525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,
Ründan ka enda murega.
Autoks 94'TDS Touring 00'a mootoriga.
Nimelt mõni päev tagasi sai paigaldatud uus rihm seoses roolivõimu kinnituste järjekordse purunemisega.
Nii kui rihm lahkus jätsin masina esimesel võimalusel seisma. Loogiline ju
Peale selle puhastasin ära ka karterituulutuse metallfiltri(karukeele taoline) ja vahetasin ära lekkivad sisselaske tihendid.
Täna masin oluliselt uimasem. Kui enne näitas reaalk.kulu 5ndaga 100km/h pealt kiirendades kohati 25l/100,
siis täna ei lähe enam üle 12l/100. Paigaldatud on ka turbo rõhukell, mis eelnevalt läks kuni 1.1bari, täna oli max rõhk 0.5-0.6 bari.
Tunne, nagu oleks vähemalt 1/3 jõudu kadunud...
Juhtpihusti ümber on loik, suht pikalt juba, veateadet annab üliharva.
Väljalaske heli on muutunud selliseks kinniseks, nagu oleks mingi asi, mis takistaks.
Katti all ei ole, ainult sirge toru kuni viimase pütini.
Lisaks sellele, diagnostiga minu auto ajusse ligi ei saa, käisin ka Jyrisoo juures, pidavat kange chip peal olema. Samuti on siin korduvalt mainitud viga, et kõvemal kiirendamisel 3-5käik ja kuni 4500rpm jääb mingil hetkel puudu jõust, hakkab nõksutama....
Kindlasti on midagi veel, mida hetkel meelde ei tule
Ründan ka enda murega.
Autoks 94'TDS Touring 00'a mootoriga.
Nimelt mõni päev tagasi sai paigaldatud uus rihm seoses roolivõimu kinnituste järjekordse purunemisega.
Nii kui rihm lahkus jätsin masina esimesel võimalusel seisma. Loogiline ju
Peale selle puhastasin ära ka karterituulutuse metallfiltri(karukeele taoline) ja vahetasin ära lekkivad sisselaske tihendid.
Täna masin oluliselt uimasem. Kui enne näitas reaalk.kulu 5ndaga 100km/h pealt kiirendades kohati 25l/100,
siis täna ei lähe enam üle 12l/100. Paigaldatud on ka turbo rõhukell, mis eelnevalt läks kuni 1.1bari, täna oli max rõhk 0.5-0.6 bari.
Tunne, nagu oleks vähemalt 1/3 jõudu kadunud...
Juhtpihusti ümber on loik, suht pikalt juba, veateadet annab üliharva.
Väljalaske heli on muutunud selliseks kinniseks, nagu oleks mingi asi, mis takistaks.
Katti all ei ole, ainult sirge toru kuni viimase pütini.
Lisaks sellele, diagnostiga minu auto ajusse ligi ei saa, käisin ka Jyrisoo juures, pidavat kange chip peal olema. Samuti on siin korduvalt mainitud viga, et kõvemal kiirendamisel 3-5käik ja kuni 4500rpm jääb mingil hetkel puudu jõust, hakkab nõksutama....
Kindlasti on midagi veel, mida hetkel meelde ei tule
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Alusta loiguga ja pihusti takistuse kontrollimisega.
Väga nagu ei tahaks jutustada autost, millel on juba pikalt päevad ja
tagumendist tuleb kõik otse välja. Ongi positiivne, et selline ei liikle.
Väga nagu ei tahaks jutustada autost, millel on juba pikalt päevad ja
tagumendist tuleb kõik otse välja. Ongi positiivne, et selline ei liikle.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pigem on küsimus, et miks selline asi üleöö juhtus.
Vaatasin, et sisselaske kollesse läheb pistik, kas on tegu õhulugejaga ja kas võib viga selles olla?
Juhtpihusti takistuse katsun täna ära mõõta.
Vaatasin, et sisselaske kollesse läheb pistik, kas on tegu õhulugejaga ja kas võib viga selles olla?
