e34 m50b20 swap m52b28

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Soov siis pealkirjas antud vahetus teha.

1)Kas m52 väljalaseke kollektor istub ilusti e34 summuti peale?
2)m52 käigukast sobib 1:1 e34 alla ?

Kui karterite vahetust teha koos õli võtturiga, kas oleks mõistlik midagi kontrollida(poltide kinniolekut) mootori seest niipalju kui saab?
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Auto kust mootor tuleb on EWS3 süsteemiga. Siin on selle pinoput:
1 : STARTER MOTOR
2 : IGNITION SWITCH - CRANK
3 : IGNITION SWITCH - INSTRUMENT PACK
4 : IMMOBILISATION CODED SIGNAL
5 : TRANSPONDER COIL
6 : PARK / NEUTRAL SIGNAL ( AUTO GEARBOX )
7 : NOT USED
8 : NOT USED
9 : GROUND ( GND - TERMINAL 31 )
10 : POWER ( +12V - TERMINAL 30 )
11 : AUXILITARY POWER
12 : TRANSPONDER COIL
13 : K-BUS

Küsimus PIN nr 13 kohta - Kas selle ühendamine on vajlik? Kui ma selle lihtsalt ripakile jätan, kas EWS hakkab blokeerima signaali ? Muidu (vist) jookseb see juhe GM3 moodulisse.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Tahtsin e39 mootorit koos kastiga peale panema hakata aga selgus, et käigukasti küljes olev ühendus ei ühildu e34 gardaani kinnitusega. Kellelgi mõnda head ideed?

Ja keda huvitab siis sumpat peab ka natuke ümber keevitama.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Ise küsin ise vastan.
Nüüdseks mootor peal ja töötab.

EWS3 PIN nr 13 võib jääda niisama rippuma, ei hakka segama.
2.8 ZF käigukast ei sobi alla, kuna kinnitus kardaani külge on suurem kui e34 oma. Vahetada neid põmst isegi vist sai, aga muttrit ei saanud siis enam kinni keerata. Panin e34 2.0 käimari alla.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

No pu**i küll ei saa seda sidurit õhtuatud. Proovisin nii alt peale pressides kui standard moel õhutades, no ei saa
On võimalik, et see kooslus ei sobi kokku lihtsalt vms ? 2,8 mootor koos oma siduri, hoorattaga jne. ning e34 2.0 kast?
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=21_0140" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas see nr 6 peaks toetuma samma kohta, kus toetub töösilindri ots ?
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas anari »

Teisele poole otsa! See survelaagri plaat kannab selle peal, et silinder saaks toimetada!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Vahetasin pedaali juures asuva silindri ära ja nüüd sain toimima. Tundub küll kuidagi väga kerge (pole muidugi pikka aega siduriga autoga sõitnud ka vb valesti meeles :D )
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Kas temp näidikut ei ole võimalik tööle saada? St m52 temp andur ei sobi e34 näidikuga kokku?
Kasutaja avatar
BlueQ
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 29.03.2015 17:45 57
Peamine sõiduk: 318 is COUPE

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas BlueQ »

M52 kaanes oli lisakoht minuteada, originaal temp anduri kõrval, ühenda sinna vabasse pessa 34 andur.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Seda lisakohta ei tohiks küll olla. Sest kui tehakse swap selliselt et kasutatakse m50 juhtmestikku (M50 on 2 temp andurit 1-ajju 2-temp näidik) siis puuritakse M52 kaande 1 auk juurde et mõelmad andurid ära mahutada.
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas anari »

M52 on ka kaks andurit aga need on lihtsalt ühte kokku viidud ja pistikusse tuleb 4 juhet! Kui e34 kaks pistikut kokku viia üheks siis saab ka m52 andurit kasutada!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

No ei saa seda sidurit siiski korralikult toimima. Kas see on võimalik, et pidurimeistrites pandi kettale liiga paksud katted?
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas anari »

Õhuta sidur ära korralikult ja vaata mis siis teeb!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas J_V »

Panid siidurikomplekti õigete osadega kokku ikka? Milles väljendub et ei saa õhutatud?
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Osad õiged ikka. Kui mõnda aega tagasi pedaali pumba ära vahetasin, siis toimis isegi, aga peale nädalast seismist jälle ei funktsioneerinud enam. Pedaal tundub väga kerge. Ja pedaali vajutades käib selline imelik kõlnks ( umbes nagu majas veetorud vahest häälitsevad). Järka nv proovin vahetada ära toru, mis tuleb pedaali pumbast allapoole.
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas anari »

oliveer kirjutas:Osad õiged ikka. Kui mõnda aega tagasi pedaali pumba ära vahetasin, siis toimis isegi, aga peale nädalast seismist jälle ei funktsioneerinud enam. Pedaal tundub väga kerge. Ja pedaali vajutades käib selline imelik kõlnks ( umbes nagu majas veetorud vahest häälitsevad). Järka nv proovin vahetada ära toru, mis tuleb pedaali pumbast allapoole.

On sul piduriõli paak ikka ilusti täis? Sidur võtab kõrgemalt õli, kui pidurid!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas J_V »

Proovi teist sidurisilindrit(kastiküljes olevat)
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

anari kirjutas:
oliveer kirjutas:Osad õiged ikka. Kui mõnda aega tagasi pedaali pumba ära vahetasin, siis toimis isegi, aga peale nädalast seismist jälle ei funktsioneerinud enam. Pedaal tundub väga kerge. Ja pedaali vajutades käib selline imelik kõlnks ( umbes nagu majas veetorud vahest häälitsevad). Järka nv proovin vahetada ära toru, mis tuleb pedaali pumbast allapoole.

On sul piduriõli paak ikka ilusti täis? Sidur võtab kõrgemalt õli, kui pidurid!
Tean, et võtab kõrgemalt. Paak ilusti täis ka.
Kasti silindri vast tellin siis uue üldse. Siis saab kindel olla, et selletaga asi ei ole kui ikka ei tööta.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Nüüdseks uued torud, pumbad, aga sidu ikka ei lahutanud. Õhutanud sitaks. Pedaal on kerge. Võtsin kasti maha, seal midagi valesti/imelikku ei olnud. Minul mõistus otsas. Pakkuge variante mis viga/kuidas korda saada.
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas J_V »

Vale sidurikorv, survelaager või silindripulk liiga lyhike.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

see on sama korv jne, mis oli peal e39 ja töötas. Survelaager uus 2.8 oma. Pulk ei saa lühike olla, kuna kui selle siduri kotta sisse lükkan siis tuleb see sinna jõuga sisse suruda.
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas anari »

Kui kõik asjad õiged on, siis on ikka nagu õhk vahel kuskil ja ei tule välja! Endal oli kunagi sama jama ühe autoga! Lõpuks sai silinder kasti küljest lahti võetud ja seda käsitsi surudes sain õhu kätte seest!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Nii nüüd asi niikaugel et sai proovitaud 2.8 käigukastiga, aga asi ikka sama ****. Komponendid nüüd pevad kõik omavahel sobima, kuna olid all ka e39 peal. Kahtlen, et õhtuamise küsimus. Siduri alla vajutan - pöörded langevad, ning ühe korra oli lausa nii et peale siduri allavajutamist käis migni imelik kolin ja mootor jäi seisma. Tagurpidi midagi ma seal pannud ei ole. Hoorattaga ei saa midagi lahti olla? (Äkki on kõver vms)?
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas J_V »

Survelaager õigesti sees?
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

J_V kirjutas:Survelaager õigesti sees?
Ikka jah
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas J_V »

Ketas õiget pidi? Ise nii õhutand, etsilinder kyljest ära, õhutusnippel ylespidi ja keegi tugev hoiab silindrit kuskil vastas, nii et pulk välja ei tuleks.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Ketas õigetpidi. Teistpidi ei saagi panna, kuna hakkaks vastu hooratta polte käima. Aga imelik on see, et kui sidur alla vajutada, siis pöörded hakkavad kõikuma ning ühekorra tegi mignit imelikku häält lausa ja suri välja. Pärat läks jälle käima ilusti (aga mingisuguse imeliku hääle tegi ka käimaminekul). Rohkem seda ei täheldanud. Käigu kohapeal sisse saab siis saab sõita ja hoopealt on lihtsam käike vaehtada.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Sain siduri poole toimima. Panin M50b20 hooratta, siduri ja korvi peale ning töötas. Õhutamises viga polnud. Eks siis 2.8 korv oli piixus(aga imelik, et e39 peal töötas). 1. käiku jõuab veel kinni hoida, aga teise käiguga läheb libisema. Eks kunagi tuleb korralikumad asjad soetada.

Küsimus on veel selle kohta, et kas M52 genekaga jääbi mul armatuuris geneka tuli põlema ( laadimine toimib). Juhtmed on ilusti ühtendatud (sinised omavahel). M52 genekast tuleb üks jämedam roheline-valge ka veel - mida see juhe teeb. M50 genekal on ainult 1 juhe, ning see on sinine.
oliveer
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 30.12.2014 18:30 12
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitus Postitas oliveer »

Kas tavaline m52b28 korv ja sidur on mõistlikud asjad kui sidurit vahetama hakata ?
Vasta