Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Tere
Probleem elektrilise kärukonksuga. Kui vajutada konksu nuppu, siis konks sõidab korralikult välja lõppasendisse kuid siis laseb nõksu tagasi ning punane tuluke jääb vilkuma. Kui hoida konksu nuppu all, siis sõidab välimisse lõppasendisse ära, aga roheline tuli ei sütti, mis peaks näitama, et on kasutamiseks valmis. Hääle järgi nagu hammasratas üle ei viska, kuid on probleeme just lõppasendis lukustamisega. Tagasi sisemises asendis jääb roheline tuli põlema nii nagu peab.
Kui keegi oskab aidata kuskile lahenduse suunas,siis tänud ette ära.
Erlich
Probleem elektrilise kärukonksuga. Kui vajutada konksu nuppu, siis konks sõidab korralikult välja lõppasendisse kuid siis laseb nõksu tagasi ning punane tuluke jääb vilkuma. Kui hoida konksu nuppu all, siis sõidab välimisse lõppasendisse ära, aga roheline tuli ei sütti, mis peaks näitama, et on kasutamiseks valmis. Hääle järgi nagu hammasratas üle ei viska, kuid on probleeme just lõppasendis lukustamisega. Tagasi sisemises asendis jääb roheline tuli põlema nii nagu peab.
Kui keegi oskab aidata kuskile lahenduse suunas,siis tänud ette ära.
Erlich
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Diagnostika peaks tegema, siis näeb ära kas konksul mingi takistus või moodul segane (loe vett saanud)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Sel pole konksu liigutamise moodul arvutiga diagnoositav, hoia nuppu pikemalt all, kui tõrgub. Kui ikka jamab, tuleb ledi vilkumissageduse ja värvi järgi hakata infot otsima. Aku peab autol korralik olema, sest konksu liigutatakse ainult seisva mootoriga.
BMW without faults is not BMW
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Moodul üle kontrollitud. Vett ei ole saanud ning näeb välja nagu uus. Aku on mõned kuud vana ja korrektselt registreeritud ka. Punase tulukese vilkumise kohta lugesin originaal manualist, et viga seisneb, kas liiga kõrges pinges või mooduli veas. Lõhnab minu hinnangul mehhaanilise probleemi järgi. Eks siis lahti lammutades proovin veale jälile saada. Kas miskit katki või vajab lihtsalt puhastamist.
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Äkki ajasid sõnad current(voolutugevus) ja voltage(pinge) sassi? Kui moodul konksu lõppasendisse jõudmise kohta tagasisidet ei saa, siis "current too high" vilgukood peabki tekkima.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Juhtplokk õpib ise ringi, kui teha paar käiku nuppu all hoides.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
...ja jätkates seda mõttelõnga tähendab "current too high" just seda, et aku pinge on madal nagu LEDBeam vihjas. Teatavasti, kui tööpinge madal või langeb ning takistus peal siis voolutugevus lendabki üles (current too high).
Re: Bmw E61 LCi elektrilise kärukonksu probleem
Nii. Lõpuks sai siis kärukonksu süsteem lahti võetud ning veaks oli seekord üks poolenisti lahti tulnud polt konksu liigutava raami küljes. Sai puhastatud, määritud ja poldid kinni pandud ning töötab nagu peab.
Aitäh kaasamõtlejatele.
Aitäh kaasamõtlejatele.