520d F11 õlitase kõrge
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
520d F11 õlitase kõrge
Autoks BMW 520d 2010a(F11) ja probleemiks on see, et paar korda aastas näitab kompuutrist, et õlitase on kõrge. EGR klapp oli pool kinni, vahetasin ära, aga probleem jäi alles.
Nii palju, kui olen aru saanud, siis probleem on tingitud DPF-i põletustsükli poole jäämisest, kus ta lükkab alles jäänud kütuse karterisse. Oskab keegi rohtu pakkuda, mis aitaks selle probleemi kõrvaldada?
Jahutusvedelik ei kao. Viimase 70 000kmn jooksul on seda paar korda juhtunud ja olen peale seda koheselt õli vahetanud.
Nii palju, kui olen aru saanud, siis probleem on tingitud DPF-i põletustsükli poole jäämisest, kus ta lükkab alles jäänud kütuse karterisse. Oskab keegi rohtu pakkuda, mis aitaks selle probleemi kõrvaldada?
Jahutusvedelik ei kao. Viimase 70 000kmn jooksul on seda paar korda juhtunud ja olen peale seda koheselt õli vahetanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Selline tagajärg ei ole nii ühene. Põletusprotsessi pooleli jäämine on vaid väike osa ja seegi selle mootori puhul marginaalne. Pigem on midagi katki või mõnusalt kulunud. Pihustid on need, mis tavaliselt sellist asja suudavad tekitada ehk ebavajalik ette-taha tilgutatav kütus lastakse karterisse alates külmkäivitusest. Lõpuks see koguneb ja kasvab ning alles siis lastakse omanikule tuld näkku. Teiste sõnadega probleem on pidev, mis eskaleerub mitte vahest või mõni kord lahvatav. Korralik diagnostika teha ja saad vastused. Pihustid vaja stendida, sest pelgalt arvutiga ei saa neid justnimelt selle probleemi valguses hinnata.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Internetist lugedes leiab sarnast viga ka garantiiga autodel. Minu autol algasid ka probleemid alla 100 000 ls juures. Ei usu, et viga väga millegi kulumises. Diagnost on tehtud ja see mingeid vigu ei näita.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Oojaaaa. Siis kulumise osas palju lugemata. See on N47 ehk üks BMW õnnetumaid mootorikoode läbi aegade.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Kui alla 100k km sõitnud siis paras põhjus BMW esindusele seda näidata. Kui sõidukil korralik ajalugu siis võimalik, et BMW võtab osad kulud enda kanda.
Petitsiooniga ei ole tänaseni igatahes BMW suunas kuhugi veel jõutud.
https://www.avaaz.org/en/petition/BMW_N ... ne_recall/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Kui alla 100k km sõitnud siis paras põhjus BMW esindusele seda näidata. Kui sõidukil korralik ajalugu siis võimalik, et BMW võtab osad kulud enda kanda.
Petitsiooniga ei ole tänaseni igatahes BMW suunas kuhugi veel jõutud.
https://www.avaaz.org/en/petition/BMW_N ... ne_recall/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Keti teemaga olen kursis. Kahjuks ei puuduta antud petitsioon kuidagi minu muret.
Kõrge õlitaseme probleem esined ka kolme liitristel mootoritel, mitte ainult kahe liitristel mootoritel.
Aga tulles siis tagasi teemasse, mis seal mootoris siis kulunud peaks olema? Või mis oleks lahendus?
Kõrge õlitaseme probleem esined ka kolme liitristel mootoritel, mitte ainult kahe liitristel mootoritel.
Aga tulles siis tagasi teemasse, mis seal mootoris siis kulunud peaks olema? Või mis oleks lahendus?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Kulunud pihustid on kõige suurem tõenäosus. Usuga ei ole sellel mitte mingit pistmist ja arvutiga neid ei testi. Vea välistamise jaoks vii pihustid stendi. Edasi on kulum ketiajamist täiesti tõenäoline, et sellist jama tekitada. Kui saavad veel kokku kolmik: tilkuvad pihustid + vale ketiajastus + riketega DPF regeneratsioon, siis ongi tulemus kasvav kütusetase karteris, mis sealt ise ei kao(!) versus sarnase probleemi korral CR bensukatel, kus karterisse vajuv bensiin sealt hõlpsalt aurustub.
N47 vähem kui kolmesel kulub läbi keti kaudu veetav KSP, mis on ühendatud õlituse süsteemiga. Kui pumbas tihend katki siis tehakse kütuse-õli kokteile. Selline jama läheb aga üsna kiiresti käest ära ja mootor läheb teatavasti "lõhkuma". Kui automaat siis võimatu midagi teha, manualiga siduri kaudu veel päästetav. Kõik mehaanilised kulumise kohad on vaja kontrollida.
