E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Tallinnast Tartusse liikudes hakkas korraks sadama ja auto jäi seisma. Armatuuri viskas kirja ette fuel.inject system. Paar aastat tagasi tegi sama nalja ja siis selgus, et aju oli vett saanud. Seekord k6ik kuiv ja kiskusin ka kütte filtri juurest vooliku lahti ning starterit andes küte voolas ilusti. Kas kellelgi on kogemusi? Kust viga v6iks otsima hakata?
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Kas tuli korraliku survega või voolas? Ainult voolamisega ei peagi käivituma.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Ja nii oligi. Ikkagi paagisisese pumba viga, vist. Ostes 25l juurde(enne oli10 sees) läks käima ja vuras ilusti Tartusse välja. Pumpa vast lammerist ostma ei maksa hakata?
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Kas nüüd keegi targem selgitaks palun, milline täpselt see paagisisene pump on, mis kütet ühest teise pumpab?
Kas siit midagi? https://aeromotors.ee/kataloog/bmw/5-/5 ... 679;s10817" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas siit midagi? https://aeromotors.ee/kataloog/bmw/5-/5 ... 679;s10817" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Nii, Veel üks küsimus. Kuna poed andsid erinevaid andmeid, siis milline tehniliste andmetega pump võiks minu omale sobida. Autoks jätkuvalt BMW525d, 2003 aut. mootoriks M57 D25 (256D1). Kas Rakendustüüp: elektriline
Etteanne (l/h): 120 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 1. Või Rakendustüüp: elektriline Etteanne (l/h): 100 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 4. Mind huvitab just see kasutusrõhk.
Etteanne (l/h): 120 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 1. Või Rakendustüüp: elektriline Etteanne (l/h): 100 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 4. Mind huvitab just see kasutusrõhk.
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Oleks pidanud kütet hakkama sadama ,poleks välja surnud ! Tallinnast Tartusse 10 l ?seawolf kirjutas:Nii, Veel üks küsimus. Kuna poed andsid erinevaid andmeid, siis milline tehniliste andmetega pump võiks minu omale sobida. Autoks jätkuvalt BMW525d, 2003 aut. mootoriks M57 D25 (256D1). Kas Rakendustüüp: elektriline
Etteanne (l/h): 120 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 1. Või Rakendustüüp: elektriline Etteanne (l/h): 100 Installatsioonipinge (V): 12 Kasutusõhk (bar): 4. Mind huvitab just see kasutusrõhk.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Paagisisene on see lühem, toodab 0.5bar - seda sul siis ilmselt vaja
Põhjaalune on pikem, toodab 4 bar.
Põhjaalune on pikem, toodab 4 bar.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Muig. Erichbach, kas sinu liiklusvahendiga ei ole võimalik 65km 10l läbida? Millega sa siis sõidad? Tankiga?
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Postitan enda teema alla, kuna tundub, et istumise all preilike ei taha mind sõidutada korralikult ja jättis jälle tee peale ning lõi ette kirja "einspritzanlage" Nimelt sama jama aga paagisisene pump on vahetatud 2a tagasi. Pihustid kontrollitud ja vigased vahetatud. Kõrgsurve pumba rõhuklapp vahetatud. Starter ja kõik muu toimib. Paagis näitab 12l kütust. Diagnostiga pool aastat tagasi öeldi, et paagisisese pumba rõhk võiks parem olla aga ei midagi hullu. Kütet filtri juurest voolab peale, ei pritsi aga voolab. Kas kellelgi mõtteid?
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Kõlab nagu põhjaalunepump ei tööta või ei lükka enam rõhku üles piisavalt.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Nii. Sai vaaduatud siis elektrooniliselt, palju paagis kütet ja näitas järgmist. 12,0/0,0/12,0 Kolm näitu siis. Viimane on raudselt üldkogus aga kumb kahest esimesest on see pool, kus paagisisene pump on?
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Paremal pool paagis on mootoriga pump. Seal peab alati kütust olema, sinu andmete järgi seal 0. Nagu 2 a tagasi kirjutasin, siis selles tõenäoliselt viga ongi. Mis pumba tookord panid?
Ise vahteasin ka algul magneti marelli vastu ja siis mingi aeg edasi läks originaal vdo, siiani muretu.
Ise vahteasin ka algul magneti marelli vastu ja siis mingi aeg edasi läks originaal vdo, siiani muretu.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Filtrist ju kütet tuli/tuleb. Kui paagist peale ei tule siis ei tuleks filtrist kütust ka.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2003a aut. Teel olles suri välja.
Aitäh vastuste eest. Kaks aastat tagasi sai ka magneti marelli peale pandud. Tundub, et need ei taha vastu pidada. Ja teadjamad ütlesid, et kui voolab õrnalt kütust, siis ikkagi võib paagisisese pumba viga olla, ei pidavat piisavalt survet andma. Aga tean nüüd, kust edasi otsima hakata.