E61 mootori tuli
E61 mootori tuli
N43B20 mootoriga E61 autol süttib mootori tuli, diagnostika näitab kati viga Bank1 ja Bank2.
Tänaseks on tehtud: uus soft, teise auto (läbidõiduga 100 000km) kasutatud kollektor, kolmas lamda andur vahetatud, kati peal andurid omavahel vahetatud, mootoriketi ajastus kontrollitud - ikka süttib (~250-300km peale vea kustutamist, linnas lubab pikemalt sõita). Milles asi võib olla?
Tänaseks on tehtud: uus soft, teise auto (läbidõiduga 100 000km) kasutatud kollektor, kolmas lamda andur vahetatud, kati peal andurid omavahel vahetatud, mootoriketi ajastus kontrollitud - ikka süttib (~250-300km peale vea kustutamist, linnas lubab pikemalt sõita). Milles asi võib olla?
Viimati muutis Jan320, 05.10.2017 22:31 22, muudetud 2 korda kokku.
Re: E61 mootorituli
Sellised vead olid sees.Kas on ka NOX i andur läbi?
https://www.upload.ee/files/7506914/WP_ ... o.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.upload.ee/files/7506914/WP_ ... o.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E61 mootorituli
Ei oska keegi kommenteerida, milles asi võiks olla?
Re: E61 mootorituli
Peaks olema umbes nii, et kui see NOX sensor normaalset signaali ei anna, siis lülitatakse lahja segu kasutamine ajust välja ja see pidev keskmine/ideaalne segu võiks loogiliselt ka esimesi katalüsaatoreid ja lambdade signaale mõjutada. Ehk võib-olla oled valest otsast alustanud selle vea otsimist.
Siin on suhteliselt hästi ära seletatud see NOX asi, kaasa arvatud asjasse puutuvad veakoodid;
http://eleganz-durch-technik.blogspot.c ... ement.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on suhteliselt hästi ära seletatud see NOX asi, kaasa arvatud asjasse puutuvad veakoodid;
http://eleganz-durch-technik.blogspot.c ... ement.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E61 mootorituli
Kirjutasin sulle ju kõik ära, mida teha vaja. Mis arusaamatuks jäi? Muidugi alustati veaotsingut valest otsast.Jan320 kirjutas:Ei oska keegi kommenteerida, milles asi võiks olla?
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 mootorituli
On sul see soovitustega metoodika tekst tallel? Saab seda lugeda?
Re: E61 mootorituli
See Nox i andur pole nii odav, et lihtsalt proovida, et äkki on läbi! Pealegi pakkusid ka mitmeid vigu ja lõpuks oli Noxi andur 99 prossa.Volum kirjutas:Kirjutasin sulle ju kõik ära, mida teha vaja. Mis arusaamatuks jäi? Muidugi alustati veaotsingut valest otsast.Jan320 kirjutas:Ei oska keegi kommenteerida, milles asi võiks olla?
Re: E61 mootorituli
Jah, ma küsisin eelnevalt, mida teinud oled. Nox andurit sa vahetanud pole. Selle töökäigu loogilisust võttes võin 99% kinnitada, et viga on selles.
Buumer Auto / 56826000
Re: E61 mootorituli
Mis koodiga peaksin uue valima 7587129 või 7587130?
Re: E61 mootorituli
Mul endiselt ISTA-t pole, kas see ekraanipilt on lõplik raport või saab veel põhjalikumaid selgitusi veakoodide juurde? Peaks nagu veel midagi olema seal, näiteks "lühis" või midagi sellist.
Re: E61 mootorituli
Ei pea lühist olema, piisab juba electric kui ka binaryst. (Väga väga väga harva, kui NOx anduril lühis tekib) 7587129 sobib.
Buumer Auto / 56826000
Re: E61 mootorituli
Isegi kui andur lühises on, ei tohiks see mootori tuli süttida , või kuidas?
Re: E61 mootori tuli
Mina ole ka nii aru saanud, et see NOX värk mootorituld põlema ei pane.
Tihti on nii, et veakoode on rohkem kui üks ja katsu siis inimesele kindlalt öelda, et mis mootoritule põlema paneb. Eriti kui veakoodid otseselt millelegi ei viita ja on rohkem sellist informatiivset laadi, et segu vale jne.. Võib-olla esinduses on võimalus asju prooviks külge panna ja niimoodi probleeme lahendada, ei oska öelda seda. Kui on soov ise remontida, siis tulebki osta prooviks, aitab siis või mitte.
Tihti on nii, et veakoode on rohkem kui üks ja katsu siis inimesele kindlalt öelda, et mis mootoritule põlema paneb. Eriti kui veakoodid otseselt millelegi ei viita ja on rohkem sellist informatiivset laadi, et segu vale jne.. Võib-olla esinduses on võimalus asju prooviks külge panna ja niimoodi probleeme lahendada, ei oska öelda seda. Kui on soov ise remontida, siis tulebki osta prooviks, aitab siis või mitte.
Re: E61 mootori tuli
Kas n.ö. regenereerimine ei aita? On paar kokkupuudet olnud. Ca 4 aastal tagasi ei saanud E93 ülevaatuselt läbi(ülevaatajatel ei olnud kokkupuudet lahja segu mootoriga), öeldi segu lahja/lisaõhk.Olid ka sarnased veakoodid juhtplokis. Vahetati ka NOx andur kuid tolku polnud. Lisaõhku ei leidnud. Käisin maanteel n.ö. regenereerimas, muutus paremaks. Ja korda sai minu arust kui sõitis maanteed kõrgendatud pööretega. Tagasi klient pole tulnud. Üks NOx andur olemas.
Re: E61 mootori tuli
Viga oligi anduris aga ka Kat oli umbes.
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid!
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid!
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E61 mootori tuli
meego kirjutas:Kas n.ö. regenereerimine ei aita? On paar kokkupuudet olnud. Ca 4 aastal tagasi ei saanud E93 ülevaatuselt läbi(ülevaatajatel ei olnud kokkupuudet lahja segu mootoriga), öeldi segu lahja/lisaõhk.Olid ka sarnased veakoodid juhtplokis. Vahetati ka NOx andur kuid tolku polnud. Lisaõhku ei leidnud. Käisin maanteel n.ö. regenereerimas, muutus paremaks. Ja korda sai minu arust kui sõitis maanteed kõrgendatud pööretega. Tagasi klient pole tulnud. Üks NOx andur olemas.
Võimalik, et mindi lihtsalt mujale tegema, kes ikka saamatu juurde tagasi läheb.. lihtne.
Re: E61 mootori tuli
Head uut aastat! Liiga vara hõiskasin,viga on tagasi,peale NOx i anduri vah. sain sõita 1500-2000km ja nüüd viga tagasi!
Re: E61 mootori tuli
Mis sellega öelda tahad?Raemees kirjutas:meego kirjutas:Kas n.ö. regenereerimine ei aita? On paar kokkupuudet olnud. Ca 4 aastal tagasi ei saanud E93 ülevaatuselt läbi(ülevaatajatel ei olnud kokkupuudet lahja segu mootoriga), öeldi segu lahja/lisaõhk.Olid ka sarnased veakoodid juhtplokis. Vahetati ka NOx andur kuid tolku polnud. Lisaõhku ei leidnud. Käisin maanteel n.ö. regenereerimas, muutus paremaks. Ja korda sai minu arust kui sõitis maanteed kõrgendatud pööretega. Tagasi klient pole tulnud. Üks NOx andur olemas.
Võimalik, et mindi lihtsalt mujale tegema, kes ikka saamatu juurde tagasi läheb.. lihtne.