E34 525TDS mehaaniline KSP
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
E34 525TDS mehaaniline KSP
Kui 525TDS peale panna 524TD mehaaniline kõrgsurvepump, mida peab modifitseerima?
Kas juhtajus peab midagi ära "petma"?
Kas juhtajus peab midagi ära "petma"?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Trossi pead gaasipedaali kylge vedama, kompuuter ja pysikas kah lõpetavad töö.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.
Vana ..995 lõpuga.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.Bimmer850 kirjutas:botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.
Vana ..995 lõpuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Kas 524TD pumba plunseri saab ümber tõsta 995 pumba sisse?JanisH kirjutas:Siis väga hea. Meh pump sobib 1:1ele külge.Bimmer850 kirjutas:botzor kirjutas:Oleneb mis pump hetkel peal on, kui 994 siis peab treima pumba ja mootori vahele ka flantsi/rõnga, sest 994 pumbal krae palju suurema läbimõõduga. Lisaks peab motoori plokil ülevalt ühe kõrva ära lõikama, sisselaske kollektoril MAP andur küljest ja võimalikult madal pime selle asemele. Rohkem vist polnudki.
Vana ..995 lõpuga.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Miks, kas plunser on suurema/väiksema läbimõõduga?Molotov51 kirjutas:Saab küll, süüdet pead veits teistmoodi vaid keerama.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E34 525TDS mehaaniline KSP
Plunser on sama, nagu pumba koodi kuues numbergi (null ehk teisisõnu 10mm) ütleb. TDSi pumbast tuleb võtta nukaplaat millel tõusu 2,05 mm (meh. pumbal tehasest 1,65).
Sõbra masinale tegime ning sättisime TDSi asendisse, tõus @ Ü.S.S. 0.85...0.95 mm. Liikus veidi nobedamalt kui oodata oskasime...
ECU ja muud elektrid jätsime külge. Püsikas enam ei toiminud aga tahhokas funkas ilusti sest see pole pumbaga kuidagi seotud.
Sõbra masinale tegime ning sättisime TDSi asendisse, tõus @ Ü.S.S. 0.85...0.95 mm. Liikus veidi nobedamalt kui oodata oskasime...
ECU ja muud elektrid jätsime külge. Püsikas enam ei toiminud aga tahhokas funkas ilusti sest see pole pumbaga kuidagi seotud.