bmw e60 käigukast
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15.03.2017 17:08 44
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
bmw e60 käigukast
Tere
Kas keegi oskab öelda mis viga on, et käigud ei taha hästi sisse minna, teeb vahepeal imeliku jõnksu läbi, nagu pooks kinni ja 70-80 sõita ja vaikselt kiirendama hakkan käib imelik korin läbi käiguvahetusel, nagu hakkas välja surema auto. Tegin alles dünaamilise õlivahetuse aga selles asi polnud.
Kas keegi oskab öelda mis viga on, et käigud ei taha hästi sisse minna, teeb vahepeal imeliku jõnksu läbi, nagu pooks kinni ja 70-80 sõita ja vaikselt kiirendama hakkan käib imelik korin läbi käiguvahetusel, nagu hakkas välja surema auto. Tegin alles dünaamilise õlivahetuse aga selles asi polnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15.03.2017 17:08 44
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
Re: bmw e60 käigukast
Käisin, tehti diagnost, seal ei näitanud midagi, siis arvati et äkki vaja õlivahetus teha ja sai tehtud, ikka jamab
Re: bmw e60 käigukast
Kuskohas? Käi ikka seal, kus reaalselt parandatakse käigukaste. Hõbenool jne.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15.03.2017 17:08 44
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
Re: bmw e60 käigukast
Haapsalus, Evas auto-s
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: bmw e60 käigukast
Järelikult on see ebapädev ettevõte Bmw käigukastide diagnostika alal. Julgen ka soovitada Hõbenool OÜ-d.
Huvi pärast küsin, et palju dünaamiline õlivahetus maksma läks koos õli ja õlifiltriga. Nende kodulehelt küll välja ei loe, et nad andud teenust pakuks.
Huvi pärast küsin, et palju dünaamiline õlivahetus maksma läks koos õli ja õlifiltriga. Nende kodulehelt küll välja ei loe, et nad andud teenust pakuks.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: bmw e60 käigukast
Tallinnas laagris M.T.autokoda peaks ka sulle head nõu anda.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: bmw e60 käigukast
Kas pildil olevad tihendid vahetati õlivahetuse käigus kah ära? Nende korrasolekust sõltuvad kasti sisesed õlisurved ja käiguvahetuste kvaliteet. Solenoidid(rõhuregulaatorid) ei pruugi kah korras olla. Nende rikked ei pruugi alati veakoodi anda.
tel. 51 949 859
Re: bmw e60 käigukast
Kas kadrinas vahetatakse need tihendid välja? Ma ei tea,et mu autol oleks vahetatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15.03.2017 17:08 44
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
Re: bmw e60 käigukast
Õlivahetus koos õlidega 410 euri
Re: bmw e60 käigukast
Oleksid teise sama palju juurde veel pannud, oleksid kasti ära saanud taastada juba.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: bmw e60 käigukast
Mul esimese hooga ei vahetatud,aga siis kui helistasin ja mainisin,et kas tehti ja miks ei tehtud kutsuti tagasi ja vahetati siiski ära.kaupo.k kirjutas:Kas kadrinas vahetatakse need tihendid välja? Ma ei tea,et mu autol oleks vahetatud.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: bmw e60 käigukast
Broneeri hoolduse all täitsa võimalik panna linnuke Dünaamiline õlivahetus taha.TELK kirjutas:Järelikult on see ebapädev ettevõte Bmw käigukastide diagnostika alal. Julgen ka soovitada Hõbenool OÜ-d.
Huvi pärast küsin, et palju dünaamiline õlivahetus maksma läks koos õli ja õlifiltriga. Nende kodulehelt küll välja ei loe, et nad andud teenust pakuks.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: bmw e60 käigukast
Nendest firmades tasuks eemale hoida, kus autom. käigukasti rikete korral pakutakse võimaliku lahendusena õlivahetuse(vahet pole kas tavalist või dünaamilist) teenust
Umbes sama mõttekas on vilkuva õlirõhu märgutulega mootoril teha õlivahetus lootuses, et probleem kaob
Umbes sama mõttekas on vilkuva õlirõhu märgutulega mootoril teha õlivahetus lootuses, et probleem kaob
tel. 51 949 859
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e60 käigukast
rustisan kirjutas:Mul esimese hooga ei vahetatud,aga siis kui helistasin ja mainisin,et kas tehti ja miks ei tehtud kutsuti tagasi ja vahetati siiski ära.kaupo.k kirjutas:Kas kadrinas vahetatakse need tihendid välja? Ma ei tea,et mu autol oleks vahetatud.
Väga nõme olukord siiski tuntud kui parima käigukasti remondi firmana. Auto omanik justkui peaks ise käigukasti siseelu tundma ja teadma mida vahetada vaja. Juba töö käigus peaks kliendiga suhtlema ja konsulteerima. Lihtlabase tihendi vahetuse võiks juba profülaktika pärast vahetada. Ise samuti lasknud teha turbiini taastamise jne. Suhtlus minu kui kliendiga oli väga napisõnaline. Kast nüüd küll korras, kuid tulevikus eelistaks pigem Lätti minna. Hõbenool jättis tunde, et nüüdsel ajal puhtalt kasumi peal väljas. Varasemalt tundus rohkem, et asja tehakse hingega
Re: bmw e60 käigukast
Läksin sinna sellepärast et kast tegi mingil hetkel (60kraadi juures) väikese jõnksu ... Viga nad ei tuvastanud ja pärast õlivahetust ära ka ei kadunud. Aitas softi vahetus. Kui mingi jama juba oli siis oleks võinud need tihendid muidugi ära vahetada.
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: bmw e60 käigukast
Kastis tihendid ning sees puksid lisaks klappide pesad kulunud. Mõni solenoid ei toimeta piisavalt kiiresti. Millal inimesed saavad aru, et seda kõike ei ravi mitte ükski õlivahetus. Täiesti mõttetu raha loopimine. Dünaamilise õlivahetuse asemel saaks õli ning filtri ja lisaks Sonnaxi ZIP kiti 6hp26 kastile. Kui kast veidi ainult jamab, siis mina läheks seda teed. ZIP kit on mõeldud kulunud klappide lekete tõttu rõhukadude kompenseerimiseks. Teine variant on viia kusaile kus reaalselt remondiga tegeletakse. Jah ka sellel kastil on sees asju mis tüüpiliselt kuluvad sees ning parima tulemuse saamiseks tuleks kast maha võtta ja ka seest üle vaadata.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07.06.2016 18:14 44
- Peamine sõiduk: BMW 535D E61 2008
Re: bmw e60 käigukast
Kas võib olla ka et nookur väsinud?
Re: bmw e60 käigukast
Kui käiguvahetusel on mingi nõks, siis maakeeli tähendab see seda, et sidur pannakse kas valel ajal või veidi liiga tugevasti kinni. Miks ei jõua õlisurve õigel ajal siduriketasteni?
Solenoid on nagu transistor, tema avab enda juhtrõhuga klappi, mille kaudu omakorda liigub õli läbi juhtploki edasi, läbi ülalmainitud tihendite käigukasti. Sõltuvalt sellest kas tegemist on siduri või piduri lülitusega, liigub õli edasi kas läbi korpuse kolvi taha (piduri puhul); või läbi korpuse, AL trummlisse, sealt omakorda plastiktihendite vahelt võlli, sealt omakorda mööda võlli edasi kuni uuesti läbi plastiktihendite kovini kus asub kolb (siduri puhul). Osades kohates kasutatakse tihendi asemel veel pronksist puksi mis on piisavalt väikese lõtkuga, et töötavad nii laagri kui ka tihendina.
Väga lihtne on hõigata, et miks ei vahetata neid tihendeid ära - reaalne põhjus on, et kui sellest ei lähe viga ära, siis on kliendi pahameel VÄGA suur. Mehhatroonika ploki maha ja peale panemisele kulub aega ja samuti maksavad ka tihendid kuigipalju. Lisaks on kogu ahelas veel VÄGA palju muid komponente mis võivad olla ebatihedad või ka lihtsalt sidurite lõtkud juba liiga suured. Enamlevinud probleem on tõesti plastiku purunemine mistõttu langevad kastis surved - kuid tavaliselt avaldub see ikka täiskiirendusel käigukasti tugeva häirena mitte tavalise jõnksuna. Kerget jõnksu põhjustab enamasti ikka kulnud juhtplokk, viletsad solenoidid või liiga suure lõtkuga sidurikettad. Kõigi nende vigade ravimine on juba suhteliselt kallis ja enamasti ei soovita niipalju raha investeerida.
Keegi ei ole täiuslik, eksime ka meie ja paneme aegajalt ka otse puusse, aga ma ei pea õigeks lihtsalt niisama tihendeid vahetama hakata, eriti kui kogemus ütleb, et pigem ei ole selle viga.
VÄGA tihti läheb käiguvahetus paremaks kui panna uus õli ja teha tarkvara uuendus. Õli friktsioonarvust olen varemgi rääkinud. Saan öelda, et me kindlasti ei proovi õlivahetust pähe määrida ja ca korra nädalas soovitame kliendil seda mitte teha, sest kindlasti pole sellest tolku. Katkist kasti õlivahetusega ei remondi.
Solenoid on nagu transistor, tema avab enda juhtrõhuga klappi, mille kaudu omakorda liigub õli läbi juhtploki edasi, läbi ülalmainitud tihendite käigukasti. Sõltuvalt sellest kas tegemist on siduri või piduri lülitusega, liigub õli edasi kas läbi korpuse kolvi taha (piduri puhul); või läbi korpuse, AL trummlisse, sealt omakorda plastiktihendite vahelt võlli, sealt omakorda mööda võlli edasi kuni uuesti läbi plastiktihendite kovini kus asub kolb (siduri puhul). Osades kohates kasutatakse tihendi asemel veel pronksist puksi mis on piisavalt väikese lõtkuga, et töötavad nii laagri kui ka tihendina.
Väga lihtne on hõigata, et miks ei vahetata neid tihendeid ära - reaalne põhjus on, et kui sellest ei lähe viga ära, siis on kliendi pahameel VÄGA suur. Mehhatroonika ploki maha ja peale panemisele kulub aega ja samuti maksavad ka tihendid kuigipalju. Lisaks on kogu ahelas veel VÄGA palju muid komponente mis võivad olla ebatihedad või ka lihtsalt sidurite lõtkud juba liiga suured. Enamlevinud probleem on tõesti plastiku purunemine mistõttu langevad kastis surved - kuid tavaliselt avaldub see ikka täiskiirendusel käigukasti tugeva häirena mitte tavalise jõnksuna. Kerget jõnksu põhjustab enamasti ikka kulnud juhtplokk, viletsad solenoidid või liiga suure lõtkuga sidurikettad. Kõigi nende vigade ravimine on juba suhteliselt kallis ja enamasti ei soovita niipalju raha investeerida.
Keegi ei ole täiuslik, eksime ka meie ja paneme aegajalt ka otse puusse, aga ma ei pea õigeks lihtsalt niisama tihendeid vahetama hakata, eriti kui kogemus ütleb, et pigem ei ole selle viga.
VÄGA tihti läheb käiguvahetus paremaks kui panna uus õli ja teha tarkvara uuendus. Õli friktsioonarvust olen varemgi rääkinud. Saan öelda, et me kindlasti ei proovi õlivahetust pähe määrida ja ca korra nädalas soovitame kliendil seda mitte teha, sest kindlasti pole sellest tolku. Katkist kasti õlivahetusega ei remondi.
Re: bmw e60 käigukast
Kas saad anda infot enda auto kohta. Ma hea meelega uuriksin, et miks selline asjade käik on olnud!rustisan kirjutas:Mul esimese hooga ei vahetatud,aga siis kui helistasin ja mainisin,et kas tehti ja miks ei tehtud kutsuti tagasi ja vahetati siiski ära.kaupo.k kirjutas:Kas kadrinas vahetatakse need tihendid välja? Ma ei tea,et mu autol oleks vahetatud.
Re: bmw e60 käigukast
Kastis vigu ja läbilibisemist ei olnud ja õli läks lihtsal vahetusse. Sellepärast sinna tulingi Samas kui mingite tihendite tüüpviga,siis tahaks need ikka ära vahetada...win C141093.
Re: bmw e60 käigukast
Antud tihendite vea puhul ei alustata KINDLASTI õlivahetusest, vaidöeldakse kliendile, et viga on tõsisem. Niisama õlivahetuse käigus neid ei vahetata, see oleks sama kui mootori õlivahetuse käigus vahetatakse igaks juhuks väntvõlli huultihend.kaupo.k kirjutas:Kastis vigu ja läbilibisemist ei olnud ja õli läks lihtsal vahetusse. Sellepärast sinna tulingi Samas kui mingite tihendite tüüpviga,siis tahaks need ikka ära vahetada...win C141093.
Kasutaja Rustisan auto puhul oli tegemist ilmselt (pole veel arve numbrit saanud) käigukasti pistikuga, mis asub käigukasti tagumises otsas. Õlivahetuse käigus seda ei puudutata. ZF ja BMW ei näe ette, et seda tihendit peaks õlivahetuse jooksul vahetama. Kui mehhatroonika plokk võetakse maha, siis küll.
Käigukasti tootja ZFil on remondijuhendites nõue - staatilised tihendid vahetatakse välja siis, kui need lahti võetakse. Dünaamilised alati kui selleks on võimalus. See kehtib siis käigukasti remondi puhul. See tähendab, et kui turbiin näiteks välja vahetatakse, siis läheb ka õlipumba huultihend vahetusse. Antud sõidukil ilmselt hakkas uue õliga hiljem käigukasti pistik lekkima, kuid see ei olnud seotud halbade töövõtetega. Ma tean, et selliste juhtumite vältimiseks oleme hakanud kõigil 6HP kastidel käigukasti pistikuid vahetama. Statistiliselt teeme ilmselt enamus klientidele liiga (pistik on ju korras), aga et vältida ühte tilka tõrva meetünnis oleme seda praktiseerinud.
Re: bmw e60 käigukast
Sellest tulebki lähtuda ja midagi pole valesti tehtud kui see tihend jääb vahetamata õlivahetuse käigus.R129 kirjutas:ZF ja BMW ei näe ette, et seda tihendit peaks õlivahetuse jooksul vahetama.
Kui kliendid hakkad liigselt sõna võtma tehnilistel teemadel, siis tasub küsida, et kus koolis seda õpetati, siis tõmbavad tavaliselt tagasi natuke
Re: bmw e60 käigukast
Kuidas nende tihendite viga väljendub kui lekivad? Kadrinasse läksin sooviga õli vahetada,aga kaebuseks oli ka kohalt mineku jõnks 60 °c juures. Õlivahetus viga ei parandanud ja soovitati softi vahetust mida seal teha ei saanud. Läksin tuuliku tänavale A osasse ning seal kontrolliti õli taset. Auto jäi ööseks tõstukile jahtuma ja hommikul lisati liiter õli.(ei tea kas reaalselt ka ja kui palju,sest ise juures ei olnud). Kõik jäi endiseks.... Läksin Lauri juurde kes tegi softi vahetuse ning sellega sai asi ühele poole.Nüü on mõned aastad möödunud ja võiks jälle õli värskenduse teha,aga kas on mõtet seda teha koos eelmainitud tihenditega või koguni Sonnaxi ZIP kiti peale mõelda......