M57 sisselaskekollektor
M57 sisselaskekollektor
Terv, kas on kellelgi juhtunud et sisselaske poldid käivad pesas ringi lihtsalt aga lahti ei tule ülemised tundub nagu käivad koos selle pronks punniga ringi kuhu polt sisse läheb
Re: M57 sisselaskekollektor
Sisselaske kolde poldid ei käigi otse välja. Šnitti saad siit võtta ->
https://youtu.be/cZ22X9A6t3g?t=238
https://youtu.be/cZ22X9A6t3g?t=238
Re: M57 sisselaskekollektor
Klapikambrikaas vigane, pronks puks/mutter lahti tulnud ja pöörleb kaasa, poldi pea läbi puurida siis saad kollektori kätte.
Tallinn 56285704
Re: M57 sisselaskekollektor
Mis siis sinna pärast asemele panna kui ära puurida.
Panna uus klapikabrikaas ka jälle või annab sinna midagi muud leiutada
Panna uus klapikabrikaas ka jälle või annab sinna midagi muud leiutada
Re: M57 sisselaskekollektor
Kas vahetada klapikambrikaas välja või kui algul puurida ainult poldipea katki, sisselaske kollektor ära võtta ja siis tõmmata polt koos mutriga välja ja pärast kui polt on mutrist kätte saadud, siis mutter lõtku liimiga või mõne muu liimiga tagasi liimida. Saab ka nii kui üle jäänud sisselaske poldid, mutrid on lahti siis keerata vigast polti soovitavalt kiirema pöördega (akutrell, mutrikeeraja) ja samaaegselt tõmmata eemale, hoida kollektoril pinge peal ja tuleb koos mutriga polt välja kkk seest.
Tallinn 56285704
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1052
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: M57 sisselaskekollektor
Ise kangutasin välja koos selle nn metallist puksiga kuhu polt sisse keeratakse.
Selle puksi panin super liimiga kinni ja asi ilusti toimib ja kannatab ka lahti keerata vabalt.
Selle puksi panin super liimiga kinni ja asi ilusti toimib ja kannatab ka lahti keerata vabalt.
Re: M57 sisselaskekollektor
Selge peab hakkama lammutama ja meisterdama
Tänud asjaliku nõu eest
Tänud asjaliku nõu eest
Re: M57 sisselaskekollektor
Olen näinud, et mootorikatte poltidega on samamoodi juhtunud. Eks see tuleb sellest kui puudub igasugune kogemus või teadmised erinevas suuruses poltide pingutamiseks, aga kangesti tahetakse ise remontida kõike. Ja just BMW puhul näeb kõige rohkem, kuidas on ära rikutud midagi oskamatusest.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1052
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: M57 sisselaskekollektor
Sula tõsi.teet82 kirjutas:Olen näinud, et mootorikatte poltidega on samamoodi juhtunud. Eks see tuleb sellest kui puudub igasugune kogemus või teadmised erinevas suuruses poltide pingutamiseks, aga kangesti tahetakse ise remontida kõike. Ja just BMW puhul näeb kõige rohkem, kuidas on ära rikutud midagi oskamatusest.
Mul pole õnnestunud veel ühtegi alla 2004 aasta bemarit remontida millel kollektori poldid kõik olemas ja terved oleks. Valmis saamise rõõmust vist keeratakse niipalju kinni ära kui see krõks ikka ära käib
Re: M57 sisselaskekollektor
Kusjuures ei keeranud kõvasti kinni üldse peale seda kui pihustid vahetasin. Eks ajaga väsivad ikka kõik asjad ära ükski asi pole igavene.