Tervist
Mureks , et peale vaadates tundub autol tagumine osa liiga madalal, kui võrrelda esiosaga ja teiste parklas seisvate autodega. Tunduks nagu M-sport vedrustus, kuigi on tavaline tagumises otsas olevate õhkpatjadega F11. Ista+-ga on õhkvedrustust korduvalt kalibreeritud. Kõrgused on mõõtes mõõdulindiga paigas. Tagumisest alumisest velje äärest üles koopa ääreni on 644mm (+/- 2mm). Ista näitab 19'' velje puhul sama kõrgust (644mm) , ka kõrguse andurid loevad sama välja, mis mõõdulindiga mõõtes. Ainult esimene vasak ei klapi, mida käseb kalibreerimisel ka mõõta. Mõõtes on rohkem ,kui ette nähtud. Kas seepärast ,et tagumine osa on liiga madalal ja seega esimene osa tõuseb?
Siit ka küsimus, kas tagumine osa ei peaks vähe kõrgemal olema? Endal tunduks silmaga, et on selline 15-20mm madalam kui peaks.
Tegemist pole m-sport vedrustusega.
Tegu F11-ga, mis istub 19'' tolli velgedel.
F11 Tagumine ots madalal?
- Cliche
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 09.03.2011 15:24 54
- Peamine sõiduk: E36 Convertible, F11
- Asukoht: Tartumaa
F11 Tagumine ots madalal?
Viimati muutis Cliche, 29.04.2021 00:18 05, muudetud 1 kord kokku.
Nobody's perfect , but if you drive a bmw, you,re pretty close.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 Tagumine ots madalal?
Pind, millel kalibreerimist teostatakse on perfektselt loodis?
- Cliche
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 09.03.2011 15:24 54
- Peamine sõiduk: E36 Convertible, F11
- Asukoht: Tartumaa
Re: F11 Tagumine ots madalal?
Perfektselt pinda on keeruline leida tänapäeval, aga jah, kalibreerimine teostatud tasasel pinnal. Mure pigem kõrguses, kui kõrguste erinevuses.
Kusjuures olin samal mõttel, aga plaanisin eelnevalt targematelt üle küsida. Andsin autole mõista , et tal on nüüd 20'' velg on all ja mõõtsin kõrgused uuesti üle. Tõstis tagumiku ilusti "normaal" kõrgusele minu silmis.
Täname kaasa mõtlemast.
Nobody's perfect , but if you drive a bmw, you,re pretty close.