Juhtpihusti takistuse katsun täna ära mõõta.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaata et sul juhpihusti juhe kollektori vahele ei jäänud, kui kollet kinni keerasid.
Aga lekkivate juhpihustite koha pealt, mina remondin neid ja mõned on ka ette valmistatud, kuid sellest võib privas rääkida.
Aga lekkivate juhpihustite koha pealt, mina remondin neid ja mõned on ka ette valmistatud, kuid sellest võib privas rääkida.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii, juhtpihusti taksitus oli 102ohmi.
Ja pihusti juures oli hoopis vana õli, mis kunagi immitses klapikambrikaane vahelt.
Mida edasi uurida?
Ja pihusti juures oli hoopis vana õli, mis kunagi immitses klapikambrikaane vahelt.
Mida edasi uurida?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
90-110 oomi on normaalne
Sa kütuse filtrit oled vahetanud kunagi?
Sa kütuse filtrit oled vahetanud kunagi?
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli seda kütusefiltri taga olevat andurit, millest jookseb voolik sisselaskekollektorisse, enamus TDS mootoritel see õlist läbi imbund ja räbal, kaktine, lapitud või üldse puudub.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kütusefilter on nüüdseks vahetatud, mitte midagi ei muutunud.
Kaablid on ka terved, liigutasin pistikuid.
Täna ja homme olen Tallinnas, ehk on siin mõnda tarka, kes teab TDSi hingeelust oleks nõus asja vaatama.
Soovitage mõnd head kohta kas Tallinnas või Pärnus, kes ja kus jne saaks hakkama vea tuvastamisega.
Kaablid on ka terved, liigutasin pistikuid.
Täna ja homme olen Tallinnas, ehk on siin mõnda tarka, kes teab TDSi hingeelust oleks nõus asja vaatama.
Soovitage mõnd head kohta kas Tallinnas või Pärnus, kes ja kus jne saaks hakkama vea tuvastamisega.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Turboga on kõik korras? Lõdvikud?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jep, panin värskema turbo peale, pigem on viga elektrooniline või siis KSPs.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii on mure 2.5 e34 95a tdsi kütuse kuluga, rahulikult sõites on kütuse kulu 10L sajale mu arust see on liiga suur hetkel on Touring, aga enne seda üks auto oli sedaan ja seal oli rahulikult sõites 7L sajale kompu järgi mõlemad. Mootor on korras, pump on korras ja peale löömata käivitub soojalt külmalt väga ilusti, pimedaks tehtud aint egr ja turbo rõhku tõstetud. Millest võib tingitud olla selline kütte kulu :/ ja see on rahulikult sõites 10L sajale ise olen raske jalaga aga sõber kes mega rahulik juht sai eelmise tdsiga vapsee 6L sajale linnas tal ka sellega 10L sajale. All ka veel otsetoru ei katte reso ega pütti
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kahjuks pead oma sousti nüüd ise sööma. Mõistus peab veidi probleemne olema, kui tahadads285 kirjutas:Nii on mure 2.5 e34 95a tdsi kütuse kuluga, rahulikult sõites on kütuse kulu 10L sajale mu arust see on liiga suur hetkel on Touring, aga enne seda üks auto oli sedaan ja seal oli rahulikult sõites 7L sajale kompu järgi mõlemad. Mootor on korras, pump on korras ja peale löömata käivitub soojalt külmalt väga ilusti, pimedaks tehtud aint egr ja turbo rõhku tõstetud. Millest võib tingitud olla selline kütte kulu :/ ja see on rahulikult sõites 10L sajale ise olen raske jalaga aga sõber kes mega rahulik juht sai eelmise tdsiga vapsee 6L sajale linnas tal ka sellega 10L sajale. All ka veel otsetoru ei katte reso ega pütti
tugevalt tjuunitud auto puhul neidsamu numbreid, mida mitte tjuunitud autod ette näitavad.
Küttekulu ei dikteeri ainuüksi litraaž ja tootmisaasta, nagu sulle võib tunduda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selliseks see kulu neil läheb kui tuunid.
