e39 üle 300.tuh. km läbisõit.
e39 üle 300.tuh. km läbisõit.
kas on üldse mõtet sellist isendit vaadata mis nii palju sõitnud, ja veel eestis. aga samas ega need saksast toodud vähem sõitnud pole. mida tuleks uurida sellise isendi puhul kui ostusoov. e39 523i
Kui teha UM'is 24punkti test, siis see sisaldab kõige muu seest ka mootori diagnostikat. Kui see on korrast siis on hästi. Läbisõidu numbrit ise küll ei kardaks. Enda oma nüüdseks 240t sõitnud. Kõik sõltub kuidas on hooldatud jne. Kui seal testi teed, siis räägi kindlasti ka sellega, kes testi tegi. Nad on väga sõbralikud ning seletavad ilusti oma aramusi kas tasub osta või ei.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=18666
Seal on sellest kõigest palju juttu.
Ära vaata kunagi läbisõidu peale- vaata parem seisukorda ja ka mootorit.
Seal on sellest kõigest palju juttu.
Ära vaata kunagi läbisõidu peale- vaata parem seisukorda ja ka mootorit.
Te võite rääkida mida tahate, aga igal tehnilisel seadmel on projekteeritud kasutusressurss. Mida suurema läbisõiduga auto, seda kulunum see on ja suurem võimalus, et mõni agregaat vajab remonti. Tõsi, hooldus on väga oluline auto juures ja ka omaniku hoolikus. Olulist mõju avaldab ka kasutusviis: pikad sõidud vs. lühikesed sõidud. Sellest ka varieeruvus auto tehnilises seisukorras läbisõidust sõltumata. Aga lisaks tehnilisele seisundile tasub alati ka auto tegelik läbisõit selgeks teha, olgu see milline tahes, siis on autost täiuslikum pilt, tead auto kulumisjärku ja oodatavaid kulusid.
Sõidurõõm
vaatad autot mis on 320 tuh läbi sõitnud ja lähed teise juurde mis on sõitnud 170-180 tuh(nagu ikka eestis olevad müügiautod, olenemata aastast) ja see on poole rohkem läbi aetud ja kulunud. Nii et ära kunagi osta autot läbisõidu järgi. 300 tuh läbisõtu on ca 10 aastase autokoht vähe, see on aastas 30 000. Mina isiklikult olen sõitnud rekordaastal 110 ja tavaliselt 50 tuh.
F01 :)
Eestis on ca 500 000 juhti. Kas teed järelduse 500 000 liikmelise yldkogumi kohta 1 näite pôhjal? Selle järelduse kaal on nullilähedane.Ailer kirjutas:300 tuh läbisõtu on ca 10 aastase autokoht vähe, see on aastas 30 000. Mina isiklikult olen sõitnud rekordaastal 110 ja tavaliselt 50 tuh.
Tôesta.raunow kirjutas:Läbisõit on üks viimaseid asju mida vaadata kuna 98% Eestisse toodud masinatel on see tagasi keritud.
Tehniline seisukord, hoolduspäevik (esinduses täidetud vôi vabas vormis), arved tehtud tööde ja ostetud juppide kohta, Tüv lehed on kôige olulisemad asjad auto juures. See tôestab auto läbisôitu ja omaniku hoolikust.
Et läbisôit oluline pole, see on tehnikakauge inimese jutt, ja veel tehnikakaugem ostab auto odomeetrinäidu järgi.
Sõidurõõm
Eks ta ole suhteline ning vaieldav.
Svenp'ga väga nõus selles osas.
Kindlasti sõltub ka väga palju sellest, kui korralikult ning plaanipäraselt ning ka plaaniväliselt on autot hooldatud.
Nagu näiteks too is'ide keti jms jutt. Kui saad a'la 100tkm läbisõiduga auto või 199tkm sn'iga, siis on ju suur vahe, kas hakkad kohe remontima või mitte.
Igasuguseid suuremaid kuluartikkleid(käigukast jne) kui niisama heast peast ei vahetata. Seega oluliselt suurem tõenäosus, et see läheb rikki suurema läbisõiduga auto puhul on ju iseenesest mõistetav.
Igasugusest sillaosadest jms kulumaterjalist ei ole mõtet üldse rääkida.
Neid peab ka uuel autol vahetama ning seda võiks võtta kui jooksvaid kulusid (samuti ostad ju ka klaasipesu vedelikku, käid autot pesemas/vahatamas, vahetad pirne jne jne).
Pealgi muutuvad kõikvõimalikud kummidetailid jms rabedaks, mida vanem auto jne jne.
Seega isiklikult vaataksin ikka võimalikult uue auto poole.
Svenp'ga väga nõus selles osas.
Kindlasti sõltub ka väga palju sellest, kui korralikult ning plaanipäraselt ning ka plaaniväliselt on autot hooldatud.
Nagu näiteks too is'ide keti jms jutt. Kui saad a'la 100tkm läbisõiduga auto või 199tkm sn'iga, siis on ju suur vahe, kas hakkad kohe remontima või mitte.
Igasuguseid suuremaid kuluartikkleid(käigukast jne) kui niisama heast peast ei vahetata. Seega oluliselt suurem tõenäosus, et see läheb rikki suurema läbisõiduga auto puhul on ju iseenesest mõistetav.
Igasugusest sillaosadest jms kulumaterjalist ei ole mõtet üldse rääkida.
