Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Auto 90.a Oli selline juhus, et lambist murdis ära ühe plokikaan poldi(6 sil) ja lõi tihendi läbi. Mootor kuuma ei saanud. Kohe jäin seisma. Vahetasin tihendi ja igaksjuhuks sai ka kaan lihvitud, klapid sooveldatud ja klapisääretihendid kah uued. Tagasi pannes oli surve süsteemis, isegi tühikäigul läksid voolikud kivikõvaks ja kui korgi maha keerasin ja gaasi andsin siis lhakkas vettt kohe välja ajama. Mis võib viga olla, ise arvan et äkki mootori plokis mingi mõra?? Või mingeid variante?
Siia juurde veel niipalju, et endalgi hetkel sama tõugu masina kaan maas ja kui kellelgi on teada, siis paluksin korrektset pingutusjuhendit (kraadid jõud jne)
vaja uued poldid
1. 30nm
2. 60nm
3. oota 15min
4. 75 kraadi
5. mootor tööle 25-ks minutiks
6. 90 kraadi
Järjekord:
14--10--4--2--6--8--12
11-- 7-- 5--1--3--9--13
Andmed on Autodata'st
poldid said uued ja kinni keeramine sai ka õige, aga sai kaan uuest maha võetud ja uuesti suurema survega surveststud. Selgus kurb tõsiasi kaan on ikkagi p.... Liiga palju mõresid,et keevitama hakata. Muide silmaga pole näha mitte midagi! Nüüd vaja uut kaant, poest saaks 14 000 aga kahjuks lammarist ei julge osta. Kas on äkki kellelgi garantiiga korraliku kaant?
Ailer kirjutas:poldid said uued ja kinni keeramine sai ka õige, aga sai kaan uuest maha võetud ja uuesti suurema survega surveststud. Selgus kurb tõsiasi kaan on ikkagi p.... Liiga palju mõresid,et keevitama hakata. Muide silmaga pole näha mitte midagi! Nüüd vaja uut kaant, poest saaks 14 000 aga kahjuks lammarist ei julge osta. Kas on äkki kellelgi garantiiga korraliku kaant?
Osta Sauelt Igori käest, kui ma ei eksi, siis ilma jubinateta kaan 500-1000 eeku, loomulikult seal silmaga nähtavad praod sees, aga ega see ei tähenda, et need läbi lasevad.
Endal oli kunagi 2.4 td kaanel iga silindri vahel kolm pragu ja ei mingeid probleeme, sõitis minu käes 60000 km ja minu teada sõidab see mootor tänase päevani. Kusjuures praktiliselt igal silindril oli üks pragudest nii suur, et kronsane mahtus vahele.
sai siis uus mootor ostetud, mis läheb toonoriks. Enne mootori mahavõtmist sai ikka korralikult testitud nii, et kaan paistis terve olevat. Aga kas on mõttekas kaan ka lihvida või ei. Igatahes plaanis on lasta klapid sooveldada ja sääretihendid vahetada.
Mina usun, et oleks õige lasta klapid freesida (muidugi kui spetsajlist arvab, et piisab sooveldamisest, siis ok), samas lasta ka kaan üle lihvida (vähemalt kaaneseppade juures lasta puhtaks teha).
Samas kui juba suurem tegemine käib, siis võiks üle vaadata ka klappide juhtpuksid, vajadusel asendada uutega.