Mul lasi linnas üldse 12,.. sajale..automaat.
Mul lasi linnas üldse 12,.. sajale..automaat.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pelgalt tõstetud turbo rõhk ja otsetoru nüüd küll kütusekulu ei tõsta. Pigem ikka alandab.
EGR ei mõjuta üldse mitte midagi v.a. seda, et mootor ei hinga enam enda peeru haisu.
Kontrolli lekkeid, et kasvõi turborõhk minema ei jookseks.
EGR ei mõjuta üldse mitte midagi v.a. seda, et mootor ei hinga enam enda peeru haisu.
Kontrolli lekkeid, et kasvõi turborõhk minema ei jookseks.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mis nali see nüüd onPelgalt tõstetud turbo rõhk ja otsetoru nüüd küll kütusekulu ei tõsta. Pigem ikka alandab.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See nali, et turbo peale keeramisega ei suurendata kütuse kogust, kuid "parem" minek võib põhjustada seda, et gaasi enam niiväga ei tallata, mistõttu on kokkuvõttes kütusekulu väiksem. Otsetoru teeb aga heitgaaside väljumise lihtsamaks.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sellisel tuuningul ma ei näe mõtet, aga eks igaüks teab ise mis oma autoga teeb
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
omades vana tds-i on see tuuning väga abiks, omad kogemused...muidugi ainult sellest jääb väheks aga on oluline osa siiski..uuematel muud tuuningud.
´17 4Drive
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ise olen palju vastanud, nüüd uuriks ise maad.
Nimelt kukkus püsikas sõidu pealt ära. ABS andurid kõik töötava, kiirust ka näitab, ABS plokis veakoode pole. Mootori ajule külge minnes näitab, et püsika nuppude signaalid jõuavad auto ajuni. Kuna tegemist elektroonilise pedaaliga, siis rohkem trikke nagu olla ei tohiks, muidu sõidab toimetab ilusti nagu mingeid probleeme poleks. Vahetasin mootori aju ka ära kahtlustades mõne raja põlemist. Teisel autol hakkas minu vana ajuga püsikas ilusti tööle...
EDIT: piduripedaali andur sai ka vahetatud. Siduri oma mul polnudki, kuna kunagi oli tomatiga, töötas ka ilma selleta.
Nimelt kukkus püsikas sõidu pealt ära. ABS andurid kõik töötava, kiirust ka näitab, ABS plokis veakoode pole. Mootori ajule külge minnes näitab, et püsika nuppude signaalid jõuavad auto ajuni. Kuna tegemist elektroonilise pedaaliga, siis rohkem trikke nagu olla ei tohiks, muidu sõidab toimetab ilusti nagu mingeid probleeme poleks. Vahetasin mootori aju ka ära kahtlustades mõne raja põlemist. Teisel autol hakkas minu vana ajuga püsikas ilusti tööle...
EDIT: piduripedaali andur sai ka vahetatud. Siduri oma mul polnudki, kuna kunagi oli tomatiga, töötas ka ilma selleta.
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pidurilüliti vahetus ei tähenda, et enam seda riket kunagi ei teki.
Sidurilülitit polnud, aga kas juhe väljub mootoriaju pistikust? (28. klemm vist).
Sidurilülitit polnud, aga kas juhe väljub mootoriaju pistikust? (28. klemm vist).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... hed_parts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plokikaanel on kaks temperatuuri sensorit. Küsimus, oleks kas nad duubeldavad teineteist, või on ühel üks ja teisel teine eesmärk. Vaja oleks ühel müügipillil soekäivitus relle vahele ehitada, kuid kummale sensorile?
Plokikaanel on kaks temperatuuri sensorit. Küsimus, oleks kas nad duubeldavad teineteist, või on ühel üks ja teisel teine eesmärk. Vaja oleks ühel müügipillil soekäivitus relle vahele ehitada, kuid kummale sensorile?
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii palju kui ma mäletan, siis üks liigutab armatuuris seierit ja teiselt loeb aju oma näidu. Kumb mida tegi ei mäleta kahjuks
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kunagi vanematel keredel oli nii jah. Too millel oli üks klemm liigutas seierit.