N47 vähem kui kolmesel kulub läbi keti kaudu veetav KSP, mis on ühendatud õlituse süsteemiga. Kui pumbas tihend katki siis tehakse kütuse-õli kokteile. Selline jama läheb aga üsna kiiresti käest ära ja mootor läheb teatavasti "lõhkuma". Kui automaat siis võimatu midagi teha, manualiga siduri kaudu veel päästetav. Kõik mehaanilised kulumise kohad on vaja kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Kui veel kurikuulsast n47 rääkida ss vana töökaaslane läks kamuxi automüüjaks. On müünud 4 f seeria 520d ja neist pooltel on kett purux läinud Ühel oli kellal 170k ja teisel vähe üle 200k (Soome ajalooga autod)
BMW g31 520d M Sport
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Pole olnud vajadust nii põhjalikult uurida seda DPF-i teemat, aga seal peaks toimuma järelpihustus väljalasketakti ajal. Kuna see suvalisel ajal pihustatud kütus ära ei põle silindris, siis osa sellest läheb läbi kolvirõngaste karterisse ja osa lendab väljalaskesse, aidates seal DPF-i temperatuuri tõsta. Kui õlitase kiiresti tõuseb, siis on vast põhjuseks liiga sagedased regeneratsioonid mingil põhjusel, ka nende sagedased katkemised ja uuesti alustamised.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Sagedased sund-regeneratsiooni esilekutsumised tähendab esmajoones, et EGR ja/või pihustitega on tööprotsessis kõrvalekalle/rike - eriti veel suvisel ajal, kus mootori soojenemisega ka võimalike haigete termostaatidega ei teki reeglina probleemseid sund-regeneratsiooni käivituse errorit/katkestusi.
Kui EGR vahetati siis järele on jäänud pihustid, mida kontrollida. Mida lühemad vahemaad ehk külmkäivituste arv per läbitud km, seda suurema korrelatsiooniga on "haigel mootoril" sund-regeneratsioonide arv ning lühikeste distantside tõttu veel omakorda katastroofiliselt kõrge veaga lõppevate sund-regeneratsioonid. See kõik kokku on surnud ring, mistõttu on ammu selge, et DPF-ga sõiduk ei ole lühikeste otste jaoks / linnas tarbimiseks.
Kui EGR vahetati siis järele on jäänud pihustid, mida kontrollida. Mida lühemad vahemaad ehk külmkäivituste arv per läbitud km, seda suurema korrelatsiooniga on "haigel mootoril" sund-regeneratsioonide arv ning lühikeste distantside tõttu veel omakorda katastroofiliselt kõrge veaga lõppevate sund-regeneratsioonid. See kõik kokku on surnud ring, mistõttu on ammu selge, et DPF-ga sõiduk ei ole lühikeste otste jaoks / linnas tarbimiseks.
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Lõpetage see jama jahumimine, auto omainik külastagu pädevat diagnosti asutust ja vsjoo! Ilmselt mingi andur või **** teab mis oma näite valetab, pädev asutus vea leiab! Ja mitte veakoode lugedes mida enamus diagnostikaks arvab olema vaid reaalseid näite ikka peaks vaatama!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Üks video valideerimisest taustale.
https://www.youtube.com/watch?v=97JqX7UmCUI" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle teema esmased sümptomid vastusurvega seonduvale ei viita aga loomulikult on vaja teha korralik diagnostika.
https://www.youtube.com/watch?v=97JqX7UmCUI" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle teema esmased sümptomid vastusurvega seonduvale ei viita aga loomulikult on vaja teha korralik diagnostika.
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Autol ei pruugigi ju midagi viga olla, vabalt võib olla põhjuseks mingid 2km linnasõidud tööle, küllalt on selliseid asju nähtud. Kui täna pihustab lisakütust regeneratsiooni alustamiseks aga auto jäetakse seisma kilomeetri pärast, siis homme ja ülehomme pihustatakse uuesti. Lõpuks hakkabki õlitase tõusma, sest mingi osa kütusest läheb alati karterisse. Sõitude ajalugu on muidugi tuvastatav arvuti abil, selles on Sul õigus.Indrek523 kirjutas:Lõpetage see jama jahumimine, auto omainik külastagu pädevat diagnosti asutust ja vsjoo! Ilmselt mingi andur või **** teab mis oma näite valetab, pädev asutus vea leiab! Ja mitte veakoode lugedes mida enamus diagnostikaks arvab olema vaid reaalseid näite ikka peaks vaatama!