Neid peab ka uuel autol vahetama ning seda võiks võtta kui jooksvaid kulusid (samuti ostad ju ka klaasipesu vedelikku, käid autot pesemas/vahatamas, vahetad pirne jne jne).
Pealgi muutuvad kõikvõimalikud kummidetailid jms rabedaks, mida vanem auto jne jne.
Seega isiklikult vaataksin ikka võimalikult uue auto poole.
GS
Be happyheadache kirjutas:nuh mu bemmil oli raamat kaasas näiteks selle kohta millal mida tehtud ja läbisõit palju sellel ajal.. viimane oli mingi 2004 lõpu poole... kõik klapib... üldse tgelt hästi hoitud.. ise olen ka selle poolt et asi ikka hea pole... kõik mis liigub see kulub! aga diagnost näitab see kindel jah
Mina tellisin endale or. hooldusraamatu - 250 eeki, pitsat - 400 eeki, digispido tagasi kerida -300 eeki tahad ma teen sulle 150k km ja kõik hooldused tehtud ?
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kuna siin taas Odomeetri teema siis..
just eile mõtlesin, et mul oleks paras aeg autot müüa....kui see 10 aastat vanem(so 1992) oleks..
...2002 aasta kohta arvavad "teadjamehed", et takso olnud.
ehk et sai 141 000 km täis.
Auto eestist uuena erakätesse, mina 2 omanik
just eile mõtlesin, et mul oleks paras aeg autot müüa....kui see 10 aastat vanem(so 1992) oleks..
...2002 aasta kohta arvavad "teadjamehed", et takso olnud.
ehk et sai 141 000 km täis.
Auto eestist uuena erakätesse, mina 2 omanik
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
arvasin ise ka et selliseid vastuseid saan.
sillaosad on niikuinii eestis sõitnud masinal kulunud või ääre peal.
roostega sellel masinal probleeme ei tohiks olla kui just pole halvasti avariijärgset remonti tehtud.
aga ikkagi mootor. kui on normaalse õliga sõidetud ja hooldatud õigeaegselt siis on üsna reaalne saada auto mis õli ei võta.
audidel kuluvad klapisääretihendid üsna kiiresti, aga kuidas on lood bmw-ga.
muidugi oleks kõige mõistlikum minna esindusse ja teha diagnost, aga ma ei ela tallinnas.
sillaosad on niikuinii eestis sõitnud masinal kulunud või ääre peal.
roostega sellel masinal probleeme ei tohiks olla kui just pole halvasti avariijärgset remonti tehtud.
aga ikkagi mootor. kui on normaalse õliga sõidetud ja hooldatud õigeaegselt siis on üsna reaalne saada auto mis õli ei võta.
audidel kuluvad klapisääretihendid üsna kiiresti, aga kuidas on lood bmw-ga.
muidugi oleks kõige mõistlikum minna esindusse ja teha diagnost, aga ma ei ela tallinnas.
- headache
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 25.08.2005 23:18 13
- Peamine sõiduk: BMW e46 320dAT '05
- Asukoht: Tallinn ja Helsingi
ei kahte pole vaja eks igat süsteemi ole võimalik petta jah... endal lihtalt süda rahul kui usud... ja ega igas asjas ei viitsi kahelda ka kui aus olla..Be happy Wink
Mina tellisin endale or. hooldusraamatu Smile - 250 eeki, pitsat - 400 eeki, digispido tagasi kerida -300 eeki Smile tahad ma teen sulle 150k km ja kõik hooldused tehtud Smile?
Hea auto saamiseks on üks kindel valem:
osta auto, mis 10a vana ja näitab et 85000 sõitnud. Muud seisukorda ei peagi eriti vaatama, nii vähe sõitnud autol on kõik nagunii korras (see on sama kindel kui see, et 300 sõitnud auto on romu). Lisaks on tähtis kes on auto eelmine omanik, võta väga tõsiselt ilusate silmadega ja ausa moega müügimehe juttu et autol saksas ainult üks omanik ja see oli väga vana rikas arst (äärmisel juhul advokaat).
osta auto, mis 10a vana ja näitab et 85000 sõitnud. Muud seisukorda ei peagi eriti vaatama, nii vähe sõitnud autol on kõik nagunii korras (see on sama kindel kui see, et 300 sõitnud auto on romu). Lisaks on tähtis kes on auto eelmine omanik, võta väga tõsiselt ilusate silmadega ja ausa moega müügimehe juttu et autol saksas ainult üks omanik ja see oli väga vana rikas arst (äärmisel juhul advokaat).
Mind lihtsalt ajab tigedaks kui räägitakse et minu auto on olnud vanainimese käes ja et ka eelmine omanik oli vana daam... seda võin isegi mina rääkida kuna--- minu e28 on registreeritud isa peale kes ei ole noor ja äkkilise sõidustiiliga. Selle autoga aga mina lasen tavaliselt ketsi ja kummivilinat. Sellest võib järeldada et auto võib olla vanamehe/nasie oma kuid autoga sõidab näiteks tema poeg. Mõned minu tuttavad sõidavad vanemate peale registreeritud autoga... Müües autot isa võib ka rääkida pähe et mina seal vahest sõitsin ja ka hooldasin hästi jne... tegelikult aga isa ei olnud kunagi selle auto rooliski...
siin on kohe vastukaja nagu ikka, aga see oli minu arvamus asjast.
siin on kohe vastukaja nagu ikka, aga see oli minu arvamus asjast.