F11 530d xdrive kütusekulu
- Raido48
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15.12.2012 12:58 09
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d Xdrive Stage 1
F11 530d xdrive kütusekulu
Tunnen huvi kuidas teistel foorumikaaslastel 530d xdrive kütusekulu linnas on? Endal rahulikult võttes jääb sinna 8,7 juurde ja natuke rohkem vajutades on 9,5 juures. Tahaks võrdlust tavalise vs enda stage1 chipidus autoga millel 230kW ja 646Nm.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
X ja 530 autom linnas 8.7 on muinasjuttu. Mõõda ikka paak täis meetodil. 8.7 pigem keskmine kulu.
BMW g31 520d M Sport
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Mingi andmebaas näitab LCI 530xd linnas isegi 6,6 sajale. Tundub kahtlane küll aga mine sa neid kaasaegseid autosid tea.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Sõltub täiesti sellest, kus ja millal sõidad. Pre-koroona aegsetes ummikutes tiksudes oli suhteliselt raske LCI 530d'ga saada linnas alla 11 l/100. Hetkel kui liiklus hõredam, siis jääb keskmine 7,5 - 8 l /100km vahele. Mul veel vaid tagavedu, xDrive lisab veidi kindlasti juurde. See 6,6 tundub aga ebareaalne.
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Nojah siin tuleb ka see mängu, mis on linna sõit. Kas tehas on sinna sisse ummikud arvestatud või mitte. Siin Kuressaares saaks võibolla suvel isegi siis 6,6 kätte.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Raido48
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15.12.2012 12:58 09
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d Xdrive Stage 1
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Mõtlesingi uurida kuna tehase andmetel on jah linna liikluses 6.9 mis tundub täiesti võimatu, kui pead foori taga ka tiksuma. Chip pidi väidetavalt kuni 20% vähendama kütusekulu, kuna on paremini optimeeritud, kui tehase seades, aga 6.9 on ikkagi ulme.
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
No krt, mul ikka meeldivad selised väited
Bmw’l on siis terve osakond lollakaid insenere, kes teevad meelega halva ja eba optimaalse softi, et hiljem saaks mingi “maksimum kahe mehe firma” seda parandada ja suurelt oma fesari akkaunti selle info ülesse panna
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Siin vähe eksid. BMW insenerid ongi loonud täpselt sellise softi, kus kütusekulu ei ole kõige olulisem. Soft on loodud, et jõudlus ja kütusekulu oleks mõistlikus tasakaalus.
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
BMW insenerid peavad keskkonnanõudeid jälgima, chipi meestel pole seda muret ja võivad väljalaske tühjaks peksta ja kütust peale keerata, siin pole midagi võrrelda üldse. Ja naiivne on uskuda, et 20% vähem kütust põletades saadakse 30% rohkem võimsust, võimsus tuleb ainult kütuse põletamisest.
- Raido48
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15.12.2012 12:58 09
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d Xdrive Stage 1
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Mina insener pole, aga chipimine pole päris "keerame kütust peale" minu teada. "Rohkem kütust" antakse peale, kui pöörded üles ajad mitte tavasõiduga. Tavasõidu parem ökonoomusus saavutatakse käiguvahetuste seadistamisega, kui pöörded on madalad. Sellel hetkel pole ju vajadust kütust rohkem peale anda, kui sa niisama ühtlaselt tiksud. Need numbrid 20/30 on ilmselt liialdus, aga teoorias tundub loogiline.
Aga teema point oli uurida palju siin sarnase auto kütusekulu on, kuna välismaistes foorumites on suht ulme numbrid ja kuidagi väga ökod pillid.
Aga teema point oli uurida palju siin sarnase auto kütusekulu on, kuna välismaistes foorumites on suht ulme numbrid ja kuidagi väga ökod pillid.
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
8,5
Viimati muutis maxs30, 20.07.2020 05:33 41, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Käisime just naise 530Xd pärnus ja nullisin enne minekut kulu ära.
Edasi-tagasi ja ka pärnus veidi ringi sõites, manteel ka möödasõite tehes, kiirus püsikaga +10 lubatust ja sain kompule ette 7l/100.
Siiamaani pole see auto ühtegi pikemat otsa meie käes teinud, naine ainult oma töösõite teinud ja kompul ees 9,9.
Edasi-tagasi ja ka pärnus veidi ringi sõites, manteel ka möödasõite tehes, kiirus püsikaga +10 lubatust ja sain kompule ette 7l/100.
Siiamaani pole see auto ühtegi pikemat otsa meie käes teinud, naine ainult oma töösõite teinud ja kompul ees 9,9.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Tehase antud linnakulule 2l otsa on täiesti normaalne.
Vaata fakte, auto kaalub more or less 2 tonni, on automaatkastiga (8hp on küll väga hea kast, a esimesed käigud libistab mugavuse jaoks ikka suht palju) ja nelikveoline alla 10l saades on isegi juba hästi.
Kiipimise osas - ilma heitmenormide saavutamiseks mõeldud agregaatide (EGR, DPF, EU6 autodel AdBlue) torkimiseta ja mootori madalate pöörete jõudluse nullimiseta mingit kütusesäästu võib ainult unes näha.
Insenerid on seda tuhandeid tunde seadistanud, et auto sõidetav oleks ja samas normid täidaks, seega ei ole seal mitte milligrammigi üleliigset kütust kasutusel.
XHP Flashtooli (mida teadupärast igaüks saab ise vabalt nii android kui iOS seadmele osta) abil käiguvahetuspunktide muutmine ei tee ka autot märkmisväärselt ökonoomsemaks, neid madalamale viies vägistatakse jõuülekande osasid kordades rohkem ja seda on sõites tunda ning hiljem ka järjest juppe vahetades, mis madalate pöörete vibratsioonist järele andnud on.
Suured ja keskmisest kiiremad diislid on ökonoomsed ainult maanteel, kuhu nad mõeldud on.
Vaata fakte, auto kaalub more or less 2 tonni, on automaatkastiga (8hp on küll väga hea kast, a esimesed käigud libistab mugavuse jaoks ikka suht palju) ja nelikveoline alla 10l saades on isegi juba hästi.
Kiipimise osas - ilma heitmenormide saavutamiseks mõeldud agregaatide (EGR, DPF, EU6 autodel AdBlue) torkimiseta ja mootori madalate pöörete jõudluse nullimiseta mingit kütusesäästu võib ainult unes näha.
Insenerid on seda tuhandeid tunde seadistanud, et auto sõidetav oleks ja samas normid täidaks, seega ei ole seal mitte milligrammigi üleliigset kütust kasutusel.
XHP Flashtooli (mida teadupärast igaüks saab ise vabalt nii android kui iOS seadmele osta) abil käiguvahetuspunktide muutmine ei tee ka autot märkmisväärselt ökonoomsemaks, neid madalamale viies vägistatakse jõuülekande osasid kordades rohkem ja seda on sõites tunda ning hiljem ka järjest juppe vahetades, mis madalate pöörete vibratsioonist järele andnud on.
Suured ja keskmisest kiiremad diislid on ökonoomsed ainult maanteel, kuhu nad mõeldud on.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: F11 530d xdrive kütusekulu
Mul ilma igasuguse chipita ja linn 9-10, maantee 6-7. Aga ta polegi linna mõeldud nagu eelpool öeldud
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci