M57 sisselaskekollektor

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
pakito123
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 24.10.2009 19:30 01
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas pakito123 »

Terv, kas on kellelgi juhtunud et sisselaske poldid käivad pesas ringi lihtsalt aga lahti ei tule ülemised tundub nagu käivad koos selle pronks punniga ringi kuhu polt sisse läheb
Treiku
Huviline
Postitusi: 183
Liitunud: 18.07.2017 21:50 46
Asukoht: Tartu

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas Treiku »

Sisselaske kolde poldid ei käigi otse välja. Šnitti saad siit võtta ->
https://youtu.be/cZ22X9A6t3g?t=238
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 746
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas unicoil »

Klapikambrikaas vigane, pronks puks/mutter lahti tulnud ja pöörleb kaasa, poldi pea läbi puurida siis saad kollektori kätte.
Tallinn 56285704
Kasutaja avatar
pakito123
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 24.10.2009 19:30 01
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas pakito123 »

Mis siis sinna pärast asemele panna kui ära puurida.
Panna uus klapikabrikaas ka jälle või annab sinna midagi muud leiutada
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 746
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas unicoil »

Kas vahetada klapikambrikaas välja või kui algul puurida ainult poldipea katki, sisselaske kollektor ära võtta ja siis tõmmata polt koos mutriga välja ja pärast kui polt on mutrist kätte saadud, siis mutter lõtku liimiga või mõne muu liimiga tagasi liimida. Saab ka nii kui üle jäänud sisselaske poldid, mutrid on lahti siis keerata vigast polti soovitavalt kiirema pöördega (akutrell, mutrikeeraja) ja samaaegselt tõmmata eemale, hoida kollektoril pinge peal ja tuleb koos mutriga polt välja kkk seest.
Tallinn 56285704
Kasutaja avatar
6Tenz
Huviline
Postitusi: 1052
Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
Peamine sõiduk: e92 330d
Asukoht: Tartu

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas 6Tenz »

Ise kangutasin välja koos selle nn metallist puksiga kuhu polt sisse keeratakse.
Selle puksi panin super liimiga kinni ja asi ilusti toimib ja kannatab ka lahti keerata vabalt.
Kasutaja avatar
pakito123
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 24.10.2009 19:30 01
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas pakito123 »

Selge peab hakkama lammutama ja meisterdama
Tänud asjaliku nõu eest
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas teet82 »

Olen näinud, et mootorikatte poltidega on samamoodi juhtunud. Eks see tuleb sellest kui puudub igasugune kogemus või teadmised erinevas suuruses poltide pingutamiseks, aga kangesti tahetakse ise remontida kõike. Ja just BMW puhul näeb kõige rohkem, kuidas on ära rikutud midagi oskamatusest.
Kasutaja avatar
6Tenz
Huviline
Postitusi: 1052
Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
Peamine sõiduk: e92 330d
Asukoht: Tartu

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas 6Tenz »

teet82 kirjutas:Olen näinud, et mootorikatte poltidega on samamoodi juhtunud. Eks see tuleb sellest kui puudub igasugune kogemus või teadmised erinevas suuruses poltide pingutamiseks, aga kangesti tahetakse ise remontida kõike. Ja just BMW puhul näeb kõige rohkem, kuidas on ära rikutud midagi oskamatusest.
Sula tõsi.
Mul pole õnnestunud veel ühtegi alla 2004 aasta bemarit remontida millel kollektori poldid kõik olemas ja terved oleks. Valmis saamise rõõmust vist keeratakse niipalju kinni ära kui see krõks ikka ära käib :)
Kasutaja avatar
pakito123
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 24.10.2009 19:30 01
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: M57 sisselaskekollektor

Postitus Postitas pakito123 »

Kusjuures ei keeranud kõvasti kinni üldse peale seda kui pihustid vahetasin. Eks ajaga väsivad ikka kõik asjad ära ükski asi pole igavene.
Vasta