BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Tere!
Mul on selline probleem, et BMW E34 520i M50B20 1991 (Itaalias toodetud) ei käivitu.
Autol oli 2 võtit, üks oli uste avamiseks, teine käivitamiseks. (Pole kindel, kas see oli originaalis nii või mitte)
Igatahes, auto on seisnud aasta aega ja peamiselt sellepärast, et uste võti kadus ära.
Ukse saime lahti, starter töötab, kuid ei käivitu. Siis, kui meil oli olemas uksevõti, siis käivitus.
Kas võib olla mingi vargusevastane süsteem või immobilizer?
Või on hoopis mehaaniline probleem? Nagu näiteks bensiinipump?
Samuti märkasin ka seda, et tulede lüliti kohal oli üks punane LED märgulamp, mis viimati, kui auto käivitus vilkus, enam ei vilgu.
Kõike paremat!
Mul on selline probleem, et BMW E34 520i M50B20 1991 (Itaalias toodetud) ei käivitu.
Autol oli 2 võtit, üks oli uste avamiseks, teine käivitamiseks. (Pole kindel, kas see oli originaalis nii või mitte)
Igatahes, auto on seisnud aasta aega ja peamiselt sellepärast, et uste võti kadus ära.
Ukse saime lahti, starter töötab, kuid ei käivitu. Siis, kui meil oli olemas uksevõti, siis käivitus.
Kas võib olla mingi vargusevastane süsteem või immobilizer?
Või on hoopis mehaaniline probleem? Nagu näiteks bensiinipump?
Samuti märkasin ka seda, et tulede lüliti kohal oli üks punane LED märgulamp, mis viimati, kui auto käivitus vilkus, enam ei vilgu.
Kõike paremat!
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Pakun, et viga on mingis ise paigaltatud immos. Arvatavasti oli sul selle teise võtme küljes veel mingi julla millega tuli immo maha. Otsi see karp ülesse ja ühenda välja vahelt. Üldjuhul nii vanal auto tehase immot veel pole, kui just pole uuema mootori ajuga asendatud.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Teine võti oli teistsuguse kujuga, kuid sellel patareid sellel ei olnud.
Tundus olevat originaal BMW võti.
Tundus olevat originaal BMW võti.
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
update:
pärast põhjalikku uurimist leidsin alarmiploki tagumise istme alt.
Alarmi peal on kirjas SERPI STAR BM5
Täpselt selline: https://i.ebayimg.com/images/g/NTcAAOSw ... s-l400.jpg
Kas see võib olla käivitumisega kuidagi seotud?
pärast põhjalikku uurimist leidsin alarmiploki tagumise istme alt.
Alarmi peal on kirjas SERPI STAR BM5
Täpselt selline: https://i.ebayimg.com/images/g/NTcAAOSw ... s-l400.jpg
Kas see võib olla käivitumisega kuidagi seotud?
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Muidugi võib. Alarmi eesmärk ongi käivitamist takistada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Nüüd ühenda sealt uuesti vajalikud juhtmed kokku ja sõit saab alata.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Täpsema uurimise tagajärjel sain teada, et alarmil on originaalis pult, minul seda pulti ei ole mitte kunagi olnud, kuid auto on käivitunud.
Homme uurin, kas bensiinipump toimib.
Homme uurin, kas bensiinipump toimib.
Re: BMW E34 520i 1991 käivitumise probleem.
Tere.
Lõpuks tuli välja, et tegu on bensiinipumba probleemiga.
Kasutasin "Quick start" eetri põhjal aerosooli ja mootor käivitus, kuni see ära põles.
Siis mõõtsin ära pumba juhtme pinge, elektrit tuli peale, kuid pump ei käivitunud.
Lõpuks tuli välja, et tegu on bensiinipumba probleemiga.
Kasutasin "Quick start" eetri põhjal aerosooli ja mootor käivitus, kuni see ära põles.
Siis mõõtsin ära pumba juhtme pinge, elektrit tuli peale, kuid pump ei käivitunud.