E60 Must suits
Re: E60 Must suits
See vigur peaks hakkama väsides sellist krooksuva konna häält tegema. Selle tulemusena pöörded kõiguvad ja õhukulu kõigub seinast seina.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: E60 Must suits
Kuidas seda assja kõige lihtsam testida millal on vaakum kõige suurem ja saaks katsetada ning millal vaakum kinni asendis:?:
Re: E60 Must suits
Aga ehk on teada mis pinget ta tahab- Min max suurus. Sellega aku pealt anda ja lasta läbi temast vaakum- ning hinnata selle jäg kuidagi
Kui seda võlli keerata- näiteks 3korda: kas madalatelt tuleb ka rõhku juurde ning kui on ülerõhk- kollektor kannatab seda Hetkel on mul tunda et laseb läbi niigi natuke- ca 5k rmp juures.
Kui seda võlli keerata- näiteks 3korda: kas madalatelt tuleb ka rõhku juurde ning kui on ülerõhk- kollektor kannatab seda Hetkel on mul tunda et laseb läbi niigi natuke- ca 5k rmp juures.
Re: E60 Must suits
E39 M51 mootoril on kasutusel korralik suur "veneaegne kütusefilter" EGR klapi atmosfääripoolel.
See kogu aeg töllerdas kusagil, suur osa isegi ei tea, kuhu see käima peaks. M57 puhul tehti asi
kompaktsemaks ja pandi tilulilu pindfilter. Üldjuhul naljalt see umbe ei lähe, kuid 10 aastat
see küll vastu ei pea. Puhastamine on lapsemäng, juurdepääs võtab aga pool tundi
Entusiastid võivad panna TDSi lahenduse tagasi, sest mäletamistmööda jäeti klapil tila samaks,
ehk 3.5mm voolik istub peale, vooli teise otsa "veneaegne kütusefilter"
See kogu aeg töllerdas kusagil, suur osa isegi ei tea, kuhu see käima peaks. M57 puhul tehti asi
kompaktsemaks ja pandi tilulilu pindfilter. Üldjuhul naljalt see umbe ei lähe, kuid 10 aastat
see küll vastu ei pea. Puhastamine on lapsemäng, juurdepääs võtab aga pool tundi
Entusiastid võivad panna TDSi lahenduse tagasi, sest mäletamistmööda jäeti klapil tila samaks,
ehk 3.5mm voolik istub peale, vooli teise otsa "veneaegne kütusefilter"
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E60 Must suits
Kui palju need pöörded kõiguvad? minu autol lasevad kogu aeg mm võrra, tahoka järgi. kui kõva see konna hääl tal on?sander k kirjutas:See vigur peaks hakkama väsides sellist krooksuva konna häält tegema. Selle tulemusena pöörded kõiguvad ja õhukulu kõigub seinast seina.
Re: E60 Must suits
otsisin vist valesti- aga seda filtrit eraldi koodina ei leidnud:( see m57 tilulilu asjandus. TDS peal oli jah see nähtav ja testitav lihtsalt...arnis kirjutas:E39 M51 mootoril on kasutusel korralik suur "veneaegne kütusefilter" EGR klapi atmosfääripoolel.
See kogu aeg töllerdas kusagil, suur osa isegi ei tea, kuhu see käima peaks. M57 puhul tehti asi
kompaktsemaks ja pandi tilulilu pindfilter. Üldjuhul naljalt see umbe ei lähe, kuid 10 aastat
see küll vastu ei pea. Puhastamine on lapsemäng, juurdepääs võtab aga pool tundi
Entusiastid võivad panna TDSi lahenduse tagasi, sest mäletamistmööda jäeti klapil tila samaks,
ehk 3.5mm voolik istub peale, vooli teise otsa "veneaegne kütusefilter"
Re: E60 Must suits
Selle filtri saab surõhuga puhtaks.
https://www.google.ee/search?q=11+74+7+ ... Dw#imgdii=_" onclick="window.open(this.href);return false;
Põhimõtteliselt, kolmanda tila asemel oleks nagu karp, see ongi "filter". Käib klõpsuga maha.
https://www.google.ee/search?q=11+74+7+ ... Dw#imgdii=_" onclick="window.open(this.href);return false;
Põhimõtteliselt, kolmanda tila asemel oleks nagu karp, see ongi "filter". Käib klõpsuga maha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E60 Must suits
Mul küll turbo on elektriga Egr ikka selle pornograafiaga.
Aga pahandust tegi see vaakumsolenoid kõvasti. Tühikäigul kõikus õhukulu 20-60kg/h ja seda üsna kiiresti. Kuna krooksuv hääl kadus egr vaakumvoolikud kinni pigistades ära siis sai uus egr ostetud. Peaele selle vahetust sain tigedaks kui hääl ikka alles oli. Ostin uue solenoidi ja nüüd asi hea. Enne seda oli häbi möödasõitu teha. Suitsukate oli päris tugev. Tänu sellele keeras ka kübemefiltri tuksi. Niiet üks piix läks päris palju eurosid maksma.
Nukker on muidugi see, et ise pidin välja nuputama. Autot ostes tunnistas kohalik margiesindus auto täiesti korras olevaks, kuna nende juures käinud koguaeg. Ometi 1,5k eur kadus nagu naksti ja alles nüüd sai asi korda.
Aga pahandust tegi see vaakumsolenoid kõvasti. Tühikäigul kõikus õhukulu 20-60kg/h ja seda üsna kiiresti. Kuna krooksuv hääl kadus egr vaakumvoolikud kinni pigistades ära siis sai uus egr ostetud. Peaele selle vahetust sain tigedaks kui hääl ikka alles oli. Ostin uue solenoidi ja nüüd asi hea. Enne seda oli häbi möödasõitu teha. Suitsukate oli päris tugev. Tänu sellele keeras ka kübemefiltri tuksi. Niiet üks piix läks päris palju eurosid maksma.
Nukker on muidugi see, et ise pidin välja nuputama. Autot ostes tunnistas kohalik margiesindus auto täiesti korras olevaks, kuna nende juures käinud koguaeg. Ometi 1,5k eur kadus nagu naksti ja alles nüüd sai asi korda.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: E60 Must suits
Tuttava remondimehega sai aru peetud siis volkari diislitel pidi see solenoid olema üsna minev kaup. Võibolla sellest ka hind odavam.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: E60 Must suits
pole autot pole probleemi,müüdud koos musta suitsuga:)
uuele omanikule edu remontimisega
uuele omanikule edu remontimisega
Re: E60 Must suits
tüüpiline
- vitali21
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 15.07.2006 20:32 49
- Peamine sõiduk: Bmw 730d
- Telefon: 56936468
Re: E60 Must suits
Kui kedagi huvitab siis viga oli paagi pumba sõel oli rämpsu täis.
Selle puhastusega lahenes ka probleem
Selle puhastusega lahenes ka probleem
Lugupidamisega: Vitali Penkov