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Teet82, olen sinu variandiga päri ja tõenäoliselt ongi lühikestes otstes viga. Pihustid ja muud välistan. Korralik diagnostika on samuti tehtud, ühtegi viga arvuti ei näita.
Põhimõtteliselt on rohi leitud ja läheb töösse!
Põhimõtteliselt on rohi leitud ja läheb töösse!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Miks pihustite järeltilkumise ja solgutuste viga on välistatud? Arvutiga sellist pihustite viga ei ole võimalik diagnoosida. Naiivsed on sellises olukorras lootnud, et eemaldavad dpf-i aga reaalsuses saadakse lisaks sellele ka pihustite remondiarve, sest siis tuleb tõde koos haisuga koheselt ka näkku.
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Oma silmaga pole näinud, aga Audi puhul räägitakse juhustest, kus pihustist tilgub silinder kütust täis ja käivitamisel nagu starter pooks, tekib hüdrolukk. Kuna pihustite tootjad on enam-vähem samad erinevatel markidel, siis pole loomulikult ka BMW puhul selline tilkumine välistatud.
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Täpsemalt milliseid N47 mootoreid F1x kere peale pandi? Viidatud lehel ma seda seda infot ei näe.ttsys kirjutas: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Siit näeb: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10" onclick="window.open(this.href);return false;)AndresX kirjutas:Täpsemalt milliseid N47 mootoreid F1x kere peale pandi? Viidatud lehel ma seda seda infot ei näe.ttsys kirjutas: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Kõik R4 diislid peale viimase 143kw versiooni on N47. 105-160kw.
Wiki pole teab mis kuulikindel allikas ja sõltub suuresti, mis regioonist seal juttu tehtud on.
Wiki pole teab mis kuulikindel allikas ja sõltub suuresti, mis regioonist seal juttu tehtud on.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Teema jätkuks, et vahetatud sai DPF-i peal olev vigane andur, mis pendeldas ühes äärest teise ja tõenäoliselt käivitas DPF-i. Eks vaatame, kas saaga jätkub või mitte. Uus õli läks ka sisse!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 520d F11 õlitase kõrge
N47D20, wiki andmed selles infolõikes kõik täpsed; 150kW on N57D30.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Mõtlesin, et uuendan teemat ja kirjutan siis paar sõna, mis probleemist saanud on.
Nagu enne mainitud, siis 2 x sai vahetatud DPF-i peal olev andur, sest see pendeldas üles ja alla ja näitas erinevat rõhutaset dpf-s. Eeldasime, et DPF lülitub sisse ja välja ja see võib põhjustada kütuse lekke mootorisse. Ei midagi
Siis sai maha võetud pihustid ja kontrollitud - need korras.
Siis lasin eemaldada DPF-i, EGR-i ja lisatud chip. See oli nagunii plaanis teha, sest auto jääb naisele linnas sõita ja otsad ei saa olema pikad. Ei midagi.
Järgmisena vahetatud kõrgsurve pump - käis stendis ja näitas väikest leket. E60-tel pidi rant võlli peale kuluma ja see leket põhjustama. Minu auto ranti polnud. Samas üks varuosamüüja ütles, et see pidi täitsa minev kaup olema!
Loodame, et nüüd sai korda.! Vahepeal sai mitu korda õli vahetatud, et suuremaid jamasid vältida!
Nüüdseks on juba tekkinud sportlik huvi asi korda saada, maksku, mis maksab!
Nagu enne mainitud, siis 2 x sai vahetatud DPF-i peal olev andur, sest see pendeldas üles ja alla ja näitas erinevat rõhutaset dpf-s. Eeldasime, et DPF lülitub sisse ja välja ja see võib põhjustada kütuse lekke mootorisse. Ei midagi
Siis sai maha võetud pihustid ja kontrollitud - need korras.
Siis lasin eemaldada DPF-i, EGR-i ja lisatud chip. See oli nagunii plaanis teha, sest auto jääb naisele linnas sõita ja otsad ei saa olema pikad. Ei midagi.
Järgmisena vahetatud kõrgsurve pump - käis stendis ja näitas väikest leket. E60-tel pidi rant võlli peale kuluma ja see leket põhjustama. Minu auto ranti polnud. Samas üks varuosamüüja ütles, et see pidi täitsa minev kaup olema!
Loodame, et nüüd sai korda.! Vahepeal sai mitu korda õli vahetatud, et suuremaid jamasid vältida!
Nüüdseks on juba tekkinud sportlik huvi asi korda saada, maksku, mis maksab!
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: 520d F11 õlitase kõrge
Võib siis teema lõpetuseks öelda, et auto korras ja õlitase enam ei tõuse. Viga oligi kõrgsurvepumbas. Ehk on kellelgi edaspidi abiks!