5-0.6 bari.
Tunne, nagu oleks vähemalt 1/3 jõudu kadunud...
Juhtpihusti ümber on loik, suht pikalt juba, veateadet annab üliharva.
Väljalaske heli on muutunud selliseks kinniseks, nagu oleks mingi asi, mis takistaks.
Katti all ei ole, ainult sirge toru kuni viimase pütini.

Lisaks sellele, diagnostiga minu auto ajusse ligi ei saa, käisin ka Jyrisoo juures, pidavat kange chip peal olema. Samuti on siin korduvalt mainitud viga, et kõvemal kiirendamisel 3-5käik ja kuni 4500rpm jääb mingil hetkel puudu jõust, hakkab nõksutama....
Kindlasti on midagi veel, mida hetkel meelde ei tule
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Alusta loiguga ja pihusti takistuse kontrollimisega.


Väga nagu ei tahaks jutustada autost, millel on juba pikalt päevad ja
tagumendist tuleb kõik otse välja. Ongi positiivne, et selline ei liikle.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Leboloom
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.12.2014 23:47 34
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leboloom »

Pigem on küsimus, et miks selline asi üleöö juhtus.
Vaatasin, et sisselaske kollesse läheb pistik, kas on tegu õhulugejaga ja kas võib viga selles olla?
Juhtpihusti takistuse katsun täna ära mõõta.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Vaata et sul juhpihusti juhe kollektori vahele ei jäänud, kui kollet kinni keerasid.
Aga lekkivate juhpihustite koha pealt, mina remondin neid ja mõned on ka ette valmistatud, kuid sellest võib privas rääkida.
Süda on BMW.
Leboloom
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.12.2014 23:47 34
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leboloom »

Nii, juhtpihusti taksitus oli 102ohmi.
Ja pihusti juures oli hoopis vana õli, mis kunagi immitses klapikambrikaane vahelt.

Mida edasi uurida?
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

90-110 oomi on normaalne
Sa kütuse filtrit oled vahetanud kunagi?
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas h.m.m »

Kontrolli seda kütusefiltri taga olevat andurit, millest jookseb voolik sisselaskekollektorisse, enamus TDS mootoritel see õlist läbi imbund ja räbal, kaktine, lapitud või üldse puudub.
Leboloom
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.12.2014 23:47 34
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leboloom »

Kütusefilter on nüüdseks vahetatud, mitte midagi ei muutunud.
Kaablid on ka terved, liigutasin pistikuid.
Täna ja homme olen Tallinnas, ehk on siin mõnda tarka, kes teab TDSi hingeelust oleks nõus asja vaatama.

Soovitage mõnd head kohta kas Tallinnas või Pärnus, kes ja kus jne saaks hakkama vea tuvastamisega.
Sann
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 20.08.2009 17:11 17

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Sann »

Turboga on kõik korras? Lõdvikud?
Leboloom
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 17.12.2014 23:47 34
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leboloom »

Jep, panin värskema turbo peale, pigem on viga elektrooniline või siis KSPs.
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

Nii on mure 2.5 e34 95a tdsi kütuse kuluga, rahulikult sõites on kütuse kulu 10L sajale mu arust see on liiga suur hetkel on Touring, aga enne seda üks auto oli sedaan ja seal oli rahulikult sõites 7L sajale kompu järgi mõlemad. Mootor on korras, pump on korras ja peale löömata käivitub soojalt külmalt väga ilusti, pimedaks tehtud aint egr ja turbo rõhku tõstetud. Millest võib tingitud olla selline kütte kulu :/ ja see on rahulikult sõites 10L sajale ise olen raske jalaga aga sõber kes mega rahulik juht sai eelmise tdsiga vapsee 6L sajale linnas tal ka sellega 10L sajale. All ka veel otsetoru ei katte reso ega pütti
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