Nüüd on 4klemmiline ja kaks neist seierile, kaks ajule.
Nüüd on 4klemmiline ja kaks neist seierile, kaks ajule.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Salongipoole ajule mõeldud
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere, probleem selles, et aegajalt põhja andes viskaks nagu kütte korra tagant ära või õhu vahele, hakkab plödisema ja jõud läinud sekundiks kaheks. Tds e34 rõhku tõstetud jne. Olen täheldanud, et kui auto jätta kallaku peale seisma nina üles siis tahab külmalt pikemalt käivitust, nagu õhk oleks vahel. Ehk keegi sama probleemi otsa sattunud?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ise vastasid...kui originaalsoftiga aju siis rõhu liigsel tõstmisel tekib fuel cut, abiks on chiptuning mis lubatud rõhupiiri tõstab...mis aga puutub kallakul parkimisega teemat siis uuri pihustite tagasivoolu voolikuid (kõiki), eeldan et neid pole kindlasti ammu vahetatud...või kui juhtub et on siis on pandud universaalvoolik ja uuesti lõhki löönud otsad ning saab õhku...enda masinal lahenes see probleem Gatesi voolikute paigaldusega.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Arvatavasti leidsin vea üles, nimelt kõrgsurvepump on tatine. Mistagasivoolu voolikutesse puutub, need on universaalsed sitad, tuleb kindlasti välja vahetada, nii mõned korrad pidanud otsi maha lõikama.Riivo kirjutas:ise vastasid...kui originaalsoftiga aju siis rõhu liigsel tõstmisel tekib fuel cut, abiks on chiptuning mis lubatud rõhupiiri tõstab...mis aga puutub kallakul parkimisega teemat siis uuri pihustite tagasivoolu voolikuid (kõiki), eeldan et neid pole kindlasti ammu vahetatud...või kui juhtub et on siis on pandud universaalvoolik ja uuesti lõhki löönud otsad ning saab õhku...enda masinal lahenes see probleem Gatesi voolikute paigaldusega.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tatine pump tähendas mul tihendite vahetust aga käivitusprobleeme polnud
´17 4Drive
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui sa pumpa kõigepealt mootori külge ära ei fikseerinud nende kahe mutriga, siis on täitsa reaalne, et selle keskmise hammaka tõmbas viltu ja mõni hammas käis üle.orx kirjutas:Oskab keegi kaasa rääkida, kas pumva vahetusega on võimalik vända ja nuka vaheline kett üle keerata või keerasin pumba ja nuka vahelise keti üle?orx kirjutas:pool kuu paigas, peale seda võtsin veel korra pumba maha ise ka arvates et võlli poolkuu paigast ära ja uuesti pumpa peale pannes kontrollisin veel üle kas ikka läks uuesti paika.
Enne käijamist lasin pihusti otstes kütuse torud vähe lahti kuni käijates kütet pritsima hakkas ja siis kinni tagasi. peale seda sai starterit päris pikalt anda aga ei mingeid elumärke.
sisselaske kollektor oli käiamise ajal peal.
Heli umbes selline nagu oleks klapid vähe lahti, et ei teki õiget kompresiooni.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui kett parajalt vana siis tõenäosus väga suur et kett käib üle, enda omal küll kett korralik (vahetatud) aga ei julge autot isegi suvalise käiguga kallaku peale jätta, vaid panen sisse alati selle käigu kummatpidi oht veereda, (käsipidur on veidike lahjavõitu), tdsi ülekäind ketiga juba mitmed kogemused, 1 läks kallaku peal, 2 läks pumpa vahetades, lahtikeerates keerasin üle, 3 kinnikeerates olen ka ühe paigast keerand, tänaseks päevaks on kogemused andnud juba uued töövõtted, et keti üleviskamise tõenäosus väheneks remondil. Sai soetatud ka abinõu mis ketiratast paigal hoiaks 5+ tööriist
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega