F11 aku vahetus
F11 aku vahetus
iDrive andis märku, et aku vajab vahetust. Võib edasi sõita aga esimesel võiamlusel vaheta aku.
Autol peal 90ah 900a aku.
2011a. masin
Mis akut võib veel antud mudelile peale panna mis piirduks akuvahetuse ja tutvustamisega?
Autol peal 90ah 900a aku.
2011a. masin
Mis akut võib veel antud mudelile peale panna mis piirduks akuvahetuse ja tutvustamisega?
Viimati muutis krad, 03.04.2017 20:48 55, muudetud 1 kord kokku.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: F11 akuvahetus
Kui ainult aku vahetuse ja tutvustamisega tahad pääseda, siis just nende parameetritega aku peadki panema 90ah 900a.
Re: F11 akuvahetus
Mis alternatiive veel on?
Esindus pakkus 92ah AGM akut mis olevat tehase pool 90ah akuga asendatud.
Esindus pakkus 92ah AGM akut mis olevat tehase pool 90ah akuga asendatud.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: F11 aku vahetus
Mul ka 90 asendatud 92-ga. Sõitnud ca aasta ja ühtegi tõrget pole veel olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
1. Esinduse aku 92ah
2. Bkat 92-95ah
Mõlemad toimivad. Enamus probleeme algavad kere elektrist mitte akust!
2. Bkat 92-95ah
Mõlemad toimivad. Enamus probleeme algavad kere elektrist mitte akust!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: F11 aku vahetus
Ehk 95ah aku peale pannes piisab ainult tutvustusest või peab ka midagi ümer programeerima?
Kui oluline on käivitus vool? Mõnel akul 800, teisel jällegi 830, 850 jne.
Kui oluline on käivitus vool? Mõnel akul 800, teisel jällegi 830, 850 jne.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
CCA on kõige olulisem kõikidest näitajatest pärast algoritmis kinnitatud mahtuvusnäitajat. Kui tehas pani sinna 900A siis nii on vaja vähimal määral. Kui leiad suurema külmkäivutusvoolutugevusega 90Ah aku siis on ainult võit.
Lisaks pööra tähelepanu aku tüübile. Suure tõenäususega (90Ah ja CCA 900A) on see AGM tüüpi aku. Kui asendusaku tuleb happeaku siis sellele on vaja vastav retrofit teha ehk pelgalt tutvustusest ei aita.
BMW-le sihtnäitajatega 90Ah 900A Banner on saadaval ja puudub vajadus igasuguseid asendusi otsida või välja mõelda. BMW on parandanud ka kõik kataloogid mingitel segastel asjaoludel kunagi sinna kukkunud 92Ah akudest. Garantiiajal ei pandud ühelegi BMW-le asenduseks 92Ah, 95Ah akut. Seal peab olema 90Ah ja basta. Seda nõuab lähtelaadimisalgoritm vaatamata mõõdetud hetkeväärtusele.
Teiste sõnadega kui paned nominaalväärtustega omas suunas siis võid igasuguse retrofiti ja tutvustuse samuti omas suunas panna ehk tegevusena ignoreerida, sest algoritm on vigase lähteväärtusega ning kogu "päästetöö" teeb mõõdetav väärtus - kui teeb(!) Kaua see kooslus vastu peab on aga juba iseasi - mõnel toimib 3 kuud ja mõni saab kenasti 1-2 aastat rahu ning siis ostab uue aku. Pean mõttetuks vale nominaalnäitajatega aku retrofiti või tutvustuse jaoks aega ning raha kulutada. Selle võib siis kohe tulevase uue aku fondi tõsta.
Banner AGM:
Lisaks pööra tähelepanu aku tüübile. Suure tõenäususega (90Ah ja CCA 900A) on see AGM tüüpi aku. Kui asendusaku tuleb happeaku siis sellele on vaja vastav retrofit teha ehk pelgalt tutvustusest ei aita.
BMW-le sihtnäitajatega 90Ah 900A Banner on saadaval ja puudub vajadus igasuguseid asendusi otsida või välja mõelda. BMW on parandanud ka kõik kataloogid mingitel segastel asjaoludel kunagi sinna kukkunud 92Ah akudest. Garantiiajal ei pandud ühelegi BMW-le asenduseks 92Ah, 95Ah akut. Seal peab olema 90Ah ja basta. Seda nõuab lähtelaadimisalgoritm vaatamata mõõdetud hetkeväärtusele.
Teiste sõnadega kui paned nominaalväärtustega omas suunas siis võid igasuguse retrofiti ja tutvustuse samuti omas suunas panna ehk tegevusena ignoreerida, sest algoritm on vigase lähteväärtusega ning kogu "päästetöö" teeb mõõdetav väärtus - kui teeb(!) Kaua see kooslus vastu peab on aga juba iseasi - mõnel toimib 3 kuud ja mõni saab kenasti 1-2 aastat rahu ning siis ostab uue aku. Pean mõttetuks vale nominaalnäitajatega aku retrofiti või tutvustuse jaoks aega ning raha kulutada. Selle võib siis kohe tulevase uue aku fondi tõsta.
Banner AGM:
Re: F11 aku vahetus
Parandanud? Ja garantiiajal läks just vastupidi - paigaldati ainult 92Ah akut. Ei pea olema 90Ah. Kontrolli oma fakte.ttsys kirjutas:BMW on parandanud ka kõik kataloogid mingitel segastel asjaoludel kunagi sinna kukkunud 92Ah akudest. Garantiiajal ei pandud ühelegi BMW-le asenduseks 92Ah, 95Ah akut. Seal peab olema 90Ah ja basta. Seda nõuab lähtelaadimisalgoritm vaatamata mõõdetud hetkeväärtusele.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
F11 tahab seal tehase poolt näha ainult AGM.
Re: F11 aku vahetus
Me räägime ikka AGM akudest, mitte happeakudest. Pildil on 90Ah tava.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
Jah, räägime AGM-st. 92Ah aku peale tõstmine pidi garantiiajal avama retrofit 90Ah 92Ah.
BMW ei avanud seda 2011 üles ega ka vanematele. Seda nimetan mina segasteks asjaoludeks, sest ilmselgelt siit foorumist ei avane suuremat tõde, kui ISTA sisus.
BMW ei avanud seda 2011 üles ega ka vanematele. Seda nimetan mina segasteks asjaoludeks, sest ilmselgelt siit foorumist ei avane suuremat tõde, kui ISTA sisus.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
Tegelt pole mõtet suure hurraaga poodi uut akut ostma minna. Esmalt tuleks kontrollida, et poleks parasiitset elektritarbimist auto seisuajal. Samuti kontrollida laadimispinget.
Uue akuga probleemi ei lahenda. Üksnes siis, kui selle mahtuvus on kahanenud oluliselt.
Uue akuga probleemi ei lahenda. Üksnes siis, kui selle mahtuvus on kahanenud oluliselt.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
F11 teeb akule pidevalt sisuliselt analoogset testi nagu akuanalüsaatorid. Kui iDrive visatakse selline teade, et aku vaja vahetada siis järelikult külmkäivutustest (Cranking Test) oli vealine.
See on muidugi õige - usalda aga kontrolli ja küsi ka "teise arsti" arvamust, milleks on väline akude analüsaator.
See on muidugi õige - usalda aga kontrolli ja küsi ka "teise arsti" arvamust, milleks on väline akude analüsaator.
Re: F11 aku vahetus
Varjatud menüüst jälgides on aku laadimine 14.5v - 14.7v vahemikus.
Kõik asjad mis peal töötavad (ka webasto), ei ole errorisse viskand.
Kuue aastaga peaks aku ära väsima küll.
Kõik asjad mis peal töötavad (ka webasto), ei ole errorisse viskand.
Kuue aastaga peaks aku ära väsima küll.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
Re: F11 aku vahetus
Arvuti taha pannes näitas aku veateadet. Seda ära ei lasknud enne kustutada kui uus aku oli peal ning tutvustatud. Lisaks aku veateatele oli neid veel, kuid ei tea kas need just aku pärast. Üks vist oli seotud kliimaga.
Peale aku vahetust näitab sõites laadimist ~13,7v. Seda ka kohapeal tühikäigul käies.
Vaba hooga sõites kui hakkab armaturis EfficientDynamics tööle, näitab laadimist ~14,7v
Uus aku sai samade parameetrite järgi nagu vana, Banner 90ah 900a. Ning ostetud sai http://www.rekrol.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 'st.
Peale aku vahetust näitab sõites laadimist ~13,7v. Seda ka kohapeal tühikäigul käies.
Vaba hooga sõites kui hakkab armaturis EfficientDynamics tööle, näitab laadimist ~14,7v
Uus aku sai samade parameetrite järgi nagu vana, Banner 90ah 900a. Ning ostetud sai http://www.rekrol.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 'st.
Viimati muutis krad, 10.04.2017 21:50 09, muudetud 1 kord kokku.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 aku vahetus
Need pingeväärtused ei oma sisuliselt mitte mingit muud infoväärtust kui see, et generaator töötab (pardapinge klemmidel 30 ja 15 üle 13.5V). Aku laadimispinge sõltub aku temperatuurist, laadimisfaasist, määranguga mõõdetud mahtuvusest, töötunnist ning veel mitmest kriipsureast algoritmis. Talvekuudel võib seal näha pingeväärtusi pea 16V.
Re: F11 aku vahetus
Kuidas oleks õigem teha aku vahetus, kas ühendada lihtsalt aku lahi ja ära vahetada või ühendata vahetuse ajaks kapotiall olevatele klemmidele akulaadija?
Ja kas kellelgi on kogemust Carly app-iga uue aku registreerimisega? Kas see päriselt ikka toimib? Uus aku on sama mahtuvusega.
Autoks F11 2013
Ja kas kellelgi on kogemust Carly app-iga uue aku registreerimisega? Kas see päriselt ikka toimib? Uus aku on sama mahtuvusega.
Autoks F11 2013
Re: F11 aku vahetus
Vahet pole kas ühendad lahti või on laadija taga.
Carly kohta jään vastuse võlgu.
Carly kohta jään vastuse võlgu.
Buumer Auto / 56826000
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: F11 aku vahetus
Enda auto ja tuttava , F seerial toimetashansu kirjutas: ↑10.01.2020 16:54 05 Kuidas oleks õigem teha aku vahetus, kas ühendada lihtsalt aku lahi ja ära vahetada või ühendata vahetuse ajaks kapotiall olevatele klemmidele akulaadija?
Ja kas kellelgi on kogemust Carly app-iga uue aku registreerimisega? Kas see päriselt ikka toimib? Uus aku on sama mahtuvusega.
Autoks F11 2013