ads285 kirjutas:Nii on mure 2.5 e34 95a tdsi kütuse kuluga, rahulikult sõites on kütuse kulu 10L sajale mu arust see on liiga suur hetkel on Touring, aga enne seda üks auto oli sedaan ja seal oli rahulikult sõites 7L sajale kompu järgi mõlemad. Mootor on korras, pump on korras ja peale löömata käivitub soojalt külmalt väga ilusti, pimedaks tehtud aint egr ja turbo rõhku tõstetud. Millest võib tingitud olla selline kütte kulu :/ ja see on rahulikult sõites 10L sajale ise olen raske jalaga aga sõber kes mega rahulik juht sai eelmise tdsiga vapsee 6L sajale linnas tal ka sellega 10L sajale. All ka veel otsetoru ei katte reso ega pütti
Kahjuks pead oma sousti nüüd ise sööma. Mõistus peab veidi probleemne olema, kui tahad
tugevalt tjuunitud auto puhul neidsamu numbreid, mida mitte tjuunitud autod ette näitavad.
Küttekulu ei dikteeri ainuüksi litraaž ja tootmisaasta, nagu sulle võib tunduda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 »

Selliseks see kulu neil läheb kui tuunid.
Mul lasi linnas üldse 12,.. sajale..automaat.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Pelgalt tõstetud turbo rõhk ja otsetoru nüüd küll kütusekulu ei tõsta. Pigem ikka alandab.
EGR ei mõjuta üldse mitte midagi v.a. seda, et mootor ei hinga enam enda peeru haisu.
Kontrolli lekkeid, et kasvõi turborõhk minema ei jookseks.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri_J »

Pelgalt tõstetud turbo rõhk ja otsetoru nüüd küll kütusekulu ei tõsta. Pigem ikka alandab.
mis nali see nüüd on
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

See nali, et turbo peale keeramisega ei suurendata kütuse kogust, kuid "parem" minek võib põhjustada seda, et gaasi enam niiväga ei tallata, mistõttu on kokkuvõttes kütusekulu väiksem. Otsetoru teeb aga heitgaaside väljumise lihtsamaks.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri_J »

sellisel tuuningul ma ei näe mõtet, aga eks igaüks teab ise mis oma autoga teeb
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

omades vana tds-i on see tuuning väga abiks, omad kogemused...muidugi ainult sellest jääb väheks aga on oluline osa siiski..uuematel muud tuuningud.
´17 4Drive
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Ise olen palju vastanud, nüüd uuriks ise maad.
Nimelt kukkus püsikas sõidu pealt ära. ABS andurid kõik töötava, kiirust ka näitab, ABS plokis veakoode pole. Mootori ajule külge minnes näitab, et püsika nuppude signaalid jõuavad auto ajuni. Kuna tegemist elektroonilise pedaaliga, siis rohkem trikke nagu olla ei tohiks, muidu sõidab toimetab ilusti nagu mingeid probleeme poleks. Vahetasin mootori aju ka ära kahtlustades mõne raja põlemist. Teisel autol hakkas minu vana ajuga püsikas ilusti tööle...
EDIT: piduripedaali andur sai ka vahetatud. Siduri oma mul polnudki, kuna kunagi oli tomatiga, töötas ka ilma selleta.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Pidurilüliti vahetus ei tähenda, et enam seda riket kunagi ei teki.

Sidurilülitit polnud, aga kas juhe väljub mootoriaju pistikust? (28. klemm vist).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... hed_parts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plokikaanel on kaks temperatuuri sensorit. Küsimus, oleks kas nad duubeldavad teineteist, või on ühel üks ja teisel teine eesmärk. Vaja oleks ühel müügipillil soekäivitus relle vahele ehitada, kuid kummale sensorile?
Süda on BMW.
Ragnar74
Huviline
Postitusi: 475
Liitunud: 10.09.2009 22:59 25

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Ragnar74 »

Nii palju kui ma mäletan, siis üks liigutab armatuuris seierit ja teiselt loeb aju oma näidu. Kumb mida tegi ei mäleta kahjuks
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kunagi vanematel keredel oli nii jah. Too millel oli üks klemm liigutas seierit.
Nüüd on 4klemmiline ja kaks neist seierile, kaks ajule.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

Salongipoole ajule mõeldud
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Danel-
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 02.08.2011 01:41 54
Asukoht: Kuusalu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Danel- »

Tere, probleem selles, et aegajalt põhja andes viskaks nagu kütte korra tagant ära või õhu vahele, hakkab plödisema ja jõud läinud sekundiks kaheks. Tds e34 rõhku tõstetud jne. Olen täheldanud, et kui auto jätta kallaku peale seisma nina üles siis tahab külmalt pikemalt käivitust, nagu õhk oleks vahel. Ehk keegi sama probleemi otsa sattunud?
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

ise vastasid...kui originaalsoftiga aju siis rõhu liigsel tõstmisel tekib fuel cut, abiks on chiptuning mis lubatud rõhupiiri tõstab...mis aga puutub kallakul parkimisega teemat siis uuri pihustite tagasivoolu voolikuid (kõiki), eeldan et neid pole kindlasti ammu vahetatud...või kui juhtub et on siis on pandud universaalvoolik ja uuesti lõhki löönud otsad ning saab õhku...enda masinal lahenes see probleem Gatesi voolikute paigaldusega.
´17 4Drive
Danel-
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 02.08.2011 01:41 54
Asukoht: Kuusalu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Danel- »

Riivo kirjutas:ise vastasid...kui originaalsoftiga aju siis rõhu liigsel tõstmisel tekib fuel cut, abiks on chiptuning mis lubatud rõhupiiri tõstab...mis aga puutub kallakul parkimisega teemat siis uuri pihustite tagasivoolu voolikuid (kõiki), eeldan et neid pole kindlasti ammu vahetatud...või kui juhtub et on siis on pandud universaalvoolik ja uuesti lõhki löönud otsad ning saab õhku...enda masinal lahenes see probleem Gatesi voolikute paigaldusega.
Arvatavasti leidsin vea üles, nimelt kõrgsurvepump on tatine. Mistagasivoolu voolikutesse puutub, need on universaalsed sitad, tuleb kindlasti välja vahetada, nii mõned korrad pidanud otsi maha lõikama.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

tatine pump tähendas mul tihendite vahetust aga käivitusprobleeme polnud
´17 4Drive
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas KristjanK »

orx kirjutas:
orx kirjutas:pool kuu paigas, peale seda võtsin veel korra pumba maha ise ka arvates et võlli poolkuu paigast ära ja uuesti pumpa peale pannes kontrollisin veel üle kas ikka läks uuesti paika.
Enne käijamist lasin pihusti otstes kütuse torud vähe lahti kuni käijates kütet pritsima hakkas ja siis kinni tagasi. peale seda sai starterit päris pikalt anda aga ei mingeid elumärke.
sisselaske kollektor oli käiamise ajal peal.
Heli umbes selline nagu oleks klapid vähe lahti, et ei teki õiget kompresiooni.
Oskab keegi kaasa rääkida, kas pumva vahetusega on võimalik vända ja nuka vaheline kett üle keerata või keerasin pumba ja nuka vahelise keti üle?
Kui sa pumpa kõigepealt mootori külge ära ei fikseerinud nende kahe mutriga, siis on täitsa reaalne, et selle keskmise hammaka tõmbas viltu ja mõni hammas käis üle.
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

Kui kett parajalt vana siis tõenäosus väga suur et kett käib üle, enda omal küll kett korralik (vahetatud) aga ei julge autot isegi suvalise käiguga kallaku peale jätta, vaid panen sisse alati selle käigu kummatpidi oht veereda, (käsipidur on veidike lahjavõitu), tdsi ülekäind ketiga juba mitmed kogemused, 1 läks kallaku peal, 2 läks pumpa vahetades, lahtikeerates keerasin üle, 3 kinnikeerates olen ka ühe paigast keerand, tänaseks päevaks on kogemused andnud juba uued töövõtted, et keti üleviskamise tõenäosus väheneks remondil. Sai soetatud ka abinõu mis ketiratast paigal hoiaks 5+ tööriist
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Vasta