F10 535d kompressioon madal
F10 535d kompressioon madal
Tervitus,
Äkki kellelgi on kogemusi f10 535d-ga. Nimelt selline probleem, et mootor külmalt väriseb, diagnostika näitab 1. silindri viga. United alguses arvas, et pihusti ning see sai ka vahetatud, lisaks on küljes kõik uued küünlad. Lõpuks sai kompressiooni mõõdetud, esimeses silindris 26, teises 28.
Oskab keegi aimata, millest täpsemalt viga võib tulla? Väriseb ainult külmalt, nii kui natuke sooja saab, siis viga kaob ja peab seisma pikalt, et uuesti tekiks. Ühesõnaga hommikuks on viga tagasi.
Kui konkreetselt silindris viga oleks, siis kas mitte ei peaks kompressioon ka soojalt maas olema?
Lisaks oli ühe korra ka selline probleem, et võttis jõu täiesti maha, nagu kumbki turbo järgi ei tuleks. United ennustas EGR jahuti viga, aga mainis, et selleks peaks ka tosool lekkima. Mõned korrad on külmalt visanud ka drivetrain errorit, mis välismaa foorumeid lugedes on üsna tihe viga, aga lahendust konkreetset mina leidnud pole. Seda errorit pole enam ammu tulnud.
Ühesõnaga, äkki kellelgi on kogemusi sarnaste probleemidega? Tänud!
Äkki kellelgi on kogemusi f10 535d-ga. Nimelt selline probleem, et mootor külmalt väriseb, diagnostika näitab 1. silindri viga. United alguses arvas, et pihusti ning see sai ka vahetatud, lisaks on küljes kõik uued küünlad. Lõpuks sai kompressiooni mõõdetud, esimeses silindris 26, teises 28.
Oskab keegi aimata, millest täpsemalt viga võib tulla? Väriseb ainult külmalt, nii kui natuke sooja saab, siis viga kaob ja peab seisma pikalt, et uuesti tekiks. Ühesõnaga hommikuks on viga tagasi.
Kui konkreetselt silindris viga oleks, siis kas mitte ei peaks kompressioon ka soojalt maas olema?
Lisaks oli ühe korra ka selline probleem, et võttis jõu täiesti maha, nagu kumbki turbo järgi ei tuleks. United ennustas EGR jahuti viga, aga mainis, et selleks peaks ka tosool lekkima. Mõned korrad on külmalt visanud ka drivetrain errorit, mis välismaa foorumeid lugedes on üsna tihe viga, aga lahendust konkreetset mina leidnud pole. Seda errorit pole enam ammu tulnud.
Ühesõnaga, äkki kellelgi on kogemusi sarnaste probleemidega? Tänud!
Re: F10 535d kompressioon madal
1-e silindri viga alles veamälus ka peale pihusti vahetust?
Viskab mootoritule põlema külmalt?
Turbo vea kohta pole mõtet midagi ennustada - tuleks alustada vigade lugemisest.
Viskab mootoritule põlema külmalt?
Turbo vea kohta pole mõtet midagi ennustada - tuleks alustada vigade lugemisest.
56052094
Re: F10 535d kompressioon madal
1. silindri viga alles ka peale pihusti vahetust, mootorituld ei viska ning muid vigu peale 1. silindri diagnostika ei näita
Re: F10 535d kompressioon madal
Mis konkreetne veakood on?
Endoskoobiga silindri seinu/klappe kontrollitud?
Loogika iseenesest on olemas küll - soojenedes metall paisub ja kompressioon paraneb.
Endoskoobiga silindri seinu/klappe kontrollitud?
Loogika iseenesest on olemas küll - soojenedes metall paisub ja kompressioon paraneb.
56052094
Re: F10 535d kompressioon madal
Konkreetse veakoodi jään kahjuks võlgu praegu, endoskoop on aga plaani võetud jah
Re: F10 535d kompressioon madal
Mäletavasti oli minu f10 523i sama probleem küll vist 5'nda silindriga.
probleem kestis umbes aasta LS'ist 140000-210000km
Mootor rapus,viga kadus kui mootor oli veidi töötanud(süvenes)
Alguses olid 5silindri viga,lōpuks viga enam ei salvestunud ja oli Live'is
tâiesti külma mootoriga viga nähtav.
Käis regulaarselt UM'is
Vahetati.
2xküünlaid
2xsüütepoolid
1xpihusteid.
Minul jäi asi lõpuni selline ja maha ta müüdud saigi.
probleem kestis umbes aasta LS'ist 140000-210000km
Mootor rapus,viga kadus kui mootor oli veidi töötanud(süvenes)
Alguses olid 5silindri viga,lōpuks viga enam ei salvestunud ja oli Live'is
tâiesti külma mootoriga viga nähtav.
Käis regulaarselt UM'is
Vahetati.
2xküünlaid
2xsüütepoolid
1xpihusteid.
Minul jäi asi lõpuni selline ja maha ta müüdud saigi.
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
Re: F10 535d kompressioon madal
Ise ei tahaks uskuda, et selline väike erinevus mingit jama põhjustab seal, tavaliselt remondijuhendites lubatakse kuni 5 bar erinevust. Või kui ongi ainult ühes silindris natuke madalam, siis võib ka keps kõver olla lisaks kõigile muudele variantidele. Ootaks ka huviga seda konkreetset veakoodiTikker kirjutas:Lõpuks sai kompressiooni mõõdetud, esimeses silindris 26, teises 28.
Re: F10 535d kompressioon madal
Mhm, ise ka mõtlesin, et see vahe nüüd ju tegelikult nii hull ka pole.
Hetkel aga asjaga tegeletud pole, sest ühel hetkel, mõned päevad peale teema tegemist, kadus see värin täiesti lambist ja siiani oleks kõik nagu täitsa korras...... *ptui-ptui-ptui*. See väristamine painas ikka mitmeid kuid ja nüüd kadunud.. et jah väga veider
Hetkel aga asjaga tegeletud pole, sest ühel hetkel, mõned päevad peale teema tegemist, kadus see värin täiesti lambist ja siiani oleks kõik nagu täitsa korras...... *ptui-ptui-ptui*. See väristamine painas ikka mitmeid kuid ja nüüd kadunud.. et jah väga veider
Re: F10 535d kompressioon madal
Soovitan viga edasi otsida,endal vahest kadus ja vahest tuli tagasi.
Minul mäletamist mööda UM ei mõõtnud silindrite survet vist isegi ei pakund midagi sellist ka veaks olevat.
Lõppes se nali ka kattide vahetusega.
Minul mäletamist mööda UM ei mõõtnud silindrite survet vist isegi ei pakund midagi sellist ka veaks olevat.
Lõppes se nali ka kattide vahetusega.
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
Re: F10 535d kompressioon madal
vana teema aga äkki kellelgi on abi.
3.0d 190kw hakkas ka vahepeal külmalt lonkama, arvuti näitas 5 silindri pihusti halba tööd.
asja lahendas generaatori remont, mingil põhjusel külmalt koormusega hakkas pinge kõikuma 11-16v vahel, veale sain jälile, kui OVERVOLTAGE errorid hakkasid moodulitesse tulema.
3.0d 190kw hakkas ka vahepeal külmalt lonkama, arvuti näitas 5 silindri pihusti halba tööd.
asja lahendas generaatori remont, mingil põhjusel külmalt koormusega hakkas pinge kõikuma 11-16v vahel, veale sain jälile, kui OVERVOLTAGE errorid hakkasid moodulitesse tulema.